Duur kaartje danquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wel weer 102 euro armer, maar goed.
2 kaarten he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duur kaartje dan. Maar, wel echt heel gaaf!
Checkquote:
Jij hebt 1 lekker wijf altijd bij jequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Zon: check
Balkon: check (wel in de trein)
Bier: -
Lekkere wijven: -
Wel een gillende koter, FML.
Ik wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, 100 euro per kaart zou ik maar voor heel weinig artiesten betalen.
quote:
Subtiel HW!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt 1 lekker wijf altijd bij je.
Ik had eigenlijk lekkere vent willen typenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt 1 lekker wijf altijd bij je.
Er zit er hier één tegenover me...quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk lekkere vent willen typen.
Dan heb jij een stapje voor op mijquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zit er hier één tegenover me...
je zit voor de spiegel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zit er hier één tegenover me...
Wij staan eigenlijk meer op het balkon dan dat we iets doen op dit momentquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt schan-da-lig.
Maar ik zit ook geheel alleen. Met mooi weer door het raam te bewonderen.
Ik ga denk ik gewoon dadelijk! Voelt minder lullig dan dit
Ik heb lekker op 't terras gezeten met een affligem dubbel en twee leuke vrouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:01 schreef Godtje het volgende:
Zo! 5 uur in de auto gezeten!![]()
Tenminste wel met dak open.
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb lekker op 't terras gezeten met een affligem dubbel en twee leuke vrouwen.
Als het dan een keer een dag lente is, moet je er van genieten ook.quote:
Goede instelling.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het dan een keer een dag lente is, moet je er van genieten ook.
Dat zeker. Mijn baas laat het niet toe helaas. Dus hopen op een mooi weekend. En dan met een leuke meid op het terras zitten of gaan picknicken in de natuur ook mooiquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het dan een keer een dag lente is, moet je er van genieten ook.
Word jij de derde leuke vrouw bij mij op het terras een volgende keer?quote:
Ja, leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word jij de derde leuke vrouw bij mij op het terras een volgende keer?
Mijn baas doet daar gelukkig nooit moeilijk over. Als mijn werk op tijd af is, kan ik doen en laten wat ik wil.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef Partingglass het volgende:
Dat zeker. Mijn baas laat het niet toe helaas. Dus hopen op een mooi weekend. En dan met een leuke meid op het terras zitten of gaan picknicken in de natuur ook mooi
Lente, alles naar de knoppenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de lente
maakte alle subtiliteit kapot
het broertje van loesje
harriequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lente, alles naar de knoppen
Harrie Jekkers
Jij wint.quote:
Liever gewoon op de grondquote:
Jij virtuoos.quote:
Naast zoveel meer dingen nogquote:
hemelsquote:
Ik heb mijn eigen toekomst nog beter veilig gesteld tijdens een directievergadering en heb besloten morgen naar het strand te gaan om te lunchen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb lekker op 't terras gezeten met een affligem dubbel en twee leuke vrouwen.
Ja, ongelooflijk dat ik geen fanclub hebquote:
Maak je inmiddels al onderdeel uit van die directie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:03 schreef Godtje het volgende:
Ik heb mijn eigen toekomst nog beter veilig gesteld tijdens een directievergadering en heb besloten morgen naar het strand te gaan om te lunchen!
Da's het nadeel van stille aanbidders he. Je merkt er zo weinig van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, ongelooflijk dat ik geen fanclub heb.
.
Volgens mij heb ik die zelfs nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's het nadeel van stille aanbidders he. Je merkt er zo weinig van.
Ja, hoi!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik die zelfs niet. En zo wel moeten ze zich eens kenbaar maken, verdorie
!
Ik zit in elk geval bij de vergaderingen. Dus goed bezigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak je inmiddels al onderdeel uit van die directie?
Ik wil je!quote:
Mits je er niet zit om de notulen te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef Godtje het volgende:
Ik zit in elk geval bij de vergaderingen. Dus goed bezig
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits je er niet zit om de notulen te maken.
Doe jij zwarte netkousen, hoge laarzen en een bodystocking aan terwijl ik onderweg ben? Ow, en je haar opgestoken.quote:
Notulen zijn best handig hoor.quote:
Ik heb geen netkousen... Wel gewone zwarte.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij zwarte netkousen, hoge laarzen en een bodystocking aan terwijl ik onderweg ben? Ow, en je haar opgestoken.
Geef maar een opsomming dan, dan kies ik wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen netkousen... Wel gewone zwarte.
Ik heb veel leukere outfits dan dat.
In deze organisatie? Zeker niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Notulen zijn best handig hoor.
Maarre, gaat het gebeuren in de nabije toekomst, denk je?
Zwart jurkje met driekwart mouwen, groen strapless jurkje met bloemen design, oranje/rood/wit/zwart bloemenjurkje, wit jurkje met laag uitgesneden decolleté, zwart jurkje zonder mouwen, paars jurkje met diep decolleté, roze/wit gestreept zomerjurkje, zwart strapless jurkje, zwart satijnen jurkje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef maar een opsomming dan, dan kies ik wel.
Ik ben wel toe aan een goed decolleté. Het wordt die paarse.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Zwart jurkje met driekwart mouwen, groen strapless jurkje met bloemen design, oranje/rood/wit/zwart bloemenjurkje, wit jurkje met laag uitgesneden decolleté, zwart jurkje zonder mouwen, paars jurkje met diep decolleté, roze/wit gestreept zomerjurkje, zwart strapless jurkje, zwart satijnen jurkje.
En nog een hele pleur shirtjes, broeken, kort afgeknipte spijkerbroeken, blousjes en een toffe body van H&M ontworpen door Katy Perry.
Die laatste doelde ik ook op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:17 schreef Godtje het volgende:
In deze organisatie? Zeker niet.
Ik ben extern dus dat ik nu deze positie vermoedelijk ga bezetten is al bij hoge uitzondering.
Bij mijn eigen werkgever is dat wel de bedoeling.
Dan kan je beter de witte kiezen. Of de zwarte zonder mouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een goed decolleté. Het wordt die paarse.
Dat is Work in Progress maar aangezien het op opdracht ook zo goed gaat is het soms wat lastig in tweeën delen.quote:
Laat maar zien dan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
Dan kan je beter de witte kiezen. Of de zwarte zonder mouwen.
Tof!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef Godtje het volgende:
Dat is Work in Progress maar aangezien het op opdracht ook zo goed gaat is het soms wat lastig in tweeën delen.
Maar dat loopt en gaat zijn gang.
Om mee te beginnen.quote:
Nee, de witte is je uiteindelijke keuzequote:
Yup, zeker. Veel verantwoordelijkheid, veel vrijheid en onlangs is e.e.a. verzilverd met een flinke promotie en een opleiding op kosten van de werkgever.quote:
wat is je bruto jaarsalarisquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, zeker. Veel verantwoordelijkheid, veel vrijheid en onlangs is e.e.a. verzilverd met een flinke promotie en een opleiding op kosten van de werkgever.
Tof!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, zeker. Veel verantwoordelijkheid, veel vrijheid en onlangs is e.e.a. verzilverd met een flinke promotie en een opleiding op kosten van de werkgever.
Ik sluit niet uit dat ik je tussentijds opdraag van kleding te wisselen. Gewoon, omdat het kan. En nu hop, showen dat decolleté. Mijn hormonen zijn niet voor niks ontwaakt door de lente.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
Nee, de witte is je uiteindelijke keuze.
Absoluut, al is mijn baanzekerheid ook relatief beperkt. Wordt flink gereorganiseerd bij mijn werkgever. Op dit moment sta ik aan de goede kant, moet een reorganisatie van minimaal 25 FTE op 100 FTE realiseren, maar er staan nog meer reorganisaties op stapel helaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Godtje het volgende:
Tof!
Fijn dat het nog kan in deze tijd. Zie een hoop goeie mensen met baanonzekerheid helaas.
Wauwquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kleed me vandaag alleen nog uit om vervolgens naar bed te gaan, bah, wat ben ik moequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik je tussentijds opdraag van kleding te wisselen. Gewoon, omdat het kan. En nu hop, showen dat decolleté. Mijn hormonen zijn niet voor niks ontwaakt door de lente.
Vroeger, toen je nog wel es moeite voor mij deed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik kleed me vandaag alleen nog uit om vervolgens naar bed te gaan, bah, wat ben ik moe.
Een kwart hakt er aardig in ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, al is mijn baanzekerheid ook relatief beperkt. Wordt flink gereorganiseerd bij mijn werkgever. Op dit moment sta ik aan de goede kant, moet een reorganisatie van minimaal 25 FTE op 100 FTE realiseren, maar er staan nog meer reorganisaties op stapel helaas.
Och, dat is andersom precies zo, lieve Airquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog wel es moeite voor mij deed.
Ik weet er alles van. Externen zijn het makkelijkst om er uit te mikken, maar men staat er niet altijd bij stil dat die externen een bepaalde expertise hebben a) die niet in de eigen organisatie aanwezig is en b) niet rendabel is om pertinent in de eigen organisatie te hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Godtje het volgende:
Een kwart hakt er aardig in ja.![]()
Op mijn opdracht moet er 10% kostenreductie plaats vinden. Deze zal mede door de afbouw van externe worden gerealiseerd wat niet meer dan logisch is.
Daarom nu ook uitzonderlijk dat ik vermoedelijk kan blijven en gepromoveerd zal worden als externe. Maar goed dit moet nog wel even politiek verkocht worden want dat kan ook erg gevoelig liggen. Soms zijn zaken niet rationeel.
Ik zal mij nog es discreet gedragen omdat jouw hart aan een ander toebehoort.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
Och, dat is andersom precies zo, lieve Air.
Ik vul inderdaad een gat in omdat de gezochte kwaliteiten niet bij een interne aanwezig zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Externen zijn het makkelijkst om er uit te mikken, maar men staat er niet altijd bij stil dat die externen een bepaalde expertise hebben a) die niet in de eigen organisatie aanwezig is en b) niet rendabel is om pertinent in de eigen organisatie te hebben.
Aan wie behoort mijn hart danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal mij nog es discreet gedragen omdat jouw hart aan een ander toebehoort.
Mijn inschatting is dat het de komende jaren niet heel veel beter gaat worden. Wat Rutte en zijn matties ook aan het bekokstoven zijn, dat gaat de gemiddelde Nederlander nog wel voelen in zijn portemonnee. Zolang die onzekerheid er is, raakt dat ook de arbeidmarkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:45 schreef Godtje het volgende:
Ik vul inderdaad een gat in omdat de gezochte kwaliteiten niet bij een interne aanwezig zijn.
Maar de laatste maanden schrik ik echt van de arbeidsmarkt. Ik ben nooit zo bang en vind het al snel erg overdreven maar nu..... mensen in wie ik vertrouwen heb en weet dat ze goed en leuk zijn die heel veel baan onzekerheid hebben, lang moeten solliciteren, etc etc.
Hopelijk snel weer beter. Hopelijk snel minder macht naar de multinationals en meer naar het MKB.
Nu niemand, toch?quote:
Nee, daaromquote:
Ik vermoed dat we op zijn vroegst ergensm idden volgend jaar enige verbetering gaan zien. Zoalng de regering wel niet verd gaat met doomscenario's verspreiden en mensen bang maken. Zoalng mensen de hand op de knip blijven houden uit angst zal het niet beter gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat het de komende jaren niet heel veel beter gaat worden. Wat Rutte en zijn matties ook aan het bekokstoven zijn, dat gaat de gemiddelde Nederlander nog wel voelen in zijn portemonnee. Zolang die onzekerheid er is, raakt dat ook de arbeidmarkt.
Wel wrang eigenlijk, als je bedenkt dat we aan de vooravond staan van een krappe arbeidsmarkt.
Daarom doe ik weer es een poging. Eerst maar es kijken of je nog hapt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Nee, daarom. Ik las je bericht verkeerd, ik geef de vermoeidheid de schuld
.
De regering moet nu wel, nu Europa de druk erop zet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Partingglass het volgende:
Ik vermoed dat we op zijn vroegst ergensm idden volgend jaar enige verbetering gaan zien. Zoalng de regering wel niet verd gaat met doomscenario's verspreiden en mensen bang maken. Zoalng mensen de hand op de knip blijven houden uit angst zal het niet beter gaan.
Ik hap toch altijdquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom doe ik weer es een poging. Eerst maar es kijken of je nog hapt.
Het zou enkele multinationals sieren om voor baanbehoud te gaan en niet voor recordwinsten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat het de komende jaren niet heel veel beter gaat worden. Wat Rutte en zijn matties ook aan het bekokstoven zijn, dat gaat de gemiddelde Nederlander nog wel voelen in zijn portemonnee. Zolang die onzekerheid er is, raakt dat ook de arbeidmarkt.
Wel wrang eigenlijk, als je bedenkt dat we aan de vooravond staan van een krappe arbeidsmarkt.
Happen is slechts het begin. Ik wil meer dan dat.quote:
Aandeelhouders verdienen niks aan baanbehoud. Zolang die de dienst uitmaken...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef Godtje het volgende:
Het zou enkele multinationals sieren om voor baanbehoud te gaan en niet voor recordwinsten.
Zoals Heineken van de week die in 1 en dezelfde krant een heel verhaal afsteken dat de grondstofprijzen zijn gestegen en ze zijn genoodzaakt deze door te belasten... en drie pagina's verder Recordwinst Heineken in 2011!![]()
Daarom meer macht bij het MKB en minder macht van beleggingsfondsen. Het is doorgeslagen helaas.
Die arbeidsplaatsen zijn inderdaad nodig om uit deze crisis te komen.
Zo gaat het toch bijna overal... TNT die postbodes ontslaat maar wel het bestuur een flinke bonus kan meegeven. Of Sanquin, de directeur een flinke opslag, maar een beschuitje voor de donoren kan er niet meer af.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou enkele multinationals sieren om voor baanbehoud te gaan en niet voor recordwinsten.
Zoals Heineken van de week die in 1 en dezelfde krant een heel verhaal afsteken dat de grondstofprijzen zijn gestegen en ze zijn genoodzaakt deze door te belasten... en drie pagina's verder Recordwinst Heineken in 2011!![]()
Daarom meer macht bij het MKB en minder macht van beleggingsfondsen. Het is doorgeslagen helaas.
Die arbeidsplaatsen zijn inderdaad nodig om uit deze crisis te komen.
Nog even veeleisend als altijdquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Happen is slechts het begin. Ik wil meer dan dat.
Ik kan het mij veroorloven. Anders had je ook niet gehapt.quote:
Ik vind dat je op bepaalde gebieden best veeleisend mag zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het mij veroorloven. Anders had je ook niet gehapt.
Same here.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat je op bepaalde gebieden best veeleisend mag zijn.
Daarom belastingvoordelen bij ze weg halen en herplaatsen bij MKB bedrijven en jonge ondernemers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aandeelhouders verdienen niks aan baanbehoud. Zolang die de dienst uitmaken...
Wel tot op zekere hoogte he, geen onmogelijke eisen stellenquote:
Die tijd gaat ook echt wel komen binnen nu en tien jaar. Helaas hebben we eerst nog wat moeilijke jaren te overbruggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:01 schreef Godtje het volgende:
Daarom belastingvoordelen bij ze weg halen en herplaatsen bij MKB bedrijven en jonge ondernemers.
Liberaal weer liberaal laten zijn. Creativiteit en ondernemers motiveren en assisteren.
Mensen moeten hun eigen banen maken.
Onmogelijkheid is zelden de beperking, welwillendheid daarentegen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Wel tot op zekere hoogte he, geen onmogelijke eisen stellen.
Touche.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onmogelijkheid is zelden de beperking, welwillendheid daarentegen...
Het idee dat mensen hogerop komen door maar te studeren is dan ook verre van een zekerheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
En als je dan besluit door te studeren omdat er geen werk is, of omdat je graag hogerop wilt, word je ook nog gestraft. Fijn Nederland
.
Hou het in gedachten, en niet in je eigen voordeel ajb.quote:
Een goede studie kan helpen om hogerop te komen. Mis je competenties of vaardigheden dan gaat geen enkele studie je redden om hogerop te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
Het idee dat mensen hogerop komen door maar te studeren is dan ook verre van een zekerheid.
Wij worden de eerste generatie die het minder gaan hebben in vergelijking tot hun ouders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tijd gaat ook echt wel komen binnen nu en tien jaar. Helaas hebben we eerst nog wat moeilijke jaren te overbruggen.
Dat is waar. Maar het kan je kansen wel vergroten als je het goed aanpakt en netwerkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het idee dat mensen hogerop komen door maar te studeren is dan ook verre van een zekerheid.
Natuurlijk wel in m'n eigen voordeelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou het in gedachten, en niet in je eigen voordeel ajb.
Kan zeker helpen en in de basisbehoefte voorzien wij boven gemiddeld goed in Nederland denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede studie kan helpen om hogerop te komen. Mis je competenties of vaardigheden dan gaat geen enkele studie je redden om hogerop te komen.
Je persoonlijkheid, je drive, motivatie en enkele eigenschappen die vaak in je karakter zitten helpen daar veel meer bij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het kan je kansen wel vergroten als je het goed aanpakt en netwerkt.
[..]
Natuurlijk wel in m'n eigen voordeel.
Gemiddeld genomen wel ja. Al is mijn huidige maandsalaris hoger dan het hoogste maandsalaris dat mijn pa ooit heeft genoten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Godtje het volgende:
Wij worden de eerste generatie die het minder gaan hebben in vergelijking tot hun ouders.
Ik hou het in gedachten.quote:
Zo is 't maar net. Als er geen klik is, dan houdt het gewoon op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef Godtje het volgende:
Wij nemen mensen ook vaak aan op persoonlijkheid (met die basis die er moet zijn) niet op de beste papieren.
Ik wilde vragen of we samen niet een vrouwenhandel moeten beginnen. Maar zelfs die markt zakt in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is 't maar net. Als er geen klik is, dan houdt het gewoon op.
Goed punt ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid, je drive, motivatie en enkele eigenschappen die vaak in je karakter zitten helpen daar veel meer bij.
Die kleine laag die je wint door nog een studie te doen lijkt me minder of geheel geen zaak vaan de overheid.
Technische levensduur van een dergelijk product is mij te kort.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde vragen of we samen niet een vrouwenhandel moeten beginnen. Maar zelfs die markt zakt in.
Niet jezelf zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ben o.a. aangenomen om mijn persoonlijkheid. Ik vraag me nog steeds af wat ik in godsnaam heb gedaan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je witte jurkje aangehad tijdens één of meerdere gesprekken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ben o.a. aangenomen om mijn persoonlijkheid. Ik vraag me nog steeds af wat ik in godsnaam heb gedaan
.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet jezelf zijn?
Ik was juist mezelf, snap je het dilemmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar vervanging is snel en goedkoopquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Technische levensduur van een dergelijk product is mij te kort.
Ach ja, bij paswerk hebben ze ook mensen nodig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was juist mezelf, snap je het dilemma?
Nee... M'n zwarte en killerheels uiteraard... En het was maar een gesprek waarna ik gebeld werd dat ik aangenomen was en ze zijn na een week al helemaal lyrischquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je witte jurkje aangehad tijdens één of meerdere gesprekken?
Klopt, maar die ouwe meuk raak je aan de straatstenen niet kwijt.quote:
Zo klein geschapen ja?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit zoveel veren in m'n reet gehad.
Juist daar wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar die ouwe meuk raak je aan de straatstenen niet kwijt.
M'n kont heeft nog net geen eigen postcode. Kan je nagaan.quote:
Als je hier ooit nog es komt solliciteren... Witte jurkje, verplicht!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
Nee... M'n zwarte en killerheels uiteraard... En het was maar een gesprek waarna ik gebeld werd dat ik aangenomen was en ze zijn na een week al helemaal lyrisch.
Ik heb serieus nog nooit zoveel veren in m'n reet gehad.
En natuurlijk ben ik blij.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n kont heeft nog net geen eigen postcode. Kan je nagaan.
quote:Trivia
De 'laagste' postcode van Nederland is 1000 AA - de postcode van een blok postbussen in het hoofdpostkantoor van Amsterdam.
De eerste postcode die een straat aangeeft is 1011 AA. Dat is de De Ruijterkade in Amsterdam, de straat die achter het Centraal Station loopt.
De 'hoogste' bestaande postcode van Nederland is 9999 XL, van de Akkemaweg in Stitswerd. Daarna komen nog de postcodes 9999 XX, 9999 ZA en 9999 ZZ, van respectievelijk de Knolweg 1001, 1002 en 1003 in Stitswerd. Dit zijn echter fictieve adressen.
Een postcode waarvan het laatste cijfer een 0 is, is bijna altijd van een postbus. Uitzonderingen hierop zijn 1060, voor Osdorp en 7610 in Almelo. Het omgekeerde gaat niet op: Een postbus-postcode kan elk eindcijfer hebben.
Twee verschillende straten hebben haast altijd een verschillende postcode. Er bestaan echter vele duizenden postcodes die voor verschillende straten gebruikt worden. In al deze gevallen geldt dat de de postcode niet aan dezelfde reeks huisnummers wordt toegewezen, zodat de combinatie van huisnummer en postcode nog steeds uniek is.
Er zijn in 2012 nog steeds straten zonder postcode; als er namelijk geen brievenbus in de straat is, wordt er geen postcode uitgedeeld.
Dan moet het wel lente/zomer zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je hier ooit nog es komt solliciteren... Witte jurkje, verplicht!
Daar ga je al weer met je drempels opwerpen.quote:
Hier, nu.quote:
Het is een zomerjurkje, wit ook nog, dat draag je niet in de herfst/winter, mafkeesquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je al weer met je drempels opwerpen.
[..]
Hier, nu.
Denk je dat ik daar een boodschap aan heb?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Het is een zomerjurkje, wit ook nog, dat draag je niet in de herfst/winter, mafkees.
Jou kennende nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar een boodschap aan heb?
Dan is het maar goed dat de lente twee dagen geleden is begonnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Jou kennende niet. Maar ik wel. Ik draag geen zomerkleren in de winter.
Ik heb net een geweldige baan gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat de lente twee dagen geleden is begonnen.Ik zie je cv + foto's graag tegemoet als je klaar bent om hier aan het werk te gaan.
Jezelf zijn... Rond paraderen met je billen naar achter en je borsten naar voren. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een geweldige baan gevonden. Waarom zou ik dan solliciteren bij jouw bedrijf, waarvan ik geen flauw idee heb wat het is en wat ik moet doen
?
Wat betaalt dat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jezelf zijn... Rond paraderen met je billen naar achter en je borsten naar voren. Dat is het wel zo'n beetje.
Nice! Welke sauna?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga trouwens morgen voor het eerst sinds eeuwen naar de sauna!
quote:
Ha, buuf!quote:
Hoe is het in het huis hiernaast?quote:
Alles wel hier.quote:
Crap is datquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ja hoor, het is weer zover... Alle nagels gebroken. Klote chloor
.
Nog genoten van het mooie weer vandaag?quote:
Voor zover dat kon, joaquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog genoten van het mooie weer vandaag?
Yup, was vrij vandaag. Heb vanmiddag heerlijk op het terras gezeten.quote:
Damn youquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, was vrij vandaag. Heb vanmiddag heerlijk op het terras gezeten.
Slim gespeeld. Morgen nieuwe kansen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn you
Ik was druk aan het werk op stage en heb af en toe cliënten buiten gezet zodat ik zelf ook buiten moest zijn..
Neequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim gespeeld. Morgen nieuwe kansen?
Arme, arme jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee![]()
Werken van 11 tot 7, dan is mijn enige mogelijkheid om even buiten te zijn mijn half uurtje pauze
* aai over je bolquote:
Dat blijft bij mij altijd lastig. maar goed het komt ook nagenoeg nooit voor dat ik ergens moeite moet doen met parkeren. Hooguit een keer in een paar maanden ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Utrecht overleefd, en Utrecht heeft mij overleefd. En hij staat nu retestrak geparkeerdhet wordt nog eens wat.
Toch jammer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:27 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, ik zou thuiswerken vandaag, adapter laptop vergeten
Nogal ja, helemaal als je bedenkt dat mn manager normaal 'makkelijk' genoeg is om te zeggen, neem dan maar een halve dag op(zoals houdt dat ding het wel uit) en nu zei dat een collega me waarschijnlijk nodig had dus.... Bluh. Gelukkig heb ik al aangekondigd er om 14:00 uur mee te stoppen!quote:
Ook voor oma!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:47 schreef Tally het volgende:
Zo even mooie bloempjes en een fruitmandje kopen voor Oma en dan vanmiddag naar d'r toe
Lul. Ik kan ook geen vrij nemen omdat een andere collega dat al eerder had gedaan. En hij is jarig dus ik vind dat hij er ook meer recht op heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:43 schreef Godtje het volgende:
Ik ben vanmiddag vrij. Naar het strand en golfen denk ik
Dat is tenminste iets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, helemaal als je bedenkt dat mn manager normaal 'makkelijk' genoeg is om te zeggen, neem dan maar een halve dag op(zoals houdt dat ding het wel uit) en nu zei dat een collega me waarschijnlijk nodig had dus.... Bluh. Gelukkig heb ik al aangekondigd er om 14:00 uur mee te stoppen!
Dat vindt jij?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Lul. Ik kan ook geen vrij nemen omdat een andere collega dat al eerder had gedaan. En hij is jarig dus ik vind dat hij er ook meer recht op heeft.
Ach, de baas is er vanmiddag toch niet dus niemand om mij te controleren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vindt jij?!Ja dan geef je je onderhandelings positie wel makkelijk weg.
Hij heeft 1 troef in handen dus dat kan je nog overspelen met twee of meer troeven!!
Je vader ligt op sterven of je moeder krijgt chemo vandaag zijn redelijke game winners!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, de baas is er vanmiddag toch niet dus niemand om mij te controleren.
Alleen daarom al zou ik het gewoon afleren om romantische films te gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere keer weer met vriendje op de bank....
Het ging niet eens om de romantische films, gewoon altijd gaat t zoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:56 schreef Kluts het volgende:
Alleen daarom al zou ik het gewoon afleren om romantische films te gaan kijken.
Mannen en de afstandsbediening, het is een verschrikkelijke combinatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ging niet eens om de romantische films, gewoon altijd gaat t zo
Ik weet er nog eentje zonder tvquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen en de afstandsbediening, het is een verschrikkelijke combinatie.
wtfquote:
quote:
Ik pak gewoon de afstandsbediening af!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik weet er nog eentje zonder tv
vrouwen met de afstandsbediening, huuuuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de afstandsbediening af!
Dat gaat zo kleven en nat wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de afstandsbediening af!
Misschien dat je heel eventjes langs kan gaan, ze vindt het vast leuk als je komt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
Hmm misschien kan ik dus niet eens naar Oma. Ze heeft een slechte nacht gehad en is erg slapjes en moe.
Hele nacht gespuugd en sinds maandagavond niets tot zeer weinig gegeten.
Terecht wel, het is echt heerlijk buitenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef Kluts het volgende:
Vandaag met 4 man op kantoor omdat iedereen zijn vaste vrije dag heeft of vrij heeft genomen.
Ik ben jaloers op ze.
Gelukkig schijnt de zon lekker naar binnen, raampje open, muziekje aan, ik kom de dag wel door!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht wel, het is echt heerlijk buiten.
Hier ook rustig, maar onze kamer volle bak aanwezig. En ik zou thuis zijn. Gelukkig ben ik al over de helft vandaag!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef Kluts het volgende:
Vandaag met 4 man op kantoor omdat iedereen zijn vaste vrije dag heeft of vrij heeft genomen.
Ik ben jaloers op ze.
Oh, goed geregeldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt de zon lekker naar binnen, raampje open, muziekje aan, ik kom de dag wel door!
Je werk beter verdelenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Waar halen mensen de tijd vandaan om de hele dag/halve dag te niksen op het terras
Noest aan de arbeid!
Eerder beginnen met werken zodat je eerder naar huis kunt!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Waar halen mensen de tijd vandaan om de hele dag/halve dag te niksen op het terras
Noest aan de arbeid!
ik ga ook wel. Als ze er is. Er word een drian aangesloten en ze krijgt sonde voeding.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien dat je heel eventjes langs kan gaan, ze vindt het vast leuk als je komt.
Dan kun je beter nog wat doorwerken. De mentaliteit is om te janken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerder beginnen met werken zodat je eerder naar huis kunt!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Dan kun je beter nog wat doorwerken. De mentaliteit is om te janken tegenwoordig.
Swiffelen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:29 schreef Godtje het volgende:
Kluts! Wilde je niet gaan sporten?
[ afbeelding ]
Ik zal een opera schrijven over de tragiek dat jouw leven isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb honger, maar wil m'n bed niet uit, nu had ik bedacht om eten te bestellen, maar dan moet ik nog steeds m'n bed uit om de deur te openenFML
Dank je, ik moet er nu toch uit, over een uur afgesproken om te ontbijten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een opera schrijven over de tragiek dat jouw leven is
Oh, das best een goed plan! Terrasje pakkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik moet er nu toch uit, over een uur afgesproken om te ontbijten.
Het weer is hier zo slecht, dat er gewoon niet/nauwelijks terrasjes zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das best een goed plan! Terrasje pakken
Het bedrijf waar je werkt heeft toch ook een office in San Fransisco? Ga ervoor!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het weer is hier zo slecht, dat er gewoon niet/nauwelijks terrasjes zijnZelfs in Helsinki waren er véél meer.
San Fran, London, Sydney, Utrechtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bedrijf waar je werkt heeft toch ook een office in San Fransisco? Ga ervoor!
Godver dude, en jij loopt te verregenen in Dublin?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
San Fran, London, Sydney, UtrechtMilaan, Barcelona (en nog veel meer locaties)
quote:
Agree, daarom wil ik er ook gaan wonenquote:
Ben je ook in Alcatraz geweest?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Agree, daarom wil ik er ook gaan wonen
Jij hier?quote:
Ah, jammer.quote:
Ik heb wel trek in een buurmeisje namelijk.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in een buurmeisje namelijk.
Ik lig al in bed, kom jij maar hier, voor ik in slaap valquote:
PM je lokatie maar!quote:Op zondag 25 maart 2012 01:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lig al in bed, kom jij maar hier, voor ik in slaap val
Too bad, ik was al in slaap gevallen..quote:
Dat had het voor mij alleen maar makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Too bad, ik was al in slaap gevallen..
Nasty...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had het voor mij alleen maar makkelijker gemaakt.
Dat had 't ongetwijfeld ook geworden.quote:
Waarom?quote:
Eerstewereldproblemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Niks te doen. Sterker nog, heb net geld gewonnen met pokeren. Op m´n werk.
Zulks een tragiekquote:
Grieks?quote:
Oei... Je zal toch geld winnen. Vervelend.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Niks te doen. Sterker nog, heb net geld gewonnen met pokeren. Op m´n werk.
Ik heb geld verdiend, dus die toevoeging is nog net niet nodig.quote:
Preciesquote:Op zondag 25 maart 2012 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei... Je zal toch geld winnen. Vervelend.
Uiteraard, een van de gaafste dingen daar, buiten de hele vibe die door de stad gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je ook in Alcatraz geweest?
Dat was echt het hoogtepunt van mijn vakantie daar
Lijkt me een geweldige stadquote:Op zondag 25 maart 2012 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, een van de gaafste dingen daar, buiten de hele vibe die door de stad gaat.
Katten!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef L-E het volgende:
Sinds gisteren hebben wij een kat. Een heuse piraat, want hij heeft maar 1 oog.
Het is een baas, die kat, niet normaal.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Katten!
Loop je al in een zomerjurkje?Nog wat leuks gedaan verder dit weekend?
Dat geldt voor bijna alle katten.quote:
Van het weer genoten en naar Het Zwanenmeer geweest.quote:
Noem hem Pietquote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef L-E het volgende:
Oeh, hoe was dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van het weer genoten en naar Het Zwanenmeer geweest.
Prachtig... Van te voren was ik huiverig dat ik er niet zoveel aan zou vinden, maar het was schitterend. Prachtige muziek, mooie decors en kostuums en ogen te kort om alles te kunnen zien.quote:
Engeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:
arrrquote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef L-E het volgende:
wat ben je aan het uitwerken?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Kan beter, beetje gaar vandaag. Ben nu proberen iets uit te werken maar lukt niet echt.
Idee voor de bruiloft van mijn zusje. Het idee is dat mijn zusje en haar man 12 opdrachten krijgen iedere maand 1. En die opdracht moeten ze het uitvoeren met diegene waar ze de opdracht aan geven. Nu moet ik nog opdrachten verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |