Duur kaartje danquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wel weer 102 euro armer, maar goed.
2 kaarten he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duur kaartje dan. Maar, wel echt heel gaaf!
Checkquote:
Jij hebt 1 lekker wijf altijd bij jequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Zon: check
Balkon: check (wel in de trein)
Bier: -
Lekkere wijven: -
Wel een gillende koter, FML.
Ik wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, 100 euro per kaart zou ik maar voor heel weinig artiesten betalen.
quote:
Subtiel HW!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt 1 lekker wijf altijd bij je.
Ik had eigenlijk lekkere vent willen typenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt 1 lekker wijf altijd bij je.
Er zit er hier één tegenover me...quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk lekkere vent willen typen.
Dan heb jij een stapje voor op mijquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zit er hier één tegenover me...
je zit voor de spiegel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zit er hier één tegenover me...
Wij staan eigenlijk meer op het balkon dan dat we iets doen op dit momentquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt schan-da-lig.
Maar ik zit ook geheel alleen. Met mooi weer door het raam te bewonderen.
Ik ga denk ik gewoon dadelijk! Voelt minder lullig dan dit
Ik heb lekker op 't terras gezeten met een affligem dubbel en twee leuke vrouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:01 schreef Godtje het volgende:
Zo! 5 uur in de auto gezeten!![]()
Tenminste wel met dak open.
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb lekker op 't terras gezeten met een affligem dubbel en twee leuke vrouwen.
Als het dan een keer een dag lente is, moet je er van genieten ook.quote:
Goede instelling.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het dan een keer een dag lente is, moet je er van genieten ook.
Dat zeker. Mijn baas laat het niet toe helaas. Dus hopen op een mooi weekend. En dan met een leuke meid op het terras zitten of gaan picknicken in de natuur ook mooiquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het dan een keer een dag lente is, moet je er van genieten ook.
Word jij de derde leuke vrouw bij mij op het terras een volgende keer?quote:
Ja, leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word jij de derde leuke vrouw bij mij op het terras een volgende keer?
Mijn baas doet daar gelukkig nooit moeilijk over. Als mijn werk op tijd af is, kan ik doen en laten wat ik wil.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef Partingglass het volgende:
Dat zeker. Mijn baas laat het niet toe helaas. Dus hopen op een mooi weekend. En dan met een leuke meid op het terras zitten of gaan picknicken in de natuur ook mooi
Lente, alles naar de knoppenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de lente
maakte alle subtiliteit kapot
het broertje van loesje
harriequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lente, alles naar de knoppen
Harrie Jekkers
Jij wint.quote:
Liever gewoon op de grondquote:
Jij virtuoos.quote:
Naast zoveel meer dingen nogquote:
Forum Opties | |