Ongeveer een tiende gaat terug naar aan wegvoertuigen gerelateerde zaken.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe staan die in verhouding t.o.v. de inkomsten(bpm, accijns, wegenbelasting etc)?
Dit is wel een aardige inschatting volgens mij:quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe staan die in verhouding t.o.v. de inkomsten(bpm, accijns, wegenbelasting etc)?
doe ik ook, ligt mooi op de route naar m'n werk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:03 schreef Waaghals het volgende:
Daarom rij ik altijd een stukje om, dan ga ik in Koewijt tanken
Geen idee, maar reken maar dat we daar voor aan de pomp net zo veel betalen als nu.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Vanaf wanneer rijden wij allemaal op elektrische energie?
kortom; hoe rijker het land (uitgezonderd amerika) hoe meer je moet betalenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In venezuela, en voor nog wel een beetje minder als dat ook
[..]
bron
Let wel: prijzen zijn per GALLON he.. roep nu nog maar eens dat we niet vet geript worden door Den Haag
Nee. Omdat we langzaam naar electrisch gaan willen ze juist die km heffing erdoor drukken op de een of andere manier.quote:Op zondag 1 april 2012 09:33 schreef Arcee het volgende:
Geen idee, maar reken maar dat we daar voor aan de pomp net zo veel betalen als nu.
Als jij liever in Koeweit gaat wonen.... , ik hou je niet tegen. Een liter water is daar duurder dan een liter benzine. Ik weet wel waar ik prioriteit aan geef.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef Apekoek het volgende:
Oke we hebben het dan over de liter prijzen in Koeweit (http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php). Maar het is toch te erg dat wij naar de 2 euro per liter afstevenen daar waar de mensen in Koeweit een appel en een ei betalen voor een volle tank in hun te grote SUV.
De prijzen zij daar uiteraard zo laag omdat de olie daar natuurlijk direct uit de grond komt. Maar het is toch te erg dat wij zo afhankelijk van dergelijke landen zijn en uiteindelijk de hoofdprijs voor een volle tank betalen! 50 liter tanken in NL kan zo maar gaan oplopen naar de 100 euro, daar waar in Koeweit 8,85 euro voor dezelfde 50 liter wordt betaald.
Wanneer neemt onze afhankelijkheid af? Vanaf wanneer rijden wij allemaal op elektrische energie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |