Wat moet je nou als je al het werk af hebt en voornamelijk naar buiten zit te staren?quote:
Ja, hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat moet je nou als je al het werk af hebt en voornamelijk naar buiten zit te staren?
Meer werk zoeken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat moet je nou als je al het werk af hebt en voornamelijk naar buiten zit te staren?
quote:
quote:
Dat dacht ik ook... Maar vacatures liggen niet voor het oprapenquote:
Vandaag ja, komende weken nog welquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Jij bent degene die niet meer wou werken!
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef jna het volgende:
Omdat Zeeland. Hier is het allang weekend!
Gelukkig loopt het weer wel gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef jna het volgende:
Hier niet andersquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef jna het volgende:
quote:
Asociaal, niemand die jou welkom heet! Bij dezequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef Voltreffer het volgende:
Ook op stage... Lange dagen zo met dit weer.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Asociaal, niemand die jou welkom heet! Bij deze
Komt omdat het kouder en donkerder wordt buiten nu het wint... NO WAIT!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:45 schreef vincm het volgende:
Ik kom echt steeds moeilijker m'n bed uit. Was ik eerst altijd kwart voor 9 - 9 uur op stage, is dat nu continu half 10
Veel plezier Jaïr (haha, die rijmskills), het is er puick wierquote:
Ik dacht al, kliekjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Asociaal, niemand die jou welkom heet! Bij deze
Wat voor stage doe je ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik dacht al, kliekje. Vanmiddag alleen op kantoor, samen met een ingehuurd iemand via randstad
.
Niksen dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik dacht al, kliekje. Vanmiddag alleen op kantoor, samen met een ingehuurd iemand via randstad
.
Wat heb ik daar mee te maken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:10 schreef Milou__ het volgende:
@ Luc & piles
Zeeland wil weghelften scheiden
En terecht, het is levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:10 schreef Milou__ het volgende:
@ Luc & piles
Zeeland wil weghelften scheiden
Die paar boerenwagens die er rondrijden leveren weinig gevaar op hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En terecht, het is levensgevaarlijk
Nou, ik vind het niet echt chill andersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Die paar boerenwagens die er rondrijden leveren weinig gevaar op hoor.
Dat was vast niet in Delftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet echt chill andersVandaag nog bijna aangereden door een traktor
Neuh, hoewel het daar ook wel zou kunnenquote:
Zeker in de buurt van het station, wat een gedoe daar zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, hoewel het daar ook wel zou kunnen
Weinig traktors daarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker in de buurt van het station, wat een gedoe daar zeg
Whehe! Wat deed je in Delft?quote:
Met de trein doorheen rijdenquote:
Wat ging je doen met de trein, terug naar het nest?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Met de trein doorheen rijden
En laatst met de auto omdat ik de afslag naar de A13 niet haalde bij Den HaagDus toen maar heel de A4 afgereden en via Delft naar de A13 terug. Was er nog nooit geweest
Naar Zeeland met het OV, dat wens je niemand toequote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat ging je doen met de trein, terug naar het nest?
Gaat best prima hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar Zeeland met het OV, dat wens je niemand toe![]()
Nee, naar Rotterdam. Even bij Prorail kijken, of treindienstleider misschien iets was als carrièreMaar ik werd er nogal droevig van
Niet waar ik heen moet hè, dat is meer bussenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:46 schreef Bravebart het volgende:
Gaat best prima hoorMits je van treinen houdt
Het werk is ook echt saaiquote:Whehe ja sowieso, dat volk daar moet echt uuhm, apart, zijn
I know, vanaf Zuidplein, maar dat gaat toch ook prima?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar ik heen moet hè, dat is meer bussen
[..]
Het werk is ook echt saaiAlles gaat automatisch
Met de auto doe ik het in iets meer dan 1,5 uur als het rustig is op de weg. Met het OV het dubbele volgens mijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:04 schreef Bravebart het volgende:
I know, vanaf Zuidplein, maar dat gaat toch ook prima?
Mja, dat ligt niet echt aan de treindienstleiders natuurlijk, maar aan de infrastructuur (spoor en systemen)quote:Ja, vandaar dat het zo vaak echt mis gaat als het systeem een keer plat ligt
quote:
Kunoooooooooooooquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemiddag dames en heren! Hoe bevalt het leven hier dan?!
quote:Op zondag 25 maart 2012 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenMijn telefoon past zich automatisch aan aan de zomertijd.
![]()
Mijne ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenMijn telefoon past zich automatisch aan aan de zomertijd.
![]()
Dat deed mijn 3310 vroegah ook al manquote:
Al mijn vorige telefoons hadden die functie niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:38 schreef Lithia het volgende:
Mijn telefoon heeft het niet gedaan. Dacht dat ik het wel zo ingesteld had though.
Je huidige wel?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al mijn vorige telefoons hadden die functie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |