Wat moet je nou als je al het werk af hebt en voornamelijk naar buiten zit te staren?quote:
Ja, hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat moet je nou als je al het werk af hebt en voornamelijk naar buiten zit te staren?
Meer werk zoeken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat moet je nou als je al het werk af hebt en voornamelijk naar buiten zit te staren?
quote:
quote:
Dat dacht ik ook... Maar vacatures liggen niet voor het oprapenquote:
Vandaag ja, komende weken nog welquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Jij bent degene die niet meer wou werken!
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef jna het volgende:
Omdat Zeeland. Hier is het allang weekend!
Gelukkig loopt het weer wel gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef jna het volgende:
Hier niet andersquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef jna het volgende:
quote:
Asociaal, niemand die jou welkom heet! Bij dezequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef Voltreffer het volgende:
Ook op stage... Lange dagen zo met dit weer.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Asociaal, niemand die jou welkom heet! Bij deze
Komt omdat het kouder en donkerder wordt buiten nu het wint... NO WAIT!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:45 schreef vincm het volgende:
Ik kom echt steeds moeilijker m'n bed uit. Was ik eerst altijd kwart voor 9 - 9 uur op stage, is dat nu continu half 10
Veel plezier Jaïr (haha, die rijmskills), het is er puick wierquote:
Ik dacht al, kliekjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Asociaal, niemand die jou welkom heet! Bij deze
Wat voor stage doe je ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik dacht al, kliekje. Vanmiddag alleen op kantoor, samen met een ingehuurd iemand via randstad
.
Niksen dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik dacht al, kliekje. Vanmiddag alleen op kantoor, samen met een ingehuurd iemand via randstad
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |