Leuk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb gister ook bewonderend voor de spiegel gestaan.
Heb 'n mooi jurkje gekocht en hij stond en zat goed! Om 'm daarna snel weg te hangen zodat mijn lief 'm niet ziet en ik 'm kan verrassen als we een keertje uitgaan![]()
Als de rest van de outfit ook vrij "chique" is kan dat kant wel denk ik!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil een bolero voor op een rok (voor bruiloft over 2 weken) en vroeg me af of dit mij zou staan:
Van Next:
http://www.next.co.uk/x492358s3#815635x49
Of anders gewoon een 'dichte' zoals deze:
[ afbeelding ]
Wat een hoop leuke kleurtjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heb in ieder geval die 'dichte' maar gewoon gekochthopen dat hij past, is een size 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Maar ook een stukje duurder. Maar er zit hier vlakbij een héle rustige NEXT, dus ga daar binnenkort wel even langs en dan pas ik 'm, met de rok aan, kan ik zien welke leuker staatquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef loveli het volgende:
Vind die van Next het leukst. Subtieler, niet massief aanwezig, precies goed bij die rok.
Leuk! Makkelijk te combineren ook denk ik zoquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heb in ieder geval die 'dichte' maar gewoon gekochthopen dat hij past, is een size 10
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast kleine plaatjes van onze Ikea-shoppingspree van gisteren!Oeh dat bankje is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop je er wel meteen een extra hoes bij? /mams spreekt. Is erg handig kan ik je uit ervaring vertellen
Tafeltje ook leuk en ik wens een plaaaatje van het kleed
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het is een bruiloft, geen begrafenis!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard ga ik 'gewoon' voor zwart
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard ga ik 'gewoon' voor zwart
Ik zou het ook doen hoor, als niemand kijkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tis echt maar heel even om de afterworkout voortgang te zien.
Ik ga vanmiddag naar de bloedbank voor eerste keuring!
Oh, mooi, dan ga ik die straks even kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel. Laag ijzergehalte is niet per se door weinig ijzerinname, kan ook samenhangen met bepaalde vitamines die toevallig ook in lever(worst) zitten.
Haha hadden we nog niet, dachten dat het altijd later nog zou kunnen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat bankje is leuk![]()
Koop je er wel meteen een extra hoes bij? /mams spreekt. Is erg handig kan ik je uit ervaring vertellen
Tafeltje ook leuk en ik wens een plaaaatje van het kleed
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is een bruiloft, geen begrafenis!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast kleine plaatjes van onze Ikea-shoppingspree van gisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Ja doei.
Zou het meteen doen, het is zo weer uit de collectie enzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha hadden we nog niet, dachten dat het altijd later nog zou kunnen?![]()
Kleed kon ik niet vinden op de ikea site
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzo![]()
Niet zo'n grote als daar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen hoor, als niemand kijkt.Maar heb je thuis geen spiegel?
En goed bezig!
^^quote:
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzo![]()
Opvallend rood... De bruid komt aanlopen in een gigantische jurk van honderden, zo niet duizenden euro's (of GBP), dus denk niet dat je dan zo snel opvaltquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja Ektorp!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
Leuk Maria! Das toch Ektorp? Ik heb de driezits met voetenbank en stoel gepland staan voor mn nieuwe stulpje
sluier? handschoenen? kousen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Geen duizenden, voor een paar honderd heb je een prima jurk.
En dan heb je nog een sluier (400 euro), handschoenen (60 euro), haardingetjes (a 10 euro per stuk, 15 stuks), schoenen (150), kousen (30), lingerie (150) nodig.
De jurk is niet het duurste.
De drankrekening wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Geen duizenden, voor een paar honderd heb je een prima jurk.
En dan heb je nog een sluier (400 euro), handschoenen (60 euro), haardingetjes (a 10 euro per stuk, 15 stuks), schoenen (150), kousen (30), lingerie (150) nodig.
De jurk is niet het duurste.
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoonquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sluier? handschoenen? kousen?
Haardingen zijn friggin duurAls je slim bent koop je schoenen die je vaker kan dragen, dan doet de investering minder pijn
Lingerie hakt er wel in.
als je man aan BB doet, dan hakken de kosten voor het pak er ook wel in jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Beetje jus is niet verkeerd Maria
[..]
De drankrekening wel?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoon
Heb maar besloten dat ik gewoon een awesome jurk aan doe, because I canquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb van de zomer een trouwerij, waarbij ik aan 1 kant een awesome jurk aanwil, want trouwen en trouwen is tof
Maar ik wil niet meer awesome zijn dan de bruid
Ja, maar zelfs dan wil je nog goede curves hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoon
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan wil je nog goede curves hebben
Bij ons ook, maar de meesten meiden die gaan zijn zo muurbloempjes achtig. Man ziet er vaak beter uit dan de vrouwquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb maar besloten dat ik gewoon een awesome jurk aan doe, because I can
Maar het zijn dan ook geen bruiloften van vriendinnen, meer van vrienden van de Mr.
Wat is er mis mee? Stof ertussen of tandjes kapot? Soms kun je 'em makkelijk zelf fixen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet m'n mooie rok nog laten makende rits is stuk. Hij haperde al toen ik 'm kocht, maar heeft het inmiddels helemaal opgegeven...
Idem, ik ga dan ook altijd maar op stap met een goede vriend van de Mr die op dit moment een schattig vriendinnetje heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Bij ons ook, maar de meesten meiden die gaan zijn zo muurbloempjes achtig. Man ziet er vaak beter uit dan de vrouw
Goed zoekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef loveli het volgende:
Elastieken, baleinen en andere techniek in een trouwjurk.. je moet je best doen om geen goed figuur te hebben in een trouwjurk.
Heb met open mond staan kijken naar de prijzen van alle accessoires. Op de jurken maken ze niet de grote winst, maar het sprookje eromheen, de details die het afmaken (prijs daarvan gaat 10x over de kop).
Ik zal foto's voor je maken goed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef loveli het volgende:
Elastieken, baleinen en andere techniek in een trouwjurk.. je moet je best doen om geen goed figuur te hebben in een trouwjurk.
Heb met open mond staan kijken naar de prijzen van alle accessoires. Op de jurken maken ze niet de grote winst, maar het sprookje eromheen, de details die het afmaken (prijs daarvan gaat 10x over de kop).
Een hele rits aan tandjes naar de teringquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Stof ertussen of tandjes kapot? Soms kun je 'em makkelijk zelf fixen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je man aan BB doet, dan hakken de kosten voor het pak er ook wel in ja
we zijn 3 keer gebeld of de maten wel goed waren schouder - taille ratio.
Oeh jaaa jij zag er inderdaad mooi uit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Goed zoeken
Ik was <500 euro kwijt voor mezelf, da's jurk/ondergoed/haar.
Je kan op FB de foto's zien
Mee eensquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je de bruid zo stom vindt dat je er toffer uit wilt zien dan zij, dan kan je ook gewoon niet naar de bruiloft gaan toch
Of zeg ik dan iets geks
Zolang je jurk niet wit is en niet lang zit je veilig denk ik. /Pippaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb van de zomer een trouwerij, waarbij ik aan 1 kant een awesome jurk aanwil, want trouwen en trouwen is tof
Maar ik wil niet meer awesome zijn dan de bruid
Ik vind de bruid niet stom en zij mij ook niet. Maar mijn kledingstijl is wel kleurrijker en extravaganter dan die van haar is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je de bruid zo stom vindt dat je er toffer uit wilt zien dan zij, dan kan je ook gewoon niet naar de bruiloft gaan toch
Of zeg ik dan iets geks
Misschien gaan ze voor de gomquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Of zeg ik dan iets geks
Hier idem, en nogal een ander figuur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind de bruid niet stom en zij mij ook niet. Maar mijn kledingstijl is wel kleurrijker en extravaganter dan die van haar is.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Merk het nu zelf ook aan m'n overhemden trouwens, door m'n upper traps vanuit m'n nek naar de oksels zeg maar krijg ik nu vaak een soort van vouw erin. Schouders die het zowat helemaal opvullen, en dat wanneer ik m'n lats aanspan ik 'm in de breedte oprek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier idem, en nogal een ander figuur.
Da's anders, dan is het doel niet outshinen, dan is de kans er gewoon sowiesoquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind de bruid niet stom en zij mij ook niet. Maar mijn kledingstijl is wel kleurrijker en extravaganter dan die van haar is.
Ik heb kontquote:
Als dat het doel zou zijn van iemand, dan is die iemand imo gaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's anders, dan is het doel niet outshinen, dan is de kans er gewoon sowieso
Mijn Mr begon qua grapje al over een jute zakquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's anders, dan is het doel niet outshinen, dan is de kans er gewoon sowieso
Bij mij zitten sommigen dingen ook niet optimaal. Qua schouders/breedte heb ik een XL, maar van broeken M. Dan zitten veel overhemden gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Merk het nu zelf ook aan m'n overhemden trouwens, door m'n upper traps vanuit m'n nek naar de oksels zeg maar krijg ik nu vaak een soort van vouw erin. Schouders die het zowat helemaal opvullen, en dat wanneer ik m'n lats aanspan ik 'm in de breedte oprek...
Vers of in blik? ik heb het wel eens gegeten uit blik. Was redelijk goed te eten.quote:Iemand enig idee waar ik artisjokharten vind in de supermarkt? Ik vermoed dat de Marokkaantjes bij de XL het ook niet zullen weten.
Italiaanse potjes hoek. Waar ook de hummus staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge, wat een hectiek weer met de treinen vanochtend. Ik zat om 6:15 al in de trein en toen stond er in de Reisplanner dat het om 7 uur opgelost zou zijn. Mijn trein heeft er ook last van gehad, maar ik was gelukkig op tijd binnen. En verder heb ik geen zin in werken vandaag: dat krijg je als je drie dagen achter elkaar doorknalt.
Lijstje:
O: yoghurt, muesli, banaan, honing. Heerlijk, maar ik kreeg na de eerste happen buikpijn(gisteren ook)
T: appel
T: stukje appelkruimelvlaai omdat we zo hard gewerkt hebben
T: bth pindakaas
T: twee bth kaas
T: misschien niks of nog een appel, want ik ben vroeg thuis vandaag
D: frittata met boerenkool en artisjokharten
T: beker warme anijsmelk (gisteren vergeten)
Iemand enig idee waar ik artisjokharten vind in de supermarkt? Ik vermoed dat de Marokkaantjes bij de XL het ook niet zullen weten.
Hahaha, de hummus kan ik ook nooit vindenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Italiaanse potjes hoek. Waar ook de hummus staat.
lief heeft ook problemen met spijkerbroeken. We hebben in lalaland een merk/model ontdekt wat hij past, na 14 soorten broeken aangehad te hebben!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bij mij zitten sommigen dingen ook niet optimaal. Qua schouders/breedte heb ik een XL, maar van broeken M. Dan zitten veel overhemden gewoon niet zo mooi.
En ik ben uit mn wetsuit gescheurd, 2 scheuren op mn schouderbladen
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:
Vik: gewoon bij alle blikgroenten volgens mij.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga even kijken
Nooit aan op maat iets laten maken gedacht trouwens![]()
Precies Mc! Ik heb dan XXL, maar bij ene merk is dan rond de buik veel te wijd, of dan neem je slim-fit en dan past de bovenkant weer niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik ben benieuwd. Ik heb een keer artisjokken en ansjovis door elkaar gehaald. Pijnlijke vergissingquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb een keer artisjokken en ansjovis door elkaar gehaald. Pijnlijke vergissing.
Oe ja! Waarvan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh! Dat is vast geen bruiloftmateriaal maar wel leuk
Collegestylequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
Also, 'de Marokkaantjes bij de XL". Jeuk. Maar soit.
dittoquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
Kunt de Friezin wel uit Friesland halen, maar het Friese niet uit de Friezin...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
De reden dat zij niet weten waar iets staat zal wel te maken hebben met het feit dat het ongeinteresseerde pubers zijn, niet omdat het Marokkaantjes zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen.
Ja. Maar het zijn toevallig wel allemaal Marokkaantjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef Novem het volgende:
[..]
De reden dat zij niet weten waar iets staat zal wel te maken hebben met het feit dat het ongeinteresseerde pubers zijn, niet omdat het Marokkaantjes zijn.
Hoe zie je dat dan? /serieuze vraag ik zie nl geen verschil tussen onze medelanders met een tintje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Maar het zijn toevallig wel allemaal Marokkaantjes.
Geen causaal verband tussen Marokkaantjes en iets niet weten, uiteraard.
Tussen kaaskoppen en Marokkaantjes?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? /serieuze vraag ik zie nl geen verschil
Meh gaat meer om de woordkeuze dan het feit dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie editquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tussen kaaskoppen en Marokkaantjes?.
Surequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Maar het zijn toevallig wel allemaal Marokkaantjes.
Geen causaal verband tussen Marokkaantjes en iets niet weten, uiteraard.
Ik vind het geneuzel om niks, sorry! Weet wel andere dingen om me druk om te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh gaat meer om de woordkeuze dan het feit dat.
Achja, ik ben altijd voorstander van bij jezelf te rade gaan waarom je bepaalde dingen zegt waarom je ze zegt, is all!
</stokpaardje>
Da kan he!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het geneuzel om niks, sorry! Weet wel andere dingen om me druk om te maken.
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? /serieuze vraag ik zie nl geen verschil tussen onze medelanders met een tintje.
Geen sjongequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het kunnen net zo goed Turken zijn
.
Nou ja, het punt dat ik wilde maken is dat er pubers werken, die toevallig getint zijn, die niet weten waar de minder basic dingen staan.
Sjonge.
Ik bedoel dat absoluut niet denigrerend en ik vind het altijd zo jammer dat mensen er standaard van uitgaan dat iemand, in casu ik, iets op een bepaalde manier bedoel. Je zegt het zo, dus zul je het ook wel zo bedoelen. Je kunt ook gewoon vrágen hoe ik iets bedoel, dan hadden we deze hele 'discussie' niet gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da kan he!
Mijn probleem is dat veel mensen het geneuzel vinden om niks![]()
Maar goed, nuff saidIk ga wel een smoothie bouwen.
Ja, ik zal voortaan 10 minuten nadenken voor ik hier iets neerzet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen sjongenadenken voor je wat neerkliedert.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zal voortaan 10 minuten nadenken voor ik hier iets neerzet.
Dat was mijn Oquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Nallie het volgende:
Ik hou van roggebroodjes met pindakaas!
Weer?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Dag allemaal, dit topic gaat weer uit My AT.
Ik volg, niet naar de uni maar naar de moestuinquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn O![]()
En ik ga zo maar eens richting uni, wat een héérlijk weer is het
Dit is wel zo, maar ze wordt wel van alle kanten belaagd over een opmerking die ze niet zo bedoelde.. dan snap ik wel dat je niet blij wordt. Toon is op een forum toch altijd anders dan IRL.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef _aurum_ het volgende:
We zien je wel weer als je afgekoeld bent.
Je kan gepikeerd raken, er zijn hier imo meer mensen die je erop wijzen dat dingen die jij op manier a bedoelt, op manier b kunnen overkomen.
Daar kan je wat mee doen, of niet ...of je rent weg.
Zoals ik ook al tegen Maria zei: je kunt ook vragen wat ik bedoel ipv meteen van het negatieve uitgaan. Dat vind ik altijd zo jammer hier. Dat mensen dingen anders opvatten dan ik bedoel, daar kan ik ook weinig aan doen. Net alsof jullie dingen nooit op een niet zo handige manier formuleren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef _aurum_ het volgende:
We zien je wel weer als je afgekoeld bent.
Je kan gepikeerd raken, er zijn hier imo meer mensen die je erop wijzen dat dingen die jij op manier a bedoelt, op manier b kunnen overkomen.
Daar kan je wat mee doen, of niet ...of je rent weg.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou ook ontzettend pissed off zijn wanneer iemand mij een marokkaantje zou noemen!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou ook ontzettend pissed off zijn wanneer iemand mij een marokkaantje zou noemen!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
Als je toen had gezegd wat je bedoelde was het toch klaar geweest?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*gniffelt, ik geloof dat ik blij zou zijn. Tintje ftw!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Jij zou op z'n minst een Marokkaan zijn, iemand die jou met '-tje' aanduidt heeft een bril nodig!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Daarmee bedoel ik dus: ik kan er ook niets aan doen dat het 'Marokkaantjes' zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Als je toen had gezegd wat je bedoelde was het toch klaar geweest?
Kun je het verschil niet zien?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik ook niet. Het kunnen net zo goed Turken zijn
.
Het heeft in dit geval helemaal niet met een stereotype te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou zeg, ik bedoelde alleen dat je jezelf kunt afvragen waarom je bepaalde dingen zegt zoals je ze zegt, gewoon omdat veel mensen als excuus gebruiken dat 'men wel wat wat ze bedoelen', maar het toont toch een bepaalde onderliggende train of thought. En ik vind het belangrijk dat mensen zich daarvan bewust zijn, want zelfkritiek is puik enzo.
Ik betrap mezelf ook wel eens op rare gedachtengangen of wat dan ook, gewoon omdat dat in het patroon zit of hoort bij een algemeen aanvaard stereotype over mensen/dingen/whatever, iedereen zal dat wel eens hebben. Punt is wel om kritisch te blijven op dit soort dingen, vind ik. Zoals ik al zei, niemand hoeft het met me eens te zijn, maar dit is een persoonlijk stokpaardje.
Maar goed, het zal wel niet goed uit de verf gekomen zijn.Words. They are hard.
Dat laatste punt heeft er niets mee te maken, want dat weten de puberende kaaskoppen ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:50 schreef the85mc het volgende:
Strikt genomen zijn het natuurlijk ook marokkaantjes.
1. Het zijn er veel in de appie
2. Ze zijn klein
3. Ze komen uit marokko
4. Ze weten vaak niet waar spullen staan.
Maar goed, het komt denigrerend over. Ik heb liever dat ze allemaal in de buurtsuper gaan werken dan dat ze op scooters mensen gaan beroven..
Pak hem!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef V1z0R het volgende:
dus als Marokkanen niet in de buurtsuper werken, dan zijn het automatisch straatrovertjes?
/vuur op 't olie gooit
Tsja hoe ga ik hier verstandig op reageren..quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef V1z0R het volgende:
dus als Marokkanen niet in de buurtsuper werken, dan zijn het automatisch straatrovertjes?
/olie op 't vuur gooit
Klopt, ik heb criminologie gestudeerd en deze uitspraken kunnen ten dele ondersteund worden door wetenschappelijke literatuurquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tsja hoe ga ik hier verstandig op reageren..
Niet automatisch. Maar bij gebrek aan werk/school en toch mee willen doen met nieuwe golf, scooter en bontkraag komen veel in de verleiding om de criminaliteit in te gaan. Als hier in de buurt iets wordt gedaan dan is het 90% van de gevallen een 'marokkaantje'.
Een stereotype komt niet zomaar ergens vandaan he, vaak zit er wel een kern van waarheid in.. Triest maar zo is het wel.
Kijk aan dan worden mijn bevindingen ook nog eens door de wetenschap gesteundquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb criminologie gestudeerd en deze uitspraken kunnen ten dele ondersteund worden door wetenschappelijke literatuur
Kan ik het toch niet laten hequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb criminologie gestudeerd en deze uitspraken kunnen ten dele ondersteund worden door wetenschappelijke literatuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan ik het toch niet laten heNatuurlijk is er een reden voor hun gedrag en dat heeft ook te maken met de manier waarop mensen tegen ze aan kijken. Maar voor een groot deel is het gewoon een cultuur die botst met onze cultuur, met alle gevolgen van dien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: het boek 'Marokkaanse lieverdjes' van Hans Werdmölder vond ik erg duidelijk en goed.Be someone that makes you happy
niet zozeer een botsing van cultuur - in Marokko mag je ook niet stelen hoor - maar een cominatie van factoren: onvermogen van sommige ouders om om te gaan met de nederlandse vrijere opvoedcultuur, jongeren in conflict met wat hun ouders/de maatschappij/hun vrienden willen en zeggen, en de dingen die maria zegt (exclusie, sociaal financiële positie) etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een reden voor hun gedrag en dat heeft ook te maken met de manier waarop mensen tegen ze aan kijken. Maar voor een groot deel is het gewoon een cultuur die botst met onze cultuur, met alle gevolgen van dien.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tsja hoe ga ik hier verstandig op reageren..
Niet automatisch. Maar bij gebrek aan werk/school en toch mee willen doen met nieuwe golf, scooter en bontkraag komen veel in de verleiding om de criminaliteit in te gaan. Als hier in de buurt iets wordt gedaan dan is het 90% van de gevallen een 'marokkaantje'.
Een stereotype komt niet zomaar ergens vandaan he, vaak zit er wel een kern van waarheid in.. Triest maar zo is het wel.
Ik moet altijd een beetje lachen om jouw telefoonposts. Maar goed dat er hier niemand Ben of Dan heet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Perruche het volgende:
Maria ik Ben het met je eens. En Vik je moet je niet zo aangevallen voelen hoor, je kan ook gewoon zeggen van oh sorry dat kwam lomper over Dan ikbedoelde, ofzo.
Lichter? Ik werd juist zwaarder beoordeeld. En als ik mijn best doe, dan is mijn NL best goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Kwak, jij als onderwijzeres weet het vast, worden allochtonen op het VO nog steeds lichter beoordeeld op vakken als Nederlands?!
[..]
Was gewoon even aan 't stoken, sorry
die onzin heb ik echt nog nooit gehoord. iedereen wordt gewoon hetzelfde beoordeeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Kwak, jij als onderwijzeres weet het vast, worden allochtonen op het VO nog steeds lichter beoordeeld op vakken als Nederlands?!
[..]
Was gewoon even aan 't stoken, sorry
En ook de we'll als 'wel' zijn herkenbaar als telefoonpostquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje lachen om jouw telefoonposts. Maar goed dat er hier niemand Ben of Dan heet.
Niks mis met jouw Nederlandsquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Lichter? Ik werd juist zwaarder beoordeeld. En als ik mijn best doe, dan is mijn NL best goed
Ken iemand die van docent NL de geweldige tip kreeg om *tromgeroffel* spellingscontrole te gebruikenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die onzin heb ik echt nog nooit gehoord. iedereen wordt gewoon hetzelfde beoordeeldop de andere locatie (zwarte school) geven ze zelfs een taalcijfer om de nederlandse taal te bevorderen - bij elk vak dus! kinderen verbeteren elkaar, en de docent verbetert ze ook op hun Nederlands in alle vakken die ze volgen, en overal hangen posters over gebruik dan deze/die, het grote/een groot, d/t gebruik etc.
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
En ik denk dat de NL'se grammatica met al die telefoons en msn gesprekken _dramatisch_ is!!
Laat staan de d-tjes en t-tjes.
quote:
Onzin? Werd op de MAVO waar ik op zat gewoon eerlijk gezegd, zelfde als dat ik lichter werd beoordeeld omdat ik uit een 'Drents'-sprekend gezin kwamquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die onzin heb ik echt nog nooit gehoord. iedereen wordt gewoon hetzelfde beoordeeldop de andere locatie (zwarte school) geven ze zelfs een taalcijfer om de nederlandse taal te bevorderen - bij elk vak dus! kinderen verbeteren elkaar, en de docent verbetert ze ook op hun Nederlands in alle vakken die ze volgen, en overal hangen posters over gebruik dan deze/die, het grote/een groot, d/t gebruik etc.
Vóór MSN schreven jongeren gewoon een stuk minder, dus ik denk dat het ergens misschien ook wel goed is! Het dwingt ze in elk geval om te probéren zich schriftelijk uit te drukken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
En ik denk dat de NL'se grammatica met al die telefoons en msn gesprekken _dramatisch_ is!!
Laat staan de d-tjes en t-tjes.
Die moet ik even quoten...quote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Spreekwoorden vind ik nog weleens lastig. Vooral van die oud NL'seEn dan ben ik getrouwd met een Tukker
![]()
En als ik geirriteerd ben dan maak ik spelfoutenMaar dat komt omdat ik mijn dingen dan niet terug lees.
niks mis mee, als ze op de computer een opdracht maken en dan nog niet eens even de spellcheck eroverheen gooien is dat des te vervelender om na te kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand die van docent NL de geweldige tip kreeg om *tromgeroffel* spellingscontrole te gebruiken![]()
![]()
![]()
nou ja, ik heb er nog nooit van gehoord, dus noem ik het onzin.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onzin? Werd op de MAVO waar ik op zat gewoon eerlijk gezegd, zelfde als dat ik lichter werd beoordeeld omdat ik uit een 'Drents'-sprekend gezin kwam
Ik kan het gemiddelde sms van de werkende jeugd bij ons met moeite ontcijferen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vóór MSN schreven jongeren gewoon een stuk minder, dus ik denk dat het ergens misschien ook wel goed is! Het dwingt ze in elk geval om te probéren zich schriftelijk uit te drukken.
[..]
Die moet ik even quoten...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onzin? Werd op de MAVO waar ik op zat gewoon eerlijk gezegd, zelfde als dat ik lichter werd beoordeeld omdat ik uit een 'Drents'-sprekend gezin kwam
Nee ik mag geen koemelk, dus ook geen kwarkquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
Je hebt whey poeder als eiwit bron. Verkopen ze wel bij de tuinen dacht ik. Lust je geen zuivel? Want anders is magere kwark erg handig..
Dan hadden ze bij ons in Limburg wel meteen iedereen vrijstelling kunnen geven voor z'n eindexamen Nederlands.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan hadden ze bij ons in Limburg wel meteen iedereen vrijstelling kunnen geven voor z'n eindexamen Nederlands.Nog nooit gehoord van lichtere beoordelingen daar trouwens.
SPOILER: Na verder gelezen te hebben zitten er nogal wat kanttekeningen bijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 22-03-2012 13:42:08 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Wel gewoon als toevoeging gebruiken he? Niet als vervanging!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee ik mag geen koemelk, dus ook geen kwarkmaar ze hebben bij de tuinen inderdaad ook poeders geschikt voor veganisten, dus die mag ik wel.
Ja dat is het idee, maar is dat een goed idee?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel gewoon als toevoeging gebruiken he? Niet als vervanging!
Zie ik geen problemen mee, helemaal niet als jij merkt dat je er beter door herstelt!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat is het idee, maar is dat een goed idee?
Als je uit je voeding niet genoeg eiwitten kunt halen, wat is er mis met op een andere manier toevoegen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat is het idee, maar is dat een goed idee?
Och, een groot deel van de patiënten (volwassenen) die ik op mijn werk zie kan amper schrijven. De meest bizarre spelfouten en woorden geschreven zoals ze het uitspreken. Niks alleen jongerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef kwakz0r het volgende:
de invloed van msn-taal is overigens helemaal niet zo groot in de praktijk.
leerlingen hechten over het algemeen gewoon minder waarde aan correct spellen (vandaar de spellcheck tip van mij aan lln, uit zichzelf doen ze het niet). of aan lezen. of goede cijfers halen. of de juf niet boos maken.
de meesten kunnen het nog wel prima op tijd leren om prima te functioneren in de maatschappij. (de gruwelijkste spel- en d/t fouten kom ik ook in de generaties boven me overigens ook regelmatig tegen).
ik ben aan het promoveren op proscriptie/taalvoorschriften, en het is een feit dat er een continu beklag is van de generatie boven een andere generatie dat de taal/maatschappij/het niveau achteruit gaat en verloedert. is ook een vorm van je afzetten/verheven voelen/eenheid voelen.
taal verandert, maar het is heus niet zo dat binnen 30 jaar de regels voor d/t-spelling ineens aangepast worden omdat niemand het "kan" ofzo. de taal en het groene boekje zijn uiteraard twee verschillende dingen...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom zou het niet goed zijn? Een extra eiwitboost na een workout is goed voor herstel.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je uit je voeding niet genoeg eiwitten kunt halen, wat is er mis met op een andere manier toevoegen?
Duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie ik geen problemen mee, helemaal niet als jij merkt dat je er beter door herstelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai! Terug van de gyn. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn, Coco!!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hai! Terug van de gyn. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk voor jullie!Venus in pocketformaat
© loveli
Hai! Terug van de gyn. Dus.Ooh, wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf voor jullie duimen!
Know that while you sleep
Everything has changed
Hai! Terug van de gyn. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nog meer reden voor taart!Be someone that makes you happy
Hai! Terug van de gyn. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gefeli!
![]()
Hai! Terug van de gyn. Dus.holy moly!!! Wat TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
't Is tijd dat jij ontstresst en gaat genieten!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ahw!Wat een toffe reacties allemaal
Jullie zijn lief
Ja klopt. Die wilde ik zoeken maar ik ben echt een kneus met die zoekmachine hierquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:03 schreef _aurum_ het volgende:
Nallie volgens mij heb ik ooit eens linkjes gegeven voor eiwitpoeder van andere bronnen. Moet je ff terugzoeken als je ze niet hebt opgeslagen
Hai! Terug van de gyn. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn voor jullie
Kwak
Oh ja, ik had een tijdje geleden al bedacht dat ik daar wel heen wilde! Mattheus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef kwakz0r het volgende:
psssst...mooi concert, en ik zing ook nog een solo kwartetje.... http://www.facebook.com/events/297761520287391/
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh ja, ik had een tijdje geleden al bedacht dat ik daar wel heen wilde! Mattheus.Alleen jammer dat ik dat weekend ook nog op zaterdagavond in Groningen moet zijn en op zondagmiddag in Brabant.
PICSquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Coco!
En, omg omg omg, mooie rok gekocht! En een tasje! En nog een rok! En een bolero! Totaalprijs: 7,44
Hoe kan dat nou! Staat die komma wel goed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Coco!
En, omg omg omg, mooie rok gekocht! En een tasje! En nog een rok! En een bolero! Totaalprijs: 7,44
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou! Staat die komma wel goed?
En pics idd
Nou, ik had het idee dat ik helemaal relaxed was de afgelopen dagen, maar ik merk nu dat het toch niet zo was. Ineens doodmoe, flinke hoofdpijn. Alle stress komt eruitquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef loveli het volgende:
[..]
't Is tijd dat jij ontstresst en gaat genieten!
Yupquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef Perruche het volgende:
Coco! Whieeee! Super! En ik had ook al nog een beetje hoop, echt wat leuk!
Is het voor jou een complete verrassing? Lijkt me ook bizar!
Uniekjequote:Op donderdag 22 maart 2012 15:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was zo chagrijnig door shit op het werk, totaal onbevredigend naar huis gegaan maar nu zit ik even in de tuin bij te lezen en lees ik van Coco en nu ben ik blij
Wat super Coco echt heel fijn
Tuurlijk, welkom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef Kyrez het volgende:
Ik zou hier graag bij willenHeb jarenlang op een 'meidenforum' gezeten en ook in de gezond eten topics, maar ben hier nu echt te oud voor en de meisjes daar hebben ook weinig begrepen van gezonde voeding ("Gesmolten kaas bevat meer vet dan niet gesmolten kaas!" en "Geroosterd brood bevat minder calorieën dan 'normaal brood,' want die zijn er allemaal uitgebrand)
VandaarIk eet zelf erg eiwitrijk, dit omdat ik op het moment veel aan het fitnessen ben en mijn vetpercentage lager wil krijgen (27.9 %) en dan wil gaan droog trainen.
Hopelijk kan ik hierbij!
Klinkt als mijn tantes voedingstheorieënquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef Kyrez het volgende:
Ik zou hier graag bij willenHeb jarenlang op een 'meidenforum' gezeten en ook in de gezond eten topics, maar ben hier nu echt te oud voor en de meisjes daar hebben ook weinig begrepen van gezonde voeding ("Gesmolten kaas bevat meer vet dan niet gesmolten kaas!" en "Geroosterd brood bevat minder calorieën dan 'normaal brood,' want die zijn er allemaal uitgebrand)
VandaarIk eet zelf erg eiwitrijk, dit omdat ik op het moment veel aan het fitnessen ben en mijn vetpercentage lager wil krijgen (27.9 %) en dan wil gaan droog trainen.
Hopelijk kan ik hierbij!
Jazeker!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk, welkom!
Lust je broccoli?
Eet het alleen niet al teveel meer aangezien één van mijn huisgenoten een ontzettende hekel heeft aan broccoli (hoe kan dat nouquote:
en van taal. Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo staat je leuk maar niet mijn smaak maar ja heb van kleding evenveel verstand als van moluculaire wiskunde
Jij bent sowieso wel heeeeeeeeeel leuk!
Wat fijn!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en mijn schoonzusje is ineens zo lief!
Vanaf dat ze weet dat ik zwanger bent, stuurt ze me geregeld een berichtje. Toen ik vrijdag liet weten dat het mis was (of althans, dat ik dacht dat..), was ze meteen heel bezorgd en heeft ze regelmatig wat gestuurd. En net stond ze voor de deur met een Hema taart (toch nog taart) om te vieren dat het goed is
Vind het echt heel fijn dat het nu ook zo kan
i know, boerentrien he?quote:
Geen hoofdletter aan het begin en geen punt op het eind.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen hoofdletter en geen punt op het eind.![]()
Piepstra.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen hoofdletter aan het begin en geen punt op het eind.![]()
het was bedoeld als aanvulling op uniek dus hoofdletter niet nodig en voor en achter smileys zet ik volgens mij nooit een puntquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen hoofdletter aan het begin en geen punt op het eind.![]()
Dat doe ik altijd, maar meestal schiet 't na verloop van tijd zelf weer omhoogquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef anna82 het volgende:
En Mo, ik zou dat shirtje niet zo ver naar beneden trekken!
Ging niet helemaal goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet zozeer een botsing van cultuur - in Marokko mag je ook niet stelen hoor - maar een cominatie van factoren: onvermogen van sommige ouders om om te gaan met de nederlandse vrijere opvoedcultuur, jongeren in conflict met wat hun ouders/de maatschappij/hun vrienden willen en zeggen, en de dingen die maria zegt (exclusie, sociaal financiële positie) etc.
feit dat er veel delicten gepleegd worden door nederlanders met een allochtone achtergrond betekent nog niet dat het éérlijk is dat (aangetoond) mensen met een kleurtje ook zwaardere straffen krijgen gemiddeld.
bovendien is het echt een illusie dat dit soort problemen "niet bespreekbaar zijn". in de politiek en bij de overheid worden deze dingen heus besproken, net als op school, thuis, en op straat.
maar dan vind ik dat discussie aangaan - over het gebruik van "marokkaantjes" voor nederlandse jongens met een marokkaanse achtergrond, en zeggen dat je geen verschil ziet tussen turken en marokkanen - nog steeds best mag. dat is géén ontkennen van problematiek met een deel van de jongeren die kinderen zijn van immigranten.
net als dat het verwerpelijk vinden van een "polenmeldpunt" niet betekent dat je problematiek met midden- en oosteuropese arbeidsmigranten ontkent.
zo, meer politieks ga ik niet zeggen vandaag. toedels.
Ik poep nooit bij een zuidwester wind van meer dan 40 knopen, betekent nog niet dat het juist is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het was bedoeld als aanvulling op uniek dus hoofdletter niet nodig en voor en achter smileys zet ik volgens mij nooit een punt
wtfquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik poep nooit bij een zuidwester wind van meer dan 40 knopen, betekent nog niet dat het juist is.
Je kan ook te ver gaan he? Vind het wel gewaagd van je om dan juist niet te poepen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik poep nooit bij een zuidwester wind van meer dan 40 knopen, betekent nog niet dat het juist is.
Hai! Terug van de gyn. Dus.Jeetje meis, verrassing! Blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkstress?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef anna82 het volgende:
Ik heb zojuist uit frustratie een balisto opgegeten, 94 kcal, wat een laffe emo-eter ben ik
Que pasaaa?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef anna82 het volgende:
Ik heb zojuist uit frustratie een balisto opgegeten, 94 kcal, wat een laffe emo-eter ben ik
Daar ging ik inderdaad voor! En als ik nog een cm kwijt zie te raken in 2 weken dan doe ik 'm aan op de bruiloftquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
MoBietje tuttig op een leuke manier, ik vind dat wel nice! En slankie jij
Als ik een lange rok draag ben ik prompt een propje
![]()
[..]
Que pasaaa?
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan he? Vind het wel gewaagd van je om dan juist niet te poepen.
Maar ik weet dat ik niet kan schrijven en vooral spreektaal tik... Maar ja, ben best wel gelukkig
Voor straf moet je morgen maar vlammetjes eten...quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor straf moet je morgen maar vlammetjes eten...
Of ik kan niet begrijpend lezen, of jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, maar meestal schiet 't na verloop van tijd zelf weer omhoog![]()
Ze vindt dat hij teveel naar beneden zit. Ik zeg dat ik dat áltijd zo doe. Maar na verloop van tijd krijgt zij haar zin, omdat hij dan vanzelf wat minder naar beneden gaat zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Of ik kan niet begrijpend lezen, of jij.
He.. Gats... Bah... Blegh... Vooruit dan maarquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor straf moet je morgen maar vlammetjes eten...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:53 schreef Perruche het volgende:
Anna je moet bootycampen tegen de stress,geen balisto eten!
Ha nee, geen stress, wel frustratie en inderdaad, best lekker en een stuk minder kcal dan de snelle jelle die ik in eerste instantie wilde verorberen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Werkstress?
Balisto's zijn wel lekker
Die zijn GEZOND.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha nee, geen stress, wel frustratie en inderdaad, best lekker en een stuk minder kcal dan de snelle jelle die ik in eerste instantie wilde verorberen.
Jahaa, maar ik wil niet senza di tequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:53 schreef Perruche het volgende:
Anna je moet bootcampen tegen de stress,geen balisto eten!
Och uniekje, en sex dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die zijn GEZOND.
Alles wat lekker is is per definitie ongezond
Injectietje HIVquote:
Ik ben pro-integreren!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, je ziet er goed uit! En die kleren komen héél Engels over, alsof je naar een tea party gaat
Las 'em anders, maar mooi dat Anna haar zin krijgt, want ze heeft gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze vindt dat hij teveel naar beneden zit. Ik zeg dat ik dat áltijd zo doe. Maar na verloop van tijd krijgt zij haar zin, omdat hij dan vanzelf wat minder naar beneden gaat zitten.
Poëziequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doe dan meteen met je armen wapperen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben pro-integreren!En thanks!
Zal 's kijken of ik er eens een filmpje van kan maken, hij zwiert namelijk echt héél mooi!
Neen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe dan meteen met je armen wapperen!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Zo jammer dat een andere mod je naam niet ff aan kan pasen Mo
Lijstje
O: smoothie
T: rijstwafels en pindakaas
L: rijst, bloemkool( broccoli was op) en kalkoen
T: kwark en bessen
T: linzensoep
S: fitness en cardio
D: biefstuk, paprika en rijstwafels met pindakaas
T: kwark
0.7 liter 18 euro - gall&gall.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel Kost een literfles cointreau ongeveer in NL?
mja, dat probeerde ik eigenlijk te zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ging niet helemaal goed.
Dat klopt niet helemaal.
Ik Marokko worden de kinderen ook niet alleen door de ouders opgevoed. De kinderen worden snel "op straat gedumpt". Het is de sociale controle van de omgeving waardoor de jongeren daar in het gering blijven (of niet).
Hier moeten de ouders het zelf doen, omdat de politie niet al die gasten zo goed kan controleren en er weinig sociale controle is. De ouders hier zijn dus " slachtoffer" van het individualisme van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |