Leuk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb gister ook bewonderend voor de spiegel gestaan.
Heb 'n mooi jurkje gekocht en hij stond en zat goed! Om 'm daarna snel weg te hangen zodat mijn lief 'm niet ziet en ik 'm kan verrassen als we een keertje uitgaan![]()
Als de rest van de outfit ook vrij "chique" is kan dat kant wel denk ik!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil een bolero voor op een rok (voor bruiloft over 2 weken) en vroeg me af of dit mij zou staan:
Van Next:
http://www.next.co.uk/x492358s3#815635x49
Of anders gewoon een 'dichte' zoals deze:
[ afbeelding ]
Wat een hoop leuke kleurtjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heb in ieder geval die 'dichte' maar gewoon gekochthopen dat hij past, is een size 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Maar ook een stukje duurder. Maar er zit hier vlakbij een héle rustige NEXT, dus ga daar binnenkort wel even langs en dan pas ik 'm, met de rok aan, kan ik zien welke leuker staatquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef loveli het volgende:
Vind die van Next het leukst. Subtieler, niet massief aanwezig, precies goed bij die rok.
Leuk! Makkelijk te combineren ook denk ik zoquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heb in ieder geval die 'dichte' maar gewoon gekochthopen dat hij past, is een size 10
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast kleine plaatjes van onze Ikea-shoppingspree van gisteren!Oeh dat bankje is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop je er wel meteen een extra hoes bij? /mams spreekt. Is erg handig kan ik je uit ervaring vertellen
Tafeltje ook leuk en ik wens een plaaaatje van het kleed
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het is een bruiloft, geen begrafenis!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard ga ik 'gewoon' voor zwart
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard ga ik 'gewoon' voor zwart
Ik zou het ook doen hoor, als niemand kijkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tis echt maar heel even om de afterworkout voortgang te zien.
Ik ga vanmiddag naar de bloedbank voor eerste keuring!
Oh, mooi, dan ga ik die straks even kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel. Laag ijzergehalte is niet per se door weinig ijzerinname, kan ook samenhangen met bepaalde vitamines die toevallig ook in lever(worst) zitten.
Haha hadden we nog niet, dachten dat het altijd later nog zou kunnen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat bankje is leuk![]()
Koop je er wel meteen een extra hoes bij? /mams spreekt. Is erg handig kan ik je uit ervaring vertellen
Tafeltje ook leuk en ik wens een plaaaatje van het kleed
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is een bruiloft, geen begrafenis!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast kleine plaatjes van onze Ikea-shoppingspree van gisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Ja doei.
Zou het meteen doen, het is zo weer uit de collectie enzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha hadden we nog niet, dachten dat het altijd later nog zou kunnen?![]()
Kleed kon ik niet vinden op de ikea site
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzo![]()
Niet zo'n grote als daar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen hoor, als niemand kijkt.Maar heb je thuis geen spiegel?
En goed bezig!
^^quote:
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzo![]()
Opvallend rood... De bruid komt aanlopen in een gigantische jurk van honderden, zo niet duizenden euro's (of GBP), dus denk niet dat je dan zo snel opvaltquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja Ektorp!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
Leuk Maria! Das toch Ektorp? Ik heb de driezits met voetenbank en stoel gepland staan voor mn nieuwe stulpje
sluier? handschoenen? kousen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Geen duizenden, voor een paar honderd heb je een prima jurk.
En dan heb je nog een sluier (400 euro), handschoenen (60 euro), haardingetjes (a 10 euro per stuk, 15 stuks), schoenen (150), kousen (30), lingerie (150) nodig.
De jurk is niet het duurste.
De drankrekening wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Geen duizenden, voor een paar honderd heb je een prima jurk.
En dan heb je nog een sluier (400 euro), handschoenen (60 euro), haardingetjes (a 10 euro per stuk, 15 stuks), schoenen (150), kousen (30), lingerie (150) nodig.
De jurk is niet het duurste.
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoonquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sluier? handschoenen? kousen?
Haardingen zijn friggin duurAls je slim bent koop je schoenen die je vaker kan dragen, dan doet de investering minder pijn
Lingerie hakt er wel in.
als je man aan BB doet, dan hakken de kosten voor het pak er ook wel in jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Beetje jus is niet verkeerd Maria
[..]
De drankrekening wel?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoon
Heb maar besloten dat ik gewoon een awesome jurk aan doe, because I canquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb van de zomer een trouwerij, waarbij ik aan 1 kant een awesome jurk aanwil, want trouwen en trouwen is tof
Maar ik wil niet meer awesome zijn dan de bruid
Ja, maar zelfs dan wil je nog goede curves hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoon
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan wil je nog goede curves hebben
Bij ons ook, maar de meesten meiden die gaan zijn zo muurbloempjes achtig. Man ziet er vaak beter uit dan de vrouwquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb maar besloten dat ik gewoon een awesome jurk aan doe, because I can
Maar het zijn dan ook geen bruiloften van vriendinnen, meer van vrienden van de Mr.
Wat is er mis mee? Stof ertussen of tandjes kapot? Soms kun je 'em makkelijk zelf fixen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet m'n mooie rok nog laten makende rits is stuk. Hij haperde al toen ik 'm kocht, maar heeft het inmiddels helemaal opgegeven...
Idem, ik ga dan ook altijd maar op stap met een goede vriend van de Mr die op dit moment een schattig vriendinnetje heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Bij ons ook, maar de meesten meiden die gaan zijn zo muurbloempjes achtig. Man ziet er vaak beter uit dan de vrouw
Goed zoekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef loveli het volgende:
Elastieken, baleinen en andere techniek in een trouwjurk.. je moet je best doen om geen goed figuur te hebben in een trouwjurk.
Heb met open mond staan kijken naar de prijzen van alle accessoires. Op de jurken maken ze niet de grote winst, maar het sprookje eromheen, de details die het afmaken (prijs daarvan gaat 10x over de kop).
Ik zal foto's voor je maken goed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:06 schreef loveli het volgende:
Elastieken, baleinen en andere techniek in een trouwjurk.. je moet je best doen om geen goed figuur te hebben in een trouwjurk.
Heb met open mond staan kijken naar de prijzen van alle accessoires. Op de jurken maken ze niet de grote winst, maar het sprookje eromheen, de details die het afmaken (prijs daarvan gaat 10x over de kop).
Een hele rits aan tandjes naar de teringquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Stof ertussen of tandjes kapot? Soms kun je 'em makkelijk zelf fixen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je man aan BB doet, dan hakken de kosten voor het pak er ook wel in ja
we zijn 3 keer gebeld of de maten wel goed waren schouder - taille ratio.
Oeh jaaa jij zag er inderdaad mooi uit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Goed zoeken
Ik was <500 euro kwijt voor mezelf, da's jurk/ondergoed/haar.
Je kan op FB de foto's zien
Mee eensquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je de bruid zo stom vindt dat je er toffer uit wilt zien dan zij, dan kan je ook gewoon niet naar de bruiloft gaan toch
Of zeg ik dan iets geks
Zolang je jurk niet wit is en niet lang zit je veilig denk ik. /Pippaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb van de zomer een trouwerij, waarbij ik aan 1 kant een awesome jurk aanwil, want trouwen en trouwen is tof
Maar ik wil niet meer awesome zijn dan de bruid
Ik vind de bruid niet stom en zij mij ook niet. Maar mijn kledingstijl is wel kleurrijker en extravaganter dan die van haar is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je de bruid zo stom vindt dat je er toffer uit wilt zien dan zij, dan kan je ook gewoon niet naar de bruiloft gaan toch
Of zeg ik dan iets geks
Misschien gaan ze voor de gomquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Of zeg ik dan iets geks
Hier idem, en nogal een ander figuur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind de bruid niet stom en zij mij ook niet. Maar mijn kledingstijl is wel kleurrijker en extravaganter dan die van haar is.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Merk het nu zelf ook aan m'n overhemden trouwens, door m'n upper traps vanuit m'n nek naar de oksels zeg maar krijg ik nu vaak een soort van vouw erin. Schouders die het zowat helemaal opvullen, en dat wanneer ik m'n lats aanspan ik 'm in de breedte oprek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier idem, en nogal een ander figuur.
Da's anders, dan is het doel niet outshinen, dan is de kans er gewoon sowiesoquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind de bruid niet stom en zij mij ook niet. Maar mijn kledingstijl is wel kleurrijker en extravaganter dan die van haar is.
Ik heb kontquote:
Als dat het doel zou zijn van iemand, dan is die iemand imo gaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's anders, dan is het doel niet outshinen, dan is de kans er gewoon sowieso
Mijn Mr begon qua grapje al over een jute zakquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's anders, dan is het doel niet outshinen, dan is de kans er gewoon sowieso
Bij mij zitten sommigen dingen ook niet optimaal. Qua schouders/breedte heb ik een XL, maar van broeken M. Dan zitten veel overhemden gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Merk het nu zelf ook aan m'n overhemden trouwens, door m'n upper traps vanuit m'n nek naar de oksels zeg maar krijg ik nu vaak een soort van vouw erin. Schouders die het zowat helemaal opvullen, en dat wanneer ik m'n lats aanspan ik 'm in de breedte oprek...
Vers of in blik? ik heb het wel eens gegeten uit blik. Was redelijk goed te eten.quote:Iemand enig idee waar ik artisjokharten vind in de supermarkt? Ik vermoed dat de Marokkaantjes bij de XL het ook niet zullen weten.
Italiaanse potjes hoek. Waar ook de hummus staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge, wat een hectiek weer met de treinen vanochtend. Ik zat om 6:15 al in de trein en toen stond er in de Reisplanner dat het om 7 uur opgelost zou zijn. Mijn trein heeft er ook last van gehad, maar ik was gelukkig op tijd binnen. En verder heb ik geen zin in werken vandaag: dat krijg je als je drie dagen achter elkaar doorknalt.
Lijstje:
O: yoghurt, muesli, banaan, honing. Heerlijk, maar ik kreeg na de eerste happen buikpijn(gisteren ook)
T: appel
T: stukje appelkruimelvlaai omdat we zo hard gewerkt hebben
T: bth pindakaas
T: twee bth kaas
T: misschien niks of nog een appel, want ik ben vroeg thuis vandaag
D: frittata met boerenkool en artisjokharten
T: beker warme anijsmelk (gisteren vergeten)
Iemand enig idee waar ik artisjokharten vind in de supermarkt? Ik vermoed dat de Marokkaantjes bij de XL het ook niet zullen weten.
Hahaha, de hummus kan ik ook nooit vindenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Italiaanse potjes hoek. Waar ook de hummus staat.
lief heeft ook problemen met spijkerbroeken. We hebben in lalaland een merk/model ontdekt wat hij past, na 14 soorten broeken aangehad te hebben!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bij mij zitten sommigen dingen ook niet optimaal. Qua schouders/breedte heb ik een XL, maar van broeken M. Dan zitten veel overhemden gewoon niet zo mooi.
En ik ben uit mn wetsuit gescheurd, 2 scheuren op mn schouderbladen
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:
Vik: gewoon bij alle blikgroenten volgens mij.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga even kijken
Nooit aan op maat iets laten maken gedacht trouwens![]()
Precies Mc! Ik heb dan XXL, maar bij ene merk is dan rond de buik veel te wijd, of dan neem je slim-fit en dan past de bovenkant weer niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik ben benieuwd. Ik heb een keer artisjokken en ansjovis door elkaar gehaald. Pijnlijke vergissingquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb een keer artisjokken en ansjovis door elkaar gehaald. Pijnlijke vergissing.
Oe ja! Waarvan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh! Dat is vast geen bruiloftmateriaal maar wel leuk
Collegestylequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
Also, 'de Marokkaantjes bij de XL". Jeuk. Maar soit.
dittoquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
Kunt de Friezin wel uit Friesland halen, maar het Friese niet uit de Friezin...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja! Waarvan?![]()
De reden dat zij niet weten waar iets staat zal wel te maken hebben met het feit dat het ongeinteresseerde pubers zijn, niet omdat het Marokkaantjes zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen.
Ja. Maar het zijn toevallig wel allemaal Marokkaantjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef Novem het volgende:
[..]
De reden dat zij niet weten waar iets staat zal wel te maken hebben met het feit dat het ongeinteresseerde pubers zijn, niet omdat het Marokkaantjes zijn.
Hoe zie je dat dan? /serieuze vraag ik zie nl geen verschil tussen onze medelanders met een tintje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Maar het zijn toevallig wel allemaal Marokkaantjes.
Geen causaal verband tussen Marokkaantjes en iets niet weten, uiteraard.
Tussen kaaskoppen en Marokkaantjes?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? /serieuze vraag ik zie nl geen verschil
Meh gaat meer om de woordkeuze dan het feit dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen.
Zie editquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tussen kaaskoppen en Marokkaantjes?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |