Leuk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb gister ook bewonderend voor de spiegel gestaan.
Heb 'n mooi jurkje gekocht en hij stond en zat goed! Om 'm daarna snel weg te hangen zodat mijn lief 'm niet ziet en ik 'm kan verrassen als we een keertje uitgaan![]()
Als de rest van de outfit ook vrij "chique" is kan dat kant wel denk ik!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil een bolero voor op een rok (voor bruiloft over 2 weken) en vroeg me af of dit mij zou staan:
Van Next:
http://www.next.co.uk/x492358s3#815635x49
Of anders gewoon een 'dichte' zoals deze:
[ afbeelding ]
Wat een hoop leuke kleurtjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heb in ieder geval die 'dichte' maar gewoon gekochthopen dat hij past, is een size 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Maar ook een stukje duurder. Maar er zit hier vlakbij een héle rustige NEXT, dus ga daar binnenkort wel even langs en dan pas ik 'm, met de rok aan, kan ik zien welke leuker staatquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef loveli het volgende:
Vind die van Next het leukst. Subtieler, niet massief aanwezig, precies goed bij die rok.
Leuk! Makkelijk te combineren ook denk ik zoquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Heb in ieder geval die 'dichte' maar gewoon gekochthopen dat hij past, is een size 10
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast kleine plaatjes van onze Ikea-shoppingspree van gisteren!Oeh dat bankje is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop je er wel meteen een extra hoes bij? /mams spreekt. Is erg handig kan ik je uit ervaring vertellen
Tafeltje ook leuk en ik wens een plaaaatje van het kleed
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het is een bruiloft, geen begrafenis!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard ga ik 'gewoon' voor zwart
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard ga ik 'gewoon' voor zwart
Ik zou het ook doen hoor, als niemand kijkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tis echt maar heel even om de afterworkout voortgang te zien.
Ik ga vanmiddag naar de bloedbank voor eerste keuring!
Oh, mooi, dan ga ik die straks even kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel. Laag ijzergehalte is niet per se door weinig ijzerinname, kan ook samenhangen met bepaalde vitamines die toevallig ook in lever(worst) zitten.
Haha hadden we nog niet, dachten dat het altijd later nog zou kunnen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat bankje is leuk![]()
Koop je er wel meteen een extra hoes bij? /mams spreekt. Is erg handig kan ik je uit ervaring vertellen
Tafeltje ook leuk en ik wens een plaaaatje van het kleed
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is een bruiloft, geen begrafenis!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast kleine plaatjes van onze Ikea-shoppingspree van gisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Ja doei.
Zou het meteen doen, het is zo weer uit de collectie enzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha hadden we nog niet, dachten dat het altijd later nog zou kunnen?![]()
Kleed kon ik niet vinden op de ikea site
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzo![]()
Niet zo'n grote als daar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen hoor, als niemand kijkt.Maar heb je thuis geen spiegel?
En goed bezig!
^^quote:
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil er wel leuker uitzien dan de bruid, maar dat hoeft niet in opvallend rood ofzo![]()
Opvallend rood... De bruid komt aanlopen in een gigantische jurk van honderden, zo niet duizenden euro's (of GBP), dus denk niet dat je dan zo snel opvaltquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja Ektorp!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
Leuk Maria! Das toch Ektorp? Ik heb de driezits met voetenbank en stoel gepland staan voor mn nieuwe stulpje
sluier? handschoenen? kousen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Geen duizenden, voor een paar honderd heb je een prima jurk.
En dan heb je nog een sluier (400 euro), handschoenen (60 euro), haardingetjes (a 10 euro per stuk, 15 stuks), schoenen (150), kousen (30), lingerie (150) nodig.
De jurk is niet het duurste.
De drankrekening wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Geen duizenden, voor een paar honderd heb je een prima jurk.
En dan heb je nog een sluier (400 euro), handschoenen (60 euro), haardingetjes (a 10 euro per stuk, 15 stuks), schoenen (150), kousen (30), lingerie (150) nodig.
De jurk is niet het duurste.
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoonquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sluier? handschoenen? kousen?
Haardingen zijn friggin duurAls je slim bent koop je schoenen die je vaker kan dragen, dan doet de investering minder pijn
Lingerie hakt er wel in.
als je man aan BB doet, dan hakken de kosten voor het pak er ook wel in jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Beetje jus is niet verkeerd Maria
[..]
De drankrekening wel?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoon
Heb maar besloten dat ik gewoon een awesome jurk aan doe, because I canquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb van de zomer een trouwerij, waarbij ik aan 1 kant een awesome jurk aanwil, want trouwen en trouwen is tof
Maar ik wil niet meer awesome zijn dan de bruid
Ja, maar zelfs dan wil je nog goede curves hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh die lingerie is heul niet nodig, na zo'n dag crash je toch gewoon
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan wil je nog goede curves hebben
Bij ons ook, maar de meesten meiden die gaan zijn zo muurbloempjes achtig. Man ziet er vaak beter uit dan de vrouwquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb maar besloten dat ik gewoon een awesome jurk aan doe, because I can
Maar het zijn dan ook geen bruiloften van vriendinnen, meer van vrienden van de Mr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |