Ik raak je echt niet hoor, daar ben ik te voorzichtig voor. Niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Parkeer je voor of achterwaards in?
[..]
Dan wel vanaf een hoge veilige positie als het ff kan
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd zo inwendig verliefd van dit weer.....
En dan komt de nieuwe Snow patrol voorbij (In the eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend) en dan denk ik:Hallo Lente!
Achterwaards inparkeren is makkelijker. In je spiegels heb je een veel beter beeld van je auto dan vooruit kijkend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak je echt niet hoor, daar ben ik te voorzichtig voor. Niet zo aanstellen.
Meestal voorwaarts trouwens, alleen de oprit hier doe ik achterwaarts, maar die is behoorlijk breed. Fileparkeren heb ik al twee jaar niet gedaan en de aanknopingspunten kloppen niet bij m'n auto
Nu nog iemand om dat gevoel mee te delenquote:
Ik heb geleerd: eigen achterbank op zelfde lijn als achterbank van de auto waar je achter wilt gaan staan, en dan indraaien. Ik heb alleen geen kofferbak, dus als ik gelijk indraai, zit ik tegen die auto aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterwaards inparkeren is makkelijker. In je spiegels heb je een veel beter beeld van je auto dan vooruit kijkend.
En file parkeren verschilt per auto en ik vind het makkelijker met een grotere auto dan met een kleine. De S80 draaide ik er zo in, maar met de Mini van mn ex was ik altijd langer bezig. En dat terwijl de S80 te groot was voor de parkeervakken bij m'n ex voor de deur (echt, wie die vakken verzonnen heeft).
Ik ook! Alleen dan niet bij Snowpatrol.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd zo inwendig verliefd van dit weer.....
En dan komt de nieuwe Snow patrol voorbij (In the eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend) en dan denk ik:Hallo Lente!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog iemand om dat gevoel mee te delen
HUUUUUUUUUUUUHUUU
De wereld!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Nu nog iemand om dat gevoel mee te delen
HUUUUUUUUUUUUHUUU
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou bijna zeggen 'je mag de mijne wel even lenen', maar ja, jij en hetero's..
Onzekere muts!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou bijna zeggen 'je mag de mijne wel even lenen', maar ja, jij en hetero's..
Je draait in als jouw achterwiel gelijk is aan de bumper van de auto waar je achter wilt staan en stuurt vol terug als de stoeprand uit je spiegel verdwijnt. Dat is de basis regel, maar die dient aangepast te worden aan de auto. Plus dat het ook uitmaakt of je achter een smart of een Range Rover parkeert.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geleerd: eigen achterbank op zelfde lijn als achterbank van de auto waar je achter wilt gaan staan, en dan indraaien. Ik heb alleen geen kofferbak, dus als ik gelijk indraai, zit ik tegen die auto aan
Moet het nog even oefenen met iemand die erbij staat, want ik zie geen zak.
Achterwaarts inparkeren was ik tijdens de rijlessen heel goed in, maar als ie tussen twee auto's in moest, kreeg ik spontaan faalangst. Op een half leeg parkeerterrein jenste ik hem kaarsrecht in een vak, in één keer.
Ja, eh, het is Ang3l he, die bezit duisere krachtenquote:
Ja, ik moest terugsturen als de stoeprand achter de rechter achterhoofdsteun verdwijnt in je binnenspiegelquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je draait in als jouw achterwiel gelijk is aan de bumper van de auto waar je achter wilt staan en stuurt vol terug als de stoeprand uit je spiegel verdwijnt. Dat is de basis regel, maar die dient aangepast te worden aan de auto. Plus dat het ook uitmaakt of je achter een smart of een Range Rover parkeert.
Heb je electrische spiegels?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik moest terugsturen als de stoeprand achter de rechter achterhoofdsteun verdwijnt in je binnenspiegelIk sta altijd een meter van de stoep af
Nee, dat moet de buitenspiegel zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik moest terugsturen als de stoeprand achter de rechter achterhoofdsteun verdwijnt in je binnenspiegelIk sta altijd een meter van de stoep af
En hou mijn muts er buitenquote:
Das jammer. Die gebruik ik nog wel eens met inparkeren. Helemaal naar de grond richten. Dan weet ik ook hoe ver ik van de stoep staquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Das jammer. Die gebruik ik nog wel eens met inparkeren. Helemaal naar de grond richten. Dan weet ik ook hoe ver ik van de stoep sta
Ja, de auto van de rijles had dat ook. Heb ik nu dus helemaal niks aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Das jammer. Die gebruik ik nog wel eens met inparkeren. Helemaal naar de grond richten. Dan weet ik ook hoe ver ik van de stoep sta
Nee. Jammer joh!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de auto van de rijles had dat ook. Heb ik nu dus helemaal niks aan
Dan voel ik me zo'n sletquote:
True.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eh, het is Ang3l he, die bezit duisere krachten
Ik kan er weinig van. Althans, file parkeren. Rest gaat wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Inparkeren. Het makkelijkste wat er bestaat
Nou ja, makkelijkste. Beetje glijm.... o wacht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Inparkeren. Het makkelijkste wat er bestaat
Keertje gereden in een auto met parkeersensors, schrok me wild.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]luxere auto's hebben dat vaak automatisch, auto in achteruit en de spiegels draaien naar binnen en beneden.
Als je een continu toon hebt, kan je meestal nog 10-20cm, Plus dat een trekhaak dan vaak weer niet opgemerkt wordtquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje gereden in een auto met parkeersensors, schrok me wild.
Lekker toch?quote:
Dat!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
O angel so fair, from far and wide
Take that straightness and burst it aside!
PIIIEEEUUUWWW!!
Zo.
Gay.
Dat zou lekker zijn jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef Kreator het volgende:
Ik ben volgende week vrij. Ik hoop dat het dit weer is.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker met de blote piem0l in de zon..
Hoedje op!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Pas je op dat ie niet verbrand?
Er zit genoeg eelt op. Wel jammer dat mijn gehele buik dan niet meekleurt, maar ja. Keuzes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Pas je op dat ie niet verbrand?
Schattig!quote:
+1!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n zin om van alles te doen!
Behalve mijn werk
Ik drink minimaall 10 bakken per dag om uberhaupt een hartslag te houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb vanmorgen koffie gedronken. En waarom weet ik niet want ik vind het vies.
Maar nu ben ik helemaal hyperdepyper.
Ik kan er zooooooo slecht tegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik drink minimaall 10 bakken per dag om uberhaupt een hartslag te houden.
Mwa. Achteraf soms best leeg hoor, als je je broek weer dichtknoopt.quote:
Als je ballen leeg zijn heb je het goed gedaan hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Achteraf soms best leeg hoor, als je je broek weer dichtknoopt.
Ja zo werkt t voorafquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je ballen leeg zijn heb je het goed gedaan hoor!
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo werkt t voorafmaar achteraf in je hoofd toch niet altijd.
Je hebt dan ook geen ballen. Wel ballonnen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad.
Nee, das waar!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen ballen. Wel ballonnen...
Ik denk er aan om eerder weg te gaan. Maar ik probeer het mezelf nog even te verkopen zeg maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Kluts het volgende:
Ja echt joh, de hele week binnen zitten met die überlekkere weer en morgen ook nog.
IK WIL NAAR BUITEN!
Omdat het kan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk er aan om eerder weg te gaan. Maar ik probeer het mezelf nog even te verkopen zeg maar.
Waarom zou ik eerder naar huis moeten?Morgen ben ik namelijk ook al vrij (zoals elke week).
Ja maar ik kan mijn uurtjes straks beter gebruiken.quote:
Moet je daarvoor vrij nemen dan? Ik kan rustig een paar uurtjes eerder weg, hoor je niemand overquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik kan mijn uurtjes straks beter gebruiken.
Ja, zeur dan ook niet, wijf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik kan mijn uurtjes straks beter gebruiken.
Ja daar moet ik voor vrij nemen. Aangezien ik nog maar 3 dagen in de week werk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je daarvoor vrij nemen dan? Ik kan rustig een paar uurtjes eerder weg, hoor je niemand over(tenzij ik het elke dag doe natuurlijk).
Same here, maar dat is dan ook omdat ik er altijd eerder ben, en nooit lunchpauze neem. Ik hou het niet bij, maar als ik een uurtje eerder wegga neem ik niks op iig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je daarvoor vrij nemen dan? Ik kan rustig een paar uurtjes eerder weg, hoor je niemand over(tenzij ik het elke dag doe natuurlijk).
Een uurtje is anders dan een vrije middagquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar dat is dan ook omdat ik er altijd eerder ben, en nooit lunchpauze neem. Ik hou het niet bij, maar als ik een uurtje eerder wegga neem ik niks op iig.
Ik neem mn pauzes zeker welquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar dat is dan ook omdat ik er altijd eerder ben, en nooit lunchpauze neem. Ik hou het niet bij, maar als ik een uurtje eerder wegga neem ik niks op iig.
Ik werk zelden langer door. Dat vind ik een kwestie van slechte planning en doe ik dus ook alleen als het echt nodig is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem mn pauzes zeker welook begin ik zelden/nooit strak om 8u. Wel werk ik regelmatig langer door.
Het is een complot, L-E.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
De NS is ook vandaag bezig met een hetze jegens mij.
Nee man. Gisteren zelfs al wat bijgebruindquote:
Makkelijk oordelen als je iemands werk niet kentquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk zelden langer door. Dat vind ik een kwestie van slechte planning en doe ik dus ook alleen als het echt nodig is.
Hoe durven ze!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
De NS is ook vandaag bezig met een hetze jegens mij.
Rimpels.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man. Gisteren zelfs al wat bijgebruind
Neen. Factor 50quote:
Like duh.quote:
Doe niet zo op je pik getrapt joh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen als je iemands werk niet kentHet heeft niet met planning te maken, maar met inzet. Plus dat ik ervoor kies om later te beginnen en wel m'n pauzes te nemen (tussendoor poolen ed).
Daar komt bij dat ik werk met mensen van Australie tot San Francisco, dan moet je soms wat consessies doen voor meetings e.d. (vergaderen vanuit bed is trouwens best ok).
Ik snap...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man. Gisteren zelfs al wat bijgebruind
Dat is toch echt niet zo, daarvoor zijn er veel te veel externe factoren. Tenzij je kranten bezorger bent ofso, kan er heel veel zijn wat je dag beinvloed. Ik neem aan dat jouw werkgever ook regelmatig overwerkt. Heeft hij ook een slechte planning dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe niet zo op je pik getrapt joh.
En als je met mensen in het buitenland werkt is dat soms wat anders, maar met andere werkzaamheden vind ik overwerken gewoon een kwestie van verkeerde planning.
Mwah, moeten wel echte diehards zijn willen ze met een kort rokje en blote benen lopen, want zo warm is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap...
Maar ik moet werken ipv tussen de kortgerokte chicks in het park hangen.
Ik heb er nog aan gedacht vanmorgen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, moeten wel echte diehards zijn willen ze met een kort rokje en blote benen lopen, want zo warm is het nu ook weer niet.
Ja. Mijn manager kan niet delegeren en heeft dus teveel werk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet zo, daarvoor zijn er veel te veel externe factoren. Tenzij je kranten bezorger bent ofso, kan er heel veel zijn wat je dag beinvloed. Ik neem aan dat jouw werkgever ook regelmatig overwerkt. Heeft hij ook een slechte planning dan?
Ik nodig je uit om eens hier in Ierland te komen kijken danquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, moeten wel echte diehards zijn willen ze met een kort rokje en blote benen lopen, want zo warm is het nu ook weer niet.
Net op 't benkske bij de HEMA met een worsdtquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Kluts het volgende:
Ja echt joh, de hele week binnen zitten met die überlekkere weer en morgen ook nog.
IK WIL NAAR BUITEN!
Dan werken hier alleen maar diehardsquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wiens worst?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net op 't benkske bij de HEMA met een worsdtZo lekker weer!
Dat eerste ben ik het wel mee eens. Daarbij kan bewust overwerken een goede move zijn voor je carriere, het tonen van inzet en het doen van extra werk. Overigens heb ik het niet over uren lang overwerken, maar over een 3-4u per week max.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Mijn manager kan niet delegeren en heeft dus teveel werk.
Ik heb zelf ook jaren wel overgewerkt en zulks, maar het is gewoon een feit dat als je je werk niet binnen de normale tijd af krijgt, stelselmatig, dan heb je of teveel werk voor 1 persoon of je plant gewoon slecht.
Die redheads zouden het beter uit hun hoofd kunnen laten met die felle zon op die bleke pootjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens hier in Ierland te komen kijken dan
Sloeries zijn het, allemaal!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan werken hier alleen maar diehards.
Je weet dat je daarvoor opgepakt kan worden he.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net op 't benkske bij de HEMA met een worsdtZo lekker weer!
Was het maar zo, dan zou ik vanavond niet overlevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die redheads zouden het beter uit hun hoofd kunnen laten met die felle zon op die bleke pootjes.
[..]
Sloeries zijn het, allemaal!
Oh, maar aan inzet en dergelijke ontbreekt het mij niet. En een werkgever die me alleen positief beoordeeld omdat ik elke avond tot 8 uur op kantoor zit, is geen goede manager.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het wel mee eens. Daarbij kan bewust overwerken een goede move zijn voor je carriere, het tonen van inzet en het doen van extra werk. Overigens heb ik het niet over uren lang overwerken, maar over een 3-4u per week max.
Zoveel roodharigen zijn er helaas niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die redheads zouden het beter uit hun hoofd kunnen laten met die felle zon op die bleke pootjes.
[..]
Sloeries zijn het, allemaal!
quote:
Oh, wanneer ze laveloos in een portiek liggen na het stappen bedoel je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel roodharigen zijn er helaas niet meerEn ze doen het vooral 's avonds, geen zon meer dus, wel een stukje kouder.
Ieren kunnen dat ook heel erg goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, wanneer ze laveloos in een portiek liggen na het stappen bedoel je.
Oh nee, dat waren engelsen.
Korte rokjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
Hersft heeft bladeren op de rails
Winter heeft bevroren bovenleidingen
Lente heeft.............?
Ach, met warm weer zijn we allemaal wat vergevingsgezinder!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor opgepakt kan worden he.
En daarvan slaan de treinen op hol?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ieren kunnen dat ook heel erg goed
[..]
Korte rokjes
Ik hoop alleen de machinistenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarvan slaan de treinen op hol?
Of meer de machinisten?
Werknemers van NS die liever in de zon zitten dan op tijd rijden. Of uberhaupt rijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
Hersft heeft bladeren op de rails
Winter heeft bevroren bovenleidingen
Lente heeft.............?
Ik was wakker tot ik net even in de pauze de stad in ging.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben juist echt enorm wakker vandaag.
Ik word al moe van die smiley.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben juist echt enorm wakker vandaag.
Je wil niet weten hoe druk het hier voor de deur nu al isquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:49 schreef Q. het volgende:
Alle terrasjes in de stad zitten bomvol. Moeten die lui niet werken?
Langharig werkschuw tuig. Met tieten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe druk het hier voor de deur nu al is.
Bijna, nog 10 minuten!quote:
Allebei natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
En heeft wel andere dingen in me aangewakkerd![]()
![]()
![]()
De zin is dus niet weggenomenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
En heeft wel andere dingen in me aangewakkerd![]()
![]()
![]()
Daar heb ik danw eer wat minder last van, want mannen trekken minder kledij uit dan vrouwen als de lente begint. De shirts gaan pas uit ind e zomer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Hou op, schei uit.
Het went na verloop van tijd, maar de eerste dagen weet ik niet waar ik moet kijken.
Als je beloont wordt voor stelselmatig overwerken heb je een hele slechte manager.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het wel mee eens. Daarbij kan bewust overwerken een goede move zijn voor je carriere, het tonen van inzet en het doen van extra werk. Overigens heb ik het niet over uren lang overwerken, maar over een 3-4u per week max.
O hell no.quote:
Zit hij in Australie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ok, waaaaaait a minute!
De australische scharrel voelt zich schuldig t.o.v. mij als ie met een ander naar bed gaat.
HOLD ON! Waaaaaaaait! And stop!
Moet je eens in Deventer gaan rondlopen, daar gaan de shirts al uit zodra het 18 graden is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik danw eer wat minder last van, want mannen trekken minder kledij uit dan vrouwen als de lente begint. De shirts gaan pas uit ind e zomer.
Hier ook, sjongejonge zeg. Stoer hoor, heul hard rijden op je scootertje met zonder shirt aan als het al 16 graden is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je eens in Deventer gaan rondlopen, daar gaan de shirts al uit zodra het 18 graden is.
In A'dam gaan de shirts al uit terwijl het nog 0-0 staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je eens in Deventer gaan rondlopen, daar gaan de shirts al uit zodra het 18 graden is.
Ik zal het de mannen buiten doorgeven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik danw eer wat minder last van, want mannen trekken minder kledij uit dan vrouwen als de lente begint. De shirts gaan pas uit ind e zomer.
Ik zal het eens tegenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In A'dam gaan de shirts al uit terwijl het nog 0-0 staat.
van feesten krijg je het warm, dat kennen jullie natuurlijk niet hequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
waar is hier? niet in mijn dorp toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook, sjongejonge zeg. Stoer hoor, heul hard rijden op je scootertje met zonder shirt aan als het al 16 graden is.
Nee, wij hebben geen carnavalsvereniging-vakken, godzijdank.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
van feesten krijg je het warm, dat kennen jullie natuurlijk niet he
Zo'n shirt zou ik bij -16 nog uit doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel rival, zeg iets! Gisteren, in de straat hier!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
waar is hier? niet in mijn dorp toch?
In brand steken, wordt het zo weer warmer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n shirt zou ik bij -16 nog uit doen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In brand steken, wordt het zo weer warmer.
nummer 5 en nummer 13 zijn weer aan het haten hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n shirt zou ik bij -16 nog uit doen.
ik zou spontaan een kabel spannen van mijn deur tot de deur tegenover mij.... de volgende halfnaakte brommermalloot gaat het voelen!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel rival, zeg iets! Gisteren, in de straat hier!
Waarom zou ik gegarandeerde 3 punten haten ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:23 schreef rival het volgende:
nummer 5 en nummer 13 zijn weer aan het haten hoor
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik gegarandeerde 3 punten haten ?
ik denk dat je gegarandeerde ff moet veranderen naar iets dat kloptquote:Ajax speelde in haar historie maar liefst 86 duels tegen FC Utrecht. Daarvan won Ajax er 55 (64,0%) en gingen er 18 (20,9%) verloren. 13 (15,1%) Duels eindigden in een gelijk spel.
ogen dicht om de wandelende tafellakens en hippietenten niet te hoeven zien ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Hou op, schei uit.
Het went na verloop van tijd, maar de eerste dagen weet ik niet waar ik moet kijken.
Was toch wel prettig dat jullie wat rustiger waren toen jullie onder ons stonden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
nummer 5 en nummer 13 zijn weer aan het haten hoor
Dat is ook het enige wat zij doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:30 schreef L-E het volgende:
Ik kijk tegenwoordig VI, dus ik kan ook net doen alsof ik verstand van voetbal heb!
Terwijl ik eigenlijk alleen maar blabladiebladiebla hoor als ik die kerels hoor praten.
Je probeert een Ajax fan te overtuigen?quote:
Let jij eens even op je taal, jongeman.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was toch wel prettig dat jullie wat rustiger waren toen jullie onder ons stonden.
4 punten meer en de grote bekken zijn weer terug.
dat is nou jammer.. hij strooit met onwaarheden.... hij zou overtuigt moeten wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Je probeert een Ajax fan te overtuigen?
IJdele hoop jochie
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Let jij eens even op je taal, jongeman.
zo hey, ze hebben na 7 jaar eindelijk een paar weekjes boven ons gestaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was toch wel prettig dat jullie wat rustiger waren toen jullie onder ons stonden.
4 punten meer en de grote bekken zijn weer terug.
En ik zie ons nog wel boven jullie eindigen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo hey, ze hebben na 7 jaar eindelijk een paar weekjes boven ons gestaan
Jochie ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Je probeert een Ajax fan te overtuigen?
IJdele hoop jochie
Feyenoord speelt in ieder geval niet voor het kampioenschap dus verder boeit het me allemaal nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik zie ons nog wel boven jullie eindigen ook.
Jij zit overduidelijk niet hierquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ogen dicht om de wandelende tafellakens en hippietenten niet te hoeven zien ja.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jochie ?
Heb niet met je geknikkerd ofzo !![]()
Maar dan wel verdiend! In tegenstelling tot Ajax die net als vorig jaar weer zal mazzelen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
zo hey, ze hebben na 7 jaar eindelijk een paar weekjes boven ons gestaan
Mja, dan zijn dan zeker van die bouwvakkers of van die iedere dag in de sportschool maar de hersens worden niet getraind patsers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
ook dat is allemaal nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Feyenoord speelt in ieder geval niet voor het kampioenschap dus verder boeit het me allemaal niet
Ja, of gewoon uitgezakte paupers met matjes vooral.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dan zijn dan zeker van die bouwvakkers of van die iedere dag in de sportschool maar de hersens worden niet getraind patsers?
O ja sorry, die noemde ik voor t gemak bouwvakkersquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, of gewoon uitgezakte paupers met matjes vooral.
Wat boeit het danquote:
Snap ik ook niet helemaal. Sowieso. Vakantie-scharrels! hallo zegquote:
Nou, dat maakt het alleen frustrender lijkt mequote:
Dat je contact houdt met je vakantie scharrelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Sowieso. Vakantie-scharrels! hallo zeg
Moest net wel lachen. Bekende hem dat ie niet de enige was geweest in Australie met wie ik... uh... Down Under ben gegaan. Vraagt ie een foto van die ander, dus ik stuur die.
"WHAT?!! No waaaaaaaaaaaaaay!!! I've had a crush on him since high school!! GODDAMMIT I'm insanely jealous right nooooow!"
![]()
Ik maakte het niet beter dus
Hoe is het met zoenmevrouw ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je contact houdt met je vakantie scharrels
Gezellig toch? En je houdt er een logeeradresje aan over op vakantiequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je contact houdt met je vakantie scharrels
Ben jij degene over wie Beth hart zingt?quote:
Zou best kunnen, er zijn zoveel liedjes over mij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij degene over wie Beth hart zingt?
Ach joh hij hoeft toch niet dicht. Warm genoeg om hem open te houdenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Godnondeju.
Themaborrel, dresscode groen, groen vest aan, rits kapot.
Mja ik hoor liever deze versiequote:
True, maar ik vind het zo raar staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach joh hij hoeft toch niet dicht. Warm genoeg om hem open te houden
Een open vest? Of is de rits zichtbaar stuk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik vind het zo raar staan.
gewoon openstaand, is niet mijn styloquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een open vest? Of is de rits zichtbaar stuk?
Ach voor een keertje. En als je thuis bent flikker je hem wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon openstaand, is niet mijn stylo.
ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach voor een keertje. En als je thuis bent flikker je hem weg
Ach zeuren mag best hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat sowieso.
het is gewoon irritant, ding ging eerst een stukje open onderaan, en nu gaat ie gewoon helemaal niet meer dicht.
/zeurmodus off.
Dankquote:
Als dat geen vingeren wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef Tally het volgende:
Zo zeur ik even dat ik me de tering verveel!
En dan met licht glinsterende borstspieren in de zon, en dat vestje wat dan zo een beetje schommelt of openwaait en..........quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach joh hij hoeft toch niet dicht. Warm genoeg om hem open te houden
Doe je toch ook! Je hebt een groen vest!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank.
Ik ben nooit zo van dresscodes, maar er komt een bandje zo, taps zijn net aangesloten etc, wou ook eens meedoen.
Nee ik wil batsen.quote:
Ang3l! Ik ben erg maar hier dacht ik niet aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan met licht glinsterende borstspieren in de zon, en dat vestje wat dan zo een beetje schommelt of openwaait en..........
Kut. Ti's lente.
ja, maar dan zie je wat er van komtquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe je toch ook! Je hebt een groen vest!
Of je trekt je vest uit en laat het lekker zittenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan zie je wat er van komt.
Oh well, anders loop ik de PC hooft wel ff in zo.
Daar heb ik een te armoedig shirtje voor aan, en als IK dat zeg, dan zegt het heel watquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je trekt je vest uit en laat het lekker zitten
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik een te armoedig shirtje voor aan, en als IK dat zeg, dan zegt het heel wat.
Een groen polootje op de PC halenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik een te armoedig shirtje voor aan, en als IK dat zeg, dan zegt het heel wat.
Zit er serieus aan te denken jaquote:
Waarom niet? Heb je gelijk even een wandelingetje in dit mooie weerquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit er serieus aan te denken ja.
Okayquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Alleen is gisteren mijn PIN-pas ingenomen wegens skimmen.
Maar de CC doet het nog hoorquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aaah ja natuurlijk. Das apart. Ik heb de laatste tijd veel met de CC geshopt en toch vergeet ik het steedsquote:
O wacht. Skimmen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Alleen is gisteren mijn PIN-pas ingenomen wegens skimmen.
nee, mijn pas is ingenomen tijdens het rimmen, ik vertikte mequote:
Da was een diepe gleuf!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, mijn pas is ingenomen tijdens het rimmen, ik vertikte me.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, mijn pas is ingenomen tijdens het rimmen, ik vertikte me.
Same herequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry. Ik zeg het je: het is lente.
Ik ben zo tochtig als een vaars in mei.
Zo loops als de tekkel van de buren.
Ja ben je lekker vruchtbaar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry. Ik zeg het je: het is lente.
Ik ben zo tochtig als een vaars in mei.
Zo loops als de tekkel van de buren.
Nee hoor. Dat hoef je niet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here.
En dan moet ik me vanavond netjes gedragen op een borrel vol beschonken jong speelgoed.
Collega'squote:
Nou, als je me volblaft bak ik wel een ei voor je, ok?quote:
Ja, op een bedrijfsborrel zelf is altijd wat tricky.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collega's.
Kijk, mocht er na de borrel hier nog verder geborreld worden in de stad is alles fair game.
Daaromquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, op een bedrijfsborrel zelf is altijd wat tricky.
Immer oplettend zijn dan!
Al jaren hoor, nou ja, er zitten natuurlijk een zooi ierse pubs hier, en er wonen vrij veel ieren in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we hier nou ook al St Patricksday vieren?
Mijn halve huis is groen. Limoengroen dan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Dit is ook wel het enige groene dat ik heb.
Al schijnt groen me erg goed te staan, is me verteld...
Schimmel is a bitchquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn halve huis is groen. Limoengroen dan.
Maar aan heb ik t vrijwel nooit.
Dat was afgelopen weekendquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we hier nou ook al St Patricksday vieren?
O ik snap dat t gevierd wordt in ierse kroegen, dat zal hier ook wel zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al jaren hoor, nou ja, er zitten natuurlijk een zooi ierse pubs hier, en er wonen vrij veel ieren in Amsterdam.
Ik vind het altijd erg leuk, maar dit jaar kwam het er niet van vanwege een russische kater.
Het is hier ook voornamelijk commercie hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik snap dat t gevierd wordt in ierse kroegen, dat zal hier ook wel zijn.
En dat je dan aanhaakt of zo snap ik ook.
Maar ik zag het meer als bv Halloween en zo, dat dat dan hier ineens OOK gevierd moet worden (van de commercie) terwijl t helemaal geen NL traditie of feest is. Dat vind ik altijd een beetje... mja... dom.
Ja, mij kennelijk ook. Ik heb alleen niet zo veel met groen. Al zag ik wel beeldige groene schoentjes bij de Sascha.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Dit is ook wel het enige groene dat ik heb.
Al schijnt groen me erg goed te staan, is me verteld...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is hier ook voornamelijk commercie hoorZe verkopen maanden van te voren pallets vol met troep en op de dag zelf hebben ze 1 optochtje en verder is het zuipen, vreten en zuipen.
Beetje zoals koninginnendag, maar dan met meer alcohol.
Jij leek mij nou zo niet een meisje dat het woord "beeldig" zo gebruikenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij kennelijk ook. Ik heb alleen niet zo veel met groen. Al zag ik wel beeldige groene schoentjes bij de Sascha.
Zeg het in een Twents accent, dan heb je enig perspectiefquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij leek mij nou zo niet een meisje dat het woord "beeldig" zo gebruiken
Waarom nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij leek mij nou zo niet een meisje dat het woord "beeldig" zo gebruiken
Ik heb het hele weekend Twenste accenten aangehoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg het in een Twents accent, dan heb je enig perspectief
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend Twenste accenten aangehoord.
Ik was blij dat ik uiteindelijk iets in zn'n mond kon proppen om t ff stil te houden
Geen idee. Ik vind beeldig zo... zo pastelpopjes. Zo "eeeeenig". "Beeeeldig". Zo... mja, meisje-meisje zoetig zacht giegelig.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend Twenste accenten aangehoord.
Ik was blij dat ik uiteindelijk iets in zn'n mond kon proppen om t ff stil te houden
Goede reddingquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind beeldig zo... zo pastelpopjes. Zo "eeeeenig". "Beeeeldig". Zo... mja, meisje-meisje zoetig zacht giegelig.
Maar je bent natuurlijk wel unbeschreiblich weiblich
Ik heb sowieso niets met kleren op kleur uitzoeken, of eigenlijk op kleren uitzoeken in het algemeenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij kennelijk ook. Ik heb alleen niet zo veel met groen. Al zag ik wel beeldige groene schoentjes bij de Sascha.
Bij meisjes is limburgs best leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Ach weet je..... ergens vind ik t wel schattig. En beter aan te horen dan Limburgs.
O ik zag jou wel als iemand die door z'n zemelig mens met sjaaltjes en staaltjes een heel kleurenpalet/patroon heeft laten samenstellen van wat jouw kleuren zijn en dat dan zo heel stiekem in de jack & jones langs tshirts houdtquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niets met kleren op kleur uitzoeken, of eigenlijk op kleren uitzoeken in het algemeen.
Ik vind vlaams zo geilquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij meisjes is limburgs best leuk.
Of belgisch zoals mijn uitzendkrachtje.
man, ik heb een kledingkast vol thisrts en hoodies, that's itquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zag jou wel als iemand die door z'n zemelig mens met sjaaltjes en staaltjes een heel kleurenpalet/patroon heeft laten samenstellen van wat jouw kleuren zijn en dat dan zo heel stiekem in de jack & jones langs tshirts houdt
Ik mag dat niet zeggen over dat meisje, maar iddquote:
Wat hij zegt:quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij meisjes is limburgs best leuk.
Of belgisch zoals mijn uitzendkrachtje.
quote:
Het klinkt vooral lompquote:
Het was dan ook een grapjequote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, ik heb een kledingkast vol thisrts en hoodies, that's it.
Dan moet je maar grappig zijnquote:
Dat vind ik niet, maar geil is het ook nietquote:
Ach bij mompelende volle monden hoor je t accent niet meerquote:
het valt wel mee bij jou hoorquote:
Dan moet ik eerst humor hebben!quote:
Dat kan zeker van dezelfde website als "een leven"?quote:
ja, naast de link van "zelfvertrouwen"quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan zeker van dezelfde website als "een leven"?
blijkbaar is mijn browser stukquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, naast de link van "zelfvertrouwen".
Zit dat in iTunes?quote:
uiteraard, alles zit in iTunesquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
itunes? dan maar geen leven, humor en zelfvertrouwen.
Doe ik ook altijd. Daarom is m'n kont nog steeds plussize.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Snap ik, zodra je ergens een obstakel tegenkomt, meteen opgeven!
Ja dan komt men natuurlijk neeeeeeeeeeeeeeergens!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Bij jou alleen je kont!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Daarom is m'n kont nog steeds plussize.
Nou ja, m'n benen ookquote:
principes hoef ik niet te downloaden, die heb ik alquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Principes zitten je alleen maar in de wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
principes hoef ik niet te downloaden, die heb ik al![]()
![]()
Tijd voor een eigen subforum!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Jemig, gaat het nu weer over de tieten van Samzz?
Hij rijdt in ieder gevalquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
Joy, de airco in de trein doet het niet.
Dat schijnt ook al heel wat te zijn vandaag.quote:
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Jemig, gaat het nu weer over de tieten van Samzz?
Iemands smoel vol poepen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is Babsie eik de laatste tijd?
Kill it!quote:
Je stopt posten op Fok! Dat merken wijquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Het zou wat zijn als ik ineens dood was![]()
En hoe lang het duurt voor iemand me vindtMaar dat zouden jullie toch nooit te weten komen.
Neuh, een paar postsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |