Nee, ik raad in dat geval een kelder aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar bij een gebrek aan een echte set of iets dergelijks, zijn foto's op mooie buitenplaatsen ook een optie dan?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Verlaat je zolderkamer eens voor de afwisseling en ga genieten van de zon. Ga ik zo dadelijk ook doen
Momenteel nog in Zuid-Limburg, waarvan ik zelf denk dat het misschien ook niet echt de beste plek is om te zoeken. Maar ga komend jaar waarschijnlijk in de buurt van Utrecht wonen.quote:
Met mijn haar valt niet zoveel te doen eigenlijk, dus dat zou ook wel een nadeel kunnen opleveren in bepaalde gevallen denk ik. Ik heb namelijk een combi tussen kroes en krullend haar. Ben getint en van gemengd ras.quote:Het beste is als je ook een kapper/visagist en zo kan regelen maar hoeft natuurlijk niet per se.
Oh, daar ken ik niemand, anders kon ik je misschien wat nummers geven. Mannen worden in principe niet opgemaakt maar soms halen ze wat glimmende plekken weg of als je er moe uit ziet oid. Maar dan kan ook achteraf bij de editing. Met je haar valt vast wel wat te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Momenteel nog in Zuid-Limburg, waarvan ik zelf denk dat het misschien ook niet echt de beste plek is om te zoeken. Maar ga komend jaar waarschijnlijk in de buurt van Utrecht wonen.
[..]
Met mijn haar valt niet zoveel te doen eigenlijk, dus dat zou ook wel een nadeel kunnen opleveren in bepaalde gevallen denk ik. Ik heb namelijk een combi tussen kroes en krullend haar. Ben getint en van gemengd ras.
En in hoeverre worden mannen echt opgemaakt dan?
Ik zou wel gebruik kunnen maken van fotoshop om de gemaakte foto's een stukje professioneler te kunnen laten uitzien. Dat heb ik voorheen al eens eerder gedaan.
Dus je durft wel gewoon naar buiten ondanks je afwijking? Dat vind ik hip, respect.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Verlaat je zolderkamer eens voor de afwisseling en ga genieten van de zon. Ga ik zo dadelijk ook doen
Uit welk gebied kom jij dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, daar ken ik niemand, anders kon ik je misschien wat nummers geven. Mannen worden in principe niet opgemaakt maar soms halen ze wat glimmende plekken weg of als je er moe uit ziet oid. Maar dan kan ook achteraf bij de editing. Met je haar valt vast wel wat te doen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het wordt steeds grappiger hier. TS heeft net zo een bekkie als die hond op pag. 2?
Die hond is een extreme vorm van wat ik heb, maar na mijn operatie heb ik dus een perfecte kaak. Hij is iets te ver doorgegroeid, maar wordt binnenkort gebroken en teruggezet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Zosk het volgende:
Dus je durft wel gewoon naar buiten ondanks je afwijking? Dat vind ik hip, respect.
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Die hond is een extreme vorm van wat ik heb, maar na mijn operatie heb ik dus een perfecte kaak. Hij is iets te ver doorgegroeid, maar wordt binnenkort gebroken en teruggezet.
Oke, ben benieuwd. Houd ons op de hoogte over je verdere modellencarrière.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Die hond is een extreme vorm van wat ik heb, maar na mijn operatie heb ik dus een perfecte kaak. Hij is iets te ver doorgegroeid, maar wordt binnenkort gebroken en teruggezet.
Wie betaalt dat allemaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De zorgverzekering als het goed is.
"Perfect".quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
19 nu.quote:
Jaloers op mijn toekomstige kaak?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Perfect"..
De zoektocht naar perfectie is oneindig.
Zie je nou dan ik bijzonder benquote:
Beter plastic fantastic dan lelijkheid in natura.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, echt jaloers op een mensgemaakte kaak.
Ik heb zelf ook zo'n kaak (onderbeet). Kon het jaren geleden laten fixen (toen ik nog bij de orthodontist zat), niet laten doen. Fuck rommelen aan mijn lichaam om te voldoen aan wat 'normaal' is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Moofasah het volgende:
Beter plastic fantastic dan lelijkheid in natura.
Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n kaak (onderbeet). Kon het jaren geleden laten fixen (toen ik nog bij de orthodontist zat), niet laten doen. Fuck rommelen aan mijn lichaam om te voldoen aan wat 'normaal' is.
Wat was die pic van die oren dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.
Goed volgens jezelf, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.
Nou, ik zou mijn neus misschien ook nog wel een beetje willen laten bijschaven, maar dat durf ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet je aan de poster vragen
Alsof het échte mankement aan je kaak ligt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn neus misschien ook nog wel een beetje willen laten bijschaven, maar dat durf ik niet.
Ik heb je foto's gezien, en bij jou valt het aan de buitenkant niet te zien dat je een onderbeet hebt. Bij mij wordt de onderlip ook echt naar voren geduwd, waardoor het dus net lijkt alsof ik de lip continu laat hangen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof het échte mankement ligt aan je kaak..
Gewoon een keer een buik schuiver maken over het asfaltquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn neus misschien ook nog wel een beetje willen laten bijschaven, maar dat durf ik niet.
Ow, maar jullie denken dat ik niet durf in de zin van bang zijn voor de pijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon een keer een buik schuiver maken over het asfalt
Ik denk dat je gewoon bang bentquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ow, maar jullie denken dat ik niet durf in de zin van bang zijn voor de pijn
Nee ik heb het dus over dat heel veel neuscorrecties verkeerd aflopen, en dan heb je zo'n Michael Jackson geval. Dan blijf ik liever rondlopen met de neus die ik nu heb, aangezien hij er verder wel mee door kan.
Succes ermee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien, en bij jou valt het aan de buitenkant niet te zien dat je een onderbeet hebt. Bij mij wordt de onderlip ook echt naar voren geduwd, waardoor het dus net lijkt alsof ik de lip continu laat hangen.
Maar in tegenstelling tot jou heb ik dus wel een strakke kaaklijn en als mijn kaak af is komt alles veel mooier uit.
Komt allemaal wel goed bij die jongen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Yo TS, scoor je ook veel pussy, of valt dat wel mee nog?
Ja je kunt namelijk zomaar de kleur van je ogen veranderen, kaaklijn en de vorm van je hoofd kan natuurlijk ook zo veranderd worden. Als jij meer nodig hebt dan een neus operatie of wat orthodontie geef ik je een kans van 1%.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Meer heb ik niet nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:13 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Ja je kunt namelijk zomaar de kleur van je ogen veranderen, kaaklijn en de vorm van je hoofd kan natuurlijk ook zo veranderd worden. Als jij meer nodig hebt dan een neus operatie of wat orthodontie geef ik je een kans van 1%.
Ik ben totaal niet arrogant. Maar als mensen stomme opmerkingen gaan maken puur en alleen maar om vervelend te zijn moet je van mij geen leuke reactie terug verwachten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:14 schreef duiten het volgende:
In plaats van wat aan die kaak te doen, kun je beter wat aan je arrogantie doen.
Daarbij lijkt mij dat er eerder mensen gezocht worden, die vriendelijk zijn en prettig zijn om mee te werken, een karakteristieker gezicht hebben en niet aan zichzelf gesleuteld hebben..
Met het veranderen van je kaak word je echt niet sneller model, oké los van het feit dat je het sowieso laat doen.
Orthodontie is alleen je tanden rechtzetten, heeft verder niks met de stand van je kaken te maken. Dus één van jullie doet hier iets fout. Of dinosteen gebruikt een verkeerd woord, of jij schat nu je kansen te hoog in.quote:
dinosteen gebruikt een verkeerd woord. Ik heb toch al herhaaldelijk gezegd dat ik geopereerd word. Lijkt me vrij duidelijk dat het dus om meer dan orthodontie gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Orthodontie is alleen je tanden rechtzetten, heeft verder niks met de stand van je kaken te maken. Dus één van jullie doet hier iets fout. Of dinosteen gebruikt een verkeerd woord, of jij schat nu je kansen te hoog in.
Heb je ook, weet ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
dinosteen gebruikt een verkeerd woord. Ik heb toch al herhaaldelijk gezegd dat ik geopereerd word. Lijkt me vrij duidelijk dat het dus om meer dan orthodontie gaat.
Bijzonder slecht plan, en ook bijzonder niet waar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.
Alsof niemand ooit uit zichzelf overwogen heeft om modellenwerk te doen. Het komt inderdaad allemaal door The Hills jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef JennaSometimes het volgende:
TV doet vreemde dingen met je, niet?
Alleen mensen die veel series kijken als 'The Hills' e.d. zouden op zulk soort ideeën kunnen komen. Hou het simpel en vraag aan een locale fotograaf om je te fotograferen.
Nee, niet voor ''iedereen'' is schoonheid te koop. Maar er zijn mensen die er in grote lijnen knap uitzien, maar een klein foutje van de natuur hebben meegekregen dat de rest verpest. In zo'n geval kun je door zo'n fout te verhelpen wel degelijk iets moois worden, terwijl je daarvoor toch echt een stuk minder uitzag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Bijzonder slecht plan, en ook bijzonder niet waar.
Weer fout. Als iemand knap is maar geen uitstraling heeft ben je er snel op uitgekeken. Dat weet ik, meneer uilquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Schattig wel, die TS. Denkt dat schoonheid enkel fysiek is.
Je bedoelt eerlijke opmerkingen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Moofasah het volgende: ...maar als mensen stomme opmerkingen gaan maken puur en alleen maar om vervelend te zijn moet je van mij geen leuke reactie terug verwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |