Nee, ik raad in dat geval een kelder aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar bij een gebrek aan een echte set of iets dergelijks, zijn foto's op mooie buitenplaatsen ook een optie dan?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Verlaat je zolderkamer eens voor de afwisseling en ga genieten van de zon. Ga ik zo dadelijk ook doen
Momenteel nog in Zuid-Limburg, waarvan ik zelf denk dat het misschien ook niet echt de beste plek is om te zoeken. Maar ga komend jaar waarschijnlijk in de buurt van Utrecht wonen.quote:
Met mijn haar valt niet zoveel te doen eigenlijk, dus dat zou ook wel een nadeel kunnen opleveren in bepaalde gevallen denk ik. Ik heb namelijk een combi tussen kroes en krullend haar. Ben getint en van gemengd ras.quote:Het beste is als je ook een kapper/visagist en zo kan regelen maar hoeft natuurlijk niet per se.
Oh, daar ken ik niemand, anders kon ik je misschien wat nummers geven. Mannen worden in principe niet opgemaakt maar soms halen ze wat glimmende plekken weg of als je er moe uit ziet oid. Maar dan kan ook achteraf bij de editing. Met je haar valt vast wel wat te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Momenteel nog in Zuid-Limburg, waarvan ik zelf denk dat het misschien ook niet echt de beste plek is om te zoeken. Maar ga komend jaar waarschijnlijk in de buurt van Utrecht wonen.
[..]
Met mijn haar valt niet zoveel te doen eigenlijk, dus dat zou ook wel een nadeel kunnen opleveren in bepaalde gevallen denk ik. Ik heb namelijk een combi tussen kroes en krullend haar. Ben getint en van gemengd ras.
En in hoeverre worden mannen echt opgemaakt dan?
Ik zou wel gebruik kunnen maken van fotoshop om de gemaakte foto's een stukje professioneler te kunnen laten uitzien. Dat heb ik voorheen al eens eerder gedaan.
Dus je durft wel gewoon naar buiten ondanks je afwijking? Dat vind ik hip, respect.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Verlaat je zolderkamer eens voor de afwisseling en ga genieten van de zon. Ga ik zo dadelijk ook doen
Uit welk gebied kom jij dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, daar ken ik niemand, anders kon ik je misschien wat nummers geven. Mannen worden in principe niet opgemaakt maar soms halen ze wat glimmende plekken weg of als je er moe uit ziet oid. Maar dan kan ook achteraf bij de editing. Met je haar valt vast wel wat te doen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het wordt steeds grappiger hier. TS heeft net zo een bekkie als die hond op pag. 2?
Die hond is een extreme vorm van wat ik heb, maar na mijn operatie heb ik dus een perfecte kaak. Hij is iets te ver doorgegroeid, maar wordt binnenkort gebroken en teruggezet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Zosk het volgende:
Dus je durft wel gewoon naar buiten ondanks je afwijking? Dat vind ik hip, respect.
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Die hond is een extreme vorm van wat ik heb, maar na mijn operatie heb ik dus een perfecte kaak. Hij is iets te ver doorgegroeid, maar wordt binnenkort gebroken en teruggezet.
Oke, ben benieuwd. Houd ons op de hoogte over je verdere modellencarrière.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Die hond is een extreme vorm van wat ik heb, maar na mijn operatie heb ik dus een perfecte kaak. Hij is iets te ver doorgegroeid, maar wordt binnenkort gebroken en teruggezet.
Wie betaalt dat allemaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De zorgverzekering als het goed is.
"Perfect".quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
19 nu.quote:
Jaloers op mijn toekomstige kaak?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Perfect"..
De zoektocht naar perfectie is oneindig.
Zie je nou dan ik bijzonder benquote:
Beter plastic fantastic dan lelijkheid in natura.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, echt jaloers op een mensgemaakte kaak.
Ik heb zelf ook zo'n kaak (onderbeet). Kon het jaren geleden laten fixen (toen ik nog bij de orthodontist zat), niet laten doen. Fuck rommelen aan mijn lichaam om te voldoen aan wat 'normaal' is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Moofasah het volgende:
Beter plastic fantastic dan lelijkheid in natura.
Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n kaak (onderbeet). Kon het jaren geleden laten fixen (toen ik nog bij de orthodontist zat), niet laten doen. Fuck rommelen aan mijn lichaam om te voldoen aan wat 'normaal' is.
Wat was die pic van die oren dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |