abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109389115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.
Goed volgens jezelf, toch? :D
Welkom op FOK!
pi_109389128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef Zosk het volgende:

[..]

Goed volgens jezelf, toch? :D
Weet ik veel, moet je aan de poster vragen :P
pi_109389201
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Weet ik veel, moet je aan de poster vragen :P
Nou, ik zou mijn neus misschien ook nog wel een beetje willen laten bijschaven, maar dat durf ik niet.
pi_109389226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jouw keuze. Maar eigenlijk is die kaak het enige wat aan mij mankeert. Als ik dat laat fixen ben ik goed.
Alsof het échte mankement aan je kaak ligt. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 15:16:26 ]
pi_109389230
dit moet toch wel een troll zijn :')
me gusta mi reggae, me gusta punk rock
pi_109389234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nou, ik zou mijn neus misschien ook nog wel een beetje willen laten bijschaven, maar dat durf ik niet.
_O-.
pi_109389344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Alsof het échte mankement ligt aan je kaak. :').
Ik heb je foto's gezien, en bij jou valt het aan de buitenkant niet te zien dat je een onderbeet hebt. Bij mij wordt de onderlip ook echt naar voren geduwd, waardoor het dus net lijkt alsof ik de lip continu laat hangen.

Maar in tegenstelling tot jou heb ik dus wel een strakke kaaklijn en als mijn kaak af is komt alles veel mooier uit.
pi_109389402
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Gewoon een keer een buik schuiver maken over het asfalt :)
Welkom op FOK!
pi_109389546
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:17 schreef Zosk het volgende:

[..]

Gewoon een keer een buik schuiver maken over het asfalt :)
Ow, maar jullie denken dat ik niet durf in de zin van bang zijn voor de pijn :')

Nee ik heb het dus over dat heel veel neuscorrecties verkeerd aflopen, en dan heb je zo'n Michael Jackson geval. Dan blijf ik liever rondlopen met de neus die ik nu heb, aangezien hij er verder wel mee door kan.
pi_109389588

Yo TS, scoor je ook veel pussy, of valt dat wel mee nog?
pi_109389654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ow, maar jullie denken dat ik niet durf in de zin van bang zijn voor de pijn :')

Nee ik heb het dus over dat heel veel neuscorrecties verkeerd aflopen, en dan heb je zo'n Michael Jackson geval. Dan blijf ik liever rondlopen met de neus die ik nu heb, aangezien hij er verder wel mee door kan.
Ik denk dat je gewoon bang bent :)
Welkom op FOK!
pi_109389836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:15 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik heb je foto's gezien, en bij jou valt het aan de buitenkant niet te zien dat je een onderbeet hebt. Bij mij wordt de onderlip ook echt naar voren geduwd, waardoor het dus net lijkt alsof ik de lip continu laat hangen.

Maar in tegenstelling tot jou heb ik dus wel een strakke kaaklijn en als mijn kaak af is komt alles veel mooier uit.
Succes ermee.
pi_109389863
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]

Yo TS, scoor je ook veel pussy, of valt dat wel mee nog?
Komt allemaal wel goed bij die jongen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:13:58 #139
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_109391306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Moofasah het volgende:

[..]

We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.
Ja je kunt namelijk zomaar de kleur van je ogen veranderen, kaaklijn en de vorm van je hoofd kan natuurlijk ook zo veranderd worden. Als jij meer nodig hebt dan een neus operatie of wat orthodontie geef ik je een kans van 1%.
pi_109391318
In plaats van wat aan die kaak te doen, kun je beter wat aan je arrogantie doen. :')

Daarbij lijkt mij dat er eerder mensen gezocht worden, die vriendelijk zijn en prettig zijn om mee te werken, een karakteristieker gezicht hebben en niet aan zichzelf gesleuteld hebben..

Met het veranderen van je kaak word je echt niet sneller model, oké los van het feit dat je het sowieso laat doen.
pi_109391720
Ik wil ook model worden, maar dan moet ik wel eerst het goede figuur hebben. ;( Voor de rest heb ik wel echt een modellenlijf hoor.

Gelukkig kan ik schoonheid kopen en kan ik alsnog model worden. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_109397633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:13 schreef dinosteen het volgende:

[..]

Ja je kunt namelijk zomaar de kleur van je ogen veranderen, kaaklijn en de vorm van je hoofd kan natuurlijk ook zo veranderd worden. Als jij meer nodig hebt dan een neus operatie of wat orthodontie geef ik je een kans van 1%.
Meer heb ik niet nodig ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:14 schreef duiten het volgende:
In plaats van wat aan die kaak te doen, kun je beter wat aan je arrogantie doen. :')

Daarbij lijkt mij dat er eerder mensen gezocht worden, die vriendelijk zijn en prettig zijn om mee te werken, een karakteristieker gezicht hebben en niet aan zichzelf gesleuteld hebben..

Met het veranderen van je kaak word je echt niet sneller model, oké los van het feit dat je het sowieso laat doen.
Ik ben totaal niet arrogant. Maar als mensen stomme opmerkingen gaan maken puur en alleen maar om vervelend te zijn moet je van mij geen leuke reactie terug verwachten.

Er zijn hier net een paar geweest die serieus hebben gereageerd, maar de meeste van jullie trollen gewoon.
pi_109397764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Meer heb ik niet nodig ;)
Orthodontie is alleen je tanden rechtzetten, heeft verder niks met de stand van je kaken te maken. Dus één van jullie doet hier iets fout. Of dinosteen gebruikt een verkeerd woord, of jij schat nu je kansen te hoog in.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_109398529
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Orthodontie is alleen je tanden rechtzetten, heeft verder niks met de stand van je kaken te maken. Dus één van jullie doet hier iets fout. Of dinosteen gebruikt een verkeerd woord, of jij schat nu je kansen te hoog in.
dinosteen gebruikt een verkeerd woord. Ik heb toch al herhaaldelijk gezegd dat ik geopereerd word. Lijkt me vrij duidelijk dat het dus om meer dan orthodontie gaat.
pi_109398797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:35 schreef Moofasah het volgende:

[..]

dinosteen gebruikt een verkeerd woord. Ik heb toch al herhaaldelijk gezegd dat ik geopereerd word. Lijkt me vrij duidelijk dat het dus om meer dan orthodontie gaat.
Heb je ook, weet ik.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_109403237
TV doet vreemde dingen met je, niet?

Alleen mensen die veel series kijken als 'The Hills' e.d. zouden op zulk soort ideeën kunnen komen. Hou het simpel en vraag aan een locale fotograaf om je te fotograferen.
pi_109407134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Moofasah het volgende:

[..]

We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.
Bijzonder slecht plan, en ook bijzonder niet waar.
Le deuxième sexe
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:20:17 #148
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109407672
Schattig wel, die TS. Denkt dat schoonheid enkel fysiek is.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109410671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef JennaSometimes het volgende:
TV doet vreemde dingen met je, niet?

Alleen mensen die veel series kijken als 'The Hills' e.d. zouden op zulk soort ideeën kunnen komen. Hou het simpel en vraag aan een locale fotograaf om je te fotograferen.
Alsof niemand ooit uit zichzelf overwogen heeft om modellenwerk te doen. Het komt inderdaad allemaal door The Hills ja :|W

Ik begrijp sowieso niet vanwaar zoveel sarcastische reacties. Iets een poging geven kan altijd toch. Hoever iemand komt is iets anders. Misschien kom je ergens, misschien kom je nergens. Maar niet geschoten is altijd mis. Dus al die steken onder water vind ik vrij kleinzielig.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Bijzonder slecht plan, en ook bijzonder niet waar.
Nee, niet voor ''iedereen'' is schoonheid te koop. Maar er zijn mensen die er in grote lijnen knap uitzien, maar een klein foutje van de natuur hebben meegekregen dat de rest verpest. In zo'n geval kun je door zo'n fout te verhelpen wel degelijk iets moois worden, terwijl je daarvoor toch echt een stuk minder uitzag.
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Schattig wel, die TS. Denkt dat schoonheid enkel fysiek is.
Weer fout. Als iemand knap is maar geen uitstraling heeft ben je er snel op uitgekeken. Dat weet ik, meneer uil ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Moofasah op 22-03-2012 23:10:52 ]
pi_109415211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Moofasah het volgende: ...maar als mensen stomme opmerkingen gaan maken puur en alleen maar om vervelend te zijn moet je van mij geen leuke reactie terug verwachten...
Je bedoelt eerlijke opmerkingen?

Je hebt een vreemde kaak, een te brede waist, en voor de rest volgens jouzelf knap genoeg maar wij krijgen geen enkel bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')