abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2012 @ 11:10:47 #276
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_109796760
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Zeker.. Ze zijn langer dus wordt het vet uitgerekt... Nooit gemerkt?

Een edit erachter is erg? Je bent zelf namelijk ook nogal lekker bezig
Je zegt letterlijk dat lange spieren droog zijn en korte spieren voor bodybuilders en niet droog? Al eens een bodybuilder in wedstrijdvorm gezien?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 11:10:52 #277
230491 Zith
pls tip
pi_109796764
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Zeker.. Ze zijn langer dus wordt het vet uitgerekt... Nooit gemerkt?

Een edit erachter is erg? Je bent zelf namelijk ook nogal lekker bezig
Ik ben aan het editten om door te reageren op jouw edits.

Verder: Nee, Spieren worden neit langer. Spieren zitten op bepaalde punten vast aan het bot, de afstand tussen deze punten bepaalt hoe lang ze zijn. Door met 'veel herhalingen' te trainen wordt de afstand niet langer, dat is onmogelijk. Je praat in broscience bullshit. Ook herkenbaar door je 'droog' - blijkbaar heb je geen idee wat droog zijn betekent in de sporttaal. Dat is namelijk vetpercentage (wat je eerst voor BMI verwarde). Bodybuilders willen zo droog staan als mogelijk is. Sporters juist niet, die hebben het kleine beetje vet nodig om op hun best te kunnen sporten.

quote:
You can't "create" a long muscle

To say a given workout will deliver “long, lean muscles” suggests that the undesired opposite is a workout that causes short, bulky muscles. From an exercise physiology perspective, this makes no sense, as our bodies are naturally made up of both long and short muscles. These varying lengths are pre-determined anatomically; they cannot be altered through a select type of exercise. Your rear deltoids (back shoulder muscles) are short, yet no one, I can assure you, has ever looked bulky because of an over-developed rear deltoid! On the other hand, the longest muscle in the body is the sartorius (hip/thigh). Not only is this long and relatively slender in shape, it is likely to remain so….even if you train it with a high amount of resistance.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109796800
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik ben aan het editten om door te reageren op jouw edits.

Verder: Nee, Spieren worden neit langer. Spieren zitten op bepaalde punten vast aan het bot, de afstand tussen deze punten bepaalt hoe lang ze zijn. Door met 'veel herhalingen' te trainen wordt de afstand niet langer, dat is onmogelijk. Je praat in broscience bullshit.

[..]

*O* *O*
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 11:14:18 #279
230491 Zith
pls tip
pi_109796903
Altijd mooi als men eerst hun bullshit probeert te verdedigen, en als daarna duidelijk is dat het onzin is doen alsof ze trollden :')

'het vet wordt uitgerekt' :')
'Veel herhalingen voor lange spieren'

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109797002
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef Zith het volgende:
Altijd mooi als men eerst hun bullshit probeert te verdedigen, en als daarna duidelijk is dat het onzin is doen alsof ze trollden :')

[ afbeelding ]
lol klopt wel
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_109797101
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef TheOnion het volgende:

[..]

Ik ben 1,75m. En heb bij taille en heup dezelfde maten als jou behalve borstomvang is iets wat breder dan mijn taille. Rond de 86 cm. Hoe kom je bij 108 cm heb je tieten ofzo? :')
Je bent een ecto zonder pecs. Bench pressen totdat je er bij neervalt. Een man zonder imponerende borstspieren is geen man. Omtrek van je chest die vergelijkbaar is met die van je taille, dat heet alarmbellen.
pi_109800235
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef TheOnion het volgende:

[..]

Ik ben 1,75m. En heb bij taille en heup dezelfde maten als jou behalve borstomvang is iets wat breder dan mijn taille. Rond de 86 cm. Hoe kom je bij 108 cm heb je tieten ofzo? :')
Nee, in tegenstelling tot jou heb ik ontwikkelde borstspieren.
pi_109800421
En draadstalig doe hier niet alsof je een expert bent in spieropbouw :')

Sowieso, wat is jouw probleem. Eerst zeggen dat ik nogal licht ben voor mijn lengte en daarna me gaan vertellen dat ik waarschijnlijk niet droog genoeg ben. Je zoekt steeds iets nieuws om me neer te halen, maar het is nergens op gebaseerd.

Beter ga je zelf eens iets aan jouw lichaam doen ;)
pi_109800977
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 11:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je bent een ecto zonder pecs. Bench pressen totdat je er bij neervalt. Een man zonder imponerende borstspieren is geen man. Omtrek van je chest die vergelijkbaar is met die van je taille, dat heet alarmbellen.
Kom op zeg bijna 30 cm verschil tussen taille en borst, iets zeg me dat dat niet klopt :')

Ik moet hieraan denken
pi_109801041
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Moofasah het volgende:

[..]

:D :'( :D
Welkom op FOK!
pi_109801128
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef TheOnion het volgende:

[..]

Kom op zeg bijna 30 cm verschil tussen taille en borst, iets zeg me dat dat niet klopt :')

[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken
Ik heb een V-shape ja. Iets wat door veel mensen juist als mannelijk wordt gezien. Dat jij zelf kaarsrecht bent wil nog niet zeggen dat mijn lijf niet klopt.
pi_109801174
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Moofasah het volgende:

[..]

ja mooi man van die manwijf tieten ;')
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik heb een V-shape ja. Iets wat door veel mensen juist als mannelijk wordt gezien. Dat jij zelf kaarsrecht bent wil nog niet zeggen dat mijn lijf niet klopt.
Zal wel.
Ik heb ook redelijk brede schouders maar als nog geen zulke grote tieten
pi_109801199
Wat ik me dit hele topic al afvraag, is waarom sommigen zo graag TS willen "ontmaskeren" als troll. Volgens mij is er een redelijke kans dat TS geen troll is, maar gewoon advies wil van ter zake kundige mensen.

Twee opties:
1) TS wil werkelijk advies, wat betekent dat alle troll-roepers moeten wegblijven
2) TS is troll, waarbij dan geldt: don't feed the troll
pi_109801263
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef TheOnion het volgende:

[..]

ja mooi man van die manwijf tieten ;')
Jealous much :s)

quote:
[..]

Zal wel.
Ik heb ook redelijk brede schouders maar als nog geen zulke grote tieten
Yeah right _O-
pi_109801265
quote:
15s.gif Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik me dit hele topic al afvraag, is waarom sommigen zo graag TS willen "ontmaskeren" als troll. Volgens mij is er een redelijke kans dat TS geen troll is, maar gewoon advies wil van ter zake kundige mensen.

Twee opties:
1) TS wil werkelijk advies, wat betekent dat alle troll-roepers moeten wegblijven
Misschien moet die dan niet zo kneuzig reageren
Ik vroeg alleen waarom die zulke grote borstomvang heeft
pi_109801308
quote:
15s.gif Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Elfletterig het volgende:

Twee opties:
Dat begrijp ik dus ook niet. Er is ook niets vreemd aan de wijze waarop ik dit topic geopend heb. Maar als iemand zegt geïnteresseerd te zijn in modellenwerk is hij volgens een aantal mensen hier kennelijk per definitie een troll :?
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef TheOnion het volgende:

[..]

Misschien moet die dan niet zo kneuzig reageren
Ik vroeg alleen waarom die zulke grote borstomvang heeft
Dat is het hem juist. Zo groot is mijn borstomvang niet eens. Ik denk dan ook dat jij totaal geen verstand hebt van dit onderwerp.
pi_109801345
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jealous much :s)

[..]

Yeah right _O-
Ja, tuurlijk man ik ben egt jaloers gelukkig weet jij ook beter dan mij hoe ik eruit zie :')
pi_109801404
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef TheOnion het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk man ik ben egt jaloers gelukkig weet jij ook beter dan mij hoe ik eruit zie :')
Je stats spreken voor zich; klein en dikkig.
pi_109801430
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Mooi hoe TS altijd precies weet hoe iedereen eruit ziet.

ik vermoed dat TS er zo uit ziet... (rechter)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109801535
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Mooi hoe TS altijd precies weet hoe iedereen eruit ziet.

ik vermoed dat TS er zo uit ziet... (rechter)[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How sweet, draadstalig en zijn partner *;
pi_109801562
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:20 schreef Moofasah het volgende:

[..]

How sweet, draadstalig en zijn partner *;
Ik was toch niet diegene die postte dat ie van mannen hield... :{w
Ik begrijp er niets meer van :N
pi_109801602
Er komt een vraag aan modellen en 80% van het topic is gevuld met dom gelul en aanvallen. Zonde.
We hebben het trouwens niet over bodybuilden, maar over modellenwerk.
Het is belangrijk dat je een "goed" lichaam hebt, maar dat kan op verschillende manieren verkregen.
Ik doe zelf bv oa aan capoeira en houd mijn lichaam zo mooi, mijn beste vrienden/collegas hebben ook nog nooit een gewicht vastgehouden (of fatsoenlijk dieet gevolgd) en staan wel aan de top.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_109802558

Vergelijk met ontwikkelde borstspieren:

Ze hebben beide werk.

Er bestaat trouwens ook nog zoiets als een "fitness model" dat gevraagd wordt voor bladen en reclames die op die markt gericht is. Dus ook een model dat heel andere maten heeft dan die voor mode gehanteerd worden bv, kan aan de bak.
Die fitness modellen geboekt worden ook voor underwear en swimwear geboekt bv.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_109805060
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef TheOnion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken
Heb ik ook bijna en dat ziet er helemaal niet gek uit. Met een beetje getrainde borstkas en zonder al te dikke buik zit je er al snel aan. vind zelf dat ik nog wel wat breder mag.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 2 april 2012 @ 17:02:55 #300
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109810340
Ik ben benieuwd naar TS zijn stats.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')