Je zegt letterlijk dat lange spieren droog zijn en korte spieren voor bodybuilders en niet droog? Al eens een bodybuilder in wedstrijdvorm gezien?quote:Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Zeker.. Ze zijn langer dus wordt het vet uitgerekt... Nooit gemerkt?
Een edit erachter is erg? Je bent zelf namelijk ook nogal lekker bezig
Ik ben aan het editten om door te reageren op jouw edits.quote:Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Zeker.. Ze zijn langer dus wordt het vet uitgerekt... Nooit gemerkt?
Een edit erachter is erg? Je bent zelf namelijk ook nogal lekker bezig
quote:You can't "create" a long muscle
To say a given workout will deliver “long, lean muscles” suggests that the undesired opposite is a workout that causes short, bulky muscles. From an exercise physiology perspective, this makes no sense, as our bodies are naturally made up of both long and short muscles. These varying lengths are pre-determined anatomically; they cannot be altered through a select type of exercise. Your rear deltoids (back shoulder muscles) are short, yet no one, I can assure you, has ever looked bulky because of an over-developed rear deltoid! On the other hand, the longest muscle in the body is the sartorius (hip/thigh). Not only is this long and relatively slender in shape, it is likely to remain so….even if you train it with a high amount of resistance.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ben aan het editten om door te reageren op jouw edits.
Verder: Nee, Spieren worden neit langer. Spieren zitten op bepaalde punten vast aan het bot, de afstand tussen deze punten bepaalt hoe lang ze zijn. Door met 'veel herhalingen' te trainen wordt de afstand niet langer, dat is onmogelijk. Je praat in broscience bullshit.
[..]
lol klopt welquote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef Zith het volgende:
Altijd mooi als men eerst hun bullshit probeert te verdedigen, en als daarna duidelijk is dat het onzin is doen alsof ze trollden![]()
[ afbeelding ]
Je bent een ecto zonder pecs. Bench pressen totdat je er bij neervalt. Een man zonder imponerende borstspieren is geen man. Omtrek van je chest die vergelijkbaar is met die van je taille, dat heet alarmbellen.quote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ik ben 1,75m. En heb bij taille en heup dezelfde maten als jou behalve borstomvang is iets wat breder dan mijn taille. Rond de 86 cm. Hoe kom je bij 108 cm heb je tieten ofzo?
Nee, in tegenstelling tot jou heb ik ontwikkelde borstspieren.quote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ik ben 1,75m. En heb bij taille en heup dezelfde maten als jou behalve borstomvang is iets wat breder dan mijn taille. Rond de 86 cm. Hoe kom je bij 108 cm heb je tieten ofzo?
Kom op zeg bijna 30 cm verschil tussen taille en borst, iets zeg me dat dat niet kloptquote:Op maandag 2 april 2012 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent een ecto zonder pecs. Bench pressen totdat je er bij neervalt. Een man zonder imponerende borstspieren is geen man. Omtrek van je chest die vergelijkbaar is met die van je taille, dat heet alarmbellen.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jou heb ik ontwikkelde borstspieren.
Ik heb een V-shape ja. Iets wat door veel mensen juist als mannelijk wordt gezien. Dat jij zelf kaarsrecht bent wil nog niet zeggen dat mijn lijf niet klopt.quote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Kom op zeg bijna 30 cm verschil tussen taille en borst, iets zeg me dat dat niet klopt
[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken
ja mooi man van die manwijf tieten ;')quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jou heb ik ontwikkelde borstspieren.
Zal wel.quote:Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb een V-shape ja. Iets wat door veel mensen juist als mannelijk wordt gezien. Dat jij zelf kaarsrecht bent wil nog niet zeggen dat mijn lijf niet klopt.
Jealous muchquote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef TheOnion het volgende:
[..]
ja mooi man van die manwijf tieten ;')
Yeah rightquote:[..]
Zal wel.
Ik heb ook redelijk brede schouders maar als nog geen zulke grote tieten
Misschien moet die dan niet zo kneuzig reagerenquote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik me dit hele topic al afvraag, is waarom sommigen zo graag TS willen "ontmaskeren" als troll. Volgens mij is er een redelijke kans dat TS geen troll is, maar gewoon advies wil van ter zake kundige mensen.
Twee opties:
1) TS wil werkelijk advies, wat betekent dat alle troll-roepers moeten wegblijven
2) TS is troll, waarbij dan geldt: don't feed the troll
Dat begrijp ik dus ook niet. Er is ook niets vreemd aan de wijze waarop ik dit topic geopend heb. Maar als iemand zegt geïnteresseerd te zijn in modellenwerk is hij volgens een aantal mensen hier kennelijk per definitie een trollquote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik me dit hele topic al afvraag, is waarom sommigen zo graag TS willen "ontmaskeren" als troll. Volgens mij is er een redelijke kans dat TS geen troll is, maar gewoon advies wil van ter zake kundige mensen.
Twee opties:
1) TS wil werkelijk advies, wat betekent dat alle troll-roepers moeten wegblijven
2) TS is troll, waarbij dan geldt: don't feed the troll
Dat is het hem juist. Zo groot is mijn borstomvang niet eens. Ik denk dan ook dat jij totaal geen verstand hebt van dit onderwerp.quote:Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Misschien moet die dan niet zo kneuzig reageren
Ik vroeg alleen waarom die zulke grote borstomvang heeft
Je stats spreken voor zich; klein en dikkig.quote:Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk man ik ben egt jaloers gelukkig weet jij ook beter dan mij hoe ik eruit zie
Mooi hoe TS altijd precies weet hoe iedereen eruit ziet.quote:Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb een V-shape ja. Iets wat door veel mensen juist als mannelijk wordt gezien. Dat jij zelf kaarsrecht bent wil nog niet zeggen dat mijn lijf niet klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
quote:Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Mooi hoe TS altijd precies weet hoe iedereen eruit ziet.
ik vermoed dat TS er zo uit ziet... (rechter)[ afbeelding ]How sweet, draadstalig en zijn partnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was toch niet diegene die postte dat ie van mannen hield...quote:Op maandag 2 april 2012 13:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
How sweet, draadstalig en zijn partner
Heb ik ook bijna en dat ziet er helemaal niet gek uit. Met een beetje getrainde borstkas en zonder al te dikke buik zit je er al snel aan. vind zelf dat ik nog wel wat breder mag.quote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Kom op zeg bijna 30 cm verschil tussen taille en borst, iets zeg me dat dat niet klopt
[ afbeelding ]
Ik moet hieraan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |