abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109788731
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
En studiowerk is veruit te prefereren boven buitenfoto's. De belichting is daar vaak te onflatterend tenzij je fotograaf flitsers bij heeft en er ook nog mee kan werken. Diffuus licht = egaal effect op je huid en dus mooiere resultaten. Zeker als je iets ouder bent en je als kerel niet wil volgeplamuurd worden met smink is het meestal de betere optie om dit soort foto's mee te kunnen nemen naar een bureau. Als ze erna willen gaan voor iets experimenteler, so be it, maar je hebt dan toch al een aantal 'veilige' foto's.
''Al wat ouder''. Nou sorry hoor, maar zo oud ben ik nu ook weer niet hè. Lees toch overal dat mannen meestal rond een jaar 18-20 hiermee beginnen en het meeste modellenwerk gaat naar mannen van 30-40. Voor vrouwen is het totaal anders, maar dat is hier niet de case.
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zoals ik al zei: probeer in contact te komen met studenten die een foto-opleiding doen. Die hebben ook vaak foto's nodig voor hun portfolio, dus is het een soort win-win. Dit zorgt er ook voor dat ze gemotiveerd zijn om er iets moois van te maken. Het is belangrijk dat je een portfolio maakt die heel divers is, veel verschillende locaties, zwart en wit foto's, verschillende outfits, duo-shoots, etc. Dan kan je die meenemen maar een modellenbureau. Gewoon opbellen of je even langs kan komen, dan vragen ze meestal of je eerst een paar foto's wil emailen en als je dan een afspraak hebt alle foto's in een map meenemen.
Op dit moment weet ik maar een iemand die foto's van me zou kunnen maken, en zij is niet in opleiding ervoor. Maar ze heeft gewoon een echte fatsoenlijke camera, en met photoshop kan ik de foto ietwat perfectioneren.
pi_109788871
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef Moofasah het volgende:

[..]

''Al wat ouder''. Nou sorry hoor, maar zo oud ben ik nu ook weer niet hè. Lees toch overal dat mannen meestal rond een jaar 18-20 hiermee beginnen en het meeste modellenwerk gaat naar mannen van 30-40. Voor vrouwen is het totaal anders, maar dat is hier niet de case.

30-40? Waar basseer je dat op?
pi_109788896
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef Moofasah het volgende:
en met photoshop kan ik de foto ietwat perfectioneren
_O-
  zondag 1 april 2012 @ 23:58:31 #254
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_109789198
quote:
Je zei dat je pas rond een jaar of 25 zou kunnen beginnen.. Voor vrouwen is dit al retirement age, voor mannen heb je dan nog wat goede jaren voor je, maar piepjong is het niet bepaald, en je zal bijlange na nietmeer de huid van een 18 jarige hebben.

quote:
Op dit moment weet ik maar een iemand die foto's van me zou kunnen maken, en zij is niet in opleiding ervoor. Maar ze heeft gewoon een echte fatsoenlijke camera,
Ik ga sterk akkoord met de suggestie van Atomic. Een paar van mijn mooiste foto's zijn het werk van studenten. Ze hebben de technische knowhow + goed materiaal, vaak leuke & originele ideeën en de tijd om echt lang met je bezig te kunnen zijn. Al kunnen de foto's van je vriendin best wel iets worden als ze weet waar ze mee bezig is.

quote:
en met photoshop kan ik de foto ietwat perfectioneren.
Nee. Tenzij je een grafische opleiding hebt gehad betwijfel ik sterk op je voldoende sterk erin bent om de foto zodanig te tweaken dat een bureau het niet kan detecteren. Zo'n onzin kieperen ze direct de vuilbak in.
pi_109789269
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:51 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

30-40? Waar basseer je dat op?
Ik lees het herhaaldelijk op verschillende pagina's. Daarbij valt het me ook op dat er genoeg mannelijke modellen zijn die de 20 al een tijdje zijn gepasseerd.
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:51 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

_O-
Lach wat je wilt Rens_Wilders, alsof ik jou serieus neem :')
pi_109789400
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:00 schreef Moofasah het volgende:
Lach wat je wilt Rens_Wilders, alsof ik jou serieus neem :')
Om iemand die model wil worden en de foto's in zijn portfolio zelf wil gaan photoshoppen kan ik alleen maar lachen...
pi_109789401
Ik weet niet wat TS verstaat onder "ietwat perfectioneren" want meer dan wat contrast/kleur en belichting aanpassingen worden er in de nabewerking bijna nooit gedaan. Als je dit als amateur gaat doen ziet het er al helemaal niet uit, en kan je ze beter 'raw' laten.
pi_109789548
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Nee. Tenzij je een grafische opleiding hebt gehad betwijfel ik sterk op je voldoende sterk erin bent om de foto zodanig te tweaken dat een bureau het niet kan detecteren. Zo'n onzin kieperen ze direct de vuilbak in.
Ik heb het al eens eerder gedaan stap voor stap met een fotoshop instructie via Youtube _O-

Je hebt fotoshop en fotoshop.
quote:
3s.gif Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik weet niet wat TS verstaat onder "ietwat perfectioneren" want meer dan wat contrast/kleur en belichting aanpassingen worden er in de nabewerking bijna nooit gedaan. Als je dit als amateur gaat doen ziet het er al helemaal niet uit, en kan je ze beter 'raw' laten.
Dat was het ook, en ik heb twee of drie puisten weggewerkt. Maar daar heb ik nu in principe ook geen last meer van op een daily basis.
  maandag 2 april 2012 @ 00:09:10 #259
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109789599
Wat is TS toch een heerlijk koppige ezel. :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109789612
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is TS toch een heerlijk koppige ezel. :')
Och beertje, ga huilen om je eigen verrotte kop :s)
pi_109789881
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Misschien is het toch beter als je zo rond je dertigste-veertigste levensjaar met het modellenwerk begint, met een volwassen houding zul je een stuk verder komen.
  maandag 2 april 2012 @ 00:20:48 #262
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109789944
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik beer me regelmatig af op mijn eigen spiegelbeeld. Zo mooi ben ik.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109789978
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Misschien is het toch beter als je zo rond je dertigste-veertigste levensjaar met het modellenwerk begint, met een volwassen houding zul je een stuk verder komen.
Och schei toch uit. Die troll loopt al lang genoeg te zeiken in m'n topic. Moet ik daar ook nog serieus op gaan reageren zeker :')
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik beer me regelmatig af op mijn eigen spiegelbeeld. Zo mooi ben ik.
Doe dat vooral, en doe me een lol; beer je weg ;)
  maandag 2 april 2012 @ 09:12:44 #264
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109793826
Vermakelijk topic wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109794294
quote:
Lengte: 188-190 cm (6'2-6'3 inches)
Borst: 108 cm (42.5 inches)
Taille: 80 cm (32 inches)
Heup: 96 cm (38 inches)
Ik ben 1,75m. En heb bij taille en heup dezelfde maten als jou behalve borstomvang is iets wat breder dan mijn taille. Rond de 86 cm. Hoe kom je bij 108 cm heb je tieten ofzo? :')
pi_109794893
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Onthou dat gespierd zijn niet half zo belangrijk is als droog staan. Ergens een suggestie van wat zacht weefsel bij een mannelijk model is not done, hoeken en lijnen zijn van tel, waarbij een messcherpe kaaklijn bij de meesten 1 van hun belangrijke assets is (fotografeert mooi, zelfs bij afschuwelijk TL licht).
Dit gaf ik ook al aan. Je hebt het vaak over omtrek van biceps, maar binnen modellenwerk is dit alles behalve relevant. Je BMI is daarentegen een stuk groter van belang. Modellen (mannelijke) zitten rond een photoshoot vaak rond de 7%. Dit is echter niet heel gezond (sommige redden de 5) en is ook niet lang vol te houden. De sleutel zit hem in het zoeken tussen een balans van sport en voeding. Op die manier trainen dat je lichaam niet snel spieren afbreekt als je bijvoorbeeld een weekje ongezond eet of vrij weinig sport. De één heeft hier aanleg voor, de ander leert het zichzelf.

Misschien moet je eens je BMI opmeten (mocht je deze nog niet weten) en aan de hand daarvan gerichter trainen
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_109795525
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Dit gaf ik ook al aan. Je hebt het vaak over omtrek van biceps, maar binnen modellenwerk is dit alles behalve relevant. Je BMI is daarentegen een stuk groter van belang. Modellen (mannelijke) zitten rond een photoshoot vaak rond de 7%. Dit is echter niet heel gezond (sommige redden de 5) en is ook niet lang vol te houden. De sleutel zit hem in het zoeken tussen een balans van sport en voeding. Op die manier trainen dat je lichaam niet snel spieren afbreekt als je bijvoorbeeld een weekje ongezond eet of vrij weinig sport. De één heeft hier aanleg voor, de ander leert het zichzelf.

Misschien moet je eens je BMI opmeten (mocht je deze nog niet weten) en aan de hand daarvan gerichter trainen
Wat jij bedoelt heet 'lichaamsvetpercentage', BMI is een relatief nietszeggend indexcijfer. En je lichaamsvetpercentage heeft weinig tot niets met je manier van trainen te maken, en hoofdzakelijk met hoe je energieinname aansluit op je dagelijkse verbranding. :) Daarnaast gaat je lichaam spiermassa afbreken wanneer je te weinig eet, niet wanneer je 'ongezond eet'.

Het klopt wel dat je lichaamsvetpercentage grotendeels bepaalt hoe 'gespierd' je eruit ziet, dus zichtbare buikspieren, definitie etc etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 02-04-2012 10:34:20 ]
pi_109795721
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 10:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat jij bedoelt heet 'lichaamsvetpercentage', BMI is een relatief nietszeggend indexcijfer. En je lichaamsvetpercentage heeft weinig tot niets met je manier van trainen te maken, en hoofdzakelijk met hoe je energieinname aansluit op je dagelijkse verbranding. :)

Het klopt wel dat je lichaamsvetpercentage grotendeels bepaalt hoe 'gespierd' je eruit ziet, dus zichtbare buikspieren, definitie etc etc.
Dat bedoel ik:)

Het heeft overigens wel degelijk met je manier van trainen te maken. Er zit een groot verschil tussen het trainen op herhaling of puur op massa. Niet alleen qua effect, ook het verschil in korte of lange spieren. Je zal echte modellen niet snel 36 kg dumbells pakken in de sportschool en hiermee aan de slag gaan. Veel interessanter is de techniek goed onder controle te krijgen en veel herhalingen met bijvoorbeeld 20 kg.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_109796222
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:34 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Het heeft overigens wel degelijk met je manier van trainen te maken. Er zit een groot verschil tussen het trainen op herhaling of puur op massa. Niet alleen qua effect, ook het verschil in korte of lange spieren. Je zal echte modellen niet snel 36 kg dumbells pakken in de sportschool en hiermee aan de slag gaan. Veel interessanter is de techniek goed onder controle te krijgen en veel herhalingen met bijvoorbeeld 20 kg.
Hè, wat? Zijn we nu aan het trollen?
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 10:58:41 #270
230491 Zith
pls tip
pi_109796367
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:34 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Lange spieren? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109796465
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:58 schreef Zith het volgende:

[..]

Lange spieren? :')
heeft iemand dit topic al serieus genomen dan;)

overigens klopt het wel wat ik zeg hoor
Korte spieren: bodybuilders, veel massa
lange spieren: atletisch, droog
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 11:02:54 #272
230491 Zith
pls tip
pi_109796519
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:01 schreef draadstalig het volgende:

[..]

overigens klopt het wel wat ik zeg hoor
Schuiven de aanhechtingen van de spierkoppen dan op langs het bot zodat ze langer worden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109796541
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Schuiven de aanhechtingen van de spierkoppen dan op langs het bot zodat ze langer worden?
In jouw geval wel
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 11:05:09 #274
230491 Zith
pls tip
pi_109796587
Ah je bent er nu achter dat je BS postte?

EDIT
quote:
Korte spieren: bodybuilders, veel massa
lange spieren: atletisch, droog
Ah je blijft je originele post editten. Nu zijn 'lange spieren' oppeens je eigen definitie (lange spieren zijn 'droog' :') Lange spieren hebben minder vet?)

Wil je zeggen dat bodybuilders neit droog staan dan tijdens wedstrijden?
pi_109796696
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 11:05 schreef Zith het volgende:
Ah je bent er nu achter dat je BS postte?

Ah je blijft je originele post editten. Nu zijn 'lange spieren' oppeens je eigen definitie (lange spieren zijn 'droog' :') Lange spieren hebben minder vet?)
Zeker.. Ze zijn langer dus wordt het vet uitgerekt... Nooit gemerkt?

Een edit erachter is erg? Je bent zelf namelijk ook nogal lekker bezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')