Soms zoeken ze ook handen-modellen of onderbroek-modellenquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder foto's kunnen we natuurlijk niets. Je kunt wel een zelfverklaard goddelijk lichaam hebben, maar met 'n rotkop kom je nog nergens.
Welnee joh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms zoeken ze ook handen-modellen of onderbroek-modellen
Vandaar de plastic surgery hèquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder foto's kunnen we natuurlijk niets. Je kunt wel een zelfverklaard goddelijk lichaam hebben, maar met 'n rotkop kom je nog nergens.
Dat moet ik zelf nog onderzoeken. Het belangrijkste is denk ik dat ik natuurlijk blijf en niet te geforceerd ga doen. Vooral in de pubertijd was ik altijd heel gespannen voor een foto, en dan werden ze niet zo mooi. Maar als ik ontspan en alles een beetje loslaat is het al meteen een stuk beter.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het valt of staat met het antwoord op de vraag of je fotogeniek bent.
Maar ik verwacht hier zo wel een selfproclaimed topmodel die je alles kan vertellen ...
Wat laat je doen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vandaar de plastic surgery hè![]()
Eerlijk is eerlijk. Met het gezicht dat ik nu heb gaat het niets worden denk ik, want ik heb een duidelijke afwijking die heel erg de aandacht van de rest trekt. Maar ik heb vertrouwen in mijn chirurg, en als alles volgens plan verloopt zie ik er dadelijk een stuk beter uit. Dan komen mijn positieve punten ook meer naar voren.
Ik ben niet lelijk, alleen (nog) niet anatomisch correct. Het is maar net van welke kant je het bekijkt. Op sommige foto's valt het niet op en op andere juist heel erg. Zelfs met deze fout krijg ik vaak te horen dat ik er knap uitzie, dus het kan er alleen maar op voorruit gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:17 schreef Dven het volgende:
Wil je als man een goed betaalde bijbaan hebben op basis van je lichaam dan kan je beter je diensten aanbieden ergens achter een station. Zeker wanneer je lelijk bent.
Punt blijft dat het lastig leuk geld verdienen is als mannelijk model..quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, alleen (nog) niet anatomisch correct. Het is maar net van welke kant je het bekijkt. Op sommige foto's valt het niet op en op andere juist heel erg. Zelfs met deze fout krijg ik vaak te horen dat ik er knap uitzie, dus het kan er alleen maar op voorruit gaan.
Wat verwacht je hier voor hulp als je geen foto gaat posten of niet eens gaat zeggen wat er precies mis is met je kop en wat veranderd moet worden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niet belangrijk. Als ik dat vertel is mijn anonimiteit ook zo weg hier.
[..]
Want?
Omdat je nogal gokt op eventualiteiten. Als dit, dan dat. Lijkt mij niet echt een stevige basis.quote:
Punt is gewoon dat mijn gezicht behoorlijk gaat veranderen en daarmee ook mijn hele uitstraling, dus ik moet er wel op gokken. Ik kan immers nog niet in mijn toekomstige spiegel kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je nogal gokt op eventualiteiten. Als dit, dan dat. Lijkt mij niet echt een stevige basis.
Plus kom je op mij over alsof je ook geen flauw idee hebt wat te verwachten of waar te zoeken.
Post een foto dan. Als je eenmaal model bent worden de foto's van jouw kop ook gepubliceerd hoor. Je kan wel de bange poeperd uithangen maar daar schiet je niks mee op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat mijn gezicht behoorlijk gaat veranderen en daarmee ook mijn hele uitstraling, dus ik moet er wel op gokken. Ik kan immers nog niet in mijn toekomstige spiegel kijken.
Van wat ik zie gaat het bij veel modellen ook om wat ze uitstralen met hun ogen, en dat zie ik bij mij dus wel lukken. Ik heb goede ogen en een sterke uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |