Homoquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Begin maar eens met posten van wat pics, dan beoordelen wij wel of het terecht is dat je complimenten uitlokt.
Bleek in elk geval al niet, want ik ben een halve negerquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht: een bleke internetheld met puisten.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht: een bleke internetheld met puisten.
Boven zwart en onder wit? Of wat moet ik me daarbij voorstellen..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:56 schreef Moofaah het volgende:
[..]
Bleek in elk geval al niet, want ik ben een halve neger
Da's inderdaad nog niet meteen uitlokken. Maar wel terecht om dan happy te zijn met jezelfquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef BrandX het volgende:
jajajajajaja lievjens
En nu allemaal eens gewoon antwoord geven op de vraag van TS?
Zelf: echt uitlokken is overdreven gezegd, maar als ik een tof model heb gemaakt of een goed stuk op papier heb gezet en ik heb het toch wel aardig trots aan de opdrachtgever gegeven met de gedachte van: "dit is gewoon een keigoed stuk waar ik helemaal achter sta!" en de opdrachtgever komt terug met "wow wat een goed stuk, je hebt me helemaal overtuigd" etc, ja dan ben ik wel enorm happy met het compliment
Ik ben man.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef tuut-chips het volgende:
Post pics in reddit.com/r/gonewild dan
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb mezelf betrapt dat ik de laatste tijd complimenten probeer uit te lokken over m'n lijf. Het doet me gewoon goed als mensen tegen me zeggen dat ik een mooi lijf heb, en ik vind het ook fijn als ik merk dat andere jongens die een minder fysiek hebben een soort bewondering hebben voor mijn postuur. Er was een tijd dat complimenten me helemaal niets deden, maar nu is er ineens iets veranderd.
Nu probeer ik ze zelfs uit te lokken door een foto van mezelf te versturen en dan te vragen wat iemand van mijn nieuwe tanktop vind, wetende dat ik dan een compliment over mijn rug en schouders zal krijgen.
Ik ben zeker geen Arnold Schwarzenegger, en zelf heb ik nog wel een hoop aan te merken op mijn body. Maar sinds een tijdje heb ik dan toch wel het gevoel gekregen dat in vergelijking met veel mannen om me heen ik er beter uitzie dan gemiddeld. Nu is het natuurlijk ook wel zo dat de gemiddelde man er fysiek echt slecht uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Maar omdat je onzeker was over je lichaam zoek je nu bevestiging dat het er wel goed uitziet? Wat als men een compliment geeft? Is het dan fijn om een bevestiging te krijgen omdat jij "weet/denkt" dat het er goed uitziet?
Soms wel soms niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef RBWO het volgende:
Ontopic:
Maar omdat je onzeker was over je lichaam zoek je nu bevestiging dat het er wel goed uitziet? Wat als men een compliment geeft? Is het dan fijn om een bevestiging te krijgen omdat jij "weet/denkt" dat het er goed uitziet?
Ik heb geen body dysmorfic disorder, maar ik heb inderdaad helemaal geen reden om complimenten uit te lokken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef allesbeterweter het volgende:
TS is een echte kerel die er goed uitziet en een body heeft van een Adonis-God......
Informatie over een bijzondere vorm van body dysmorphic disorder bij mannen, Adonis complex genoemd.
Zo goed TS zonder verdere gegevens en INFO............
Je moet je niet zo als een wijf gedragen, man. Dat werkt voor zowel mannen als vrouwen afstotelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Soms wel soms niet.
[..]
Ik heb geen body dysmorfic disorder, maar ik heb inderdaad helemaal geen reden om complimenten uit te lokken.
Ik ben te klein, te dun, en vandaag voel ik me echt zwaar klote over m'n hele uiterlijk
Wat kan mij dat nou schelen. Ik hoef niet aantrekkelijk te zijn voor anderen, als ik maar in de spiegel kan kijken en tevreden kan zijn. Of andere mij aantrekkelijk vinden of niet zal me een reet roestenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet je niet zo als een wijf gedragen, man. Dat werkt voor zowel mannen als vrouwen afstotelijk.
Dus het kan je geen ene reet schelen wat anderen van je vinden, maar je bent wel uit op complimentjes van anderen? Kijk gewoon hele tijd zelf in spiegel en geef jezelf complimentjes dan ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen. Ik hoef niet aantrekkelijk te zijn voor anderen, als ik maar in de spiegel kan kijken en tevreden kan zijn. Of andere mij aantrekkelijk vinden of niet zal me een reet roesten
Er is een verschil tussen knap zijn en aantrekkelijk zijn. Ik wil alleen knap gevonden worden, de rest interesseert me niet. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus het kan je geen ene reet schelen wat anderen van je vinden, maar je bent wel uit op complimentjes van anderen? Kijk gewoon hele tijd zelf in spiegel en geef jezelf complimentjes dan ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |