Soms zoeken ze ook handen-modellen of onderbroek-modellenquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder foto's kunnen we natuurlijk niets. Je kunt wel een zelfverklaard goddelijk lichaam hebben, maar met 'n rotkop kom je nog nergens.
Welnee joh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms zoeken ze ook handen-modellen of onderbroek-modellen
Vandaar de plastic surgery hèquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder foto's kunnen we natuurlijk niets. Je kunt wel een zelfverklaard goddelijk lichaam hebben, maar met 'n rotkop kom je nog nergens.
Dat moet ik zelf nog onderzoeken. Het belangrijkste is denk ik dat ik natuurlijk blijf en niet te geforceerd ga doen. Vooral in de pubertijd was ik altijd heel gespannen voor een foto, en dan werden ze niet zo mooi. Maar als ik ontspan en alles een beetje loslaat is het al meteen een stuk beter.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het valt of staat met het antwoord op de vraag of je fotogeniek bent.
Maar ik verwacht hier zo wel een selfproclaimed topmodel die je alles kan vertellen ...
Wat laat je doen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vandaar de plastic surgery hè![]()
Eerlijk is eerlijk. Met het gezicht dat ik nu heb gaat het niets worden denk ik, want ik heb een duidelijke afwijking die heel erg de aandacht van de rest trekt. Maar ik heb vertrouwen in mijn chirurg, en als alles volgens plan verloopt zie ik er dadelijk een stuk beter uit. Dan komen mijn positieve punten ook meer naar voren.
Ik ben niet lelijk, alleen (nog) niet anatomisch correct. Het is maar net van welke kant je het bekijkt. Op sommige foto's valt het niet op en op andere juist heel erg. Zelfs met deze fout krijg ik vaak te horen dat ik er knap uitzie, dus het kan er alleen maar op voorruit gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:17 schreef Dven het volgende:
Wil je als man een goed betaalde bijbaan hebben op basis van je lichaam dan kan je beter je diensten aanbieden ergens achter een station. Zeker wanneer je lelijk bent.
Punt blijft dat het lastig leuk geld verdienen is als mannelijk model..quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, alleen (nog) niet anatomisch correct. Het is maar net van welke kant je het bekijkt. Op sommige foto's valt het niet op en op andere juist heel erg. Zelfs met deze fout krijg ik vaak te horen dat ik er knap uitzie, dus het kan er alleen maar op voorruit gaan.
Wat verwacht je hier voor hulp als je geen foto gaat posten of niet eens gaat zeggen wat er precies mis is met je kop en wat veranderd moet worden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niet belangrijk. Als ik dat vertel is mijn anonimiteit ook zo weg hier.
[..]
Want?
Omdat je nogal gokt op eventualiteiten. Als dit, dan dat. Lijkt mij niet echt een stevige basis.quote:
Punt is gewoon dat mijn gezicht behoorlijk gaat veranderen en daarmee ook mijn hele uitstraling, dus ik moet er wel op gokken. Ik kan immers nog niet in mijn toekomstige spiegel kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je nogal gokt op eventualiteiten. Als dit, dan dat. Lijkt mij niet echt een stevige basis.
Plus kom je op mij over alsof je ook geen flauw idee hebt wat te verwachten of waar te zoeken.
Post een foto dan. Als je eenmaal model bent worden de foto's van jouw kop ook gepubliceerd hoor. Je kan wel de bange poeperd uithangen maar daar schiet je niks mee op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat mijn gezicht behoorlijk gaat veranderen en daarmee ook mijn hele uitstraling, dus ik moet er wel op gokken. Ik kan immers nog niet in mijn toekomstige spiegel kijken.
Van wat ik zie gaat het bij veel modellen ook om wat ze uitstralen met hun ogen, en dat zie ik bij mij dus wel lukken. Ik heb goede ogen en een sterke uitstraling.
Daaromquote:
Strookt niet echt met een plastische ingreep he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb besloten mezelf te accepteren zoals ik ben, en dat zal ik dan ook uitstralen.
Dat kan ie straks prima combineren. Want dit gaat hem worden, hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef Id_do_her het volgende:
Dat gigolo-idee is niks meer geworden?
Dat snap ik ook wel. Maar de dingen die ik hier op FOK! heb gepost wil ik echt niet gekoppeld hebben aan mijn identiteit. Ik heb hier hele persoonlijke dingen gepost waarvan ik niet wil dat mensen weten dat het van mij afkomstig is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Post een foto dan. Als je eenmaal model bent worden de foto's van jouw kop ook gepubliceerd hoor. Je kan wel de bange poeperd uithangen maar daar schiet je niks mee op.
Je taille is trouwens behoorlijk breed voor een model.
Maar dan hoef je toch geen plastische chirurgie te doen? Aangezien je jezelf accepteert zoals je bent. Ik zou zeggen, ga lekker voor de camera staan met je afwijking en doe je dingquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarom
Die tijd van puberale onzekerheid vind ik nu wel goed geweest, dus die laat ik ook achter me. Ik heb besloten mezelf te accepteren zoals ik ben, en dat zal ik dan ook uitstralen.
Ik merk ook gewoon dat ik opval bij mensen en ik weet van mezelf inmiddels wel dat ik met mijn charmante lach al gemakkelijk mensen voor me kan winnen.
Een kaakchirurg zij laatst nog tegen me dat ik totaal geen vet heb op mijn kaak, dus strak.quote:
Zoals ik al zei gaat het om een anatomische fout. Dus het is niet zomaar iets waarvan ik dacht ''och, laat ik eens iets willekeurigs aan mijn gezicht veranderen''. Er is wel degelijk reden om het te laten doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Strookt niet echt met een plastische ingreep he?
Vol vertrouwen in TS inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ie straks prima combineren. Want dit gaat hem worden, hoor!
Breed ook zeker? Uit marmer gehouwen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:45 schreef Moofasah het volgende:
Een kaakchirurg zij laatst nog tegen me dat ik totaal geen vet heb op mijn kaak, dus strak.
Mijn ex was model. Als je zelf even had gegoogled om wat informatie in te winnen over de carrierestap waarvoor je je kop laat verbouwen, had je het ook geweten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar de dingen die ik hier op FOK! heb gepost wil ik echt niet gekoppeld hebben aan mijn identiteit. Ik heb hier hele persoonlijke dingen gepost waarvan ik niet wil dat mensen weten dat het van mij afkomstig is.
En hoe weet jij dat over die taille? Ik bedoel dit totaal niet arrogant, maar wat is je ervaring als model?
Aight, de sarcastische boodschappen zijn wel duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breed ook zeker? Uit marmer gehouwen?
Ja, door jezelf te laten verbouwen accepteer je écht wie je bent!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Moofasah het volgende:
Die tijd van puberale onzekerheid vind ik nu wel goed geweest, dus die laat ik ook achter me. Ik heb besloten mezelf te accepteren zoals ik ben, en dat zal ik dan ook uitstralen.
Ik merk ook gewoon dat ik opval bij mensen en ik weet van mezelf inmiddels wel dat ik met mijn charmante lach al gemakkelijk mensen voor me kan winnen.
Geloof me, ik heb al een heleboel sites bezocht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Mijn ex was model. Als je zelf even had gegoogled om wat informatie in te winnen over de carrierestap waarvoor je je kop laat verbouwen, had je het ook geweten.
Heeft er niets mee te maken. Ik laat het sowieso doen, of ik nu in aanmerking kom voor model of niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:51 schreef zarGon het volgende:
Plastic surgery om model te kunnen zijn of heeft modellenwerk er weinig mee te maken?
Als je al een heleboel sites had bezocht had je geweten dat het vooral om het hoofd draait plus een lengte van 1.80+. Als je een schitterend hoofd hebt maakt een waist van 32" niet zo veel uit. Het is echter wel breed en de voorkeur gaat uit naar smaller. Als je een hoofd hebt waar nog aan gesleuteld moet worden en al niet de ideale maten hebt is de kans klein dat je professioneel model kunt worden. En zoals al eerder gezegd, een foto zou helpen om dat beter te kunnen beoordelen. Als je dat niet wilt kunnen wij je ook niet helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb al een heleboel sites bezocht.
Er kan zelfs nog iets bij
Maar het is nooit mis om het even na te checken bij iemand die er zelf inzit lijkt me. Vandaar dit topic.
Zeg dat welquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:55 schreef Zosk het volgende:
Je bent hier in ieder geval op het juiste adres, dat merk je wel met alle informatie!
Ik ben niet dik, ik heb gewoon een gespierde buik. Voor ik begon met sporten was ik veel dunner. En ik heb al uitgelegd waarom ik geen foto kan posten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je al een heleboel sites had bezocht had je geweten dat het vooral om het hoofd draait plus een lengte van 1.80+. Als je een schitterend hoofd hebt maakt een waist van 32" niet zo veel uit. Het is echter wel breed en de voorkeur gaat uit naar smaller. Als je een hoofd hebt waar nog aan gesleuteld moet worden en al niet de ideale maten hebt is de kans klein dat je professioneel model kunt worden. En zoals al eerder gezegd, een foto zou helpen om dat beter te kunnen beoordelen. Als je dat niet wilt kunnen wij je ook niet helpen.
Met een gespierde buik ben je niet meteen model schatje. Gespierd kan iedereen worden. Knap ben je of ben je niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik heb gewoon een gespierde buik. Voor ik begon met sporten was ik veel dunner. En ik heb al uitgelegd waarom ik geen foto kan posten.
Omdat ik een goede eerste indruk wil maken, en niet een ''er moet nog aan gesleuteld worden'' indruk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:00 schreef Copycat het volgende:
Waarom loop je met je cunning plan niet eens een modellenbureau binnen?
quote:
Dan wacht je met binnenlopen tot na die levensveranderende operatie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:02 schreef Moofasah het volgende:
Omdat ik een goede eerste indruk wil maken, en niet een ''er moet nog aan gesleuteld worden'' indruk.
Erg jammer vind ik dit, ik denk dat je een uitzondering moet maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Voor ik begon met sporten was ik veel dunner. En ik heb al uitgelegd waarom ik geen foto kan posten.
We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Met een gespierde buik ben je niet meteen model schatje. Gespierd kan iedereen worden. Knap ben je of ben je niet.
Whahaha. Good luck boy.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.
Maar gelukkig accepteer je jezelf wel zoals je bentquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
We leven in 2012 ''schatje'', schoonheid valt te kopen dezer dagen.
Dat was toch vanaf begin af aan al mijn planquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wacht je met binnenlopen tot na die levensveranderende operatie.
Vertel...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:05 schreef ssebass het volgende:
Ik werkte bij een modellenbureau en zag wat voor mensen daar op af kwamen. Dan denk je wel een beetje zelf kennis mensen.
Maar je dacht 'zonder relevante informatie kan ik op FOK! ook wel goede antwoorden krijgen?'quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Moofasah het volgende:
Dat was toch vanaf begin af aan al mijn plan
Ik verwacht dat ik zeker wel ergens aan de bak zou kunnen komen. Dan heb ik het niet meteen over een internationale carrière, maar nationaal bijverdienen zie ik mezelf wel doen.quote:
Het is toch Director Shepard?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef Plantagehouder het volgende:
Zijn je oorlellen recht? hoe zit het met je haarlijn? specs van je achterwerk? wat is je bfi? lijk je op commander shepard? waar woon je? je gebit?
Vragen, vragen, vragen... Zoals je kan zien heb ik er verstand van, ben een expert.
Enorm opgedofte mensen. Meisjes die dachten met make up en kleding wel van alles te kunnen verbloemen. Gasten met veel bling e.d. Zeg maar de types die je met "modellenfoto's" op hyves zag...quote:
Nee dat denk ik niet. Ik weet ook wel dat iemand met flaporen en veel uitstraling meer kans maakt dan iemand met een perfect gezicht en een loze blik. Maar als je b.v. een hazenlip hebt zal dat je echt geen goed doen als fotomodel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je dacht 'zonder relevante informatie kan ik op FOK! ook wel goede antwoorden krijgen?'
Stel dat je model kunt worden (stel!!!) moet je nog wel iets aan die naïviteit doen.
Net zoals je bijvoorbeeld denkt dat je modellenschoonheid kunt kopen.
Kun je ons misschien een plezier doen en vertellen wat er precies aan je gezicht moet gebeuren?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik weet ook wel dat iemand met flaporen en veel uitstraling meer kans maakt dan iemand met een perfect gezicht en een loze blik. Maar als je b.v. een hazenlip hebt zal dat je echt geen goed doen als fotomodel.
En nee, ik heb geen hazenlip.
Iemand hier op FOK! die zelf ook als model werkt zei tegen me dat een fatsoenlijk bureau dat interesse in je heeft meestal zelf een portfolio met je maakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Enorm opgedofte mensen. Meisjes die dachten met make up en kleding wel van alles te kunnen verbloemen. Gasten met veel bling e.d. Zeg maar de types die je met "modellenfoto's" op hyves zag...
Overigens maakt ook uit of je catwalk wilt doen of fotomodel. De eisen kun je wel vinden op internet als je een beetje zoekt. Zorg eerst maar voor een goed portfolio. Mensen moeten een beeld krijgen van wat ze "kopen". De mogelijkheden zien e.d. Zonder portfolio kom je nergens.
Je zult vast wel ergens aan de bak komen jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik zeker wel ergens aan de bak zou kunnen komen. Dan heb ik het niet meteen over een internationale carrière, maar nationaal bijverdienen zie ik mezelf wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef ssebass het volgende:
Ja als je bij een fatsoenlijk bureau zit wel, maar daar moet je wel eerst binnen zien te komen. Het is makkelijker als je al een portfolio hebt. Diversiteit lijkt me wel handig tenzij je een hele specifieke kant op wilt. Je moet jezelf wel een beetje kunnen verkopen.Zover in elk geval al bedankt voor de infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het mijn identiteit misschien zou bloot geven. Aangezien zoveel mensen in mijn omgeving weten dat ik dat ga laten doen. Dus als hier al een bekende van me op zou zitten weet die misschien dan ook meteen dat ik Moofasah ben, en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wil je ons niet vertellen wat er aan je gezicht veranderd gaat worden?
Maar iedereen weet toch al dat je Moofasah bent, dus kom maar op jonge!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Omdat het mijn identiteit misschien zou bloot geven. Aangezien zoveel mensen in mijn omgeving weten dat ik dat ga laten doen. Dus als hier al een bekende van me op zou zitten weet die misschien dan ook meteen dat ik Moofasah ben, en daar zit ik niet op te wachten.
Slechts een paar misschien, maar niet echt nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
Maar die mensen weten dan weer niet dat je een modellencarrière ambieert?
Maar die paar die het wel weten, herkennen je dan natuurlijk direct hier en hetzelfde geldt voor die mensen die je kennen en weten dat je je gezicht gaat veranderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef Moofasah het volgende:
Slechts een paar misschien, maar niet echt nee.
Dit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die paar die het wel weten, herkennen je dan natuurlijk direct hier en hetzelfde geldt voor die mensen die je kennen en weten dat je je gezicht gaat veranderen.
Dus niet zo suf janken en vertel wat je gaat veranderen.
Wat lul je slap, je gaat plastische chirurgie aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarom
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die paar die het wel weten, herkennen je dan natuurlijk direct hier en hetzelfde geldt voor die mensen die je kennen en weten dat je je gezicht gaat veranderen.
Dus niet zo suf janken en vertel wat je gaat veranderen.
Dan hoop ik 't beste voor je.quote:
Wat rammelt aan alle kanten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
Je ziet nu zelf ook dat het aan alle kanten rammelt?
Je zogenaamde beweegredenen om niet te vertellen wat je wil laten veranderen aan je gezicht. En daarmee ook je verhaaltje.quote:
Maar je begrijpt nu dat de ingreep wel degelijk nodig is?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zogenaamde beweegredenen om niet te vertellen wat je wil laten veranderen aan je gezicht. En daarmee ook je verhaaltje.
Ik vind dat soort honden prachtig. Wellicht is er ook een modellenmarkt voor. Of word toch maar gigolo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef Moofasah het volgende:
Maar je begrijpt nu dat de ingreep wel degelijk nodig is?
Ik heb nooit overwogen om gigolo te wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat soort honden prachtig. Wellicht is er ook een modellenmarkt voor. Of word toch maar gigolo.
Hetzelfde als een slager anders is dan een poelier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb nooit overwogen om gigolo te wordenHost is iets totaal anders hè.
Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je leeftijd maakt niet heel veel uit, mannen kunnen in principe beginnen >18, en kunnen heel lang doorgaan. Vrouwen zijn al snel 'te oud'. Het is belangrijk dat je confectiematen goed past. Je lengte en andere maten zien er in principe goed uit, maar je moet een erg laag bodyfat hebben. Heel gespierd hoeft inderdaad niet, hangt ook af van wat voor een modellenwerk je gaat doen. Haute couture modellen zijn over het algemeen vrij 'mager' en niet heel gespierd. Je moet gewoon compact zijn, en zoals ik al zei, goed in confectiematen passen (48-50). Dit is omdat je bij een show of een shoot altijd samples krijgt, en dus niet heel veel verschillende jasjes of broeken kan passen. Verder is het natuurlijk belangrijk dat je er een gezicht voor hebt, goede gedefinieerde kaaklijn, egale huid, etc.
Wat je het beste kan doen is contact zoeken en netwerken met bijv. studenten die een modeopleiding doen, visagie en fotografen (in opleiding). Deze mensen willen graag gratis (of tegen een kleine vergoeding) meehelpen aan een fotoshoot die je dan voor je portfolio kan gebruiken. Het is belangrijk dat die portfolio divers is en variatie heeft (duo-shoots, verschillende soorten settings, etc.) zodat een klant/bureau weet wat ze kunnen verwachten en waar ze je voor kunnen gebruiken. Verder moet je gewoon brutaal zijn en zelfverzekerd, langsgaan bij modellenbureaus, etc.
Verlaat je zolderkamer eens voor de afwisseling en ga genieten van de zon. Ga ik zo dadelijk ook doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef Seam het volgende:
Haha wat een topic
Obvious troll is obvious
No problemo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik denk inderdaad niet dat ik in aanmerking kom voor die Haute couture branche. 2 jaar geleden misschien, maar nu ben ik toch echt een stuk mannelijker geworden, niet meer zo jongensachtig. Maar ik las inderdaad dat die categorie ook vooral voor de hele jonge modellen is.
Ik ken momenteel niet echt iemand die in opleiding is voor een dergelijk beroep, maar ik weet wel iemand die geregeld voor de hobby bezig is met fotografie, en ook echt een fatsoenlijke camera heeft. Die persoon heeft van mij al eens eerder een leuke foto geschoten tegen een wit egale muur.
Maar bij een gebrek aan een echte set of iets dergelijks, zijn foto's op mooie buitenplaatsen ook een optie dan?
Nee, ik raad in dat geval een kelder aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar bij een gebrek aan een echte set of iets dergelijks, zijn foto's op mooie buitenplaatsen ook een optie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |