Omdat Psv en Az waarschijnlijk toch al Europa in gaan? Heerenveen trouwens ook dus dan komt toch automatisch Heracles naar voren om via de beker Europa in te gaan of zit ik daarmee fout?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat AZ wint.
Als AZ wint kan heerenveen toch ook?>quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat Psv en Az waarschijnlijk toch al Europa in gaan? Heerenveen trouwens ook dus dan komt toch automatisch Heracles naar voren om via de beker Europa in te gaan of zit ik daarmee fout?
Ja, maar die staan al behoorlijk hoog in de competitie en plaatsen zich dan toch al automatisch voor Europa?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als AZ wint kan heerenveen toch ook?>
Play offs plekken verschuiven dan. Speelt 6 tot 9 PO's en plek 5 geeft dan ook recht op (voorrondes) EL.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat Psv en Az waarschijnlijk toch al Europa in gaan? Heerenveen trouwens ook dus dan komt toch automatisch Heracles naar voren om via de beker Europa in te gaan of zit ik daarmee fout?
Dus dan komt er niemand uit de beker rechtstreeks in aanmerking voor de EL?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Play offs plekken verschuiven dan. Speelt 6 tot 9 PO's en plek 5 geeft dan ook recht op (voorrondes) EL.
Nu gaat dat maar tot 4.
Exact. Moeten de finalisten wel al rechtstreeks EL hebben behaald dus. Maar die kans is dus met PSV en AZ het grootst.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus dan komt er niet iemand uit de beker rechtstreeks in aanmerking voor de EL?
Ok duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Moeten de finalisten wel al rechtstreeks EL hebben behaald dus. Maar die kans is dus met PSV en AZ het grootst.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat AZ wint.
Niks mis met Heracles in de europa cup. FC Amsterdam, NEC, FC Groningen, Sparta hebben voor schitterende wedstrijden gezorgd in het verleden. Tegen Atletico, Juve, Inter, Barcelona het grote HSV. Er wordt nog over gesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heracles Europa in is een Europees ticket weggooien dus ik ben het met GGMM eens.quote:
Vroeger toen Ajax de EC1 3x achter elkaar kon winnen inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Heracles in de europa cup. FC Amsterdam, NEC, FC Groningen, Sparta hebben voor schitterende wedstrijden gezorgd in het verleden. Tegen Atletico, Juve, Inter, Barcelona het grote HSV. Er wordt nog over gesproken.
Alleen FC Amsterdam is uit die periode zelfs nog een paar jaar later.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles Europa in is een Europees ticket weggooien dus ik ben het met GGMM eens.
[..]
Vroeger toen Ajax de EC1 3x achter elkaar kon winnen inderdaad.
Is er dus altijd wel één die de finale mist. Wanneer sta je op scherp trouwens ? Hoeveel kaarten moet je dan hebben.quote:
Niemand geeft een fuck om AZ noch Heraclesquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet die Altidore?
Opvallend rustig hier, trouwens.
Hoezo zou het bij AZ weggekocht worden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Smoofie het volgende:
IK heb sowieso liever geen Heracles oid europa in. Heerenveen wordt ook kut als hun elftal wordt weggekocht. Hetzelfde geldt voor AZ. Daarom mag AZ geen kampioen worden/.
Andere vraag zie ik eerder. Waarom zou het dan fout gaan? AZ toont al jaren dat het met verkopen goed om kan gaan en steeds weer een leuk en goed team neer kan zetten. Ok op een enkel seizoen na dan. Niemand had dit dit seizoen verwacht van AZ en toch staan ze er weer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo zou het bij AZ weggekocht worden?
Jammer voor jequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ooooh als Heracles in de finale komt ga ik zeker naar de Kuip! Tot nu toe elke thuis wedstrijd geweest voor de beker dit seizoen. Seizoenskaart heb ik op moeten zeggen ivm ziekte.
Ja weet ik maar dan heb ik in notime een nekhernia.quote:
Bedoel je bedoening ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
Wat een dooie bedoeling daar zeg. Het is toch een halve finale?
Het is AZ.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
De klappers worden slechts gebruikt bij een voorsprong.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
HOE DURF JE! Ja eigenlijk zijn wij ook wel tukkers, maar dat is hier in Almelo, samen met ''die rooien'' of ''053'' meer een bijnaam voor Twente fansquote:
Ja, mooi toch? Zullen we die corrupte KNVB een lesje leren.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Appelsap_ het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)s/voetbal-2012-03-22
Ja, daarom dus. Ik vroeg me af waar Tukkerland ophield. Er staan bij mijn weten nergens grenspoalties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HOE DURF JE! Ja eigenlijk zijn wij ook wel tukkers, maar dat is hier in Almelo, samen met ''die rooien'' of ''053'' meer een bijnaam voor Twente fans
En dan met zo een tampeloeris (zegt men altijd over negers) m nog niet over de bal heen krijgen.quote:
Is spannender. Ik ben verder ook voor AZ.quote:
Stormlooptopic.quote:
jaquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alba speelt volgende week tegen az
Gister werd er al gewaarschuwd dat een plaatjes regen zoals vorige keer niet getolereerd zal worden.quote:
Maakt mij niets uit, ik kijk voor het voetbalquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gister werd er al gewaarschuwd dat een plaatjes regen zoals vorige keer niet getolereerd zal worden.
.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op donderdag 22-03-2012 om 21:58:33Beetje overbodig, dat potjes tussen AZ en Heracles. Onze vrienden uit Eindhoven speelden gister al de bekerfinale. #azher #heepsv reageer retweet
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op donderdag 22-03-2012 om 21:58:33Beetje overbodig, dat potjes tussen AZ en Heracles. Onze vrienden uit Eindhoven speelden gister al de bekerfinale. #azher #heepsv reageer retweet
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
En dan Klavan op de bank hebben nogquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een heerlijke verdediging heeft AZ toch eigenlijk. Geen gezeur, ze doen gewoon wat moet.
Daarom dek ik mezelf ook in met een voorwaardequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
Liverpool stond gisteren 10 minuten voor tijd met 0-2 voor en verliezen met 3-2
Alles kan
Oh ja, daar zit ook weer een heel systeem in met allemaal voorwaardes. Hoe zat dat ook alweer precies?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
AZ moet winnen want dan is hoogstwaarschijnlijk plaats 5 in de competitie ook directe plaatsing voor de Europa League
Omdat PSV en AZ wss in de reguliere competitie in de Top 4 eindigen hebben ze sowieso Europees voetbal dus komt plek 5 vrijquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Daarom dek ik mezelf ook in met een voorwaarde
[..]
Oh ja, daar zit ook weer een heel systeem in met allemaal voorwaardes. Hoe zat dat ook alweer precies?
5de ticket is voor bekerwinnaar of finalist als beide finalisten zich al via de competitie plaatsen voor de EL (of CL) gaat deze automatisch naar de nummer 5.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Daarom dek ik mezelf ook in met een voorwaarde
[..]
Oh ja, daar zit ook weer een heel systeem in met allemaal voorwaardes. Hoe zat dat ook alweer precies?
Samenvatting: Winst AZ is gunstig voor Feyenoord... Dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Eenschquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samenvatting: Winst AZ is gunstig voor Feyenoord... DusAZ
Gullit was in de rust ook niet echt positief te spreken over Altidore...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker bezig Az. Lastig he open kansen afmaken
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
Liverpool stond gisteren 10 minuten voor tijd met 0-2 voor en verliezen met 3-2
Alles kan
If only martin was there... lolquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Hebben ze Pieckenhagen nog voor de laatste minuut?
Ik schakel toch ook maar even in, hopelijk een leuk slot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef Crimyclown het volgende:
Ik schakel net in, Hup Heracles. PSV gaat er waarschijnlijk toch wel met de beker vandoor.
Nog nooit in de bekerfinale... Het is jullie van harte gegund!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Heracles naar de Kuip zou een droom zijn als heracles supporter zijnde.
Nope, paar jaar geleden was ik er nog bij halve finale Heracles - Roda, penalty van Lakic op de paal, oh oh oh wat hebben we gebaald.. maar bedankt voor 't gunnen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nog nooit in de bekerfinale... Het is jullie van harte gegund!
Jammer, dacht dat ons clubje dat niet zo deed..quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Heraclieden aan het rellen geslagen? Dat dit kan...
In dat geval! Go Heracles!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Samenvatting: Winst AZ is gunstig voor Feyenoord... DusAZ
quote:Supporters Heracles houden huis in Amersfoort
AMERSFOORT - Tientallen supporters van de voetbalclub Heracles hebben donderdag gezorgd voor vernielingen op het station en in de binnenstad van Amersfoort. In totaal werden tien voetbalvandalen aangehouden.
De Heraclesfans waren onderweg naar de halve finale van het bekerduel tegen AZ in Alkmaar. Vanwege de seinstoringen op het spoor, strandden aan het einde van de middag enkele tientallen supporters op het treinstation in Amersfoort. Dit leidde tot ongeregeldheden op het station.
Ook op het Onze Lieve Vrouwenplein in de binnenstad werden vernielingen aangericht. Volgens getuige had een groep van tussen de vijftig en zestig Heraclesaanhangers zich verzameld op het terras van één van de café's. Plotseling sloeg de vlam in de pan, en werd er met stoelen, glazen en asbakken gegooid.
De politie was snel ter plaatse om in te grijpen en verrichtte enkele aanhoudingen. Meerdere politie-eenheden uit de regio assisteerden daarbij de agenten uit Amersfoort, en wisten te voorkomen dat de onruststokers zich zouden verspreiden door de stad. De groep supporters werd daarop overgebracht naar bussen, die naar Alkmaar zouden rijden. Er werd echter al snel een tussenstop gemaakt op de Laan 1914 in Amersfoort-Zuid. Daar werden de supporters stuk voor stuk uit de bussen gehaald. Alle inzittenden moesten zich legitimeren.
In totaal werden volgens politiewoordvoerder Bernard Jens tien aanhoudingen verricht.Ook werden de bussen na aankomst nog doorzocht op eventuele wapens. De Laan 1914 was in verband met het onderzoek enige tijd afgesloten. Vervolgens vertrokken de bussen met de Heraclesaanhangers die verder konden reizen. Volgens de politiewoordvoerder niet naar Alkmaar, maar naar Almelo, de thuishaven van Heracles.
De politie zal de komende dagen de videobeelden van de beveiligingscamera's in de binnenstad onderzoeken om zo mogelijk nog meer aanhoudingen te kunnen verrichten.
Ja, jij dacht zeker het "gunnen" na die 2-3 gedaan was, maar we gaan gewoon door hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, paar jaar geleden was ik er nog bij halve finale Heracles - Roda, penalty van Lakic op de paal, oh oh oh wat hebben we gebaald.. maar bedankt voor 't gunnen!
Deze misschien?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe heet het liedje wat ze bij AZ aan het begin van 1e en 2e helft draaien dat 'heeelaaa menseeeeeee' (weet dat het engels is, lol, maar zo klinkt het altijd)
Hij zou toch in het stadion zitten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb MarkoAlmelo al een tijdje niet meer gezien hier... Zal ie ook vast zitten?
Die zit in het stadion, althans dat denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb MarkoAlmelo al een tijdje niet meer gezien hier... Zal ie ook vast zitten?
Hij zit in het stadion zei hij vanmiddagquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zou ja. Maar hij poste hier ook vanuit de bus dus waarom niet vanuit t stadion.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zou toch in het stadion zitten?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zit in het stadion zei hij vanmiddagalthans hij was onderweg.. hij kan op gepakt zijn.. dunnow
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zou ja. Maar hij poste hier ook vanuit de bus dus waarom niet vanuit t stadion.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"AZ-fans wachten bus op en bewerken Verbeek en selectie met klappers"
AZ-PSV na Borussia-Bayern en Napoli-Juventus zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef Crimyclown het volgende:
Ben anti-AZ vanwege de trainer. Arrogante kwal.
Sta ermee op en ik ga ermee naar bed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
JA LA LA LAAAAAAAAA!!!!
LA LA LA LA LA LA LA LAAAAAAAA!!!!
AZ! AZ! AZ!
Na die straf die hij heeft gekregen omdat hij de 4de man duwde, is ie aardig rustig geworden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef Crimyclown het volgende:
Ben anti-AZ vanwege de trainer. Arrogante kwal.
En dan ben je ook nog voor Ajaxquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Morph is er en Guitarist is ook al blauw, ik voel me compleet overbodig.
Ben je ook maar dan kan je nog wel gezelligheid brengen hier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Heul niks mis mee!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog voor Ajax
Misschien wil je m'n vraag beantwoorden in het Guitarist - welkom - topic.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Alsof ze al kampioen zijn ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
AZ speelt wel als een kampioen
Done.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien wil je m'n vraag beantwoorden in het Guitarist - welkom - topic.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
Overigens zou het enorm kut zijn voor het Nederlandse voetbal als Heracles wint.
Ja jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
AZ speelt wel als een kampioen
itt Heracles?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef tong80 het volgende:
AZ wordt weggespeeld
Zo'n club heeft niks in europa te zoeken.
Heracles-Cardiff City, leuk man!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
Overigens zou het enorm kut zijn voor het Nederlandse voetbal als Heracles wint.
Je moet maar zo denken... Juventus, Manchester City, etc, zijn nog nooit in het mooie Almelo geweest... Met z'n stoplichtenquote:
neej joh Willy maakt de winnendequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Crimyclown het volgende:
Bij verlenging zie ik het somber in voor Heracles.
Ironie.quote:
In de blessuretijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
God allemachtig, SCHIET DAT DING ERIN DAN.
Welke?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Die verslaggever moet echt een hele enge ziekte krijgen
Eenschquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Waarom willen mensen dat er iemand nu wint? Verlenging en pingels is leuker man. Zwaarder voor AZ. AZ moet verliezen dit weekend.
Lentegriepje.quote:
AZ en Twente verliezen, Ajax en PSV gelijk en Feyenoord winnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Waarom willen mensen dat er iemand nu wint? Verlenging en pingels is leuker man. Zwaarder voor AZ. AZ moet verliezen dit weekend.
Geen idee welke hij bedoeld, ik kijk nl naar ELquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lentegriepje.![]()
Maar waarom eigenlijk? Hij doet toch niet zoveel verkeerd?
Ajax wintquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AZ en Twente verliezen, Ajax en PSV gelijk en Feyenoord winnen
Snotver je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Zoals ze nu spelen heb je er ook niet veel moeite mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
FCT en AZquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Boer heb toch nog geen topper gewonnen?
Fixed want dat kon een stuk korter.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AZ, Twente, Feyenoord en PSV verliezen.
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
al heracles naar de finale gaat spelen ze in het volgende seizoen EL?
thanks manquote:
In wat voor tijdspanne?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Boer heb toch nog geen topper gewonnen?
neequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan. Verder nog vragen over de regels? Wie er uit en thuis speelt bijvoorbeeld?
Hoe werkt de buitenspelregel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan. Verder nog vragen over de regels? Wie er uit en thuis speelt bijvoorbeeld?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Gwunnik het volgende:
Lekker blijven rennen AZ... half uurtje extra straftraining
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Ik dacht dat het voor Feyenoord beter is dat AZ naar de finale gaat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |