Voor dagkaarten geen gereserveerde plakken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef conobram het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie maar ik wil wel even een wedstrijd kijken, ik denk komende zondag, Cuba - USA lijkt me wel lachen? Hoe werkt dat eigenlijk met die kaarten, krijg je een zitplaats toegewezen? Ik ben niet zo'n reguliere bezoeker
Hopen dat het dan een beetje droog is en er gespeeld kan worden. Voorlopig regent het hier alleen maar.quote:
Ik heb via de cam meegekeken. Overigens is de cam-kwalitetit dit jaar stukken beter en met verschillende standpunten gefilmd, dus niet echt statisch meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
2 mooie potjes gezien.
En tijdens de wedstrijden kurkdroog.
Da's een hele verbetering dan ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb via de cam meegekeken. Overigens is de cam-kwalitetit dit jaar stukken beter en met verschillende standpunten gefilmd, dus niet echt statisch meer.
Leuke 1e inning idd, de rest van de pot valt wat tegen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:30 schreef golfer het volgende:
Leuke erste inning bij Nederland-Puerto Rico. Meteen al 2-2
Leuk om via (wat soms haperende) stream via webcam te bekijken.
Woensdag is wel al bijna uitverkocht. Wordt leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:27 schreef JochemP het volgende:
Kaartjes voor woensdag gekocht![]()
Altijd leuk weer, woon er toch 5 minuten vandaan
Ja extra leuk dus. Was net op tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Woensdag is wel al bijna uitverkocht. Wordt leuk.
Wij zijn er dan ook weer bij.
Ik volg het via Andy Houtkamp op Radio-1.quote:
Je kunt het gewoon bekijken via http://www.honkbalweek.nl(...)_livestream&id=live1quote:
tong zou niet weten hoe je dat moet openen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon bekijken via http://www.honkbalweek.nl(...)_livestream&id=live1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |