Voor dagkaarten geen gereserveerde plakken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef conobram het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie maar ik wil wel even een wedstrijd kijken, ik denk komende zondag, Cuba - USA lijkt me wel lachen? Hoe werkt dat eigenlijk met die kaarten, krijg je een zitplaats toegewezen? Ik ben niet zo'n reguliere bezoeker
Hopen dat het dan een beetje droog is en er gespeeld kan worden. Voorlopig regent het hier alleen maar.quote:
Ik heb via de cam meegekeken. Overigens is de cam-kwalitetit dit jaar stukken beter en met verschillende standpunten gefilmd, dus niet echt statisch meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
2 mooie potjes gezien.
En tijdens de wedstrijden kurkdroog.
Da's een hele verbetering dan ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb via de cam meegekeken. Overigens is de cam-kwalitetit dit jaar stukken beter en met verschillende standpunten gefilmd, dus niet echt statisch meer.
Leuke 1e inning idd, de rest van de pot valt wat tegen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:30 schreef golfer het volgende:
Leuke erste inning bij Nederland-Puerto Rico. Meteen al 2-2
Leuk om via (wat soms haperende) stream via webcam te bekijken.
Woensdag is wel al bijna uitverkocht. Wordt leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:27 schreef JochemP het volgende:
Kaartjes voor woensdag gekocht![]()
Altijd leuk weer, woon er toch 5 minuten vandaan
Ja extra leuk dus. Was net op tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Woensdag is wel al bijna uitverkocht. Wordt leuk.
Wij zijn er dan ook weer bij.
Ik volg het via Andy Houtkamp op Radio-1.quote:
Je kunt het gewoon bekijken via http://www.honkbalweek.nl(...)_livestream&id=live1quote:
tong zou niet weten hoe je dat moet openen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon bekijken via http://www.honkbalweek.nl(...)_livestream&id=live1
Precies en ik neem het risico ook nietquote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef mitt het volgende:
[..]
tong zou niet weten hoe je dat moet openen.
T was wel gezellig, ik ging met een bus vol vanuit Drachten(FRL) Pas om 02:00 thuis en vanmorgen een wedstrijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopen dat het dan een beetje droog is en er gespeeld kan worden. Voorlopig regent het hier alleen maar.
Vanmorgen om 10 uur hebben ze de geluidsinstallatie even getest en aangezien wij er hemelsbreed ca. 400 meter er vandaan wonen werden we hier ongeveer weggeblazen.
En morgen ook 3 wedstrijden.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef golfer het volgende:
Het regent hier weer eens, dus in verband met de weersomstandigheden, wordt de middagwedstrijd geannuleerd. Er is besloten om de wedstrijd te verplaatsen naar woensdag 18 juli 10:30 uur.
We kunnen dus woensdag 3 wedstrijden bekijken?
De woensdag is al uitverkocht dus denk het niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef golfer het volgende:
Wat doen ze met de mensen die kaarten voor vandaag hadden? Kunnen die dinsdag en woensdag alle wedstrijden ook bekijken?
Hoe controleren ze dat?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef JochemP het volgende:
De woensdag is al uitverkocht dus denk het niet...
Denk dat je je geld terug kunt krijgen en verder pech hebt... En dus uberhaupt niet naar binnen mag woensdagquote:Op maandag 16 juli 2012 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat?
Je kunt voor de wedstrijd van woensdagmiddag normaal gesporken om 11:00 uur het stadion binnen gaan, maar dan zijn ze dus nog bezig met die inhaalwedstrijd van 10:30.
Moet die wedstrijd eerst afgelopen zijn en alle mensen daarvan het stadion verlaten hebben voordat je de middagwedstrijd kan bezoeken? En hoe laat is dat dan?
Ik heb ze even gemaild met deze vraag.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef JochemP het volgende:
Denk dat je je geld terug kunt krijgen en verder pech hebt... En dus uberhaupt niet naar binnen mag woensdag
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef JochemP het volgende:
[..]
Denk dat je je geld terug kunt krijgen en verder pech hebt... En dus uberhaupt niet naar binnen mag woensdag
quote:Beste .......,
Je mag woensdag alleen het stadion in met een kaartje voor die dag, kaartjes van vandaag zijn niet geldig op dinsdag of woensdag!
Denk het niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Krijg je dan wel je geld terug? Zal toch wel?
quote:artikel 3.2. De afgelasting, het staken of het niet uitspelen van een wedstrijd geeft
het publiek geen recht op restitutie van (enig deel van) de toegangsprijs, of andere compensatie.
Mooi toch? Tegenstander uit het lijden verlossen als er na 7 innings meer dan 10 punten verschil is?quote:
En dat voor een ervaren tuinman. Beterschap.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef golfer het volgende:
Inhaalwedstrijd Japan-Puerto Rico wordt door PR gewonnen met 5-7.
Enne...Ik ging dus vanmorgen vroeg met de scooter naar het honkbalstadion om alvast 2 goede plekken voor vandaag bezet te houden. Daarna met een sortiekaartje weer er uit om nog even een paar uurtjes thuis door te brengen. Op de terugweg de scooter een stukje omhoog duwen (onder een viaductje) en knal....spit.
Kan me totaal niet meer normaal bewegen en verrek van de pijn. Liggen en staan gaan nog wel, zitten is erg pijnlijk.
Dat wordt dus voor Bluezz alleen naar het stadion gaan en heel misschien dat ik met een enorme dosis pijnstillers vanavond nog wel even naar de avondwedstrijd kan gaan, maar dat zit er denk ik niet in.
Wat voort item was dat en is dat ergens terug te zien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef merino het volgende:
Vandaag langs geweest voor item voor lokale tv.
Vanaf volgende week @ Haarlem105 tv & youtubequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voort item was dat en is dat ergens terug te zien?
Die bimbo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef merino het volgende:
[..]
Vanaf volgende week @ Haarlem105 tv & youtube
Stel je er alsjeblieft niet teveel van voor. Niet gefilmd met de beste camera en de presentatrice had geen kaas gegeten van honkbal.
guiltyquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Die bimbo?Die zag ik een paar keer gefilmd worden
Dus jij was de cameraman?
Alleen jammer dat, net als ik, de meeste mensen hun kaart van gisteren natuurlijk al hebben weggegooid.quote:Het comité van 26e Haarlemse Honkbalweek, heeft vanmorgen besloten dat zij een gebaar willen maken naar die mensen die de wedstrijd nederland - Cuba niet hebben kunnen zien door het niet kunnen spelen op het onbespeelbare veld.
Zij biedt nu aan dat de dagkaarthouders van woensdag 18 juli 2012, tegen inlevering van deze kaart, een dagkaart kunnen kopen voor vrijdag 20 juli 2012. (Chinese Taipei - Puerto Rico en Nederland - Cuba)
U betaalt dan ¤10,- voor een volwassenen kaart en ¤5,- voor jeugd tot en met 14 jaar. Wij hopen op deze manier de pijn van de teleurstelling bij een groot aantal fans te verzachten. Deze actie is eenmalig en zal niet van toepassing zijn op andere wedstrijden die verplaatst zijn of mogelijk nog verplaatst worden.
Mocht u via internet gisteravond na thuiskomst een kaart hebben gekocht voor vrijdag 20 juli 2012 én in het bezit zijn van de dagkaart voor woensdag, zal u via e-mail apart worden benaderd.
Op donderdag morgen om 11:00 uur waren er nog 3000 dagkaarten beschikbaar voor vrijdag 20 juli 2012.
Meeste mensen hebben een E-ticket die je gewoon opnieuw kan uitprintenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Een gebaar van de organisatie:
[..]
Alleen jammer dat, net als ik, de meeste mensen hun kaart van gisteren natuurlijk al hebben weggegooid.
Niet als je die al maanden geleden hebt uitgeprint en je mailbox regelmatig opschoont.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:00 schreef JochemP het volgende:
Meeste mensen hebben een E-ticket die je gewoon opnieuw kan uitprinten
Ja. Ondanks het verlies vanavond met 1-0 van Team USA.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef Felagund het volgende:
Dus nu zeker van de halve finale, nu Japen en Taiwan Nederland niet meer in kunnen halen?
Ah is hij ook weer van de partij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
Weer terug. Jose heeft weer een paar HR's geslagen.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
Weer terug. Jose heeft weer een paar HR's geslagen.
Dit keer ook met een softbal. Een hele vooruitgang.quote:
Ik acht ons helaas kansloos. Aanvallend weten we veels te weinig te brengen... Maar wie weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
Morgenavond gaat het om het echie. Halve finale tegen het nog ongeslagen Puerto Rico.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |