Ik laat me er niet meer door beïnvloeden. Volgens de geruchten was het zo goed als zeker dat er een iPhone 5 met een groter scherm en aluminium behuizing zou komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 06:43 schreef jpjedi het volgende:
Geruchten machine komt op stoom
http://iphone.appleinside(...)_retina_display.html
Klopt ja. Overigens kan-ie docx volgens mij wel lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:48 schreef jpjedi het volgende:
@Breuls,
Hangt ook van af hoe office op een bedrijf gebruikt wordt. We wisselen .docx uit om wijzigingen toe te voegen en crm systeem genereert .docx voor offertes, draaitabellen in ecel en een centrale computer aan de beamer voor .pptx presentaties. Puur pdf uitwisselen zal in veel bedrijven simpelweg onvoldoende zijn.
Precies, hij is prima.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
4,6 inch... puh-lease. Verschrikkelijke trend, al die mega phones. Hopelijk gaat Apple daar niet aan mee doen. Iets groter dan 3,5 inch is prima maar eigenlijk vind ik het formaat zoals -ie nu is ook al ok.
Zoals Q al zei. Als ik een tablet wil hebben dan gebruik ik mijn iPad wel. 4,6 is veel te groot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
4,6 inch... puh-lease. Verschrikkelijke trend, al die mega phones. Hopelijk gaat Apple daar niet aan mee doen. Iets groter dan 3,5 inch is prima maar eigenlijk vind ik het formaat zoals -ie nu is ook al ok.
Dat gerucht is onzin.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah mooi dus een hoop kleine scherm fans hier gaan niet over?
Ach is het dat niet allemaal? Waarschijnlijk allemaal getriggered om online discussie te krijgen waar Apple wat mee kan.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach is het dat niet allemaal? Waarschijnlijk allemaal getriggered om online discussie te krijgen waar Apple wat mee kan.
Welke browser? Flash player geüpdatet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn mac heeft sinds een paar dagen ineens gigantisch veel moeite met youtuben/streamen ed... Als ik een filmpje open gaat dat met gigantisch veel gestotter en gehaper, en als ik er dan een webpagina naast open dan trekt ie het helemaal niet meer en sluit de browser zichzelf af... Wtf is this shit?
Een typmachine is ook goedkoper.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:19 schreef FUFR het volgende:
nam ik mooi de 2, is goedkoper en minder heet.
Ik zal het vannacht gaan merken hopelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een typmachine is ook goedkoper.
Alleen al het scherm zou voor iedereen een reden moeten zijn om de 3 i.p.v. de 2 te kiezen. Al dat nablaten over 'te warm'. Alsof hele ziekenhuizen volzitten met iPad 3-bezitters met blaren op hun vingers.
Ik ben uiteindelijk dus voor de 2 gegaan. Ik vind het scherm van de 2 ook mooi en voor 20 euro minder heb je mooi 16 GB extra opslag. Het enige andere verschil is de camera, maar dat boeit me eigenlijk nog minder dan het scherm.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef Treces het volgende:
Ik begin keihard te twijfelen tussen een iPad 3 en een iPad 2..
Waar is hier?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahhh mennnnn...
Zie net dat de dixons hier in de buurt dus vannacht open is![]()
Kriebel kriebel ...
Guvvedumme...
Ja, ik weet dat het open is. Maar ik sta er vannacht ook, en aangezien mitchell constant loopt te pushen voor een meeting was ik benieuwd bij welke dixons hij langs wil gaanquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:15 schreef SunTzu het volgende:
Ik ga morgen na het werk om 2 uur, moet alweer om 5 uur opstaan de hele week al slaapgebrek.
Laat een 32gb zwart voor mij over.
Almere of Amsterdam. Ligt eraan waar we naar de film gaan straks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ff serieus, dat zou toch echt kicken zijn of niet!!
Alst lekker weer is .. Ergens in een veldje een DIG BBQ !!!
Beetje centraal voor iedereen ..
Ik ga dr werk van maken! Ga dalijk een animo topic maken!
Waar ga jij heen dan splack ?
Ja, laat, ik ben een pussy met opstaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha, wat is vroeg ? Ik moet ook gwn om 7:15 beginnen ..
Keek ff in je profiel .. Antwerpen .. Wutt ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Almere of Amsterdam. Ligt eraan waar we naar de film gaan straks.
Ik ben bij m'n ouders deze weekquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Keek ff in je profiel .. Antwerpen .. Wutt ?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahhh mennnnn...
Zie net dat de dixons hier in de buurt dus vannacht open is![]()
Kriebel kriebel ...
Guvvedumme...
Ik dacht ook toen ik 'm kocht, gebruik hem toch niet vaak. Maar ik moet zeggen, wanneer je tv kijkt of even geen zin hebt om een computer aan te doen dan is zo'n ding verrekte handigquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Owke owke ..
Fuck .. Zal k em nou halen of niet .. Als k em nie gebruik ist echt doodzonde natuurlijk..
Dat kan straks beter met je iPadquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar heb je ook een iphone ? Precies dat doe ik dus met mn iphone ..
Juist typen doe ik sneller op de iphone. Dat blijft toch ongewennig op de ipad vanwege de grote layout.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat kan straks beter met je iPadDoordat het apparaat net iets groter is gaat het typen veel fijner en kun je websites veel beter bekijken. Dit is ook de reden waarom ik een iPad gaat kopen. Naast uitzending gemist en de Ziggo televisie App
Bij twijfel moet je het gewoon niet doen. Je kan met een iPad niets wat je niet ook met de Iphone kan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik typ nu met een hand ...
Weet et niet hoor ..
Je kunt het toetsenbord opsplitsen in twee delen aan de zijkanten. Dan kun je met enkel je duimen bij alle toetsen, dan hoef je niet over het hele scherm heen te vliegen met je vingers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Juist typen doe ik sneller op de iphone. Dat blijft toch ongewennig op de ipad vanwege de grote layout.
Weet ik maar dat is nog erger dan het typen op azertyquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt het toetsenbord opsplitsen in twee delen aan de zijkanten. Dan kun je met enkel je duimen bij alle toetsen, dan hoef je niet over het hele scherm heen te vliegen met je vingers.
Schiedam doet niet meequote:
Vlaardingen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Is The New iPad nou vanaf middernacht via apple.nl te bestellen ??
[..]
Schiedam doet niet mee
Beetje jammer dat je dan op Fok! over het invoerveld heen tikt en dus niet kan lezen wat je schrijftquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt het toetsenbord opsplitsen in twee delen aan de zijkanten. Dan kun je met enkel je duimen bij alle toetsen, dan hoef je niet over het hele scherm heen te vliegen met je vingers.
Welke heb jij, lekker Splackiebekkie van me?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij dixons Almere had iedereen wat hij wilde
Keynote?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef sl44 het volgende:
Is het mogelijk een presentatie te doen met de ipad, waarbij ipad en beamer draadloos communiceren en ik dus kan rondlopen.
En die daarnaast realtime op de beamer laat zien wat er op de ipad gebeurt en vooral ook op de ipad laat zien wat er gebeurt zodat ik kan spieken.
Programmas die ik nu heb gezien zijn meestal capature programmas dus geen real time en meestal alleen beeld beamer en niet op ipad.
Volgens mij kan dat met Keynote icm AirPlay. Heb je wel een Apple tv nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef sl44 het volgende:
Is het mogelijk een presentatie te doen met de ipad, waarbij ipad en beamer draadloos communiceren en ik dus kan rondlopen.
En die daarnaast realtime op de beamer laat zien wat er op de ipad gebeurt en vooral ook op de ipad laat zien wat er gebeurt zodat ik kan spieken.
Programmas die ik nu heb gezien zijn meestal capature programmas dus geen real time en meestal alleen beeld beamer en niet op ipad.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke heb jij, lekker Splackiebekkie van me?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
god .. Ik gok de 32 gb wifi .. Als k em een beetje ken ..
Ben benieuwd
Apple TV aansluiten op de beamer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef sl44 het volgende:
Goed dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
iTunes is nu bezig met TomTom (1,3GB!) op mijn iPad aan het zetten
Itunes is altijd kutten met dat soort zaken. Ik heb er meerdere accounts voor aangemaakt. Dat is de gemakkelijkste manier imo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:35 schreef RaymanNL het volgende:
Jeej, heb nu ook een iPad! Weet iemand hier hoe ik voorkom dat al mijn iPhone-Apps op mijn iPad komen? Heb de iPad zojuist aangesloten op iTunes, en ik zie dat al mijn iPhone Apps nu op mijn iPad gezet wordeniPad Apps mag iTunes wel synchroniseren
Ik doe het graagquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed dat je ons op de hoogte houdt.
Je zou natuurlijk de synchronisatie kunnen annuleren en alleen de apps aanvinken die je op je iPad wilt.
? Je kan automatisch syncen toch gewoon uitzetten en dan alleen de apps aanvinken die je wil?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Itunes is altijd kutten met dat soort zaken. Ik heb er meerdere accounts voor aangemaakt. Dat is de gemakkelijkste manier imo.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
En de nieuwe iPad kan nog een leuk trucje blijkbaar:
Bij het draaien van iPhone apps worden in de 2x mode nu de hoge resolutie bestanden gebruikt. Wat de jailbreak hack Retinapad deed dus, maar nu kan iOS het zelf.
Heb je Alzheimer's?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe iPad kan wel een leuk trucje met die iPhone apps: het gebruikt de retina-resolutie bestanden.
Precies, waarschijnlijk onder een slap excuus. Via jailbreak is het wel mogelijk om dmv Retinapad Iphone-applicaties op retina resolutie af te spelen op oudere iPads.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Beetje eigenaardig inderdaad. Lijkt op een actie om de nieuwe iPad een kunstmatig voordeel te geven.
Met tig apps ga ik echt niet elke keer al die vinkjes plaatsen..quote:Op zondag 25 maart 2012 13:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
? Je kan automatisch syncen toch gewoon uitzetten en dan alleen de apps aanvinken die je wil?
Ik heb nog nooit iPhone Apps ongewild op m'n iPad gehad.
wellicht een goed moment om je af te vragen of je al die apps ook echt gebruikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Met tig apps ga ik echt niet elke keer al die vinkjes plaatsen..
Ik gebruik andere apps op de ipad dan op de iphone. Dat is best een lijst bij elkaar. Er staan geen ongebruikte apps op beiden. Ipad zit op 25 apps ongeveer en iphone op 45 apps. Wat apps voor de kleine en ik gebruik er veel als ik reis voor mijn werk. Vanaf inchecken tot een spelletje.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
wellicht een goed moment om je af te vragen of je al die apps ook echt gebruikt.
En weer terug vinken toch? Tegenwoordig met icloud en skydrive hang ik ze er nog zelden aan trouwens.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef nelisb het volgende:
Hoezo elke keer? Eenmalig. Maar goed maakt mij verder niet uit. Wisselen van accounts is vast makkelijker
Denk het wel, neig ook meer naar de MBP. Nadeel is alleen dat ik 15 inch echt te klein vind als ik thuis werk en zo'n scherm is toch weer 1000 euro erbij.quote:
Je hebt een iPhone 4(S) zeker? Ik had die wowfactor ook niet meteen, maar toen ik de iPad nog geen uur in gebruik had, was ik om. Ik heb beide vorige iPads gehad en beiden heb ik weer vrij snel doorverkocht omdat ik mij stoorde aan het lage resolutie scherm en ik merkte dat ik veel liever mijn iPhone pakte als ik wat wilde doen. Met het nieuwe scherm zijn artikelen, magazines en vooral ebooks echt oneindig veel relaxter geworden om te lezen. Sure, een echte ereader leest nog steeds prettiger, maar op het scherm van de nieuwe iPad zou ik best een boek kunnen lezen. Bij de vorige twee hield ik het nog geen kwartier vol voor ik mij ging ergeren aan het beeld.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb vanmiddag in de MM de ipad 2 en 3 ( ja die nieuwe ja ) in mn handen gehad.
ben ik nou de enige die het display nou niet schokkend veranderd vindt ..
Ja ok ... het is wel iets scherper maar come on ...had echt een wow factor verwacht .. maar dat had ik zeer zeker niet ..
Ik heb de 3.quote:
Ok tofquote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil wel even komen kijken van de week als het niet lukt SSB, vooral je afstandsbediening is een koud kunstje (dat ding hier heb ik 3829473982 keer opnieuw geprogrammeerd).
Nah, dat is zo gedaan, even de juiste icoontjes zoeken en gaanquote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ok tof!
Dat van die icoontjes zou ook vet zijn, maar dat is zeker een geduld werkje?
Ok we kijken van de week welquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, dat is zo gedaan, even de juiste icoontjes zoeken en gaan
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ok we kijken van de week wel
Oja heb je the game of thrones al gezien?
Anders kijken we een keer samen een aflevering of 2
We FB'n nog welquote:Op zondag 25 maart 2012 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik zeg doen, nog niet gezien hier, maar de setting spreekt me wel aan.
Nu maar terug naar je probleem, anders word ik weggemod
quote:Als ik met de remote van de AppleTV de benedenknop een langere tijd ingedrukt houd naar beneden of boven (om bijvoorbeeld te scrollen door radio zenders) dan gaat ook het volume van mijn Harman Kardon versterker naar beneden of omhoog.
Ik heb wel geprobeerd om mijn AppleTV toe te voegen aan mijn Logitech Harmony One, maar dit lukte niet goed.
Toen heb ik de activiteit 'AppleTV' en het apparaat de AppleTV verwijderd uit de Logitech software, maar hij blijft vreemd doen.
Nee snap ik, maar als ik geen iMac koop wil ik wel gewoon 27 inch en hoge resolutiequote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef Khadgar het volgende:
Je hoeft geen Thunderbolt Display te kopen natuurlijk he? (ze zijn wel mooi, dat wel)
Nice. Hoe doe je dat? Dat wil ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 23:32 schreef dotKoen het volgende:
Via mijn nieuwe iPad mijn SabNZBD en Sick Beard bedienen om vervolgens via Plex series te kijken
En dat dus terwijl ik niet thuis ben![]()
Eh, eerst een setup van Sabnzbd, Sickbeard en Plex opzetten. Dat was voor mij (een jaar geleden) al een middagje werk.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice. Hoe doe je dat? Dat wil ik ook
Omdat Apple schandalige prijzen hanteert voor uitbreidingen. De goedkoopste kloon die ik kan vinden, is ongeveer 18 euro: http://www.sunsky-online.(...)pHexTuOCeKqPYnj1U24Qquote:Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef Dimens het volgende:
Waarom zijn die iPad naar HDMI plugs zo ontzettend duur en waarom zijn daar geen goedkope alternatieven voor.
Photoloader/fotoladerquote:Op maandag 26 maart 2012 01:47 schreef Slickk het volgende:
Hoe halen jullie fatsoenlijk foto's van je iPhone naar je Mac? Ik probeer het met iPhoto, selecteer de foto's die ik wil en druk op Importeren. Maar hij blijft na zelfs een uur nog steeds op Importeren... staan en verder gebeurt er niks. Wat een drama zeg, in iTunes kan ik ook niks. Zie m'n iPhone ook niet als los apparaat in Finder staan.Vorige keer met 2 filmpjes duurde het ook uren maar toen werkte het uiteindelijk wel.
Ja verdomme die laad niet op.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat Apple schandalige prijzen hanteert voor uitbreidingen. De goedkoopste kloon die ik kan vinden, is ongeveer 18 euro: http://www.sunsky-online.(...)pHexTuOCeKqPYnj1U24Q
Ja. Maar elke staat heeft andere taxquote:Op maandag 26 maart 2012 05:11 schreef Fargo het volgende:
Weet iemand of je in de Apple store in New York belasting betaalt bij de aanschaf van een iPod touch? Ik probeer het een beetje uit te vogelen, maar kom er niet echt achter. Soms lees ik op internet van wel, maar als ik online een exemplaar zou bestellen via de Apple website, dan zie ik nergens sales tax toegevoegd en lijk ik gewoon 199 dollar te moeten betalen.
Image Capture is de Engelse naam van het programma.quote:
iCloud.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:47 schreef Slickk het volgende:
Hoe halen jullie fatsoenlijk foto's van je iPhone naar je Mac? Ik probeer het met iPhoto, selecteer de foto's die ik wil en druk op Importeren. Maar hij blijft na zelfs een uur nog steeds op Importeren... staan en verder gebeurt er niks. Wat een drama zeg, in iTunes kan ik ook niks. Zie m'n iPhone ook niet als los apparaat in Finder staan.Vorige keer met 2 filmpjes duurde het ook uren maar toen werkte het uiteindelijk wel.
Wat kost zoiets dan ?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef Dimens het volgende:
Waarom zijn die iPad naar HDMI plugs zo ontzettend duur en waarom zijn daar geen goedkope alternatieven voor.
Meestal iets van 6-8%quote:Op maandag 26 maart 2012 05:11 schreef Fargo het volgende:
Weet iemand of je in de Apple store in New York belasting betaalt bij de aanschaf van een iPod touch? Ik probeer het een beetje uit te vogelen, maar kom er niet echt achter. Soms lees ik op internet van wel, maar als ik online een exemplaar zou bestellen via de Apple website, dan zie ik nergens sales tax toegevoegd en lijk ik gewoon 199 dollar te moeten betalen.
8,875% zelfs in New York Cityquote:
Dat komt bij de kassa dus nog bij die 199 dollar, waardoor je totaal 216,66 dollar betaalt.quote:New York has a 4% state sales tax. All counties and some cities add local taxes ranging from 3% to 4.75%. The combined sales tax in Utica, for example, is 8.75%. In New York City, total sales tax is 8.875%, which includes 0.375% charged in the Metropolitan Commuter Transportation District (MCTD).
Leef met mij mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat kost zoiets dan ?
Edit: ooh ¤40-,
Dan kan je beter een AppleTV kopen, heb je dan meer aan lijkt mij.
Geprobeerd maar er worden geen foto's geladen. Er staat wel dat er 600 onderdelen op m'n iPhone staan, maar die worden nergens weergegeven.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Image Capture is de Engelse naam van het programma.
Dat klinkt een stuk beter dan Fotoladerquote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
M'n Mac heb ik al een paar maanden niet gereboot, nu maar eens doen dan. iPhone hetzelfde, misschien dat dat het is. Thanks !quote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Er is duidelijk iets softwarematig mis. Image Capture is drag 'n drop. Heb je je telefoon en je Mac al gereboot?
Doe meteen ff de updates waarvoor je toch moet rebootenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
M'n Mac heb ik al een paar maanden niet gereboot, nu maar eens doen dan. iPhone hetzelfde, misschien dat dat het is. Thanks !
Haha ja das een goeie, als het een 'echte' update is doe ik dan ook altijd maar nu was het enkel die van iTunes met wat kleine dingetjes. Ik gebruik hem gewoon regelmatig en sluimerstand is dan heilig.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe meteen ff de updates waarvoor je toch moet rebooten.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Rebooten was altijd de oplossing in Windows-tijdperk, maar het heeft nu ook geholpen. Top !quote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Er is duidelijk iets softwarematig mis. Image Capture is drag 'n drop. Heb je je telefoon en je Mac al gereboot?
Definieer 'tijdje'. Maar ik klap 'm over het algemeen dicht. Shutdown doe ik alleen voor bv vervoer. In een lange vlucht laat ik 'm uit, ook wanneer ik denk 'm nodig te hebben tijdens de vlucht.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:22 schreef DenS het volgende:
Wat doen jullie met je MBP? Sluimer (klep dicht doen) of gewoon shutdown als je hem een tijd niet gebruikt? Ben wel benieuwd!
Naar taiwan liet ik 'm ook altijd gewoon in sluimer. Ik zag geen meerwaarde in afsluiten.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Definieer 'tijdje'. Maar ik klap 'm over het algemeen dicht. Shutdown doe ik alleen voor bv vervoer. In een lange vlucht laat ik 'm uit, ook wanneer ik denk 'm nodig te hebben tijdens de vlucht.
Hmm. Thanks voor de tip! Direct gedownloadquote:Op maandag 26 maart 2012 18:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sluimer. Heb SmartSleep geïnstalleerd zodat hij niet elke keer het geheugen naar de harddisk gaat schrijven als je hem dichtklapt.
Je hebt een ontvanger van Microsoft nodig die via USB is aan te sluiten.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef DaMook het volgende:
Is het mogelijk om een xbox controller (wireless) aan mijn mac te koppelen ? Of weet iemand (niet te duren) controllers voor de mac? Ik wil namelijk gta vice city en gta sa spelen op mijn mac, maar ik ben echt slecht in spellen spelen met het TB.
Ah ok, en waarschijnlijk kan ik voor het geld van die ontvanger ook een losse controller kopen die gewoon werkt zonder drivers. Maar ik ga toch eens zoeken. Lijkt me toch wel fijn om gewoon de xbox controller te gebruiken..quote:Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt een ontvanger van Microsoft nodig die via USB is aan te sluiten.
Er is een onofficiële driver voor de Mac, weet niet of die ook op Snow Leopard en Lion werkt.
Dacht dat je sowieso een driver nodig hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, en waarschijnlijk kan ik voor het geld van die ontvanger ook een losse controller kopen die gewoon werkt zonder drivers. Maar ik ga toch eens zoeken. Lijkt me toch wel fijn om gewoon de xbox controller te gebruiken..
How To Use an Xbox 360 Wireless Controller With Your Macquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, en waarschijnlijk kan ik voor het geld van die ontvanger ook een losse controller kopen die gewoon werkt zonder drivers. Maar ik ga toch eens zoeken. Lijkt me toch wel fijn om gewoon de xbox controller te gebruiken..
Altijd in sleep. Je computer afsluiten is voor Windows-gebruikers.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:22 schreef DenS het volgende:
Wat doen jullie met je MBP? Sluimer (klep dicht doen) of gewoon shutdown als je hem een tijd niet gebruikt? Ben wel benieuwd!
Ik sluit hem alleen af als ik meer dan twee dagen weg ben. Voor de rest altijd in sleep. Moet ik eens met mn Dell van de zaak proberen, na 2 uur in sleep is de accu leeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd in sleep. Je computer afsluiten is voor Windows-gebruikers.
Geen flash sites bezochtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Geen idee, maar Flash trekt je accu wel leeg als een malle.
Aha werkt niet zo denderend dus, dan maar een gewone gemapad die door apple ondersteund wordt ofzo als die er zijn. Iemand suggesties ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
How To Use an Xbox 360 Wireless Controller With Your Mac
Ik heb een xbox 360 controller met draad. Maar in OSX valt er weinig leuk mee te gamen.
Er is wel een driver voor. Maar die wordt niet door heel veel games ondersteund.
Dan kan je hem wel via GamePad Companion mappen als toetsenbord, maar dan werken volgens mij de analoge sticks/triggers niet meer als analoog. (Bijv. half indrukken = half gas geven)
Ofwel het valt allemaal een beetje tegen, en hoop dat Microsoft ooit eens met een officiele driver gaat komen o.i.d.
Nice!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef Svyatagor het volgende:
MacBook Air in the house. Wat een ding
256. Ik was toch stiekem bang voor ruimtegebrek, ook al is het een cloud-machine natuurlijk. Maar wow, ik wist niet dat SSD zó veel verschil maakte. iTunes: één keer stuiteren en open.quote:
Normaal via UPS, geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
iPad is verzonden.
Verstuurt Apple.nl via PostNL?
Oh.. weinig ervaring mee. Zijn die jongens een beetje netjes?quote:
Ja en alles is beter in verhouding met "Post"NLquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh.. weinig ervaring mee. Zijn die jongens een beetje netjes?
Ja, ik denk dat ik dit jaar toch maar eindelijk een SSD in m'n MBP inbouw. Ik loop al meer dan een jaar met het plan, maar de prijzen zakten zo hard dat ik steeds dacht dat het de moeite waard was om nog even te wachten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
256. Ik was toch stiekem bang voor ruimtegebrek, ook al is het een cloud-machine natuurlijk. Maar wow, ik wist niet dat SSD zó veel verschil maakte. iTunes: één keer stuiteren en open.
Ik heb een 13". Ik heb allerlei formaten laptops gehad, van 12" tot 15" en ik vind 13" tot nu toe het prettigst. 15" is wat mij betreft te groot om nog prettig mee te nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Neraice het volgende:
Welk formaat MBP hebben jullie en waarom? Ik neig zelf naar de 15 inch.
Ik werk sinds 2006 op een 15" MBP en dat is voor mij prima. Een 13" is te klein om mijn werk op te doen en een 17" te groot om mee te zeulen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Neraice het volgende:
Ga ik ook zeker doen. En gebruiken jullie dan thuis een extern scherm?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik werk sinds 2006 op een 15" MBP en dat is voor mij prima. Een 13" is te klein om mijn werk op te doen en een 17" te groot om mee te zeulen.
Als je zelf twijfelt zou je ze eigenlijk in de winkel even moeten proberen. Da's waarschijnlijk het handigst om er een goed gevoel bij te krijgen.
Ik had een 15", maar die vond ik uiteindelijk toch te groot en zwaar. Dus die heb ik nu ingeruild voor een 13" Air, maar dat komt ook omdat ik op mijn thuiswerkplek sinds een half jaar een iMac heb, en de zware dingen (video enzo) daar op doe. Dus toen was die 15" helemaal niet meer nodig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Neraice het volgende:
Het verschil is in mijn beleving echt enorm. Super snappy. Volgens mij voor de alledaagse dingen - documentjes en programma's openen etc - ook een belangrijkere upgrade dan bv een snellere processor of meer RAM.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dit jaar toch maar eindelijk een SSD in m'n MBP inbouw. Ik loop al meer dan een jaar met het plan, maar de prijzen zakten zo hard dat ik steeds dacht dat het de moeite waard was om nog even te wachten.
Toen ik vorig jaar keek was je ongeveer 200 euro kwijt voor 80 GB. Nu heb je voor dat geld al meer dan 200 GB. Wat mij betreft is dat het verschil tussen bruikbaar of niet. Veel meer dan 256 GB is wat mij betreft ook niet echt nodig. Zeker omdat je die SSD natuurlijk voornamelijk als systeemdisk gebruikt en niet om bv je films op te zetten.
Yup, het is gaat absoluut nog niet met de 'It Just Works' ervaring. Bij elke game moet je wel even gaan rommelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aha werkt niet zo denderend dus, dan maar een gewone gemapad die door apple ondersteund wordt ofzo als die er zijn. Iemand suggesties ?
Zag zelf de onlive controller, die zou op een mac moeten werken. Zag ook ergens een logitech controller, maar op de logitech site zie ik alleen maar windows.
Ok, thanks voor de uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, het is gaat absoluut nog niet met de 'It Just Works' ervaring. Bij elke game moet je wel even gaan rommelen.
OSX heeft namelijk geen goede HID (Human Interface Device) support voor Gamepads. Totdat ze dat goed regelen vanuit de gamepad fabrikant of vanuit OSX, dan wordt het pas weer leuk met een controller gamen.
De PS3 controller schijnt wel support te hebben, maar ik heb dit nog niet zelf kunnen testen.
Over Onlive heb ik verder nog weinig over gelezen.
Is 13" niet te klein dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik had een 15", maar die vond ik uiteindelijk toch te groot en zwaar. Dus die heb ik nu ingeruild voor een 13" Air, maar dat komt ook omdat ik op mijn thuiswerkplek sinds een half jaar een iMac heb, en de zware dingen (video enzo) daar op doe. Dus toen was die 15" helemaal niet meer nodig.
[..]
Het verschil is in mijn beleving echt enorm. Super snappy. Volgens mij voor de alledaagse dingen - documentjes en programma's openen etc - ook een belangrijkere upgrade dan bv een snellere processor of meer RAM.
Ik heb al een tijdje een gebruikte Intel X25-M 160 GB SSD in mijn Early 2008 Macbook Pro zitten en hij gaat nog steeds als een raket. Ik draai er oa. Premiere, Photoshop en After Effects op, totdat ik een 2012 Macbook Air wil gaan kopen is de beste upgrade ooit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dit jaar toch maar eindelijk een SSD in m'n MBP inbouw. Ik loop al meer dan een jaar met het plan, maar de prijzen zakten zo hard dat ik steeds dacht dat het de moeite waard was om nog even te wachten.
Toen ik vorig jaar keek was je ongeveer 200 euro kwijt voor 80 GB. Nu heb je voor dat geld al meer dan 200 GB. Wat mij betreft is dat het verschil tussen bruikbaar of niet. Veel meer dan 256 GB is wat mij betreft ook niet echt nodig. Zeker omdat je die SSD natuurlijk voornamelijk als systeemdisk gebruikt en niet om bv je films op te zetten.
Nu een 15 inch MBP dus, en ik kijk uit naar de volgende Macbook Air-release. De optische drive gebruik ik zelden, ik mis een lichtgewicht notebook en met een 13 inch Macbook Air zou ik er qua schermresolutie niet eens op achteruit gaan. Ik twijfel of 11 inch wel groot genoeg voor me is, sowieso als ik ook nog eens wat licht video/fotobewerking en webdevelopment op wil doen. Een Windhoos-laptop komt er niet meer in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef Neraice het volgende:
Nee, ik werkte voorheen wel eens op de 13" van mijn vrouw, en dat is voor mij eigenlijk meer dan genoeg. En zoals ik zei, de video- en foto-dingen die ik voorheen op mijn 15" deed, doe ik nu op mijn iMac (27"). Dus ik mis het niet - hoewel ik pas sinds gisteren de Air heb, uiteraard.quote:
Wil hem voornamelijk mee om direct foto's te kunnen bewerken, 15' is daarin natuurlijk ook een prima optie maar de 13' blijft lekker compact en dan kan ik mooi een groot scherm ernaast zetten om thuis mee aan de slag te gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat ik 13" echt te klein ga vinden om mee te werken, maar wellicht dat ik als mijn huidige 17" op is toch naar een 15" ga kijken. Het is wel een beetje een bakbeest.
De jongen van Pro Warehouse waar ik mijn MBA heb gekocht, zei ook dat veel fotografen er mee werken. Zeker als je zwaardere processor neemt, kun je er goed op photoshoppen (nog niet geprobeerd overigens).quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil hem voornamelijk mee om direct foto's te kunnen bewerken, 15' is daarin natuurlijk ook een prima optie maar de 13' blijft lekker compact en dan kan ik mooi een groot scherm ernaast zetten om thuis mee aan de slag te gaan.
Informatie van verkopersquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De jongen van Pro Warehouse waar ik mijn MBA heb gekocht, zei ook dat veel fotografen er mee werken. Zeker als je zwaardere processor neemt, kun je er goed op photoshoppen (nog niet geprobeerd overigens).
Dit was al na de verkoop. Ik nam het voor kennisgeving aan.quote:
Ja. Heb er een Thunderbolt display bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:12 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. En gebruiken jullie dan thuis een extern scherm?
Hier ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Heb er een Thunderbolt display bij.
Ik heb een 24" iMac, dus ik gebruik m'n MBP alleen thuis op de bank en op m'n werk. Maar als ik nu from scratch een nieuwe setup zou kopen, zou ik zeker voor een kleine laptop + groot beeldscherm gaan. Wat mij betreft is dat de ideale combinatie van mobiliteit en een fijne werkplek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:12 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. En gebruiken jullie dan thuis een extern scherm?
Koop gewoon een ander merk scherm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:31 schreef Neraice het volgende:
Lijkt mij ook ideaal, maar is wel weer 1000 euro erbij...
Jij krijgt tenminste zulke dure cadeau's.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahhhhh men ... Net voor mn verjaardag een macbook air gehad .. Maar ben pas woensdag jarig...
Nu ligt er een verpakt ifactors pakketje op de kast ...
Not funny ..wanna use it
Heh wat? Snelkoppelingen waar je niet zonder kan? Gewoon wat je veel gebruikt in je Dock zetten en de rest gewoon via Spotlight of Launchpad openen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef totalvamp het volgende:
Ok maandag nieuwe baan beginnen, krijg van de zaak een MBP en iPhone. Nu ben ik zelf niet echt van de Apple spullen, dus vroeg me af hoe ik het best met een mac kan beginnen?
Wat zijn snelkoppelingen waar je niet zonder kan etc.
Toen ik zelf 9 jaar geleden begon met Mac OS X heb ik vooral veel gelezen. Veel Wikipedia, veel Google, alles lezen wat er te lezen valt. Misschien dat het ook scheelt om eens bij je collega's of desnoods op YouTube te kijken hoe mensen met een Mac werken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef totalvamp het volgende:
Ok maandag nieuwe baan beginnen, krijg van de zaak een MBP en iPhone. Nu ben ik zelf niet echt van de Apple spullen, dus vroeg me af hoe ik het best met een mac kan beginnen?
Wat zijn snelkoppelingen waar je niet zonder kan etc.
Op het bedrijf zelf werk ik met een iMac en gelukkig een muis met 2 knoppen en een scrollwiel
Thanks voor de tip. Zal dalijk even wat zoeken over het OS.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen ik zelf 9 jaar geleden begon met Mac OS X heb ik vooral veel gelezen. Veel Wikipedia, veel Google, alles lezen wat er te lezen valt. Misschien dat het ook scheelt om eens bij je collega's of desnoods op YouTube te kijken hoe mensen met een Mac werken.
Dat is even leren maar eenmaal gewend gaat het soepel. Dan doe je het alleen verkeerd als je weer even op Windows zit en als je dan weer terug switcht naar Mac. Copy Paste is in dit geval cmd + c en cmd + v dus eigenlijk is cmd de ctrl van Windows.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Zal dalijk even wat zoeken over het OS.
Ik bedoelde keyboard snelkoppelingen. Zoals copy paste enzoin mijn ogen is dat op een mac heel anders xD
Inderdaad. De zoekfunctie van Mac OS X werkt ook goed als applicatie launcher. Wil je bv Photoshop opstarten en staat 'ie niet in je Dock? Command + spatie -> typ "photosh" -> druk op enter -> voila, Photoshop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
cmd + spatie is wel een goede om te leren. Daarmee open je spotlight en daar kun je alles in je Mac snel vinden.
Ja leuk is dat idd. Laatst wilde ik onder Windows 100 foto's openen en bekijken. Dus ik 100 foto's in de Verkenner geselecteerd en op Enter geramd. Gaat Windows Photo Viewer zichzelf 100x openenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef Tijn het volgende:
Verder is het grootste verschil tussen Windows en OS X denk ik het feit dat applicaties in OS X los staan van hun vensters. Een applicatie kan in OS X ook actief zijn zonder venster, of een enkele applicatie kan meerdere vensters hebben zonder dat de applicatie ook meerdere keren draait. In Windows is een venster en een applicatie vaak hetzelfde, in OS X juist niet.
http://www.paragon-software.com/home/ntfs-mac/quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:57 schreef Gauner het volgende:
Vraagje van een nieuwe iMac gebruiker:
Ik gebruik een PlayOn!HD als mediaspeler en ik wil deze ook graag gaan gebruiken i.c.m. mijn iMac. Nu probeerde ik hem gisteren te koppelen aan de Mac maar ik kon geen bestanden overzetten, blijkbaar kan een Mac alleen overschrijven naar FAT32. Probleem daarmee is echter dat de bestanden slechts 4gb groot kunnen zijn, terwijl ik meestal bestanden overzet van rond de 10gb.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik kan natuurlijk de PlayOn vervangen door een Apple TV maar ik zie er tegenop om steeds mkv's om te gaan zetten, daarnaast ben ik uitermate tevreden over de PlayOn..
Thanks! Is er nog een alternatieve methode voor die tweede link aangezien dat Macfuse niet meer bestaat?quote:
http://www.macrumors.com/(...)-features-and-notes/quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mac OS X Mountain Lion (10.8). Nog niet uit.
http://www.apple.com/macosx/mountain-lion/features.html#airplay
Deze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)-features-and-notes/
Oja zie het .. Maar er is nu dus ook al een app die t mogelijk maakt ..
Kan gvd nie op de naam komen ..
Morgen nog maar s naar die verkoper toe ..
... google?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks! Is er nog een alternatieve methode voor die tweede link aangezien dat Macfuse niet meer bestaat?
Heb programma van Paragon geïnstalleerd, werkt perfect.quote:
Dacht dat de PlayOn!HD ook HFS+ ondersteunde. Dan zou je - na formatteren - zonder extra software kunnen lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:01 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heb programma van Paragon geïnstalleerd, werkt perfect.
Of CMD-ALT-SHIFT-ESC om een applicatie te killen. Dus zonder enige popup of andere irritatie het programma afsluiten; wel even 2 seconden wachten en floep, hij is weg. Perfect met 1 hand te doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Tijn het volgende:
Veel dingen die in Windows met control werken, werken op een Mac met de command of apple key.
[ afbeelding ]
Copy = command + C
Paste = command + V
Nieuw venster = command + N
Venster sluiten = command + W
Applicatie sluiten = command + Q
Printen = command + P
Openen = command + O
Switchen tussen applicaties = command + tab
Waar zit je nu bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
iPhone 4S besteld. Mijn abonnement loopt al een tijdje maandelijks opzegbaar door. T-Mobile was ik wel behoorlijk zat (vaak geen data in de trein, op sommige plekken zeer beroerd bereik). Nu alleen nog bedenken wat ik met mijn 3GS zal gaan doen.
Ik zou 'em verkopen. Je kunt voor een 3GS nog meer dan 100 euro krijgen zonder enige moeite te doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nu alleen nog bedenken wat ik met mijn 3GS zal gaan doen.
Ik vind Vodafone tegenvallen qua bereik. KPN is duidelijk beterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vodafone is ook niet alles qua bereik. Ik krijg niet eens 3G thuis, al weet ik niet of andere netwerken dat wel hebben.
De kans is wel groot dat ik dat ga doen inderdaad. Hij doet het nog prima, de voorkant ziet er ook nog vrijwel als nieuw uit, alleen de achterkant is een beetje gekrast.quote:Op zondag 1 april 2012 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou 'em verkopen. Je kunt voor een 3GS nog meer dan 100 euro krijgen zonder enige moeite te doen.
Geef even een seintje als je 3GS eruit gaat, good price for you en scheelt weer gedoe met Marktplaats-eikels.quote:Op zondag 1 april 2012 11:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De kans is wel groot dat ik dat ga doen inderdaad. Hij doet het nog prima, de voorkant ziet er ook nog vrijwel als nieuw uit, alleen de achterkant is een beetje gekrast.
Nummerbehoud en opzeggen hoeft trouwens helemaal niet lang te duren, vanmorgen al 2 smsjes van Vodafone, 1 dat het in behandeling genomen is en 1 dat T-Mobile akkoord is. Per 1 mei. Ik vermoed dat ze de telefoon wel gewoon eerder zullen leveren, maar daar heb ik zeker niks aan aangezien er een micro-sim in moet?
Ik doe standaard op windows "cmd" + v / c / qquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is even leren maar eenmaal gewend gaat het soepel. Dan doe je het alleen verkeerd als je weer even op Windows zit en als je dan weer terug switcht naar Mac. Copy Paste is in dit geval cmd + c en cmd + v dus eigenlijk is cmd de ctrl van Windows.
cmd + spatie is wel een goede om te leren. Daarmee open je spotlight en daar kun je alles in je Mac snel vinden.
Ik had hetzelfde met mijn Air. Ik dacht hetzelfde te krijgen als een netbook maar het is echt iets heel anders.quote:Op zondag 1 april 2012 23:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wow de 11 inch air is nog aardig vlot .. Je kan er gewoon nog een beetje mee gamen .. Had k nie verwacht..
Ik merk wel dat de C2D processor met de nieuwe software wel wat langzaam begint te worden. Maar over een half jaar verkoop ik hem en dan komt er een met i5 binnen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Duidelijk .. Pretty sick ...
Bevalt echt goed tot nu toe, twijfelde alleen of ik niet de 13 inch had moetten nemen maar als ik dan de laptop van mn vriendin op schoot heb .. Nehhhh 11 is goed
Erg mooi display erin ook! .. Ook op lage verlichting stand ..
Alleen met jailbreak... Voor de ATV3 is deze nog niet uit. Volgens FireCore zit deze er wel vlug aan te komen. Als het zover is ren ik ook naar de winkelquote:Op maandag 2 april 2012 00:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is het met de Apple TV mogelijk om gewoon direct MKV-bestanden vanaf een externe schijf af te spelen, zoals bij andere mediaplayers, of werkt dat niet?
O .. Ik had het over de i5 .. Heb em sinds paar dagenquote:Op maandag 2 april 2012 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de C2D processor met de nieuwe software wel wat langzaam begint te worden. Maar over een half jaar verkoop ik hem en dan komt er een met i5 binnen.
Met een beetje geluk kan ik deze dan verkopen voor bijna dezelfde prijs als ik hem gekocht heb.
Externe ( usb ) schijf ? Neequote:Op maandag 2 april 2012 09:56 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Alleen met jailbreak... Voor de ATV3 is deze nog niet uit. Volgens FireCore zit deze er wel vlug aan te komen. Als het zover is ren ik ook naar de winkel
Dit zou verboden moeten worden...quote:Op maandag 2 april 2012 10:59 schreef Aether het volgende:
Ashton Kutcher will be playing Steve Jobs in an upcoming independent movie called Jobs
http://www.macrumors.com/(...)ming-indie-film-jobs
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
Nieuwe Macbook![]()
[ afbeelding ]
Van Lenovo![]()
En ik dacht dat die HPs al erg waren...quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
Nieuwe Macbook![]()
[ afbeelding ]
Van Lenovo
Hij is al tethered jailbrokenquote:Op maandag 2 april 2012 09:56 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Alleen met jailbreak... Voor de ATV3 is deze nog niet uit. Volgens FireCore zit deze er wel vlug aan te komen. Als het zover is ren ik ook naar de winkel
Even hier downloaden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef So_Surreal het volgende:
Wat zijn de minimum specs voor het spel ?
En heb je drivers voor de videokaart geinstalleerd ?
Toen ik via Bootcamp Windows 7 installeerde, moest ik handmatig nog een driver voor de videokaart installeren.
Stel je niet aan. De aan/uit-knop zit helemaal aan de andere kant en de pijltjestoetsen zijn totaal anders. Als je een aluminium laptop maakt met zwart scherm kom je altijd uit op een ontwerp zoals dit.quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
Nieuwe Macbook![]()
[ afbeelding ]
Van Lenovo
Ze zijn wel uitgeschoten met het trackpad zo te zienquote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
Nieuwe Macbook![]()
[ afbeelding ]
Van Lenovo
Inderdaad, alsof Apple het alleenrecht heeft op aluminium en zwartquote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stel je niet aan. De aan/uit-knop zit helemaal aan de andere kant en de pijltjestoetsen zijn totaal anders. Als je een aluminium laptop maakt met zwart scherm kom je altijd uit op een ontwerp zoals dit.
Ik kan wel mijn T-Mobile sim verknippen, maar er zal vast wel een simlock op die telefoon zitten. En het Vodafone abonnement gaat pas 1-05 in, dus voorlopig zal ik weinig aan de nieuwe telefoon hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
Oja, ik had hetzelfde, heb gewoon diep adem gehaald en mijn simkaart kleiner geknipt. Ging perfect.
Zegt toch niet dat ze zonder de iPad niet op dezelfde minimalistische vormen uitgekomen zouden zijn? Dit bewijst helemaal niets.quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Net als dit
[ afbeelding ]
Tis gwn zo. Simpel
Nouja ik vind het best wel logisch klinken. De MacBook Air is ook eigenlijk niet gemaakt voor gamen en vooral niet voor spellen als FIFA 12. Daar is een laag geklokte HD Graphiscs 3000 gewoon niet snel genoeg voor.quote:
Hehe, ook mooi hoe het voor de iPad allemaal Windows was en op het after plaatje alleen androidquote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Net als dit
[ afbeelding ]
Tis gwn zo. Simpel
quote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef Ori het volgende:
Als je Ziggo hebt, dan kun je hun app ervoor gebruiken. http://itunes.apple.com/nl/app/ziggo-tv/id419894856?mt=8
Als je een compatible Dreambox hebt, is daar ook een app voor: http://itunes.apple.com/nl/app/dreambox-live/id416450962?mt=8
Probeer ook alleen maar suggesties te doen die je misschien verder helpen hoor.quote:
Ondankbare sukkel dat je bent... Zou willen dat er meer hulpvaardige users waren zoals Ori.quote:
M'n vrouw en ik hebben hetzelfde.quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Fargo het volgende:
Oké, hier een beetje een iTunes-noob vraagje... Ben hier nieuw in, dus als dit onderwerp al diverse malen voorbij is gekomen, dan hiervoor op voorhand al mijn excuses. Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPod en gebruiken hiervoor één Apple ID, die we al hadden omdat we ook een iPad hebben. Maar met de iPod gaan we nu ook echt gebruik maken van iTunes.
Allemaal leuk en aardig, maar onze muzieksmaak verschilt nogal en ik vind het wel heel vervelend (en volgens mij onnodig) om steeds als ik een iPod aan de iTunes hang, mezelf suf te lopen vinken om onderscheid tussen de nummers te maken.
Voorbeldje: Stel dat ik twee nummers van artiest A download en twee van artiest B. Ik hang mijn iPod aan iTunes en vink de twee nummers van artiest A aan. Dan sync ik en dan staan ze op mijn iPod. Alleen, als ik vervolgens mijn vriendin haar Podje aan de iTunes hang, synct 'ie eigenlijk automatisch die twee nummers van artiest A. Die moet ik vervolgens afvinken, de twee tracks van artiest B aanvinken en weer syncen. En ga zo maar door...
Is hier een oplossing voor?
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 2 april 2012 20:32 schreef sl44 het volgende:
Is het op enige wijze mogelijk om tv te kijken via de ipad, via de normale coax kabel?
Ja, dat is normaal.... Althans, je kan hem bestempelen als "licht roze". Dit valt met name in een donkere ruimte redelijk op. Begrijp wat je bedoelt al heb ik het zelf nooit zo ervarenquote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey mijn verlichte apple logo op de cover van mn macbook air is een beetje licht roze ... is dat normaal .. ?
Yes! Alleen afspeellijst aanvinken die je wil!quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Fargo het volgende:
Thnx voor de tip, dat ga ik eens proberen!
Dus twee afspeellijsten maken en dan die per Podje syncen?
Ik gebruik de dreambox app met veel plezier voor mijn xtrend ET9000quote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef Ori het volgende:
Als je Ziggo hebt, dan kun je hun app ervoor gebruiken. http://itunes.apple.com/nl/app/ziggo-tv/id419894856?mt=8
Als je een compatible Dreambox hebt, is daar ook een app voor: http://itunes.apple.com/nl/app/dreambox-live/id416450962?mt=8
Dat klopt ook wel.quote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja ik vind het best wel logisch klinken. De MacBook Air is ook eigenlijk niet gemaakt voor gamen en vooral niet voor spellen als FIFA 12. Daar is een laag geklokte HD Graphiscs 3000 gewoon niet snel genoeg voor.
Geen idee. Als je die verwijdert uit de lijst van je vriendin?quote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef Fargo het volgende:
Oké, heb ik gedaan. Dat werkt goed, thnx!
Wel jammer dat we enkele nummers wel samen leuk vinden en die staan nu dus in allebei de afspeellijsten. Alleen, die heb ik dus aangevinkt in mijn afspeellijst, maar dat doet 'ie dan automatisch ook in die van mijn vriendin. Vervolgens sync ik en heb ik in mijn Podje 'Afspeellijst Fargo' staan en 'Afspeellijst vriendin Fargo' met in die tweede afspeellijst eigenlijk alleen 'dubbele' nummers.
Is daar nog wat aan te doen?
Niet met aan- of uitvinken werken, maar gewoon met playlists en alleen bepaalde playlists syncen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef Fargo het volgende:
Oké, heb ik gedaan. Dat werkt goed, thnx!
Wel jammer dat we enkele nummers wel samen leuk vinden en die staan nu dus in allebei de afspeellijsten. Alleen, die heb ik dus aangevinkt in mijn afspeellijst, maar dat doet 'ie dan automatisch ook in die van mijn vriendin. Vervolgens sync ik en heb ik in mijn Podje 'Afspeellijst Fargo' staan en 'Afspeellijst vriendin Fargo' met in die tweede afspeellijst eigenlijk alleen 'dubbele' nummers.
Is daar nog wat aan te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |