Ik laat me er niet meer door beïnvloeden. Volgens de geruchten was het zo goed als zeker dat er een iPhone 5 met een groter scherm en aluminium behuizing zou komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 06:43 schreef jpjedi het volgende:
Geruchten machine komt op stoom
http://iphone.appleinside(...)_retina_display.html
Klopt ja. Overigens kan-ie docx volgens mij wel lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:48 schreef jpjedi het volgende:
@Breuls,
Hangt ook van af hoe office op een bedrijf gebruikt wordt. We wisselen .docx uit om wijzigingen toe te voegen en crm systeem genereert .docx voor offertes, draaitabellen in ecel en een centrale computer aan de beamer voor .pptx presentaties. Puur pdf uitwisselen zal in veel bedrijven simpelweg onvoldoende zijn.
Precies, hij is prima.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
4,6 inch... puh-lease. Verschrikkelijke trend, al die mega phones. Hopelijk gaat Apple daar niet aan mee doen. Iets groter dan 3,5 inch is prima maar eigenlijk vind ik het formaat zoals -ie nu is ook al ok.
Zoals Q al zei. Als ik een tablet wil hebben dan gebruik ik mijn iPad wel. 4,6 is veel te groot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
4,6 inch... puh-lease. Verschrikkelijke trend, al die mega phones. Hopelijk gaat Apple daar niet aan mee doen. Iets groter dan 3,5 inch is prima maar eigenlijk vind ik het formaat zoals -ie nu is ook al ok.
Dat gerucht is onzin.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah mooi dus een hoop kleine scherm fans hier gaan niet over?
Ach is het dat niet allemaal? Waarschijnlijk allemaal getriggered om online discussie te krijgen waar Apple wat mee kan.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach is het dat niet allemaal? Waarschijnlijk allemaal getriggered om online discussie te krijgen waar Apple wat mee kan.
Welke browser? Flash player geüpdatet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn mac heeft sinds een paar dagen ineens gigantisch veel moeite met youtuben/streamen ed... Als ik een filmpje open gaat dat met gigantisch veel gestotter en gehaper, en als ik er dan een webpagina naast open dan trekt ie het helemaal niet meer en sluit de browser zichzelf af... Wtf is this shit?
Een typmachine is ook goedkoper.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:19 schreef FUFR het volgende:
nam ik mooi de 2, is goedkoper en minder heet.
Ik zal het vannacht gaan merken hopelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een typmachine is ook goedkoper.
Alleen al het scherm zou voor iedereen een reden moeten zijn om de 3 i.p.v. de 2 te kiezen. Al dat nablaten over 'te warm'. Alsof hele ziekenhuizen volzitten met iPad 3-bezitters met blaren op hun vingers.
Ik ben uiteindelijk dus voor de 2 gegaan. Ik vind het scherm van de 2 ook mooi en voor 20 euro minder heb je mooi 16 GB extra opslag. Het enige andere verschil is de camera, maar dat boeit me eigenlijk nog minder dan het scherm.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef Treces het volgende:
Ik begin keihard te twijfelen tussen een iPad 3 en een iPad 2..
Waar is hier?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahhh mennnnn...
Zie net dat de dixons hier in de buurt dus vannacht open is![]()
Kriebel kriebel ...
Guvvedumme...
Ja, ik weet dat het open is. Maar ik sta er vannacht ook, en aangezien mitchell constant loopt te pushen voor een meeting was ik benieuwd bij welke dixons hij langs wil gaanquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:15 schreef SunTzu het volgende:
Ik ga morgen na het werk om 2 uur, moet alweer om 5 uur opstaan de hele week al slaapgebrek.
Laat een 32gb zwart voor mij over.
Almere of Amsterdam. Ligt eraan waar we naar de film gaan straks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ff serieus, dat zou toch echt kicken zijn of niet!!
Alst lekker weer is .. Ergens in een veldje een DIG BBQ !!!
Beetje centraal voor iedereen ..
Ik ga dr werk van maken! Ga dalijk een animo topic maken!
Waar ga jij heen dan splack ?
Ja, laat, ik ben een pussy met opstaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha, wat is vroeg ? Ik moet ook gwn om 7:15 beginnen ..
Keek ff in je profiel .. Antwerpen .. Wutt ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Almere of Amsterdam. Ligt eraan waar we naar de film gaan straks.
Ik ben bij m'n ouders deze weekquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Keek ff in je profiel .. Antwerpen .. Wutt ?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahhh mennnnn...
Zie net dat de dixons hier in de buurt dus vannacht open is![]()
Kriebel kriebel ...
Guvvedumme...
Ik dacht ook toen ik 'm kocht, gebruik hem toch niet vaak. Maar ik moet zeggen, wanneer je tv kijkt of even geen zin hebt om een computer aan te doen dan is zo'n ding verrekte handigquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Owke owke ..
Fuck .. Zal k em nou halen of niet .. Als k em nie gebruik ist echt doodzonde natuurlijk..
Dat kan straks beter met je iPadquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar heb je ook een iphone ? Precies dat doe ik dus met mn iphone ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |