Kom, we bannen hem.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens schattig ofzo
Jammer ook dat die kut Amerikanen altijd moeten praten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens schattig ofzo
Waars dik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer ook dat die kut Amerikanen altijd moeten praten.
Lammetjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lamsvlees en dus lekker eten is net zo belangrijk als sex!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Laten we het over pooiers hebben. Dat is belangrijk.![]()
Vandaar dat je hoopte dat El hamdaoui terug zou keren. Die heeft wel ervaring met het ritueel slachten van makke lammetjes uit Phillipsstad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als in, Ajax is klaar voor de slacht van het lammetje psv?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lamsvlees en dus lekker eten is net zo belangrijk als sex!![]()
Heb ik ooit gezegd dat ik hoop dat el terug keert?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je hoopte dat El hamdaoui terug zou keren. Die heeft wel ervaring met het ritueel slachten van makke lammetjes uit Phillipsstad.
Was gericht aan die badeend mijn post zou alleen op niks slaan als ik hem had gequotequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik hoop dat el terug keert?Dat slachten kunnen ze ook zonder hem wel!
Sorry hoor maar wat heb je aan een speler die denkt dat ie in Barca oid thuis hoort, en zich vervolgens ziek meld voor weet ik t hoe lang. Die gast heeft net zn eerste minuten gemaakt voor jong Ajax. Wat denk je dat hij kan bijdragen dan zonder wedstrijd ritme ed?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei dat, we kunnen hamlap wel gebruiken ja.
Wutt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was gericht aan die badeend mijn post zou alleen op niks slaan als ik hem had gequoteen natuurlijk wint Ajax hoe worden ze anders kampioen?
Nah.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En zeg je ook tegen hun FOK meet crash?
Ik ga zeggen dat ik Smoofie ben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je al met je matties de stad in bent waarom ga je dan naar die meet?
Zullen ze niet gelovenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ik Smoofie ben.
In traditionele Indonesische kleding zodat je uiterlijk minder opvalt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ik Smoofie ben.
Ohja, DeeVee weet al hoe je eruit ziet he.quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In traditionele Indonesische kleding zodat je uiterlijk minder opvalt?
Ik heb een smoofie.rar aan heel ONZ gegeven. Wil jij hem ook?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, DeeVee weet al hoe je eruit ziet he.Je had pics gestuurd.
Naja, dat wordt niks.
[..]
Ja.![]()
Ik zie je het echt doen ook...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een smoofie.rar aan heel ONZ gegeven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Zeg dat wel dat andere geheimpje van jou, met die pics die je laatst stuurde
Ik kom \ kwam veel in onz. Geen smoofie. rar gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een smoofie.rar aan heel ONZ gegeven. Wil jij hem ook?
DV ook, en die gaat ook gewoonquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt. Ik ga ook niet.![]()
Ik moet godverdomme elke dag van 8.30 tot 18.30 naar school. Ga bijna dood.
HEB JE HEM GODVERDOMME GEMIST JONGUH!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kom \ kwam veel in onz. Geen smoofie. rar gezien.
Ja blijkbaar. Maar ehm dat moet in hoofdletters omdat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEB JE HEM GODVERDOMME GEMIST JONGUH!
Omdat ik niet serieus was..quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Maar ehm dat moet in hoofdletters omdat?
Ik!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en Pijnacker-Nootdorp en dan toch Ajax supporten... Wie doet nou zoiets.
Dat doet hij niet verkeerd. Ik zeg: gefeliciteerd!quote:
Veertien geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat doet hij niet verkeerd. Ik zeg: gefeliciteerd!![]()
Hoe bejaard wordt hij?
Z'n nummer op de achterkant en z'n beroep op de voorkant.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is het nummer van deze man. Niet verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
Gefeli knul, dat je maar een grote jongen mag worden ooit.quote:
539.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef Muto het volgende:
Oh, met Ajacied442. Had hij een goede CITO-score?
Werkte volgens mn juffrouw te snel aan de cito toetsquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:02 schreef De_kromme het volgende:
Goedzo. Moet je geen taart eten met je vrindjes en vrindinnetjes?![]()
539 is echt pauper trouwens.
Holy shit. Ik had 548. Ik heb nog nooit iemand gekend die 550 haalde.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
Kapiteintje had een mooie 550 voor z'n Cito met 11 fouten.
Ik kom nog uit de tijd van het Algemeen Proefwerk...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
Kapiteintje had een mooie 550 voor z'n Cito met 11 fouten.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Holy shit. Ik had 548. Ik heb nog nooit iemand gekend die 550 haalde.
Pauperschooltjes heb je in pauperwijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Omdat jij op een pauperschool zat toch
?
Moet je toevallig woensdag nog in Nimma zijn? Kunnen we samen reizen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik had met 546 veruit het hoogste van de klas.
Zaten zelfs veel gasten onder de 520.
547 hier, maar er waren echt heel veel 550squote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
Aangenaam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Holy shit. Ik had 548. Ik heb nog nooit iemand gekend die 550 haalde.
2 mensen bij ons op school onder de 520. Hoogste was vijfhonderdennegenveertigquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
Zeg me alsjeblieft niet dat dat slang voor Nijmegen is...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je toevallig woensdag nog in Nimma zijn? Kunnen we samen reizen.
Helaas niet. Moet je daar doen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je toevallig woensdag nog in Nimma zijn? Kunnen we samen reizen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft niet dat dat slang voor Nijmegen is...
Alleen maar de beste basisschool van Rotterdam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Omdat jij op een pauperschool zat toch
?
Meite. Binnenkort wel ef samen reizen dan tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas niet. Moet je daar doen dan?
Kom maar, maak je kapot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Meite. Binnenkort wel ef samen reizen dan toch.
@HMF, whatthefuck. Ik ga dat verhaal dus echt niet lezen.
Dat vraag ik toch ook helemaal niet van je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat meite is hoef ik al niet meer met te reizenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom maar, maak je kapot.
Maar wat is meite?
Pauper, koop gewoon je eigen treinkaartje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Homo-ontmoetingsplek aan de snelweg bij Nijmegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom maar, maak je kapot.
Maar wat is meite?
Jonguh, ik wil Caland gewoon een paar klapjes geven, mag toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pauper, koop gewoon je eigen treinkaartje.
Ligt er een beetje aan wat waar te doen is, maar ik zou zeggen zo'n 75% van de tijd wel ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat meite is hoef ik al niet meer met te reizen.
Oke, eigenlijk ben ik gewoon bang voor reus Caland. Ga je weekenden meestal nog naar huis?
Zou schelen als je eigen cluppie nog wel meedoet. Dan is zelfs de zilveren bal nog interessant..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er geen Europees Voetbal is. Bekervoetbal interesseert me weinig
He's no match for you.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jonguh, ik wil Caland gewoon een paar klapjes geven, mag toch?
Kan zelf ook gratis reizen trouwens, maar ik stel de gezelligheid van een kakkerlak wel op prijs.
Ook als Ajax erin zit boeit het me vrij weinig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou schelen als je eigen cluppie nog wel meedoet. Dan is zelfs de zilveren bal nog interessant..
Tragisch maar toch wel een goed verhaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen maar de beste basisschool van Rotterdam.<Naam haal ik eigenlijk maar weg> Ongeveer 90% van de kinderen daar had papa's bij shell en mama's hoog in de top van ahold enzo.
"En wat doet jouw moeder?"
'Schoonmaakster'
"O wat stom. En je vader?"
'Kapitein'.. Jeugdtrauma's
.
Nu is 90% van dat zooitje niet verder gekomen dan een VMBO-t diploma en hebben mijn ouders drie universitair-opgeleide kinderen afgeleverd.![]()
Ik hou zóveel van mijn ouders.. Liefste mensen ter wereld.
Ik zat hier laatst te denken hé, iedereen had het over de shitload aan speelgoed die hun ouders voor ze gekocht hadden. Mijn ouders hebben echt élke stuiver die ze hadden aan ons besteed. Zelfs tot ruim na mijn puberteit liep mijn moeder in tweedehands kleren rond om het ons financieel zo makkelijk mogelijk te maken.
Nu heeft mijn oudste broer het financieel dik voor elkaar, bij mij begint het heel hard te komen en de jongste die werkt zich ook 3 slagen in de rondte.
Echt, over een jaar of 3 zorg ik dat mijn lieve moedertje haar zware werk niet meer hoeft te doen. Mag ze lekker met haar 58e thuis gaan zitten, zorgen wij dat er brood op de plank is voor ze.
Mijn ouders
Zo rond de laatste 8/16 zijn er geen amateur clubs meer die ze kunnen feeden aan Ajax.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou schelen als je eigen cluppie nog wel meedoet. Dan is zelfs de zilveren bal nog interessant..
Vreemd. Een prijs is een prijs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als Ajax erin zit boeit het me vrij weinig.
Hier in Tilburg zit of zat 'de lollipop' en cafe rosé.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Je had trouwens tot voor kort een gaybar in nimma die ´de mythe´ heette, neem aan dat je daar op doelt? Is gesloten man, maar je kan nu terecht in 'de nicht' (no joke)
Oh for fucks sake... Het blijft een klein klotedorp, wat voor stoere streetgangsta-naam je er ook aan wil geven...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Je had trouwens tot voor kort een gaybar in nimma die ´de mythe´ heette, neem aan dat je daar op doelt? Is gesloten man, maar je kan nu terecht in 'de nicht' (no joke)
What thequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Jonguh, je hebt je punt gemaakt. Ga je nog naar dit festival dan, lijkt me echt vet? Daar woonde je toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh for fucks sake... Het blijft een klein klotedorp, wat voor stoere streetgangsta-naam je er ook aan wil geven...
Mooiste stad van nederland. Al is het naar mijn mening te studentikoos, en als ik ergens een hekel aan heb.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the. Wel een pauperstad dat Nijmegen, ofniet?
Dat zegt enkel het team dat hem niet wint.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prijs ja, maar de beker is een troostprijs(voor topclubs)
Ben gister gewoon verbrandquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff in de zon zitten. Ik stel voor dat jullie dat ook even gaan doen! Is goed voor je.
Ik ga fietsen, kom ik ook mee in de zonquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff in de zon zitten. Ik stel voor dat jullie dat ook even gaan doen! Is goed voor je.
Ik.. vind het een troostprijs, en 'wij' doen nog mee en hebben 50% kans.. dus. Prijsje is leuk maar het gaat mij om de landstitel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zegt enkel het team dat hem niet wint.
Goos, ik had never nooit op Fok! gezeten als er niet gewerkt moest worden, helaas.. En maandag ook nog tentamenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Nou het is me wat dat werk van jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goos, ik had never nooit op Fok! gezeten als er niet gewerkt moest worden, helaas.. En maandag ook nog tentamen
Viel SpaB.
Nee, ik woon in een zo mogelijk nog kleiner dorpje naast Lommel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the. Wel een pauperstad dat Nijmegen, ofniet?
[..]
Jonguh, je hebt je punt gemaakt. Ga je nog naar dit festival dan, lijkt me echt vet? Daar woonde je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou het is me wat dat werk van jou.Latterrrrrr...ben vanavond weer terug en dan zie ik eruit als de broer van DonRaja.
JOEHOEquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:32 schreef De_kromme het volgende:
Godverdomme, dan blijf ik alleen met Caland over hier.
Wat voor tentamen hebbie? En vertel eens wat over Nimma. Vergelijkbaar met Leiden en Delft enzo?
Interculturele communicatie (quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:32 schreef De_kromme het volgende:
Godverdomme, dan blijf ik alleen met Caland over hier.
Wat voor tentamen hebbie? En vertel eens wat over Nimma. Vergelijkbaar met Leiden en Delft enzo?
Ah, klinkt niet slechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Interculturele communicatie ().
En wat wil je weten? Echte studentenstad zoals ik al zei, oudste stad van nederland, vooral met dit weer enorm veel toffe terrasjes. Uitgaan valt alleen flink tegen als je niet van die typische studentensfeer houdt, wel veel kroegen, maar voor clubs/feestjes moet je wel in de matrixx of doornroosje zijn. En dat ligt weer buiten het centrum.
Je hebt wel zo'n straat met van die tenten als skihut, drie gezusters etc. Maar daar komen zoals in elke stad veel paupers op af.
Plus is dan wel dat er heel veel vrouwenstudies in nijmegen zitten.
Gewoon een tering aansluiting met de nsquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:03 schreef De_kromme het volgende:
Wel een tyfuseind reizen trouwens. Kan die pauperstad niet een stuk richting de Randstad verplaatst worden?
Laat me ef met je meerijden dan over een paar weekies.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een tering aansluiting met de ns
Met de auto ben ik er letterlijk binnen een uurtje. A15 opknallen en je bent er.
Den Haag bedoel je? Groot gelijk heb je. Was er gisteren weer, gadverdamme wat een smerige bedoeling zeg. Een vuilophaalbedrijf bestaat er blijkbaar niet, en dan nog die mislukte skyline.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laat me ef met je meerijden dan over een paar weekies.
Geen geld voor een auto man. Volgend jaar wel een Porsche kopen met een maat, krijg wss geen OV meer. En in die pauperstad ga ik al helemaal niet wonen
.
Den Haagquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Haag bedoel je? Groot gelijk heb je. Was er gisteren weer, gadverdamme wat een smerige bedoeling zeg. Een vuilophaalbedrijf bestaat er blijkbaar niet, en dan nog die mislukte skyline.
De_Kromme's porsche:quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laat me ef met je meerijden dan over een paar weekies.
Geen geld voor een auto man. Volgend jaar wel een Porsche kopen met een maat, krijg wss geen OV meer. En in die pauperstad ga ik al helemaal niet wonen
.
Boeiend. Ben je autist ofzo? Niet tegen veranderingen kunnen. Zeg ef als je naar Nimma gaatquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
Klok een uur vooruit dit weekend.
[ afbeelding ]
Minder slapenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
Klok een uur vooruit dit weekend.
[ afbeelding ]
Joh. Doe dat lekker doordeweeks dan, wat boeit mij dat uurtje minder nou als ik moet werken/naar college moet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend. Ben je autist ofzo? Niet tegen veranderingen kunnen. Zeg ef als je naar Nimma gaat![]()
![]()
![]()
.
Ok, nu ga ik echt wat doen.
Zondag pilske halen bij de superboerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Verdomme, zijn allemaal figuren die foto's op facebook posten van henzelf op het terras met pils. Ik wil ook.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Verdomme, zijn allemaal figuren die foto's op facebook posten van henzelf op het terras met pils. Ik wil ook.
Lekker in de tuin naar paaseieren zoekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
Beter komt dit weer er ook over een weekje of 2-3, wanneer ik niet zo'n cancerdrukke periode heb.
Koninginnedag is sowieso altijd wel lekker weer geweest de afgelopen jaren. Tofste feestje van het jaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in de tuin naar paaseieren zoeken
Dat sowieso, ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag pilske halen bij de superboeren
In de beslissende week van de Eredivisie:quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Koninginnedag is sowieso altijd wel lekker weer geweest de afgelopen jaren. Tofste feestje van het jaar.
Ja, ik las al ergens dat je uit eten gingquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Ja even wat kleins eten, want ga pas om half 8 uit eten
Waar dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik las al ergens dat je uit eten ging
Veel plezier in ieder geval alvast
Big Tasty met dubbele frietsaus en ijstheequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nemen jullie altijd als jullie gaan uit eten?
Ik altijd biefstuk: rib eye of t-bone of tournedos ofzo.
Gvd wat een combiquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Big Tasty met dubbele frietsaus en ijsthee
VLEESCH!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nemen jullie altijd als jullie gaan uit eten?
Ik altijd biefstuk: rib eye of t-bone of tournedos ofzo.
Ja, daar was ik dan ook zeer content mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Caland trouwens. Had je al een tijdje niet meer gespot hier. We lopen elkaar altijd mis.
De Griekquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VLEESCH!
En als we naar de Griek gaan de grootste, mees gevarieerde VLEESCH-schotel
Keer uit eten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VLEESCH!
En als we naar de Griek gaan de grootste, mees gevarieerde VLEESCH-schotel
Ben je weer in de 'haat-modus'?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dan ook zeer content mee.
Die bij Cinestar zijn wij toen geweest met een ToF-meet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
De Griek tegenover het station in Hengelo, zomfg die is zoooo goed!
Nicequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die bij Cinestar zijn wij toen geweest met een ToF-meet.
Nee, want dan weet iedereen dat ik een man van in de vijftig ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazeker
Volgende keer ga jij ook mee he?
Hmmm, oké.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, want dan weet iedereen dat ik een man van in de vijftig ben.
Doen wequote:
Veel eten voor weinig geld !quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
De Griek tegenover het station in Hengelo, zomfg die is zoooo goed!
Kloptquote:
Die trein richting de beschaafde wereld op station Hengelo ook wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Die Turkse pizza's tegenover het station in Hengelo zijn ook fijn
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trein richting de beschaafde wereld op station Hengelo ook wel.
Denk gewoon met 11 man hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Jong geblesseerd... Benieuwd hoe McClaren dan gaat spelen komend weekend.
Lijkt me verstandig ja. Maar De Jong is van zeer grote waarde voor dit Twente.quote:
Ze hebben toch Pletquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig ja. Maar De Jong is van zeer grote waarde voor dit Twente.
Met Plet ga je er voetballend niet op vooruitquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben toch Plet![]()
Verder is bij Den Haag ook iedereen geschorst.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met Plet ga je er voetballend niet op vooruit
DAT WAS IK DUSquote:RT @Supersuus27: Gezellig druk hier bij #eendrachtsplein Politie doet live boeven vangen http://t.co/YIfF6C0d
JAAHALLOOO - 17:53:07
RT @Supersuus27: Gezellig druk hier bij #eendrachtsplein Politie doet live boeven vangen http://t.co/YIfF6C0d
aleitjee - 17:37:00
Toulousese toestanden in #Rotterdam #eendrachtsplein
cancia - 17:35:30
#eendrachtsplein
iSUPERHUMAN_ - 17:34:21
RT @Supersuus27: Gezellig druk hier bij #eendrachtsplein Politie doet live boeven vangen http://t.co/YIfF6C0d
KatinkaDeRover - 17:31:50
WTF allemaal politie in kogelwerende vesten hier. O.O #Rotterdam #eendrachtsplein #politie
KatinkaDeRover - 17:27:47
Gezellig druk hier bij #eendrachtsplein Politie doet live boeven vangen http://t.co/YIfF6C0d
Supersuus27 - 17:26:53
Ok, dus we moeten zoeken naar een huilende blonde gast van 2 meter in een motorpak?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT WAS IK DUSTenminste dat dacht ik
Edit: hey ik sta ook op de foto's
Hier in Tilburg?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks weer voetballen, dit keer mijn auto maar in de parkeergarage laten staan
Doe jij wonen in Feyenoordstad?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT WAS IK DUSTenminste dat dacht ik
Edit: hey ik sta ook op de foto's
Jep ekte Rotterdammert. En niet op die foto maar op een anderequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Doe jij wonen in Feyenoordstad?
Ik zie je niet op de foto?![]()
edit: Ik vraag me of hoe dit zou komen... huh-uhm *tehardrijden*
Klein voor een nederlander.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep ekte Rotterdammert. En niet op die foto maar op een andere. Ben niet blond en 2 meter, ben donkerbruinharig en 1 meter 79
.
Volgens het almachtige Wikipedia 180,8 cm. Al wordt dat ook door Smoofie zijn broeders omlaag getrokkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon gemiddeld volgens mij hoor.
Volgens de Engelse Wikipedia wel maar dat zou mij maar net een cm boven het gemiddelde maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij waren nederlandse mannen gem 1m84 ofzo. Langste van de wereld.
quote:
quote:
In UT2004 ownde ik echt keihard.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
Ja ik ben klein van stuk.
Net een uur Unreal Tournament tegen mijn chick gespeeld. Ik word zo fucking agressief van dat teringspel. Ik had 109 kills, zij 103. Ik won wel 2 keer capture the flag.
Echt, jezus, ik durf gewoon om geld te wedden dat zij 80% van de mannen hier kapotspeelt via Unreal Tournament.
Elke fucking keer met die kutsniperrifle van haar
Moet ze eens tegen Charmed_Angel gaan spelen. Die kicked ook butt als ik t geloven mag. Ze heeft een fokking game room in huis met een berg consoles en spellen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
Net een uur Unreal Tournament tegen mijn chick gespeeld. Ik word zo fucking agressief van dat teringspel. Ik had 109 kills, zij 103. Ik won wel 2 keer capture the flag.
Echt, jezus, ik durf gewoon om geld te wedden dat zij 80% van de mannen hier kapotspeelt via Unreal Tournament.
Hoe klein?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
de ban top 3 of post top 3?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef De_kromme het volgende:
Wie is die hommo met die gitaar nou weer?
Wanneer komt er eens een mod van buiten de traditionele top3?
Misschien jij wel als je je wat netter gaat gedragen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef De_kromme het volgende:
Wie is die hommo met die gitaar nou weer?
Wanneer komt er eens een mod van buiten de traditionele top3?
Verkeerde account.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik stem voor Smoofie als mod, hij gedraagt zich de laatste tijd erg goed.
Ik word ouder hehquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verkeerde account.
Maar wel waar.
Eerste schaamhaartje al gespot?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word ouder heh. Voel me al bejaard.
Wat lul je nou man? Heb je alweer naar de fles gegrepen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de ban top 3 of post top 3?
top 3 met posten zijn allemaal tussen de 12 en 15 namelijk
Ik ben toch voor PSV?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Heb je alweer naar de fles gegrepen?
Een club buiten de top3 natuurlijk.
Moeilijk he, lezen? 'Traditionele' top 3.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben toch voor PSV?
Die staan 4e.
Ik heb respect voor je gekregen, maar gitaartje pauper noemen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen? 'Traditionele' top 3.
Maar ef serieus, wie is die pauper?
Dat las ik niet in jouw quotequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen? 'Traditionele' top 3.
Maar ef serieus, wie is die pauper?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat las ik niet in jouw quote
Ben je bang voor veranderingen ofzo?
Ik ben ook notegeilquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Dit is een ander soort verandering. Ik moet wellicht mijn postgedrag gaan aanpassen. Is het een PSVert? Oppassen in dat topic vanaf nu dus
. Beginnende mods zijn nogal notegeil.
Lekker weertje he? Heb jij een eigen dakterras? Wanneer mag ik komen BBQ'en?
Ben je ook normaal geil ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben ook notegeil
Ik heb twee dakterrassen zelfsBBQ'en wil ik za/zo doen, maar eerst ff kijken wat het weer wordt.
Hoeveel notes heb jij mij gegeven, vrouwmens?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben ook notegeil
Ik heb twee dakterrassen zelfsBBQ'en wil ik za/zo doen, maar eerst ff kijken wat het weer wordt.
In Den Haagquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij mij gegeven, vrouwmens?
Zaterdag BBQ'tje gepland hier, kom je ook![]()
?
In de lente welquote:
Euh vrij veel geloof ik en die waren uiteraard allemaal terecht. Heb je biefstukken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij mij gegeven, vrouwmens?
Zaterdag BBQ'tje gepland hier, kom je ook![]()
?
Stuur dan die geile picsquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In de lente wel
[..]
Euh vrij veel geloof ik en die waren uiteraard allemaal terecht. Heb je biefstukken?
Tuurlijk is ze mooi, anders was ze nooit mod gewordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stuur dan die geile pics. Ben je geen mooi twents meisje
/
Nee, ik heb pukkels, een bril en een beugel EN een pittig kort kapsel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stuur dan die geile pics. Ben je geen mooi twents meisje
/
Is niet erg, gaat om de inhoud hehquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik heb pukkels, een bril en een beugel EN een pittig kort kapsel.
Ga toch naar KPDquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze mooi, anders was ze nooit mod geworden
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze mooi, anders was ze nooit mod geworden
Waarom moest je nablijven?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, is toch niet te geloven... net pas terug van school ... van 07.00 tot 23.00
![]()
Ik teken ervoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook, Twente oprollen. Nulletje of 6.
Helpen we jullie aan de titel, lief he?
Meet met DeeVee?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, is toch niet te geloven... net pas terug van school ... van 07.00 tot 23.00
![]()
Met welk middenveld? Daar waar Twente juist speler terugkrijgt. Ik vrees voor een afstraffing van Ado.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook, Twente oprollen. Nulletje of 6.
Helpen we jullie aan de titel, lief he?
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
2-4
Jammer van de finale. Dat wint PSV natuurlijk wel met 4-0 ofzo.
Ik mis alleen een foto van jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Dat is kaasje, Groningen uit is kakaslechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb ook zin in Ajax- FC grun, laatste thuiswedstrijd. Hopelijk kunnen we dan keihard kampioenuh zingen
Ehm, nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Grapje toch. Je weet toch wel hoe ik over je denk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |