Kom, we bannen hem.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens schattig ofzo
Jammer ook dat die kut Amerikanen altijd moeten praten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens schattig ofzo
Waars dik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer ook dat die kut Amerikanen altijd moeten praten.
Lammetjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lamsvlees en dus lekker eten is net zo belangrijk als sex!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Laten we het over pooiers hebben. Dat is belangrijk.![]()
Vandaar dat je hoopte dat El hamdaoui terug zou keren. Die heeft wel ervaring met het ritueel slachten van makke lammetjes uit Phillipsstad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als in, Ajax is klaar voor de slacht van het lammetje psv?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lamsvlees en dus lekker eten is net zo belangrijk als sex!![]()
Heb ik ooit gezegd dat ik hoop dat el terug keert?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je hoopte dat El hamdaoui terug zou keren. Die heeft wel ervaring met het ritueel slachten van makke lammetjes uit Phillipsstad.
Was gericht aan die badeend mijn post zou alleen op niks slaan als ik hem had gequotequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik hoop dat el terug keert?Dat slachten kunnen ze ook zonder hem wel!
Sorry hoor maar wat heb je aan een speler die denkt dat ie in Barca oid thuis hoort, en zich vervolgens ziek meld voor weet ik t hoe lang. Die gast heeft net zn eerste minuten gemaakt voor jong Ajax. Wat denk je dat hij kan bijdragen dan zonder wedstrijd ritme ed?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei dat, we kunnen hamlap wel gebruiken ja.
Wutt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was gericht aan die badeend mijn post zou alleen op niks slaan als ik hem had gequoteen natuurlijk wint Ajax hoe worden ze anders kampioen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |