SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, er zijn er meer van. Maar het is zo... versplinterd. Ik vind de initiatieven alleen maar goed, bevordert de relaties met Turken en Turkije.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, waarom niet? Er zijn meer van dat soort pagina's sites. Vind het wel interessant en ik ben vast niet de enige
Ja daaaag!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
Voor iedereen die meeleest een doen-opdracht: teken een Turkse vlag op je hand en maak een foto daarvan met jezelf erop. En post het in dit topic.
M'n haar zit niet goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
Voor iedereen die meeleest een doen-opdracht: teken een Turkse vlag op je hand en maak een foto daarvan met jezelf erop. En post het in dit topic.
Vroeger.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef yvonne het volgende:
Is een van jullie ooit al eens met de auto gegaan?
http://www.nederlandersin(...)landturkijeroute.jpg
Oh te laat nja dit dusquote:
ik kan geen columns voor je schrijven en geen sportberichten voor je behouden, maar kan wel je tekst lezen en ontdoen van taalfouten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:33 schreef Blocko het volgende:
@Bilge; omdat ik het belangrijk vind dat er een goede bron van objectief nieuws is voor de Nederlandse-Turken. Ik zelf heb niets met al de poepspas die in het nieuws uit Turkije zit en ik geloof dat er meer mensen zijn met die gedachte.
Ik zou wel willen weten over welke site je het hebt. Mag ik de naam in een dm?
@zargon dat is een van de punten waar ik niet goed in ben. Ik hou echter niet echt een vast schema aan wanneer ik post zeg maar. Maar als je intresse hebt graag.
Mochten andere ook geintresseerd zijn om mee te helpen dan graag melden, binnenkort zoek ik sowieso nog mensen voor columns en nog altijd iemand die het sport gedeelte wilt bijhouden.
Dat is zo inderdaad, het vergt net wat meer inspanning.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijvoorbeeld het wel makkelijker vinden. Turks nieuws lezen kost toch wat extra moeite.
Mooi ideaal. je zou een groter bereik hebben als je wordt toegevoegd aan google/news. Ik weet niet of dat geld kost...quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:33 schreef Blocko het volgende:
@Bilge; omdat ik het belangrijk vind dat er een goede bron van objectief nieuws is voor de Nederlandse-Turken. Ik zelf heb niets met al de poepspas die in het nieuws uit Turkije zit en ik geloof dat er meer mensen zijn met die gedachte.
Ik zou wel willen weten over welke site je het hebt. Mag ik de naam in een dm?
47 uur, best snel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef yvonne het volgende:
http://www.nederlandersin(...)e-auto-naar-turkije/
Onderaan, met de trein lijkt me ook tof.
Lol. Iets met great minds.quote:
Het stond zo slordig. Ook die posts van Aryamehr.quote:
Je moet je nu wel vereerd voelen, dat je heel eventjes dezelfde hoogtes als mijn intellectuele capaciteit hebt weten te bereiken. Of niet?quote:
Mij lijkt de orient express echt tof.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef yvonne het volgende:
http://www.nederlandersin(...)e-auto-naar-turkije/
Onderaan, met de trein lijkt me ook tof.
Gadver, zeg hem dat dat vies is!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En de paus schijt in het bos
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik mag niet eens naar mannen kijken
quote:
Sssshht, ik ben maar een Nederlanderquote:
Cute! Leuke foto!!quote:
iPhonequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
HaTiCe is het mooiste meisje van de klas.
Ja! Zelfs 12 keer (als ik het goed heb geteld).quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef yvonne het volgende:
Ik ben geen racist. Alle kleuren van de regenboog! En nu moet je dansen en zingen op K3!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:54 schreef Blocko het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe ze bij jou in de buurt de Nederlandse steden uitspreken. Zoals ze tegen Amsterdam Amisiterdam zeggen zeggen ze tegen Eindhoven Entwen.
[..]
Nee dus, Eindje...
racist
Zoooo voorspelbaar.quote:
Pics!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:13 schreef Bilge het volgende:
Van toplum.nl:
Gymlerares beschuldigd van lesbische relatie met student
Een 32 jarige gymlerares op een middelbare school in Turkije is aangeklaagd omdat zij een seksuele relatie zou onderhouden met een 17 jaar oud meisje.
De relatie zou een jaar geleden begonnen zijn nadat de lerares de student op haar lippen gekust had toen bleek dat ze alleen in de gymzaal waren. Toen de ouders argwaan kregen over het veelvuldig wegblijven van hun dochter vroegen ze door en kwam de relatie aan het licht.
De lerares die inmiddels op vrije voeten is, is aangeklaagd voor het onderhouden van een seksuele relatie met een persoon jonger dan 18 jaar. Ze kan een straf van maximaal 10 jaar krijgen.
http://www.toplum.nl/gyml(...)e-met-student-45225/
Nope, ik was altij anti Apple, maar sinds ik knetterleip werd van mn blackberry en ik in januari mijn abbo kon verlengen ben ik toch maar aan de iPhone gegaan.. En absoluut geen spijt vanquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zoooo voorspelbaar.![]()
Heb je al een tentje opgezet voor de Ipadstore om als allereerste de nieuwe Ipad te kunnen kopen?
http://www.sabah.com.tr/Y(...)zbiyen-iliski-davasiquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
Ik zie alleen een vierkant. Waar is de ster en de maan! Waar is de ster en de maan? Dan kras je het maar in je hand.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Blocko het volgende:
VALLAH IK WOU OOK DOEN AMA VALLAH IK ZAT IN DE BUS EN VALLAH IK BEN NU PAS THUIS en ben dus gelijk me bed in gedoken.
Mijn pen deed het niet in de bus uiteindelijk alleen mijn hand dus:
[ afbeelding ]
Ik schaamde me een beetje om een foto van mezelf te maken in de bus, en nu ik in bed lig doe ik dat ook
Die foto was nog van in de bus. Maar, ja ik hou ook me horloge om in bed. Wieso?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hou jij altijd Je horloge om in bed??
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Blocko het volgende:
VALLAH IK WOU OOK DOEN AMA VALLAH IK ZAT IN DE BUS EN VALLAH IK BEN NU PAS THUIS en ben dus gelijk me bed in gedoken.
Mijn pen deed het niet in de bus uiteindelijk alleen mijn hand dus:
[ afbeelding ]
Ik schaamde me een beetje om een foto van mezelf te maken in de bus, en nu ik in bed lig doe ik dat ook
Die foto is dus in de bus genomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hou jij altijd Je horloge om in bed??
Desnoods kerven met een mes mocht je geen pen in de buurt hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie alleen een vierkant. Waar is de ster en de maan! Waar is de ster en de maan? Dan kras je het maar in je hand.
Het is geeneens een vierkant slechts 3 lijnen die met elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie alleen een vierkant. Waar is de ster en de maan! Waar is de ster en de maan? Dan kras je het maar in je hand.
Neej joh. Als ik nu me laptop dicht doe dan val ik echt binnen 5 minuten in slaap dus ik merk er vrijwel niets van. En ben er eigenlijk wel aan gewendquote:
Het is ook echt iets waarbij ik van te voren al denk dat ik het wel zal halen. Dus ik heb geen enkele motivatie om er echt voor te leren. Alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik in de trein wel zeer productief benquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wedden dat er in de trein ook niks van komt
Dat doe ik wel! Maar tijdens slapen doe ik hem echt af, anders staat er s ochtends waarschijnlijk ook een hele afdruk op mn facequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef Julis het volgende:
Ik douche zelfs met mijn horloge om. Daarom doet-ie soms een beetje raar, denk ik.
Ik douch met mijn telefoon. Reageert net zo als je trackpad op water.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef Julis het volgende:
Ik douche zelfs met mijn horloge om. Daarom doet-ie soms een beetje raar, denk ik.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat doe ik wel! Maar tijdens slapen doe ik hem echt af, anders staat er s ochtends waarschijnlijk ook een hele afdruk op mn face
hehe, die grapjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
Cheaten dan!.
Ik heb nog twee ultravioletpennen thuis die ik tijdens een tentamen zou gebruiken. Zitten nog in hun verpakking..
Met mn hand onder mn hoofd jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:53 schreef Julis het volgende:
[..]. Je slaapt met je handen tegen je gezicht aan, ja?
Vrienden gingen vroeger altijd met de boot direct naar Izmir met de boot vanuit Bari, wellicht ik zelf als kind ook welquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef yvonne het volgende:
Ik een paar maanden terug. Maar Turkije was niet mijn eindhalte.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef yvonne het volgende:
Oke ga ik nu doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
Wat betekent dit eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Een zwaan zwemt alleen gracieus omdat hij onder water driftig peddelt.
quote:
Een presentje uit ik meen Thailand, doet het altijd goed als je iemand aan het schrikken wil makenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Julis het volgende:
! Dat masker is eng. Waarom heb je dat masker
?
Geef je je polsen ook nog even lucht somsquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Neej joh. Als ik nu me laptop dicht doe dan val ik echt binnen 5 minuten in slaap dus ik merk er vrijwel niets van. En ben er eigenlijk wel aan gewend.
Ik moet eigenlijk nog leren voor me tentame van morgen trouwens. Zullen we dat dan ook maar skippen naar morgen in de trein
.
Ah, okayquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een presentje uit ik meen Thailand, doet het altijd goed als je iemand aan het schrikken wil maken
En het land waar je maskers van Bin Laden aan toeristen kan slijtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, okay. Thailand, het land waar vrouwen met halsringen mooi worden gevonden. Hoe meer ringen, hoe beter
. Zo'n masker lijkt me inderdaad ideaal om iemand te laten schrikken
.
Tom Hardy is fckn sexy!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Warrior gekeken. Brute film. Brede gast, die Tom Hardy.Alleen zijn nek al is haast breder dan mijn middel.
Gare film!quote:
Welk rugnummer heb je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Toets gemaakt en weer terug naar huis. ik ga wel effe langs boven t y met mijn Trabzon shirt
Geen, had hem destijds in Ankara gekocht in onze kazerne. 16 tl en origineelquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gare film!
[..]
Welk rugnummer heb je?.
Waarom eenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen, had hem destijds in Ankara gekocht in onze kazerne. 16 tl en origineel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een [ afbeelding ]? Is goed toch, 16 TL én origineel?.
Ik heb er eentje van Jüliş gekregen met mijn naam erop en met 14 als rugnummer..
smiley was voor 'geen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie shirt trouwens, ik maak zo een foto van de mijne.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Uhuh.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
smiley was voor 'geen'![]()
mooie shirt trouwens, ik maak zo een foto van de mijne.
Foto?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Eagle_99 het volgende:
mijne heeft geen Turkse vlagtoch nep?
komt omdat het "defolu" is. Kizilay zit vol met zulk spulquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto?
16 TL is wel heel weinig voor een voetbalshirt.. Ik dacht dat het goedkoper voor jou omdat asker.
Ik moest opzoeken wat 'defolu' was.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
komt omdat het "defolu" is. Kizilay zit vol met zulk spul![]()
Ik zit nu mijn tweede lahmacun te verorberen, zet hem zo erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
kloptquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, voetbalshirts maken meisjes opwindend(er) en geil(er). Meisjes met een voetbalshirt op,!
Op hun hoofd, met een naakt bovenlichaamquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, voetbalshirts maken meisjes opwindend(er) en geil(er). Meisjes met een voetbalshirt op,!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef Eagle_99 het volgende:
ik wist niet hoe ik het moest vertalen![]()
ik heb het moeten bewerken omdat ik het op een nogal krappe plaats genomen heb
Zelfde shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Turkse vlag erbij is leuker.
.
Je ziet er lang uit trouwens..
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 13:01:02 ]
jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfde shirt!. Turkse vlag erbij is leuker.
.
Je ziet er lang uit trouwens..
No man, op hun bovenlichaam (zonder bhquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op hun hoofd, met een naakt bovenlichaam
Dat is al net zo heet als een meisje op een racefiets
Vrijwillig FB-shirts kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jaik had deze samen met 3 FB shirts gekocht(voor mijn broertje en neefjes). Was tevens mijn laatste geld
![]()
ik ben 178 denk ik, dat staat op m'n id in iedergeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag net çagla op tvik heb er zin in
![]()
Çagla = badem = bayam =
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ik moest ze wel wat gevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrijwillig FB-shirts kopen..
Je leek boven de 1,80 m,. Ik schatte je zo tussen de 1,82 m en 1,85 m.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Eagle_99 het volgende:
NSFW
Dankzij bestandsnaam: http://seyretmelik.com/cilgin-bayan-taraftar/3742034.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag net çagla op tvik heb er zin in
![]()
Çagla = badem = bayam =
[ afbeelding ]
Ik moest tweemaal kijken.. Op de foto staan ze er heel groot op, vond eerst niet dat het amandelen waren.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik moest ze wel wat geven![]()
In Nederland ben ik kort, in Turkije weer te langMaken ze flauwe grapjes over altijd
Ik kom uit limburg; wij make nooit onze woorde af.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef zarGon het volgende:
Blocko, ik erger me aan jouw "tentame". Al een paar keer gezien. Zoveel moeite kost die laatste 'n' niet..
.
Dude, mishandel je lichaam niet zo.. Ga wat gezonds halen.
En yay!. Foto's zijn altijd leuk.
.
Wat zeg je? Ik versta je niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik kom uit limburg; wij make nooit onze woorde af.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ze moeten ook echt alles stelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Check eens wat ik gevonden heb hier!!![]()
http://humanbirdwings.net/
[ afbeelding ]
Mot dat dan!?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wél, dat is namelijk geen Limburgs woord.
Jij koopt het.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ze moeten ook echt alles stelen![]()
[ afbeelding ]
Ik koop het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij koopt het.Waarom koop je geen turkse yoghurt he?! Hiermee steun jij griekenland! En Israel en ook Amerika!!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik koop het nietMijn moeder koopt het omdat het lekker is
En het is ook lekker
![]()
Wisten jullie dat yoghurt van oorsprong Turks is? http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoghurt
![]()
2008.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woord yoghurt is zelfs Turks eh, dus wat verwacht je.
Ik vind het echt zo gaar dat Spanje erbij gehaald wordt hè. Dat slechte kinderen meegenomen worden naar spanje en zo.quote:
Turkse yoghurt is lekkerderquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
En het is ook lekker
![]()
Wisten jullie dat yoghurt van oorsprong Turks is? http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoghurt
![]()
Als ze nou naar Afrika moesten ofzo... maar Spanjequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo gaar dat Spanje erbij gehaald wordt hè. Dat slechte kinderen meegenomen worden naar spanje en zo.
Het is dan ook alleen de naamquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Turkse yoghurt is lekkerderen die m'n oma maakt al helemaal
Kennen jullie in Turkije eigenlijk ook zo'n soort tokkie-achtige groep? Volgens mij is dat in het M-O redelijk afwezig.quote:
Zit jij ook in je bikini buiten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kennen jullie in Turkije eigenlijk ook zo'n soort tokkie-achtige groep? Volgens mij is dat in het M-O redelijk afwezig.
je had wel recep ivedikquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kennen jullie in Turkije eigenlijk ook zo'n soort tokkie-achtige groep? Volgens mij is dat in het M-O redelijk afwezig.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
En het is ook lekker
![]()
![]()
Het woord komt van het Turks. Dan is het niet Turksquote:Men neemt aan dat yoghurt oorspronkelijk is ontstaan in Centraal-Azië
Boxershort.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zit jij ook in je bikini buiten?
En waar kwamen Turken vandaan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:55 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
[..]
Het woord komt van het Turks. Dan is het niet Turks. Of is lahmacun Arabisch?
Kom je hier zitten dan? Er is nog een stoel vrijquote:
Wel verleidelijk...quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom je hier zitten dan? Er is nog een stoel vrij
....quote:
Yeah baby!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:33 schreef Blocko het volgende:
The fuck volgens mij heb ik me tentame () gewoon gehaald
IK MOET LACHEN WANT IK BEN ZO BRAAF!!!!
Pallestijnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Blocko het volgende:
Wij hebben toch deze gasten:
[ afbeelding ]
Telt dat niet als tokkie dan?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
In Irak zouden zij binnen een week morsdood zijnWilde net iets in dezelfde strekking zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met z'n powerlevel natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef Blocko het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe je je haren zo krijgt als die middelste jongen (dus nummero 3 van links)
Welke is het meest gelukt in jouw optiek?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wilde net iets in dezelfde strekking zeggen..
Ze zouden ook iets in Thailand met hun poepert kunnen doen. Gegarandeerd succes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke is het meest gelukt in jouw optiek?
Dan ga ik voor de meest linkse, hij zou zo in California iets met een gitaar kunnen gaan doen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef Blocko het volgende:
Ik garandeer je dat ik mijn haren niet zo krijg met een shitload aan gel en spray.
Me armen begeven het al als ik 5 minuten bezig ben met me haar laten we dat dus vooral niet met een factor 5 vermenigvuldigenquote:
Hmm gelukt... lastig, weet namelijk niet wat het voor moet stellenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke is het meest gelukt in jouw optiek?
Dan ga ik voor de meest linkse, hij zou zo in California iets met een gitaar kunnen gaan doen
De rechtse kan zo in Dexter![]()
In dat opzicht ben ik ook blij dat ik geen meisje/vrouw ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Me armen begeven het al als ik 5 minuten bezig ben met me haar laten we dat dus vooral niet met een factor 5 vermenigvuldigen
Vrouwen zijn toch ook gewoon lui? Ze doen gewoon "alsof" en wij mannen zijn collectief blind.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik ook blij dat ik geen meisje/vrouw ben..
Erger dan mannen, veel erger dan mannen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon lui? Ze doen gewoon "alsof" en wij mannen zijn collectief blind.
Borstelen, epileren, ontharen, scheren, opmaken middels make-up en noem haar maar op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon lui? Ze doen gewoon "alsof" en wij mannen zijn collectief blind.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
In Irak zouden zij binnen een week morsdood zijnTerecht, wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And remember, respect is everything!
Ja dat doen ze om een man aan de haak te slaan, wanneer ze eentje hebben binnengehaald stopt al dat arbeidintensief werk geleidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Borstelen, epileren, ontharen, scheren, opmaken middels make-up en noem haar maar op.
En dan zeuren wij over baard scheren/bijhouden en even de haren in orde maken..
En dan beginnen ze te eten, heel erg veel te eten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat doen ze om een man aan de haak te slaan, wanneer ze eentje hebben binnengehaald stopt al dat arbeidintensief werk geleidelijk.
Hetzelfde geldt voor mannen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat doen ze om een man aan de haak te slaan, wanneer ze eentje hebben binnengehaald stopt al dat arbeidintensief werk geleidelijk.
Ik ga dat opstellen in mijn huwelijkscontract, dat vrouw beneden een verplichte gewicht moet blijven - buiten zwangerschappen - anders wordt het huwelijk teniet gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef Blocko het volgende:
[..]
En dan beginnen ze te eten, heel erg veel te eten.
In een korte tijd is die beeldschone dame dan veranderd in een of andere zak aardappelen.
Oplichting is het gewoon.
Mmm, mannen blijven meestal hetzelfde, tenzij het van die types zijn die echt uit zijn op seks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mannen.. Het worden onbeschofte horken.
Stel je voor dat wij als mannen een kapper binnenlopen, broek naar beneden, "ik wil een lijntje tot mijn navel"quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Borstelen, epileren, ontharen, scheren, opmaken middels make-up en noem haar maar op.
En dan zeuren wij over baard scheren/bijhouden en even de haren in orde maken..
:S?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij als mannen een kapper binnenlopen, broek naar beneden, "ik wil een lijntje tot mijn navel"![]()
Tot voor kort wist ik niet wat ze bij vrouwenkappers uitspookten
Ik zou ze alle 4 hoeken. Pubers die denken dat ze iets zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Blocko het volgende:
Wij hebben toch deze gasten:
[ afbeelding ]
Telt dat niet als tokkie dan?
watquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij als mannen een kapper binnenlopen, broek naar beneden, "ik wil een lijntje tot mijn navel"![]()
Tot voor kort wist ik niet wat ze bij vrouwenkappers uitspookten
Dankje..quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Speciaal voor Ayca: een Turkse baas met oorbel!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaleesa, inhouden please bij zoveel bir
Die gozers zitten allang vast hoor, enge lelijke pimps.. Dat een meid daar voor kan vallen begrijp ik dus totaal niet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die gozers zitten allang vast hoor, enge lelijke pimps.. Dat een meid daar voor kan vallen begrijp ik dus totaal niet!
Daar ga je dan:quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saban B. Een vriend van me kent hem. Koerdische Turk. Zit nu in Turkije ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef Triggershot het volgende:
Het is toch Saban B die in Turkije zit en niet zij?
Wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Saban B. Een vriend van me kent me. Koerdische Turk. Zit nu in Turkije ja.
Ja daag, bron?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Steven Brown heeft ook op Fok gepost dus ik kijk nergens meer van op
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steve_Brown_%281954%29quote:Steven Kees Aaron (Steve) Brown (Roseville (Californië), 26 oktober 1954) is een Nederlands zakenman en auteur van Amerikaanse afkomst
Op jouw jonge leeftijd heb je heel wat mee mogen makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was ooit close met de zoon van Sam Klepper.. Dat was pas eng
http://forum.fok.nl/user/history/235320quote:
Het was een toffe gozer hoor.. Totdat hij me vertelde wie zn papa was en dat hij van plan was om in zn pappie zn voetstappen te treden.. Toen heb ik al het contact verbrokenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op jouw jonge leeftijd heb je heel wat mee mogen maken
dat was volgens mij een hoaxquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/235320
Ja, ik denk dat hij het echt is.
Maar weet dat niet zeker
Hoezo?quote:
Veel plezier... maar, nou en?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga douchen, opruimen, stofzuigen, dweilen, was buiten hangen, in de zon zitten, toetje klaar maken, visite ontvangen, avond eten maken, cocktails drinken!
okquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga douchen, opruimen, stofzuigen, dweilen, was buiten hangen, in de zon zitten, toetje klaar maken, visite ontvangen, avond eten maken, cocktails drinken!
kquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Veel plezierrrquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Moest glimlachen om "spanje".quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef EnterToets het volgende:
Bioscoopje, etentje, filmpje, vriendje, bedje, spanje
Mensen die verkleinwoorden gebruiken![]()
Understatement.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:28 schreef Ayca het volgende:
En misschien ben ik ook wel een klein beetje ziek ja.
Heb jij hem helemaal gezien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor bij het zieke kijken
"Het achterliggende verhaal"
Ik lolde
Ik heb de film 3 keer gekekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb jij hem helemaal gezien?
Ik meen het wel hoor, zou het bijna kunst willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |