Nee, dat zijn mannetje en vrouwtje, voorafgegaan door een persoonlijk voornaamwoord waarmee de gebruiker bezitting bedoelt.quote:
Een bezittelijk voornaamwoord heet dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannetje en vrouwtje, voorafgegaan door een persoonlijk voornaamwoord waarmee de gebruiker bezitting bedoelt.
Dinnetje vind ik nog erger.quote:
Zo heet het voornaamwoord dat ze zouden moeten gebruiken.quote:
Hem vrouwtjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannetje en vrouwtje, voorafgegaan door een persoonlijk voornaamwoord waarmee de gebruiker bezitting bedoelt.
Een kleine blik bier of een kleine fles bier?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje pakken hier in het zonnetje.
kutje, jij was eerder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje pakken hier in het zonnetje.
Er staat toch niks in de klacht over meervouden of wel dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jongen gaan jullie mee een bier pakken?
Sorry ik heb een beet haast.
onterechte klacht
Het was een pijpje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef NegruVoda het volgende:
[..]
Een kleine blik bier of een kleine fles bier?
En wat zei ze?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen een meisje. "Pijpje"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |