Nee, dat zijn mannetje en vrouwtje, voorafgegaan door een persoonlijk voornaamwoord waarmee de gebruiker bezitting bedoelt.quote:
Een bezittelijk voornaamwoord heet dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannetje en vrouwtje, voorafgegaan door een persoonlijk voornaamwoord waarmee de gebruiker bezitting bedoelt.
Dinnetje vind ik nog erger.quote:
Zo heet het voornaamwoord dat ze zouden moeten gebruiken.quote:
Hem vrouwtjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannetje en vrouwtje, voorafgegaan door een persoonlijk voornaamwoord waarmee de gebruiker bezitting bedoelt.
Een kleine blik bier of een kleine fles bier?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje pakken hier in het zonnetje.
kutje, jij was eerder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje pakken hier in het zonnetje.
Er staat toch niks in de klacht over meervouden of wel dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jongen gaan jullie mee een bier pakken?
Sorry ik heb een beet haast.
onterechte klacht
Het was een pijpje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef NegruVoda het volgende:
[..]
Een kleine blik bier of een kleine fles bier?
En wat zei ze?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen een meisje. "Pijpje"?
*pets*quote:
Dat is idd jammer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
*pets*
Het blijkt nogal dubbelzinnigjes te zijn, en als zodanig niet geschikt als openingszinnetje.
Dat is om er luchtigheid in een dure aanschaf te verzachten inderdaad. Maar het kan ook geruststellend werken tijdens een grote verbouwing. "Daar komt een nieuw muurtje, daar een nieuw keukentje". Dat zijn best dingen die mensen op hun zenuwen kunnen werken en dan is het ineens heel overzichtelijk en klein.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
Van die verkopers praten ook altijd zo. Toestelletje, abonnementje, prijsje etc.
kindekequote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:40 schreef Tocadisco het volgende:
Dat hier nog niemand heeft geklaagd over zaken als 'menneke' en 'autooke'.
Dat klinkt goor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga altijd lekker rookje doe. Met vriendjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |