Wel eerst bellen!quote:
Owja bijna vergeten, dalijk ben je net aan het uitmesten enzo..quote:
Zullen we samen gaan, dan moeten we 2x bellenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten, dalijk ben je net aan het uitmesten enzo..
wel in je badjas dan..quote:
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan, dan moeten we 2x bellen
Je kan toch ook even van te voren bellen dat je toch in de buurt gaat zijn en dus wel even langs kan komen als het uitkomt? Hoeft toch niet per sé of weken van te voren of onaangekondigd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik heb er juist een hekel aan wanneer je weken van te voren moet plannen en dan eigenlijk geen tijd meer hebt of zin. Liever dat iemand gewoon spontaan langskomt.
Goed idee, moeten we wel zorgen dat we haar in ochtendjas overvallen. Maar om te zorgen dat ze zich niet gaat schamen moeten wij ook allemaal een ochtendjas aandoen.quote:
Gewoon naakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed idee, moeten we wel zorgen dat we haar in ochtendjas overvallen. Maar om te zorgen dat ze zich niet gaat schamen moeten wij ook allemaal een ochtendjas aandoen.
Mijn jas draag ik hele dag door dus komt wel goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed idee, moeten we wel zorgen dat we haar in ochtendjas overvallen. Maar om te zorgen dat ze zich niet gaat schamen moeten wij ook allemaal een ochtendjas aandoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |