Wel eerst bellen!quote:
Owja bijna vergeten, dalijk ben je net aan het uitmesten enzo..quote:
Zullen we samen gaan, dan moeten we 2x bellenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten, dalijk ben je net aan het uitmesten enzo..
wel in je badjas dan..quote:
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan, dan moeten we 2x bellen
Je kan toch ook even van te voren bellen dat je toch in de buurt gaat zijn en dus wel even langs kan komen als het uitkomt? Hoeft toch niet per sé of weken van te voren of onaangekondigd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik heb er juist een hekel aan wanneer je weken van te voren moet plannen en dan eigenlijk geen tijd meer hebt of zin. Liever dat iemand gewoon spontaan langskomt.
Goed idee, moeten we wel zorgen dat we haar in ochtendjas overvallen. Maar om te zorgen dat ze zich niet gaat schamen moeten wij ook allemaal een ochtendjas aandoen.quote:
Gewoon naakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed idee, moeten we wel zorgen dat we haar in ochtendjas overvallen. Maar om te zorgen dat ze zich niet gaat schamen moeten wij ook allemaal een ochtendjas aandoen.
Mijn jas draag ik hele dag door dus komt wel goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed idee, moeten we wel zorgen dat we haar in ochtendjas overvallen. Maar om te zorgen dat ze zich niet gaat schamen moeten wij ook allemaal een ochtendjas aandoen.
Dat zeg ik nooit...ik drink niet eens koffiequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
Krijg je ervan als je altijd maar enthousiast tegen iedereen roept van "en je mag áááltijd langskomen hoor, koffie staat altijd klaar, gezellieieieie!!!"
Laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zeg ik nooit...ik drink niet eens koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha, heb al 2x een meeting gehad hier, goed te doen hoor.quote:
Dan zou ik helemaal in een deuk liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd om te douchen, alleen niet als er juist op dat moment visite aan de deur staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef MPC60 het volgende:
Je komt een beetje ongeorganiseerd over. Geen tijd om te douchen, schijnbaar een rommelig huis, wees blij dat er nog mensen bij je langs willen komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Laat dan maar zittenEhm, i drink ook geen bier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb wel koffie en bier in huis, voor de visite.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Een rommelig huis is juist een teken dat erin geleefd wordt. Vind mensen die alles pico bello in orde en opgeruimd hebben beetje creepyquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal in een deuk liggen.
[..]
Ik heb wel tijd om te douchen, alleen niet als er juist op dat moment visite aan de deur staat.
En het huis is momenteel rommelig ja, verbouwing enzo.
Hoelaat spreken we af?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, i drink ook geen bier...
Oké heffquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Mijn jas draag ik hele dag door dus komt wel goed
Ja zie, je bent helemaal voorbereid op visite. Dat ruiken ze hoor. Als beren bij een kampeerplaats.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef snakelady het volgende:
Ehm, i drink ook geen bier...
Zou ik een kans maken denk je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is dit een sollicitatie voor Playmate?
100%quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou ik een kans maken denk je?.
Potverdomme ze valt op meisjes.quote:
Nederlanders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef snakelady het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die spontaan zonder eerst even te bellen op visite komen.
Ik kom ook naakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaja, en ik moet dit geloven. Dan ben ik straks de enige die naakt komt zeker.
Hey classpcquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag 14:00 sollicitatiegesprek?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach dit is hetzelfde als dat andere topic dat als je iemand tegenkomt die je niet wil spreken toch blijft staan om te pratenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
Ik zie het probleem niet. Ook aan de deur kan je imo zeggen dat het niet uitkomt. Dat is niet zoveel verschil met de telefoon. Die vriendin neemt zelf het risico dat het niet uitkomt en ze we er moet oprotten.
Dat is het probleem, ik ben een watje wat dat betreft en ik kan dan geen nee zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
Ik zie het probleem niet. Ook aan de deur kan je imo zeggen dat het niet uitkomt. Dat is niet zoveel verschil met de telefoon. Die vriendin neemt zelf het risico dat het niet uitkomt en ze we er moet oprotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |