Komt er ook 1 klaar in z'n tighty whities.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef Olep het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUj
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Komt er ook 1 klaar in z'n tighty whities.
Hier zit een vrouw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef zarGon het volgende:
En dit kon niet in het lopende nachtbagger want?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Komt er ook 1 klaar in z'n tighty whities.
Was dr al 1quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef zarGon het volgende:
En dit kon niet in het lopende nachtbagger want?
PICS! PICS!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Was dr al 1?
Ja maar ik ben toch veel liever![]()
Ik heb nog een halve krat!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef cerror het volgende:
Als ik geen nieuw bier kan vinden ga ik slapen (hoge waarschijnlijkheid)
Als ik nieuw bier vind ben ik nog even aanwezig (lage waarschijnlikheid).
Ik heb een bierradar.
Doei.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef cerror het volgende:
Als ik geen nieuw bier kan vinden ga ik slapen (hoge waarschijnlijkheid)
Als ik nieuw bier vind ben ik nog even aanwezig (lage waarschijnlikheid).
Ik heb een bierradar.
Moet dat?quote:
Je hebt er zelfs in gereageerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Was dr al 1?
Ja maar ik ben toch veel liever![]()
Je bedoeld dat kom langs topic?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs in gereageerd..
Geen idee of je lief bent, maar toch maar een aai over je bol, hoor.
Ik bedoelt inderdaad dat topic van Paramnesia.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bedoeld dat kom langs topic?
Aai over de bol tijd
Wie is hij nou weer dan?quote:
Nee echt insomnia.. Kom tegenwoordig niet meer in slaap voor een uur of negen smorgens.. de afgelopen twee dagen was het zelfs pas 1 uur smiddagsquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoelt inderdaad dat topic van Paramnesia.
Last van insomnia of gewoon chronisch slaaptekort?
14!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mag jij nog wel zo lang opblijven van pappie en mammie dan?quote:
Geen idee, ik slaap 's nachts bijna nooit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee echt insomnia.. Kom tegenwoordig niet meer in slaap voor een uur of negen smorgens.. de afgelopen twee dagen was het zelfs pas 1 uur smiddags
Hoe kom ik er vanaf?
nee, ken nie slappie doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mag jij nog wel zo lang opblijven van pappie en mammie dan?
quote:
Overdag wel? Gewoon normale slaapuren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, ik slaap 's nachts bijna nooit..
Vetklepquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:42 schreef Olep het volgende:
Pussy.
Quoten is lastigquote:
ja klopt.quote:
Geeft niks, van je fouten leer jequote:
Als ik 's nachts niet slaap, moet ik het ooit wel inhalen ja. Meestal in de middag en avond.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Overdag wel? Gewoon normale slaapuren?
nou nou nou.... Nou op al die bassie en adriaan worst die je eet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:44 schreef Olep het volgende:
waar baseer je dat op porsche?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
nou nou nou.... Nou op al die bassie en adriaan worst die je eet!
klopt!!!!!!!!!!! EINS111!!!!1!!!!!! IK ZEI KLOPT 11!!!!!!11!! ROFLMAOquote:
Ja het lastige alleen is dat de meeste mensen in de maatschappij daar niet aan meedoen.. Ik kan de dokter bijv niet savonds bellen voor een afspraakquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik 's nachts niet slaap, moet ik het ooit wel inhalen ja. Meestal in de middag en avond.
Je bent gewoon een nachtmens. Niet tegen vechten, maar gewoon alles andersom doen.
Ja wat moet ik anders doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:47 schreef zarGon het volgende:
Discussie aangaan nadat je vetklep op het internet wordt genoemd door een 14-jarige.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:47 schreef zarGon het volgende:
Discussie aangaan nadat je vetklep op het internet wordt genoemd door een 14-jarige.
ja ik ga zo slapen, 7:15 eruit.quote:
Ik geloof niet dat jij daar om zou moeten lachenquote:
Negeren? Of creatieve tegenantwoorden posten? Die discussie verlies je al op het moment dat je die aangaat.quote:
wrom nie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij daar om zou moeten lachen
ik ben te goed drom verliest ie! EINS11!!!!!111111!!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Negeren? Of creatieve tegenantwoorden posten? Die discussie verlies je al op het moment dat je die aangaat.
Ach, ik vind het wel grappig. Als ik de discussie verlies, jammer. Mijn penis zal er niet kleiner van worden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Negeren? Of creatieve tegenantwoorden posten? Die discussie verlies je al op het moment dat je die aangaat.
Neuh!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:51 schreef porsche1 het volgende:
Heuj heuj meisje, neuke liesje? Ik ben 21 en heel geil!
komt omdat je al niks hebt! EINS11!!!!!11111 ROFLMAOquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel grappig. Als ik de discussie verlies, jammer. Mijn penis zal er niet kleiner van worden.
liesje! Welcome back!quote:
dan niet héquote:
Ik heb al niks wat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
komt omdat je al niks hebt! EINS11!!!!!11111 ROFLMAO
Heeft de dokter een oplossing, ja?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja het lastige alleen is dat de meeste mensen in de maatschappij daar niet aan meedoen.. Ik kan de dokter bijv niet savonds bellen voor een afspraak
Nah dat waarschijnlijk niet echt, maar wel slaaptablettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft de dokter een oplossing, ja?
Sowieso werkt deze maatschappij het beste voor werkloze mensen. Alles is open wanneer zij werken en gesloten wanneer zij eindelijk eens zaken kunnen regelen.
Da's wel knap klote, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nah dat waarschijnlijk niet echt, maar wel slaaptabletten![]()
Plus zit met mn rug en heb verdomd snel pijnstillers nodig, enige probleem is dus dak elke keer niet kan bellen
niks in je broek!quote:
Wat voor pijnstillers gebruik je dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nah dat waarschijnlijk niet echt, maar wel slaaptabletten![]()
Plus zit met mn rug en heb verdomd snel pijnstillers nodig, enige probleem is dus dak elke keer niet kan bellen
ik niequote:
Ja joh!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's wel knap klote, ja.
Rantsoen voor een paar weeken inslaan de volgende keer?.
de maatschapij ben jij!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Zelfkennis is belangrijk in de maatschappij.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:02 schreef porsche1 het volgende:
ben slapen daaaaaaaag! Het was weer gezzelig ofzo
rode kat kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee echt insomnia.. Kom tegenwoordig niet meer in slaap voor een uur of negen smorgens.. de afgelopen twee dagen was het zelfs pas 1 uur smiddags
Hoe kom ik er vanaf?
Wat voor'n winkel? En daar heb je toch personeel voor?quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja joh!
Nee maar moet sowieso echt gaan slapen snachts binnenkort.. want ga tegen het nieuwe jaar ook een winkel openen en kan het niet maken om dan alleen snachts open te zijn
Kom je dr nou pas achter?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:07 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Kom je dr nou pas achter?je bent wel laat van begrip! Ow nee sorry je was 14
Personeel heb je pas wanneer jij je zaak draaiende kan houden en genoeg inkomsten binnenkrijgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor'n winkel? En daar heb je toch personeel voor?.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:10 schreef porsche1 het volgende:
Ecxpo ofzo verloopt van die kut zooi, rotzooi, made in china dingen
Nee, ik ben van nature al een klein debiel ventje, dus de dokter ken der niks aan doenquote:
Ey ga je moeder afzijken ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:10 schreef porsche1 het volgende:
Ecxpo ofzo verloopt van die kut zooi, rotzooi, made in china dingen
Lippentelefoon? WTF,quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Personeel heb je pas wanneer jij je zaak draaiende kan houden en genoeg inkomsten binnenkrijgt
Maar je moet denken aan een soort van Expo, maar dan alles wat met romantiek te maken heeftleuke hebbedingetjes zoals bv een lippentelefoon en allemaal dat soort gekkigheid
ali boom noot?quote:
Je groeit in je slaap.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben van nature al een klein debiel ventje, dus de dokter ken der niks aan doen
ja want daar masturbeer jij op! EINS111!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey ga je moeder afzijken ofzodenk je nou echt dat het mij ook maar een kont interesseert wat jij zegt?
niettus, ikku niettusquote:
Ja naja gewoon een hoop gekkigheid dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lippentelefoon? WTF,.
Lijkt mij dan inderdaad handig als je op normale werktijden in de winkel gaat staan..
DIKZAK! PAPZAK!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja naja gewoon een hoop gekkigheid dus
Ben ff patat (PATAT) maken!brb!
oe!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja naja gewoon een hoop gekkigheid dus
Ben ff patat (PATAT) maken!brb!
Ook een bordje?quote:
Komt wel goed schatje! Van die godver de pleuris kanker reclame, word ik zo ziek van hé!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het komt wel goed schatje
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:19 schreef Grulez het volgende:
Zo'n kutkind waarbij je aan zn vader kan zien dat het stiekem een homo in de dop is...
NEE, JE DROOMT!quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:20 schreef Olep het volgende:
[..]
Ga jij met je grafkop nou maar slapen. Inteelt.
je staat op de noordpool in je droom met een Computerquote:
ja, ik heb er al eentje!quote:
Dat doe je goed. Als je nu nog even je teelballen opeet komt er niet nog meer inteeltquote:
Ohw......quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
je staat op de noordpool in je droom met een Computer
das je iglo...quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw......![]()
Nee man! ik zit in de woonkamer!![]()
1tje? kan je er meer hebben dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:24 schreef Red_Cat het volgende:
Mjaaammm!heb dr zin in! Niemand die ook een bordje patat wil?
[ afbeelding ]
IKKE!!! Ik kan ook lief zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:24 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abe Naturlich!!quote:
neequote:
alle 4 ikke!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Abe Naturlich!!ik heb in de aanbieding: Mayonaise, knoflooksaus, curry en ketchup!
ik ben nu doodquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja lief ben je als je op commando dood kan vallen.
[ afbeelding ]
Geen Mad Sauce?quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Abe Naturlich!!ik heb in de aanbieding: Mayonaise, knoflooksaus, curry en ketchup!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik zit vol met goeie ideeënquote:
nee ken nie, of je moet ruilen, een zeldzame tegen 2 minder zeldzamen.quote:
klaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Mooi. Dan mag je nu een gat graven en daar in gaan liggen.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:28 schreef zarGon het volgende:
Ooit patat met yoghurt inclusief sambal gegeten?
Goed, nu worden je handen vastgebonden. Mond afgeplakt. Zand erover. Doeiquote:
maar dan ken ik nie reageren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Goed, nu worden je handen vastgebonden. Mond afgeplakt. Zand erover. Doei
das zeker weer turks vrete?quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:28 schreef zarGon het volgende:
Ooit patat met yoghurt inclusief sambal gegeten?
Nee dat niet verkopen ze niet hierquote:
quote:
klopt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, zonder appelmoes is alles smerig he
Ik weet het, ik post als een 14 jarigequote:Op dinsdag 2 december 2008 03:32 schreef zarGon het volgende:
Olep, ik vraag mij eigenlijk af hoe oud jij bent en hoe jij eruit ziet...
jup!quote:
mayo en ketchup okay, maar yoghurt. Raar volk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Mayonaise, ketchup en yoghurt.
Het klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Mayonaise, ketchup en yoghurt.
joepie...quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
mayo en ketchup okay, maar yoghurt. Raar volk.
Het woord yoghurt is zelfs Turks eh, dus wat verwacht je.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
mayo en ketchup okay, maar yoghurt. Raar volk.
maar uit nieuwschierigheid, draag jij een boerka, of een doek?quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woord yoghurt is zelfs Turks eh, dus wat verwacht je.
Ja maar ja maar, jij hebt van die lieve ouders die midden in de nacht vet lekkere dingen meenemen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja joh, ga het allemaal zitten eten en kom mij vertellen hoe lekker het wel allemaal klinkt.
zie foboquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
maar uit nieuwschierigheid, draag jij een boerka, of een doek?
benk te lui voorquote:
Damn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
verdomme ja.quote:
Ja maar, ja maar, dat is op!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, jij hebt van die lieve ouders die midden in de nacht vet lekkere dingen meenemen!
quote:
Ja maar, ja maar ik had niks die nacht jaquote:
jezus schrik me de pest pleurisquote:
Ja maar, je kunt nu toch wel delen. Maak anders eens foto's voor je gaat eten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ik had niks die nacht ja![]()
aai over de bol van mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als "lief," en "schattig,
".
Dank je wel,.
Dat zeg ik ook altijd tegen mn dochter als ze zich verkleed heeft als prinsesquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als "lief," en "schattig,
".
Dank je wel,.
Eet eehhh droom smakelijk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:45 schreef Grulez het volgende:
ik ga maar eens offline... dromen over patat en saus.
Dat klinkt als een natte droom voor menigen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:45 schreef Grulez het volgende:
ik ga maar eens offline... dromen over patat en saus.
Puhlease stohop, ik bloos.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:45 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mn dochter als ze zich verkleed heeft als prinses![]()
Alsjeblieft
baard tulband bom gewaadquote:
Helaasch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat je geen meisje bent, Olep. Jammer.
daar was ik 12 ofzo hehequote:Op dinsdag 2 december 2008 03:47 schreef Olep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is porsche1. Hhallo
Ah, begrijpelijk dat hij een beetje schrikt van autoriteit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:47 schreef Olep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is porsche1. Hhallo
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees blij, jij kan nu nog naar 15-jarige meisjes kijken zonder schuldgevoel..
Het is wel al bijna op, maar vooruitquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt nu toch wel delen. Maak anders eens foto's voor je gaat eten..
heulllll wel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt heel ende gaar geen baard in den keel..
Ik geloof best dat het verrukkelijk en appetijtelijk is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is wel al bijna op, maar vooruit
Hier mn patat:
[ afbeelding ]
En hier mn mayo met chili saus:
[ afbeelding ]
De mayo en chili saus ziet er op de cam minder lekker uit, maar geloof mij! Het is echt verrukkelijk![]()
![]()
ranzig die saus!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is wel al bijna op, maar vooruit
Hier mn patat:
[ afbeelding ]
En hier mn mayo met chili saus:
[ afbeelding ]
De mayo en chili saus ziet er op de cam minder lekker uit, maar geloof mij! Het is echt verrukkelijk![]()
![]()
Volgende keer maak ik ook een bordje voor jou klaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het verrukkelijk en appetijtelijk is..
Eet smakelijk nog, eh.
wat jongaaahquote:
jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voel je je mannelijkheid gekrenkt?>.
Kun je het niet opsturen via de post ofzo nu?quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:53 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik ook een bordje voor jou klaar
Nou zegquote:
Sure PM je adres maarquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je het niet opsturen via de post ofzo nu?
jij hebt geen huis, dus kan heul niet opsturen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je het niet opsturen via de post ofzo nu?
kom dan kom dan he kankah knuppel.quote:
Nja dat ligt aan de camquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja!
Dat geloof ik ook heul wel,
maar het ziet er zo ranzig uit
quote:
Boh gek, pas maar op met je taalgebruik. Straks hoort je moeder het,quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kom dan kom dan he kankah knuppel.![]()
maak het dan ook hard en zet er geenquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kom dan kom dan he kankah knuppel.![]()
Kapsalon ziet er ook ranzig uit voor veel mensen, maar hell, ik zou het hier en nu opeten!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja!
Dat geloof ik ook heul wel,
maar het ziet er zo ranzig uit
Het zou wel echt een actie zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Ik geloof best dat jij het zou opsturen, ja.
- zarGon, wat zit er in het pakje dat je net ontvangen hebt?
Euh, patat! Hoezo?.
Dat heb ik nog nooit gegeten! Wil het nog wel steedsquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kapsalon ziet er ook ranzig uit voor veel mensen, maar hell, ik zou het hier en nu opeten!
kankah neus! Kom dan hé kom dan wedstrijd friet etenquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:57 schreef Olep het volgende:
[..]
Boh gek, pas maar op met je taalgebruik. Straks hoort je moeder het,
straks word olepje boos.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
maak het dan ook hard en zet er geenachter
Nee, we gingen toch vechten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kankah neus! Kom dan hé kom dan wedstrijd friet eten
Ja en pas uit, want dan heb je de poppen aan het schijtenquote:
ow, ik dacht wedstrijd friet eten...quote:
Nee, vechten. Nu.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow, ik dacht wedstrijd friet eten...
HET IS PATAT! KNURFT!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Verkopen ze het wel in je woonplaats? Het is in ieder geval een godsgeschenk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gegeten! Wil het nog wel steeds
Het is patat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kankah neus! Kom dan hé kom dan wedstrijd friet eten
spannend, maar toch wel spreekwoordelijke poppen hé? Geen echte, denk nou is na, poppen kunnen niet schijten!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja en pas uit, want dan heb je de poppen aan het schijten
Volgens mij welquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verkopen ze het wel in je woonplaats? Het is in ieder geval een godsgeschenk.!
Trouwens, ik dacht dat je omgeving Rotterdam woonde, want Feyenoord. Waar ergens onder de rivieren woon jij nou weer,quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
KOM DAN VERDOMMEquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
spannend, maar toch wel spreekwoordelijke poppen hé? Geen echte, denk nou is na, poppen kunnen niet schijten!
Is dit topic toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Volgens mij welbinnenkort toch maar eens rondzoeken
Told uquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit topic toch nog ergens goed voor.
Zeeland!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwens, ik dacht dat je omgeving Rotterdam woonde, want Feyenoord. Waar ergens onder de rivieren woon jij nou weer,.
houd je muil kanker knuppel ik own je!!quote:
wel!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:04 schreef Olep het volgende:
[..]
ROTJOCHIE NU WIL JE OPEENS NIET MEER?
FRIETquote:
BEN E R TOGgggquote:
PATAT PATAT PATAT!!quote:
FRIET!quote:
F R I E Tquote:
ja ik wou net aan zijn haren trekkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:07 schreef zarGon het volgende:
Zeg Olep en porsche1, kusje op de wangen en het is bijgelegd.
Wat een meidenruzie ook..
Na het eten komt het slaapgevoel. Nog meer frituren!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
Wayooooer is iets goed mis
Ik ben aan het gapen
ik wou net gaan knijpen en krauwenquote:
Ik ga gewoon proberen om in bed te gaan liggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na het eten komt het slaapgevoel. Nog meer frituren!
owquote:
En hoe weet jij nou of je dat niet wilt? Heb je dat wel eens gehad dan? Wie weet is het wel heeeeeel lekkerquote:
die stinkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En hoe weet jij nou of je dat niet wilt? Heb je dat wel eens gehad dan? Wie weet is het wel heeeeeel lekker
Klinkt gewillig,quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon proberen om in bed te gaan liggennee heb je , ja kan je krijgen
doeiquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:13 schreef Red_Cat het volgende:
Ja ik ga het proberen! ben vastbesloten! Mensen wish me luck, duim voor mij, ga schijten op de pot, doe iets!
Slaap lekker voor iedereen, en zo niet dan misschien tot strax weer
Nee. Ga jij maar slapen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:18 schreef porsche1 het volgende:
okay mag ik spamme zargon?
owkay turkse papa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |