Komt er ook 1 klaar in z'n tighty whities.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef Olep het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUj
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Komt er ook 1 klaar in z'n tighty whities.
Hier zit een vrouw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef zarGon het volgende:
En dit kon niet in het lopende nachtbagger want?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Komt er ook 1 klaar in z'n tighty whities.
Was dr al 1quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef zarGon het volgende:
En dit kon niet in het lopende nachtbagger want?
PICS! PICS!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Was dr al 1?
Ja maar ik ben toch veel liever![]()
Ik heb nog een halve krat!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef cerror het volgende:
Als ik geen nieuw bier kan vinden ga ik slapen (hoge waarschijnlijkheid)
Als ik nieuw bier vind ben ik nog even aanwezig (lage waarschijnlikheid).
Ik heb een bierradar.
Doei.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef cerror het volgende:
Als ik geen nieuw bier kan vinden ga ik slapen (hoge waarschijnlijkheid)
Als ik nieuw bier vind ben ik nog even aanwezig (lage waarschijnlikheid).
Ik heb een bierradar.
Moet dat?quote:
Je hebt er zelfs in gereageerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Was dr al 1?
Ja maar ik ben toch veel liever![]()
Je bedoeld dat kom langs topic?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs in gereageerd..
Geen idee of je lief bent, maar toch maar een aai over je bol, hoor.
Ik bedoelt inderdaad dat topic van Paramnesia.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bedoeld dat kom langs topic?
Aai over de bol tijd
Wie is hij nou weer dan?quote:
Nee echt insomnia.. Kom tegenwoordig niet meer in slaap voor een uur of negen smorgens.. de afgelopen twee dagen was het zelfs pas 1 uur smiddagsquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoelt inderdaad dat topic van Paramnesia.
Last van insomnia of gewoon chronisch slaaptekort?
14!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mag jij nog wel zo lang opblijven van pappie en mammie dan?quote:
Geen idee, ik slaap 's nachts bijna nooit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee echt insomnia.. Kom tegenwoordig niet meer in slaap voor een uur of negen smorgens.. de afgelopen twee dagen was het zelfs pas 1 uur smiddags
Hoe kom ik er vanaf?
nee, ken nie slappie doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mag jij nog wel zo lang opblijven van pappie en mammie dan?
quote:
Overdag wel? Gewoon normale slaapuren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, ik slaap 's nachts bijna nooit..
Vetklepquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:42 schreef Olep het volgende:
Pussy.
Quoten is lastigquote:
ja klopt.quote:
Geeft niks, van je fouten leer jequote:
Als ik 's nachts niet slaap, moet ik het ooit wel inhalen ja. Meestal in de middag en avond.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Overdag wel? Gewoon normale slaapuren?
nou nou nou.... Nou op al die bassie en adriaan worst die je eet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:44 schreef Olep het volgende:
waar baseer je dat op porsche?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
nou nou nou.... Nou op al die bassie en adriaan worst die je eet!
klopt!!!!!!!!!!! EINS111!!!!1!!!!!! IK ZEI KLOPT 11!!!!!!11!! ROFLMAOquote:
Ja het lastige alleen is dat de meeste mensen in de maatschappij daar niet aan meedoen.. Ik kan de dokter bijv niet savonds bellen voor een afspraakquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik 's nachts niet slaap, moet ik het ooit wel inhalen ja. Meestal in de middag en avond.
Je bent gewoon een nachtmens. Niet tegen vechten, maar gewoon alles andersom doen.
Ja wat moet ik anders doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:47 schreef zarGon het volgende:
Discussie aangaan nadat je vetklep op het internet wordt genoemd door een 14-jarige.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:47 schreef zarGon het volgende:
Discussie aangaan nadat je vetklep op het internet wordt genoemd door een 14-jarige.
ja ik ga zo slapen, 7:15 eruit.quote:
Ik geloof niet dat jij daar om zou moeten lachenquote:
Negeren? Of creatieve tegenantwoorden posten? Die discussie verlies je al op het moment dat je die aangaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |