abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109599301
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Ferdo het volgende:
En zoals op elke weg word je geacht de maximumsnelheid aan te houden zoals die voor je voertuig geldt.
Uhuh :').
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_109599342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ken er een paar waar je voordat je de invoeger krijgt nog een flinke bocht kan maken. O.a. A9 en A4/A5 hebben een aantal van deze grapjes.
De a5 heeft niet eens op/afritten :')

Welke op de a4 dan? A9 ken ik alleen tussen badhoevendorp en diemen, ook niks bijzonders gezien.
pi_109599505
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,108.86,,0,5.38

Enige die even nu in mij opkomt, maar zelfs hier heb je nog zat tijd om na de bocht op te trekken.
  FOK!fotograaf woensdag 28 maart 2012 @ 10:58:29 #179
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109599561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

De a5 heeft niet eens op/afritten :')

Welke op de a4 dan? A9 ken ik alleen tussen badhoevendorp en diemen, ook niks bijzonders gezien.
A4/5 bij Hoofddorp. Daar ben ik met 70 doorheen geweest, 1x achterste voren gestaan... :P Doe ik ook niet meer. Verder heeft de A9 op het laatste stuk naar Alkmaar een paar rotdingen zitten.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:01:14 #180
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109599659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

A4/5 bij Hoofddorp. Daar ben ik met 70 doorheen geweest, 1x achterste voren gestaan... :P Doe ik ook niet meer. Verder heeft de A9 op het laatste stuk naar Alkmaar een paar rotdingen zitten.
há dat had ik bij de oprit Volendam op de A10 richting Zaandam. Ook zo'n fijne bocht, reed in een gare Slopel Astra, beetje aquaplaning en SWOEP keek ik in een stel koplampen van m'n achterligger :D
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  FOK!fotograaf woensdag 28 maart 2012 @ 11:03:48 #181
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109599752
Bij mij was het ook regen ja, was laat dus ging er met aardig tempo doorheen. Ik had onderstuur, corrigeerde en ging gelijktijdig over zo'n fijn wit vlak dat op de weg geverfd is. Sloeg volledig door naar extreem overstuur. Poot op het gas, stuur opengedraaid en maar laten glijden verder.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109600119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef MrKikker het volgende:

[..]

há dat had ik bij de oprit Volendam op de A10 richting Zaandam. Ook zo'n fijne bocht, reed in een gare Slopel Astra, beetje aquaplaning en SWOEP keek ik in een stel koplampen van m'n achterligger :D
Dat noem jij een moeilijk oprit? 8)7
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:19:12 #183
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109600310
Wel als je in een gare Slopel zonder profiel op de banden rijdt en je stuurmanskunsten bij zware regenval iets overschat :D
- God
pi_109600484
het ligt dus gewoon aan jezelf ja. Ik heb dit soort bochten van de winter in de stromende regen met 60+ genomen :{w

met de motor
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:25:38 #185
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109600574
Nou had het niet over de oprit en of deze moeilijk of makkelijk was, maar meer over het feit dat ik ook heb meegemaakt te zijn geslipt in *een* oprit ;)
- God
pi_109600593
nee dan is het goed :P
  FOK!fotograaf woensdag 28 maart 2012 @ 11:40:24 #187
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109601203
En daarmee komen we op het punt dat het niet op alle opritten mogelijk is om meteen al 100 te gaan rijden.
The summer is magic!

woensdag 28 maart 2012 @ 11:42:18 #188
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109601295
Probeer dan iig 90 of 80 te halen.
- God
pi_109601590
Bejaarden op opritten zijn er nu ook meer met dit weer geloof ik. Afgelopen weken al twee keer met 50 een oprit op gekomen met een trein van +/- 10 auto's achter opa en oma op vakantie..Ben je ze eindelijk voorbij (zij zitten nog steeds op 70 ofzo), kijk je opzij en ja hoor, weer zo'n oudje achter het stuur, vol verbazing kijkend naar al dat gejaag om hem heen. Als zelfs vrachtauto's achter je gaan flitsen en toeteren dan weet je dat je toe bent aan je rijpensioen denk ik dan...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109606982
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Bejaarden op opritten zijn er nu ook meer met dit weer geloof ik. Afgelopen weken al twee keer met 50 een oprit op gekomen met een trein van +/- 10 auto's achter opa en oma op vakantie..Ben je ze eindelijk voorbij (zij zitten nog steeds op 70 ofzo), kijk je opzij en ja hoor, weer zo'n oudje achter het stuur, vol verbazing kijkend naar al dat gejaag om hem heen. Als zelfs vrachtauto's achter je gaan flitsen en toeteren dan weet je dat je toe bent aan je rijpensioen denk ik dan...
Helemaal mee eens, en dan heb ik nog wel een auto die redelijk snel weer op snelheid is nadat je met 50 bent ingevoegd, maar als je dan ook nog es een chevy matiz hebt 0.8 literts, dan kan je dus lekker achter die opa en oma blijven hangen omdat je anders zelf levensgevaarlijk bezig bent :)
pi_109607017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef MrKikker het volgende:

[..]

true, maar dan kan je altijd nog moeite doen om richting de 100km/h te gaan en zelfs dat wil velen nog niet lukken.

[..]

zo'n bord staat vaak aan het begin van de oprit, wat inhoud dat je dus de hele oprit 100km/h mag, of aan het eind van de afrit, wat inhoud dat je dus de hele afrit nog 100km/h mag tot het stoplicht wat daar meestal dan staat.
Toen ik nog taxi reed, mocht ik bij bepaalde busjes blij zijn als ik met c.a. 70 km/h in kon voegen op de snelweg... 100 kunnen ze wel, maar dat duurt even een paar kilometer...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_109607198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat snap ik dus ook nooit! :') Als vrachtwagens gaan knipperen achter je en/of je zelfs door een vrachtwagen ingehaald wordt...wat de fuck gaat er dan niet om in je hoofd. Snap dan idd gewoon zelf dat het voorbij is..je kan het blijkbaar niet meer bijhouden allemaal.
pi_109607250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef resque het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, en dan heb ik nog wel een auto die redelijk snel weer op snelheid is nadat je met 50 bent ingevoegd, maar als je dan ook nog es een chevy matiz hebt 0.8 literts, dan kan je dus lekker achter die opa en oma blijven hangen omdat je anders zelf levensgevaarlijk bezig bent :)
Heb zelf wel eens meegemaakt vanuit Leewarden de Waldwei op(N31?) Hele lange oprit, met 2 bochtjes waar je met zeker 80 doorheen kan, en met 120+ in kan voegen... Desondanks ree ik laatst, om 22.00 achter een Yaris, die met 30 door die bochten ging, en met 50 invoegde op de N34, waar 100 is toegestaan..
Hier dus: http://g.co/maps/76ryd
Direct nadat ze waren ingevoegd, ben ik naar links gegaan om ze in te halen, en volgens mij zijn ze gewoon 50 blijven rijden..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_109607306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rottyfstraal dan eerder naar rechts op bokkenlul :W Ik ga je dus gewoon rechts voorbij
Tuurlijk :')
:O
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:36:14 #195
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109607737
http://g.co/maps/rcd42
Deze 2 opritten rijd ik regelmatig, en dan vooral richting rotterdam.
Maar met de auto neem ik die maar met 50, er hebben daar al regelmatig auto's omgekeerd gestaan.
pi_109608017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef H-D het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook nooit! :') Als vrachtwagens gaan knipperen achter je en/of je zelfs door een vrachtwagen ingehaald wordt...wat de fuck gaat er dan niet om in je hoofd. Snap dan idd gewoon zelf dat het voorbij is..je kan het blijkbaar niet meer bijhouden allemaal.
Koppigheid denk ik. De schoonpa van een vriend van me wil er gewoon niet aan. Nou en dat ie "soms een stoepje" meepakt? Je zou zo'n man eigenlijk heel hard de waarheid moeten vertellen: ja gisteren was het een paaltje, morgen misschien een kleuter. En dan dat papiertje afpakken. Niet willen luisteren en zelf niet in kunnen schatten betekent dat er voor je beslist gaat worden. Maar goed, hij moet toch herkeurd worden dit jaar en die keuring komt hij never nooit niet door. Hij kan niet eens meer zelfstandig instappen. :{w
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109608285
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Koppigheid denk ik. De schoonpa van een vriend van me wil er gewoon niet aan. Nou en dat ie "soms een stoepje" meepakt? Je zou zo'n man eigenlijk heel hard de waarheid moeten vertellen: ja gisteren was het een paaltje, morgen misschien een kleuter. En dan dat papiertje afpakken. Niet willen luisteren en zelf niet in kunnen schatten betekent dat er voor je beslist gaat worden. Maar goed, hij moet toch herkeurd worden dit jaar en die keuring komt hij never nooit niet door. Hij kan niet eens meer zelfstandig instappen. :{w
Dan hoef je je geen zorgen te maken over de keuring lijkt mij.
Al heb ik ook weleens gehoord dat die herkeuring voor bejaarden ook een beetje een wassen neus is :{
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:58:39 #198
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_109608589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Rottyfstraal dan eerder naar rechts op bokkenlul :W Ik ga je dus gewoon rechts voorbij
Ga je gang hoor, verwacht niet dat ik onderweg stop als jij in stukjes langs de weg ligt door een vangrail. Idioten zoals jij horen gewoon geen rijbewijs te hebben. :')
From feudal serf to spender.
pi_109608844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
En daarmee komen we op het punt dat het niet op alle opritten mogelijk is om meteen al 100 te gaan rijden.
Nee, maar ik vind het dan wel raar dat ze zodra ze op de weg zitten (zonder van de gehele oprit gebruik te maken) ineens wel harder kunnen rijden (met een zwarte wolk achter de auto. Of dat ik in m'n Yaris gas moest terugnemen omdat die dikke mercedes voor me niet doorreed op de invoegstrook.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sowieso roepen kleine en oudere bakkies nogal wat onnodige inhaal-acties op. Waarschijnlijk is de gedachte dat zo'n krengetje toch geen 120 doet. Komen ze er bij het inhalen pas achter als ze er pas voorbij komen met 130. In plaats dat ze even goed kijken...
Rijd je lekker 120/130 op de snelweg in je kleine auto, haal je zo'n dikke leasebak in (want die zit niet op te letten ofzo), heb je die lease bak al naast je (maar nu aan de linker kant) voordat je zelfs nog maar je knipperlicht naar rechts hebt uit gedaan...

Wat dat betreft, vind ik het best jammer dat ik m'n Yaris niet meer heb, want die werd toch meestal zwaar onderschat door all die dikke-bakken-rijders!
pi_109617816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

:{
Nu snap ik dat je nogal emotioneel kan zijn als je net heel erg bent geschrokken, echt, maar een kopstoot uitdelen vanuit het niets? Ik denk dat hij jou ook wel even een randdebiel vond...

Nou ja, ik vind motorrijders nog steeds doodeng omdat je ze zo makkelijk over het hoofd ziet en ze een stuk kwetsbaarder zijn. Het gros rijdt netjes en op overzicht daarom, maar je hebt er dus ook tussen zitten die -net als automobilisten- de raarste dingen uithalen.

Tussen de rijbanen in de file doorrijden kan best, maar soms gaan ze echt heel hard, dat snap ik echt niet. Of plakkende motoren. Ja, ik wil ook best harder, maar nee ik breek mijn inhaalmanoeuvre niet af om in te voegen tussen de grote boze vrachtauto's, ook niet als er eentje mijn bumper aan het aflikken is. Ik wil geen ongelukken en al is het honderdduizend keer je eigen stomme schuld, ik zou me toch behoorlijk klote voelen als ik in een auto zit waar iemand zich op te pletter rijdt...
Ja, sorry, dat is ook niet bepaald netjes geweest van mijn kant uit. De volgende keer benader ik het ook vanuit een andere manier. Bloed kookte na 2 km geduwd te worden door een Golf cabrio rijder ondanks mijn herhaaldelijke aanwijzingen dat hij echt te dicht op mij zat.
Zo zie je maar weer, actie=reactie. Zoals alles in het verkeer eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')