vind ik ookquote:
Ga jij überhaupt wel eens na een wedstrijd van PSV? Of ben je een teletekst hooligan?quote:
2-6quote:
Hij is sowieso voor de verkeerde clubquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga jij überhaupt wel eens na een wedstrijd van PSV? Of ben je een teletekst hooligan?
na wat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga jij überhaupt wel eens na een wedstrijd van PSV? Of ben je een teletekst hooligan?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is sowieso voor de verkeerde club
Als je uit Oss komt..
Narsingh scoor eensquote:
In eigen doel bij voorkeurquote:
neequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Onnoman het volgende:
een vraagje hè.. als er nou penalties worden genomen.. mag je als keeper naast het doel staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Onnoman het volgende:
een vraagje hè.. als er nou penalties worden genomen.. mag je als keeper naast het doel staan?
Nee dan gaan ze erinquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo mag ie volgend seizoen wel 10.000x schieten.
misschien gaan beide keepers een potje kaarten.. kan toch?quote:
deed die man bij de africa cup da nie? dat ie aan de verkeerde kant ging staanquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Onnoman het volgende:
een vraagje hè.. als er nou penalties worden genomen.. mag je als keeper naast of achter het doel staan?
Rende er vroeger niet een doelman snel z'n doel uit omdat Neeskens ze zo hard inschoot?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Onnoman het volgende:
een vraagje hè.. als er nou penalties worden genomen.. mag je als keeper naast of achter het doel staan?
zelfs dan zal Stam nog overschieten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien gaan beide keepers een potje kaarten.. kan toch?
En dan alsnog op "Invoeren" klikkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik het typte bedacht ik me dat inderdaad.
Ja. Maar je mag niet op de lat gaan zitten omdat je dan buitenspel opheft.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Onnoman het volgende:
Tenzij je met een enkel richting de cornervlag wijst.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Maar je mag niet op de lat gaan zitten omdat je dan buitenspel opheft.
Buitenspel bij een penalty. Dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Maar je mag niet op de lat gaan zitten omdat je dan buitenspel opheft.
Als je eens wist hoe gezellie het was in Oss zondag toen Ajax won van Ado.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is sowieso voor de verkeerde club
Als je uit Oss komt..
Was al te laat, ik zat al in te voerenquote:
quote:de doelverdediger staat op de doellijn binnen de doelpalen
- hij mag op de doellijn binnen de doelpalen gaan staan waar hij wil; hij mag zijn voeten verplaatsen maar niet de doellijn verlaten en hij moet met de voorzijde van zijn lichaam richting strafschopnemer staan
Dat was omdat ie moest poepen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rende er vroeger niet een doelman snel z'n doel uit omdat Neeskens ze zo hard inschoot?
Weet tong vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |