quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
die is gemaakt maar er nooit ingezetquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Waar is trouwens dat plaatje in de OP gebleven met Fokkers in de Veste?
Klootzak, dacht dat mijn stream achterliepquote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Klootzak, dacht dat mijn stream achterliep
Wat een zonde van het geld is die pipo zeg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef Ties02 het volgende:
Die kans van Bajrami ookeerst nog even gaan kappen met een draaischijf van 50meter, ga toch weg man
Ik denk dat hij eerst met de beloften mee gaat doen.quote:
Mwoh, die deed het nog aardig vond ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
En die rosseler mag ook per direct opstappen.
ga toch weg manquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
En die rosseler mag ook per direct opstappen.
twitter:PaulSchabbink twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:59:31Blessure Luuk de Jong: Wordt morgen bekeken wat er precies aan de hand is. Hij loopt wel weer en het is in ieder geval niet afgescheurd. reageer retweet
Zal wel verrekt zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:02 schreef Ties02 het volgende:
twitter:PaulSchabbink twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:59:31Blessure Luuk de Jong: Wordt morgen bekeken wat er precies aan de hand is. Hij loopt wel weer en het is in ieder geval niet afgescheurd. reageer retweet
Maar hij maakte ook een paar grove fouten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ga toch weg man![]()
Kerel deed goed werk, dit weekend ook al, op den duur vervanger voor Douglas
Nou dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar hij maakte ook een paar grove fouten.
Nee hoor.. Diegene die de bal 2× op de middellijn aan de graafschap gaf was Kuiper, maargoed neem ik ook niet kwalijk, echt een verademing om Nicky weer terug te hebben, geeft tenminste ook wat goede ballen voorquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja lekker man, zo midden in een mindere periode van het team in het hart van de verdediging worden gegooid als je niet zo lang bij de club bent en naast en voor iemand staat die er ook normaal niet instaan. Fouten maken is dan heel raar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lees dat hij alweer loopt en dat het sowieso geen scheuring is.quote:
Plet in de basis? Geen andere spitsen meer die De Jong kunnen vervangen?quote:'Luuk de Jong aantal weken uit de roulatie'
Uitgegeven: 22 maart 2012 11:52
ENSCHEDE - Luuk de Jong mist zo goed als zeker de uitwedstrijd van FC Twente tegen ADO Den Haag van komende zaterdag.
De aanvalsleider van de Tukkers liep woensdagavond in de uitwedstrijd tegen zijn oude club De Graafschap (1-2 winst) een enkelblessure op. De ernst van de kwetsuur is nog niet duidelijk, maar intern houdt men er rekening mee dat de nog steeds hinkende De Jong een aantal weken uit de roulatie is. Zijn meespelen tegen ADO lijkt in elk geval onwaarschijnlijk.
De afwezigheid van De Jong zou in de race om de titel een enorme aderlating zijn voor het team van coach Steve McClaren. De 21-jarige clubtopscorer (twintig competitiegoals) ontpopt zich immers steeds meer als de grote man van FC Twente en wist als een van de weinige spelers van het kwakkelende team zijn goede vorm vast te houden de laatste weken.
FC Twente komt later op de dag naar buiten met de exacte diagnose van het onderzoek. De logische vervanger voor De Jong zou Glynor Plet zijn, de spits die FC Twente in de winterstop overnam van Heracles Almelo.
Misschien kunnen we Janko nog huren van Porto.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Plet in de basis? Geen andere spitsen meer die De Jong kunnen vervangen?
Kan zich nu wel bewijzen! Reken maar dat hij gebrand is op het maken van een paar goaltjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso de aankoop Plet nooit begrepen. Bij Heracles lachen ze nu nog de ballen uit hun broek, hun aanval is er zelfs beter op geworden terwijl ze geen vervanger hebben gehaald.
Hij zal zich vast wel willen bewijzen ja, maar als de basiskwaliteiten voor een voetballer grotendeels ontbreken blijft het behelpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:18 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Kan zich nu wel bewijzen! Reken maar dat hij gebrand is op het maken van een paar goaltjes.
Ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, nu ga je Janko dubbel missen natuurlijk
Nooit begrepen waarom Janko niet de nummer 1 spits van Twente was.
Omdat ze de Jong als topspits zien en voor een aardige bak met geld willen verkopen. Daarom moet ie vaak spelen denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, nu ga je Janko dubbel missen natuurlijk
Nooit begrepen waarom Janko niet de nummer 1 spits van Twente was.
Plet, Chadli, John. Het gaat hilarisch worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
De Jong er zondag dus niet bij, Pletigoal mag het waar gaan maken![]()
Eerste wedstrijd. Ben benieuwd! Hoe staat het met Landzaat, Wisgerhof en Mihaylov?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:47 schreef Stienn het volgende:
Verhoek ook weer fit voor aankomend weekend...
Douglas gaat dus niet transfervrij de deur uit? Iemand zei dat hij een contract tot einde van dit seizoen had? Maar das dus nog een jaar of wat?quote:Newcastle aast op Douglas
Newcastle United heeft nog altijd haar pijlen gericht op Douglas Franco Teixeira. De Engelse club wil zich komende zomer versterken met de geboren Braziliaan van FC Twente.
Newcastle gaat een poging wagen om Douglas in te lijven. De 24-jarige verdediger moet naar verluidt zo'n acht miljoen euro kosten. Douglas zou ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs als Tottenham Hotspur, Liverpool en Bayern München. Naast de verdediger van FC Twente hoopt Newcastle United ook op de komst van Erik Pieters van PSV
Eenzijdige optie voor een jaar door Twente toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Douglas gaat dus niet transfervrij de deur uit? Iemand zei dat hij een contract tot einde van dit seizoen had? Maar das dus nog een jaar of wat?
Terwijl iedereen eigenlijk wel zag dat Janko nog beter was dan De Jong?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
Omdat ze de Jong als topspits zien en voor een aardige bak met geld willen verkopen. Daarom moet ie vaak spelen denk ik.
En ik ben er niet gerust op...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:16 schreef J2T het volgende:
Dat Ado is met Excelsior de grootste pauperploeg van de eredivisie. Simpele overwinning voor FCT.
Ben nie zo thuis in de contractwereldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Eenzijdige optie voor een jaar door Twente toch?
Ik ben er wel geruster op (geruster op, is dat correct Nederlands?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik ben er niet gerust op...
quote:Yahaya meldt zich bij Twente
HENGELO - De Ghanese versterking Mustapha Yahaya heeft zich bij FC Twente gemeld. De onlangs 18 geworden middenvelder was gisteren aandachtig toeschouwer bij de training van de tukkers in Hengelo. Yahaya maakte gedurende de seizoensvoorbereiding tijdens een oefenstage een overtuigende indruk en is door FC Twente gecontracteerd als strategische versterking voor de toekomst.
Yahaya moest wachten tot zijn achttiende verjaardag voor hij daadwerkelijk naar Nederland kon komen. Voorlopig is Yahaya nog niet inzetbaar, omdat hij herstellende is van een enkeloperatie. "Ik heb heel veel zin om bij FC Twente aan de slag te gaan. Dit is een geweldige kans”, aldus de Ghanees
daar speelt hij dus zelf liever niet, weet ook niet of hij daar 'geschikt' voor is...quote:
Ach, een spitsenduo kan ook wel, moet je alleen wel ontzettend aanvallend gaan spelen natuurlijk. Nu moet Twente het sowieso niet van de verdediging hebben, dus lijkt me dat nog niet eens een heel slecht ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar speelt hij dus zelf liever niet, weet ook niet of hij daar 'geschikt' voor is...
maar welke 4 op het middenveld dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, een spitsenduo kan ook wel, moet je alleen wel ontzettend aanvallend gaan spelen natuurlijk. Nu moet Twente het sowieso niet van de verdediging hebben, dus lijkt me dat nog niet eens een heel slecht idee
Er zouden een aantal spelers weer terug moeten komen, zo langzamershand.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, een spitsenduo kan ook wel, moet je alleen wel ontzettend aanvallend gaan spelen natuurlijk. Nu moet Twente het sowieso niet van de verdediging hebben, dus lijkt me dat nog niet eens een heel slecht idee
Echt? Ik dacht dat hij nog een wedstrijd moest zitten. Beter!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Douglas mag volgens mij weer meedoen en Wisgerhof lijkt ook weer fit...
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mods zijn er niet alleen om te noten en bannen
niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mods zijn er niet alleen om te noten en bannen
Gast, alsjeblieftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet?
dus ik hoef niet bang voor je te zijn?
Ah. Geluk zit in kleine zakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een vraagteken in plaats van uitroepteken
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens meldt Teletekst ook dat Douglas weer mee mag spelen
Sorry, maar, wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terwijl iedereen eigenlijk wel zag dat Janko nog beter was dan De Jong?
Zet ze er dan samen neer ofzo
Maar goed, ik ben de coach van FCT niet
Ja, ik denk dat ik fan ben van de echte killersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sorry, maar, wat?
Janko beter dan de Jong? Binnen de 16 is Janko inderdaad net iets scherper dan de Jong, maar dat komt nog wel, maar buiten de 16 had je niets aan Janko. Als hij daar de bal kreeg kon hij er niets mee. De Jong kan combineren, waardoor je er als team veel meer aan hebt, als je er mee op kan gaan. En dat gaat met een Ola en Chadli in vorm prima. De Jong is ook meer waard dan Janko. Kon toch vorige zomer al voor 10 miljoen weg ofzo?
Je kan de Jong trouwens vergelijken met een spits als van Persie en Janko met Huntelaar. Het is waar je van houdt, maar je ziet dat de echte topclubs altijd een meespelende spits hebben(Messi, CR, Rooney etc....)
Ik denk dat Munsterman de ontwikkeling van Luuk de Jong op geen enkele manier in de weg wilde zitten; daarom nam hij een verlies op de koop toe. (Hij is trouwens wel slim in het bedingen van percentages. Guidetti, Tioté. Ik neem dat er op Ruiz en Janko ook nog wat procenten zitten.)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik fan ben van de echte killers
Matavz, Huntelaar, Jank... Ik vind ze geweldig
Ja, maar als elftal is een meespeler uiteindelijk beter. Zeker als ze ook kunnen killen, zoals de Pers en Messiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Matavz, Huntelaar, Janko... Ik vind ze geweldig
Haha ja ik maakte het topic aan 5 minuten voor het eind van de wedstrijd ofzo dus het was nog niet zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TT ff aangepast, puntjes zijn binnen voor jullie
Gisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:07 schreef TwenteFC het volgende:
Sinds wanneer ben jij een moderator dan Guitarist?
Dank uquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah dat heb ik dan gemist, nou gefeliciteerd en succes
janko een killer?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Matavz, Huntelaar, Janko... Ik vind ze geweldig
Janko is zeker een killer. Die gast doet het fantastische nu bij Porto, heeft bekers/schalen voor Twente gewonnen, Europees puntjes voor ze gewonnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
janko een killer?
dat vind ik een giller
Eindelijk gaan we Verhoek zien ipv Bakbami.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Verhoek en Wisgerhof weer fit en bij de selectie, Boschker gaat voor numero 552
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Eindelijk gaan we Verhoek zien ipv Bakbami.
Amenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef bambino het volgende:
AZ PSV en Ajax gelijk dit weekend, Twente winnen = Twente 1e plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Chadli heeft nieuwe schoenen voor vanavond, moet goed komen dacht ik zo.
[ afbeelding ]Ik vrees met grote vrees dat guidetti die morgen ook heeft. Afschuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Chadli moet eens een keer een beetje doorlopen, dat wijverige gedoe van hem altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Yupquote:
Twente doet niks met het balbezit. Er is totaal geen creativiteit in deze ploeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:08 schreef dikkedaniel het volgende:
rustig maar jongens, komt nog wel. is wel een duidelijk overwicht van twente nu.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Twente doet niks met het balbezit. Er is totaal geen creativiteit in deze ploeg.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan jullie nu mcclaren ontslaan?
Dit vroeg ik mij dus ook al af..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb gehoord dat Munsterman al voorzichtig bij Aad de Mos heeft geïnformeerd of hij het eventueel wil overnemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Aad afkoopsom de Mosquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Munsterman al voorzichtig bij Aad de Mos heeft geïnformeerd of hij het eventueel wil overnemen.
twee? Ik tel er zo al 4. NEC, Feyenoord, Graafschap en vandaag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
Iemand van Twente die serieus nog denkt dat ze titelkandidaat zijn na twee zulke dramatische potten?
Gelukkig spelen we in de eredivisie en spelen alle titelkandidaten wel een reeks van zulke wedstrijdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
twee? Ik tel er zo al 4. NEC, Feyenoord, Graafschap en vandaag.
Graafschap en ADO waren veel erger. Feyenoord kan gebeuren en NEC was na Europees toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
twee? Ik tel er zo al 4. NEC, Feyenoord, Graafschap en vandaag.
oh ja, dat zeg ik ook niet, maar Twente speelt de laatste tijd gewoon echt niet goed, en dat is niet alleen de twee laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we in de eredivisie en spelen alle titelkandidaten wel een reeks van zulke wedstrijden
tja McClaren is geen goede trainer, dat heeft ie vaker bewezenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:43 schreef anoukane het volgende:
McClaren nu al meer verliespunten dan Co.
Co kon er inderdaad helemaal niks van Joopie.
Co kon prima, alleen niet met de groep.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:43 schreef anoukane het volgende:
McClaren nu al meer verliespunten dan Co.
Co kon er inderdaad helemaal niks van Joopie.
John speelde inderdaad matigquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Verhoek kan duidelijk het niveau niet aan
AZ en Feyenoord winnen wel, wordt gvd nog moeilijk om EL af te dwingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:00 schreef starla het volgende:
Enige hoop is een gelijkspel morgen tussen ajax en psv.
Dat schot op de paal was inderdaad meer dan wat Chadli de laatste tijd gepresteerd heeft. Hij is technisch misschien wel de beste speler van Twente, maar uiteindelijk heb je er (in zijn huidige vorm) niets aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
Doelstelling is ook eerste 4, maargoed vandaag klopte er he-le-maal niks op het veld.
Verhoek werd wel erg laat gebracht, had Chadli er dan uit gehaald
En dat maak je op uit 10-15 minuten die hij speelde?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Verhoek kan duidelijk het niveau niet aan
Theo moet gewoon terug.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente heeft ook gewoon een paar rotzakken in het elftal nodig (maar dat zeg ik wel vaker). Het zijn bijna allemaal ideale lieve schoonzonen, daar win je de oorlog niet mee
Kerels met uitstraling, zoals Theo, díe hebben we nodig!
Uhu, maar ik zie hem eerder terug naar Vitesse gaanquote:
Vitesse wil hem niet, maar ik denk dat twente hem ook niet wil op het moment.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar ik zie hem eerder terug naar Vitesse gaan
Nee, die gekke miljonair wil hem niet, Vitesse, en vooral de supporters, zal/zullen hem vast wel graag terugzienquote:Op zondag 25 maart 2012 00:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Vitesse wil hem niet, maar ik denk dat twente hem ook niet wil op het moment.
NEE!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
Iemand van Twente die serieus nog denkt dat ze titelkandidaat zijn na twee zulke dramatische potten?
We hebben in het kampioensjaar net zulke slechte potten gespeeld, alleen toen wonnen we ze wel iddquote:
ACH, die stelletje homos moeten eens een fatsoenlijke instelling tonen.. net alsof het ze allemaal niks verrekt dat slappe gedoe de heletijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 04:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben in het kampioensjaar net zulke slechte potten gespeeld, alleen toen wonnen we ze wel idd
quote:Op zondag 25 maart 2012 04:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog even lekker zo doorgaan, straks 6e staan en voor geen van alleen een leuke transfer erin zit... kijken of ze volgend jaar willen vechten of niet.
stelletje homos
Ik blijf gaan. Maar dat betekend niet dat ik emotieloos ga reageren wanneer ze onder hun kunnen gaan presteren.quote:Op zondag 25 maart 2012 04:44 schreef Typisch het volgende:
En dan zeggen dat je jouw club graag zesde ziet eindigen? :'') jij bent er zeker zo een die als Twente over 6 jaar weer terug gezakt is naar de middenmoot er niet meer komt?
Wel het understatement van de dag ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 04:56 schreef Breekfast het volgende:
Twente heeft enige aanspraak op de titel wel verloren.
daar heb je wel een punt, het lijkt er echt op dat het ze gewoon niet boeitquote:Op zondag 25 maart 2012 04:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ACH, die stelletje homos moeten eens een fatsoenlijke instelling tonen.. net alsof het ze allemaal niks verrekt dat slappe gedoe de heletijd.
De ware supporter.quote:Op zondag 25 maart 2012 04:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik blijf gaan. Maar dat betekend niet dat ik emotieloos ga reageren wanneer ze onder hun kunnen gaan presteren.
Heb geen seizoenskaart omdat ze nu toevallig goed presteren, heb een seizoenskaart omdat Twente gewoon diep in mijn hart zit.
Ach, McClaren is prima. Co kwam alleen maar om hier centen op te halen. Als Chadli en co nu maar eens de bal in de goal schieten in plaats van 4 meter naast en 8 meter hoog is er niets aan de hand..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja McClaren is geen goede trainer, dat heeft ie vaker bewezen
3e plek lijkt me een mooi doel voor dit seizoen. Hopelijk volgend jaar een wat meer volwassen elftal wat weer wat hoger kan mikken, iedereen wist van tevoren dat dit een overgangsseizoen zou worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef starla het volgende:
Nou, we weten wat we moeten doen. Winnen van ajax en az en hopen dat az nog meer punten laat liggen...
Wordt erg lastig
Je vergeet de hoofdletter.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
triest dat je ajax niet goed durft te spellen.
En na Ajax gun ik het FCT en Heracles de beker...quote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Na FCT gun ik het Ajax. Heracles de beker.
Calimero much?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:42 schreef dikkedaniel het volgende:
En waarom gunnen jullie ajaks de titel?
-ze spelen geen mooi voetbal
-hebben veruit de grootste begroting van nederland
-overal commercie in elk willekeurig dorpje in NL hebje ajaks brood trommeltjes en geen twente trommeltjes
-hebben vorig jaar gezorgd dat twente de kampioens schaal niet won
-hebben een van twente's beste spelers van vorig seizoen overgenomen
-hebben hem al 30x gewonnen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na Twente gun ik het eerder aan PSV en AZ. Ik heb gewoon een hekel aan Ajax.
Ik denk dat Twente het heel lastig gaat krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Niks meer te halen? Ik denk dat je een beetje de ploeg van twente onderschat.
Kwa kwaliteit is de ploeg beter van wat er nu bij ajaks in staat. Het heeft puur met inzet te maken.
Steve heeft een week om ze te laten uitrusten en te stimuleren, want het kan natuurlijk nog gewoon.
Ik denk dat twente roda jc dit weekend gewoon anaal vernedert en hierna weer een beetje opbloeit!
quote:
Dat dacht ik al tegen De Graafschap na verloren te hebben van NEC en Feyenoord. Maar dat was een hele matige wedstrijd met daarna een 1-1 tegen ADO.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Niks meer te halen? Ik denk dat je een beetje de ploeg van twente onderschat.
Kwa kwaliteit is de ploeg beter van wat er nu bij ajaks in staat. Het heeft puur met inzet te maken.
Steve heeft een week om ze te laten uitrusten en te stimuleren, want het kan natuurlijk nog gewoon.
Ik denk dat twente roda jc dit weekend gewoon anaal vernedert en hierna weer een beetje opbloeit!
Mwa, hiervoor had Twente toch al 10 jaar niet gewonnen bij de Graafschnap? Angstgegnertje.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat dacht ik al tegen De Graafschap na verloren te hebben van NEC en Feyenoord. Maar dat was een hele matige wedstrijd met daarna een 1-1 tegen ADO.
Dat vind ik persoonlijk echt zo'n loze term. Vooral als je het hebt over een club die laatste staat in de competitie.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, hiervoor had Twente toch al 10 jaar niet gewonnen bij de Graafschnap? Angstgegnertje.
Roda ook toch?
en dat kwam door?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:01 schreef d1ce het volgende:
Bryan Ruiz was net worldwide trending topic op Twitter
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
Als Twente geen kampioen kan worden dan maakt het me geen zak uit wie het wel wordt.
Oh wacht, ik zit hier op FOK, als Ajax er dan maar niet met de schaal vandoor gaat.
Dan weet je pas hoe goed de problemen zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Volgens Derksen komt Twente er nog wel bovenop dit seizoen..
Geen schande, maar de kansen schatte ik wel hoger in, vooral na die wedstrijd tegen PSV.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
als we top 3 worden dit seizoen, is dat geen schande
bron: fctwente.nuquote:Uit de tweede mri-scan die FC Twente-spits Luuk de Jong heeft ondergaan, is gebleken dat zijn enkel geen grote schade heeft opgelopen. Er is sprake van een verrekking van de buitenst enkelband van de rechterenkel. Het is een meevaller dat er niets gescheurd is.
De kans dat De Jong snel zijn rentree zal maken lijkt groot. De uitwedstrijd tegen AZ zal naar alle waarschijnlijkheid haalbaar zijn voor de spits.
quote:Blessure Luuk de Jong valt mee
Uit de tweede mri-scan die FC Twente-spits Luuk de Jong heeft ondergaan, is gebleken dat zijn enkel geen grote schade heeft opgelopen. Er is sprake van een verrekking van de buitenst enkelband van de rechterenkel. Het is een meevaller dat er niets gescheurd is.
De kans dat De Jong snel zijn rentree zal maken lijkt groot. De uitwedstrijd tegen AZ zal naar alle waarschijnlijkheid haalbaar zijn voor de spits.
Goed nieuwsquote:
Waar zetten we Chadli dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef Stienn het volgende:
Tegen AZ dan misschien een voorhoede van John - de Jong - Verhoek!
Op de bank.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar zetten we Chadli dan?
Die mag trouwens wel wat aan zijn scorend vermogen van de afgelopen weken doen
quote:
Die gast raakt al weken geen bal goed joh, compleet uit vorm. Pleur wat mij betreft Leugers er maar bij, misschien doet dat iets in het koppie van Chadliquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zelfs als middenvelder is Chadli 1 van de beste spelers van Twente. Tevens verneuk je daarmee zijn waarde.
Hij is niet uit vorm. Het team is uit vorm. Chadli is samen met Ola de enige speler die kan combineren in het elftal, dat is belangrijk voor een topploeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gast raakt al weken geen bal goed joh, compleet uit vorm. Pleur wat mij betreft Leugers er maar bij, misschien doet dat iets in het koppie van Chadli
Justin, ga je mond spoelen!quote:Op
dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleur wat mij betreft Leugers er maar bij
Als je dan al uberhaupt een MRI scan ondergaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef starla het volgende:
2 MRI-scans voor een enkelcontusie
Normale stervelingen moeten voor 1 scan 4 weken wachten...
Lekker op 10. Aanvallende middenvelder. Brama eruitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
enne, ik zou Chadli gewoon op het middenveld posteren(als de aanval John - De Jong - Verhoek is)
ik zat nog even te denken wie er dan op de bank moest, maar Brama lijkt inderdaad een logische keuze... al vraag ik me dan af wie dan de controleur gaat spelen daarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekker op 10. Aanvallende middenvelder. Brama eruit
Ik denk dat Fer dat best kan. En Janssen is ook niet alleen maar aanvallend ofzo. En met Douglas erachter heb je een zeer sterke verdediger.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat nog even te denken wie er dan op de bank moest, maar Brama lijkt inderdaad een logische keuze... al vraag ik me dan af wie dan de controleur gaat spelen daar
ik denk dat we echt wel wat controle op het middenveld nodig hebben, met alleen de verdediging red je het niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat Fer dat best kan. En Janssen is ook niet alleen maar aanvallend ofzo. En met Douglas erachter heb je een zeer sterke verdediger.
Moet te doen zijn. Het grootste probleem met Twente is sowieso de backs. Rosales doet het wel redelijk, maar Tiendalli mag echt direct weg.
Maar hoe wil je dat doen. Brama is een Twentse held inmiddels en Janssen en Fer behoren toch echt wel tot de betere middenvelders van Nederland. Het gevaar is meer dat wanneer het middenveld een steekje laat vallen een aanvallende speler oog in oog met Tiendalli komt te staan en daar heb je gewoon niets aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat we echt wel wat controle op het middenveld nodig hebben, met alleen de verdediging red je het niet...
Janssen en Fer kan wat mij betreft wel, mits ze niet beide naar voren blijven hollenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat doen. Brama is een Twentse held inmiddels en Janssen en Fer behoren toch echt wel tot de betere middenvelders van Nederland. Het gevaar is meer dat wanneer het middenveld een steekje laat vallen een aanvallende speler oog in oog met Tiendalli komt te staan en daar heb je gewoon niets aan.
Dat is dan ook een vereiste als je Chadli als aanvallende middenvelder opstelt. Dat leek me logischquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Janssen en Fer kan wat mij betreft wel, mits ze niet beide naar voren blijven hollen
en dan lijkt Janssen mij wel een goede controleurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is dan ook een vereiste als je Chadli als aanvallende middenvelder opstelt. Dat leek me logisch
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi dat we snel weer over De Jong kunnen beschikken
[..]
Justin, ga je mond spoelen!
Kuiper uiteraard op linksbackquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat Fer dat best kan. En Janssen is ook niet alleen maar aanvallend ofzo. En met Douglas erachter heb je een zeer sterke verdediger.
Moet te doen zijn. Het grootste probleem met Twente is sowieso de backs. Rosales doet het wel redelijk, maar Tiendalli mag echt direct weg.
quote:Steve McClaren noemt de geruchten dat hij mogelijk in dienst treedt als technisch directeur van de Engelse voetbalbond 'grote onzin.'
Blijft afwachten...quote:McClaren ontkent nieuwe functie bij Engelse voetbalbond
Steve McClaren ontkent dat hij in de running is voor de functie van technisch directeur bij de Engelse voetbalbond. Diverse media meldden dat de trainer van FC Twente kandidaat was voor de baan, maar de oefenmeester zegt van niks te weten.
"Dat is totale onzin. Ik ambieer helemaal geen kantoorfunctie. Misschien over een jaar of tien, maar nu zeker niet", aldus de vijtigjarige McClaren tegenover De Telegraaf. Overigens was de tacticus in het verleden al als bondscoach werkzaam bij de Engelse voetbalbond.
McClaren is pas sinds enkele maanden actief in Enschede, waar hij in januari Co Adriaanse opvolgde. Eerder zwaaide de vijftiger tussen 2008 en 2010 ook al de scepter bij Twente, met wie hij momenteel de derde plaats in de Eredivisie bezet.
Bron: Soccernews
quote:De Jong kan zich richten op AZ uit
Luuk de Jong heeft goed nieuws gekregen. De spits van FC Twente, die uitviel in het competitieduel met De Graafschap, heeft zijn enkelbanden niet gescheurd. De Nederlands international verrekte de banden in zijn rechterenkel, zo bleek uit een tweede MRI-scan.
Gevreesd werd voor een langdurige aanwezigheid van de aanvalsleider van de titelkandidaat. De Jong zal de wedstrijd van zaterdag tegen Roda JC Kerkrade aan zich voorbij moeten laten gaan, maar kan elf dagen later mogelijk wel aantreden tegen AZ. In het paasweekeinde is FC Twente vrij, omdat de bekerfinale tussen Heracles Almelo en PSV dan wordt afgewerkt.
De Jong krijgt een alternatief trainingsprogramma om zo snel mogelijk weer speelklaar te zijn. Dit seizoen is hij de clubtopscorer van de Enschedeërs met twintig competitietreffers.
En ik verwacht 4-1 voor Twentequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwacht trouwens een zouteloos duel dat in 1-1 eindigt: 0-1 in de 5e minuut, de koppies gaan hangen en ergens in de 70e een gelukstreffer. Laatste 10 min nog ff nutteloos aanzetten en weer na slecht spel met 1 punt van het veld stappen.
Ik wil sowieso wel weer eens vechtlust en plezier in het spel hebben willen zien, als we dan na 90 min ook nog met 4-1 van het veld stappen is dat het kersje op de taartquote:
dat zou een beste voorhoede zijn inderdaad!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:02 schreef -AnneX- het volgende:
Gok morgen(vandaag dus eigenlijk..) op een voorhoede O. John - Plet - Verhoek
Hopen dat er flink wat voorzetjes van de zijkant komen.. Plet is sterk in de lucht
Het is wel echt de laatste kans zo ongeveerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef blistah het volgende:
Ik ben heel benieuwd of de vechtlust vanavond weer terug is!
geen Verhoek en Kuiperquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:42 schreef -AnneX- het volgende:
Boschker, Rosales, Douglas, Bengtsson, Tiendalli, Brama, Fer, Janssen, Ola John, Plet, Chadli.
Hmm, Tiendalli linksachter en Chadli rechtsvoor... eens zien wat het wordt
Mooi dat Boschker nog zo'n enorm hart voor de ploeg heeft
Mja, dan maar een middenveld met Fer - Brama - Chadli, en voorin John - De Jong - Verhoekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, geen Janssen volgende week; geel terwijl hij toch bijna alleen maar de bal speelt
dat bedacht ik me gelukkig ook netquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, dan maar een middenveld met Fer - Brama - Chadli, en voorin John - De Jong - Verhoek
Kan niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:18 schreef dikkedaniel het volgende:
gewoon bezwaar maken tegen die gele kaartjes
eens! die Van Boekel bakt er niet veel van...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef -AnneX- het volgende:
Wedstrijd is al kapot gefloten.. zoveel onzinnige/ongelijke overtredingen waardoor er al zoveel irritaties zijn,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |