Nee joh, maar een uurtje of 5, niemand wat van gemerkt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, was fok down vanmorgen? Iemand iets gemerkt?
Uiteraard. Toen ging ik girlscene checken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik heb zowaar nuttig werk verricht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet alleen dat het rond een uurtje of half 10 down was. Daarna was ik van huis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, maar een uurtje of 5, niemand wat van gemerkt.
Ik heb alleen maar een legpuzzel gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zowaar nuttig werk verricht.
Ach, maakt het toch een beetje lastig? Anders heb je 'm zo afquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Lijkt me lastig door die vele blauwe tinten
Ik doe altijd met 9 stukjes, ik had laatst 1 met 16 maar ik kwam er niet uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Dat wisten we toch allang al heloef?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
Wat is deze er is een comedian die Rayen heet, dat dit mag.
ligt eraan hoeveel stukjes het zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, maakt het toch een beetje lastig? Anders heb je 'm zo af
Ergens zou ik dat wel willen proberen, in een achteraf cafe een avondje de comedian uithangen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang al heloef?
Nu heb je alleen nog maar een artiestennaam nodig. Een manager heb je alquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens zou ik dat wel willen proberen, in een achteraf cafe een avondje de comedian uithangen.
Woordvoerder he, of nou perschef, je krijgt promotie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb je alleen nog maar een artiestennaam nodig. Een manager heb je al
Gewoon zo'n half leeg comedycafe, met verotte balken en 20 stamgasten. Je snapt het heus wel.quote:
Hadden ze genoeg en schoon water? Genoeg werk? Genoeg electriciteit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, heb vanmiddag eventjes Simcity4 gespeeld. Zat ik op 850k inwoners. Bouwde ik er een flinke nieuwe wijk bij, en vervolgens zakt het aantal inwoners naar 800k. Wat een kutspel
Water en stroom hadden ze wel. Wel zaten die mannetjes de hele tijd te zeuren dat ik niet genoeg industrie en zakenwijken had, maar industrie levert nauwelijks werkplaatsen op en de zakenwijken bleven goeddeels leeg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hadden ze genoeg en schoon water? Genoeg werk? Genoeg electriciteit?
Hm, industrie bouw ik altijd best veel in het begin, en verander ik later vaak naar zakenwijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Water en stroom hadden ze wel. Wel zaten die mannetjes de hele tijd te zeuren dat ik niet genoeg industrie en zakenwijken had, maar industrie levert nauwelijks werkplaatsen op en de zakenwijken bleven goeddeels leeg.
Geen idee waar het aan lag. Misschien bouwde ik gewoon te veel in te korte tijd. Het aantal rijke mensen daalde ineens flink zag ik in de grafieken.
Maar misschien komt het ook wel omdat mijn stad z'n limiet een beetje heeft berijkt afgaande op de manier waarop ik de stad heb opgebouwd?
Wat wel gek was, m'n rating steeg van 5 naar 7 streepjes.
1000. Maar lastig viel mee hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Eigenlijk heb ik maar 1 doel met deze stad:De 1 miljoen inwoners halen. Hoe ik dat haal zal me worst wezen. Geld heb ik zat, ruimte ook nog wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, industrie bouw ik altijd best veel in het begin, en verander ik later vaak naar zakenwijken
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou eigenlijk deze als gif maar het lukt me niet
[ afbeelding ]
Ik probeerde het zelf in microsoft picture editer maar dan doet die het niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het probleem is om hem 60x60 te krijgen?
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wanneer is de volgende meet?
Met Pasen, gezellig samen paaseitjes zoeken en paashazen achterna zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
wanneer ik liniaal bij me hebquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?
damn, ik weet dat jij ook iets deed dat ik tegen je kon gebruiken, maar ben het kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zal je dan wel zorgen dat je éérst even naar de WC bent geweest voordat je aankomt?
Mensen verkouden maken? Alleen Rammstein of de Backstreet Boys willen karaokeën? Mezelf in tranen lachen? Eenvetzak zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
damn, ik weet dat jij ook iets deed dat ik tegen je kon gebruiken, maar ben het kwijt
ctrl-c, ctrl-vquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen verkouden maken? Alleen Rammstein of de Backstreet Boys willen karaokeën? Mezelf in tranen lachen? Eenvetzak zijn?
Morgen kan ik niet, moet stage lopen en dan naar huis om me voor te bereiden op lesbezoek voor vrijdag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?
Waar in Leiden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet, moet stage lopen en dan naar huis om me voor te bereiden op lesbezoek voor vrijdag.![]()
Donderdagen zijn sowieso no go.
Hoe jong dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef kree het volgende:
Jongens en Meisjes,
Jullie weten dat ik nu in mijn eigen kamertje zit.
Vanmiddag bakje gedaan met mn buurvrouwtje...
Effe haar kamertje gezien, leuke meid.
Ietsjes jonger (nee geen 15)
Maar wie weet
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong dan?
Hey leuk voor jecontact met de buuf
Ik loop geen stage in Leiden.quote:
Jij mazzelaarquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.
Oh en heb via via gehoord dat ze vrijgezel is
(zitten toch nog wel voordelen aan een klein dorp als Katwijk hahaha)
Mag altijd aankloppen bij haar voor een bakje, nou dat is al in de "pocket" dan
Die meet natuurlijk, als je een leuk meisje was dan je adresquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loop geen stage in Leiden.
Of bedoel je iets anders?
Doe je goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.
Oh en heb via via gehoord dat ze vrijgezel is
(zitten toch nog wel voordelen aan een klein dorp als Katwijk hahaha)
Mag altijd aankloppen bij haar voor een bakje, nou dat is al in de "pocket" dan
Manos, the hands of fate?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik kijk echt de meest dramatische film allertijden.
vertelquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Geen idee. LVC? Ik hoorde dat Cannibal Corpse kwam.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die meet natuurlijk, als je een leuk meisje was dan je adres
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij mazzelaar
Ik heb pech gehad met mijn buurvrouw. Laat ik zo zeggen, zij is ook niet mijn leeftijd
Nou lijkt erop dat ik mazzel heb jaquote:
Oh leukquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. LVC? Ik hoorde dat Cannibal Corpse kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tof gewoon lekker babbelen af en toe is al tofquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nou lijkt erop dat ik mazzel heb ja
Hehe leuke meid joh, ik zie het al helemaal gebeuren allemaal.
Maargoed heb een half uurtje gepraat over koetjes en kalfjes natuurlijk.
Ken haar verder nog niet.
Maar kijk kan nu wel een bakkie gaan doen bij haar.
Dat is sowieso gezellig want ze kan lekker praten en dan zien we wel weer.
(oh ze heeft een veel grotere en mooiere kamer als ik hahaha)
Toen ze hier zat moest ze op mn bed zitten.
Heb er nu een klein bankje bij, krijgertje weer via via
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Dat aandachtshoerengedrag moet ik eens afleren denk ik.
Ik presenteer u, een de slechtste film allertijden:Jij zou haar doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook trouwens maar jij als maagd mag eerst14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja idd dat is ook maar mn instelling hoor, heb geen zin om gelijk kwijl kwijl te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof gewoon lekker babbelen af en toe is al tof
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Dat aandachtshoerengedrag moet ik eens afleren denk ik.
Ik presenteer u, een de slechtste film allertijden:hij zal vast beter zijn dan: The 40-year old virgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iniedergeval ziet de voorkant er beter uit
Oh leuk meisje hoor, haar beste vriendin is wel lekkerder.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zou haar doen![]()
Ik ook trouwens maar jij als maagd mag eerst
Een hoog budget geeft geen garantie op een goeie film. Avatar een groot speciaal effect verder boutfilm.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh leuk meisje hoor, haar beste vriendin is wel lekkerder.
Maar het is zo'n low budget film, dramatisch script, dramatisch filmwerk, dramatische acteurs.
Maar wel tieten, dat dan weer wel.
Verstandig, hoe is het om op jezelf te wonen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd dat is ook maar mn instelling hoor, heb geen zin om gelijk kwijl kwijl te doen.
Eerst elkaar maar eens wat beter leren kennen en dan zien we het snel genoeg.
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hoog budget geeft geen garantie op een goeie film. Avatar een groot speciaal effect verder boutfilm.
Wennen hoor maar gaat goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hoog budget geeft geen garantie op een goeie film. Avatar een groot speciaal effect verder boutfilm.
[..]
Verstandig, hoe is het om op jezelf te wonen?
Dat heeft iedereen in het begin. Over een half jaar weet je niet beter en gaat het vanzelfquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Wennen hoor maar gaat goed.
Loop tegen allerlei dingen aan waar ik nooit bij nagedacht hebt.
Maar gaat steeds beter en voel het hier al een beetje als " thuis"
Rokjequote:
hmm eens, lentekriebelsquote:
tozzzzzquote:
Ik zal de hele nacht aan je denkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm eens, lentekriebels
[..]
tozzzzz
werkze![]()
Welja, ik ben de moeilijkste niet, het telt meequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
fietsen telt ook wel mee toch? joahhhh![]()
hell yeahquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, ik ben de moeilijkste niet, het telt mee
ja, nou.. daarvoor moest ik dus inderdaad ook fietsenquote:
Ik ook en daarnaast is werken ook een hele sport. Als je het iedere dag doet zelfs topsportquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hell yeah
[..]
ja, nou.. daarvoor moest ik dus inderdaad ook fietsen
Ik doe het sporten er bij naast het werkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast is werken ook een hele sport. Als je het iedere dag doet zelfs topsport
echt eh.. pffff ben blij als t weer weekend isquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast is werken ook een hele sport. Als je het iedere dag doet zelfs topsport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hier nog eenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt eh.. pffff ben blij als t weer weekend is
bohh, trusten tijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nog eenben verrot vandaag, ga nu ook maar slapen. Mzzl
Hoeveel fietsen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, nou.. daarvoor moest ik dus inderdaad ook fietsen
quote:
bij elkaar opgeteld denk ik ongeveer 1,5 uur.. en dan doe ik 's ochtends en 's avonds ook nog wat sit/push ups en die shit.. en dus werkenquote:
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
bij elkaar opgeteld denk ik ongeveer 1,5 uur.. en dan doe ik 's ochtends en 's avonds ook nog wat sit/push ups en die shit.. en dus werken
da's toch wel genoeg dacht ik zo
en **^&^%$%^#$%#$%$%$^% wat is fok irritant vandaag.. ik denk dat ik maar filmpje ga kijken en daarna ook plat ga.. vind fok niet lief vandaag![]()
![]()
Hey hoe ist in Berlijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Nederland! Mobiel internet! Ik kreeg afkuckverschijnsellen.
Ah, hoe schattig ik wist dat je me zou missenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Nederland! Mobiel internet! Ik kreeg afkuckverschijnsellen.
hoe laat? (of vroeg eigenlijk)quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet klagen die van mijn gaat eerder en nee.
oei ik leef met je mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
5 voor 6 en een paar maanden terug was het altijd 5 voor half 6
*forever alone.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon denken aan je schatje dat vliegt de tijd voorbij.
Moet dat nu weer de bloeiende roos van onze liefde knakken?quote:
Gewoon een simpele doorn in het verzet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet dat nu weer de bloeiende roos van onze liefde knakken?
euhm maar ja.quote:
OH SNAP!quote:
Weet jij 50 ellendige dagen te herinneren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:33 schreef Chamastya het volgende:
Deze dag gaat in mijn top 50 van ellendigste dagen van mijn leven
Ik wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Weet jij 50 ellendige dagen te herinneren?
Tsja, dan kan ik heel 2011 en een groot deel van 2012 wel noemen. Maar om al die dagen stuk voor stuk ellendig te noemen?quote:
Ligt er aan wat je onder ellendig verstaat natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan kan ik heel 2011 en een groot deel van 2012 wel noemen. Maar om al die dagen stuk voor stuk ellendig te noemen?
wie houdt er nu uberhaupt een top50 van rotdagen bij =pquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Weet jij 50 ellendige dagen te herinneren?
Wat een onzin. Er zijn genoeg leuke vrijgezelle meisjes. Je hebt er niet veel nodig, gewoon de juiste.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
euhm maar ja.
effe simpel hoor, maar heb je facebook natuurlijk.
Je bent een hartstikke leuke meid zo te zien.
Waar zit het hem dan in met jou?
Bij mij is het gewoon schaarste aan vrijgezelle vrouwen van mijn leeftijd (ohja kansje van hier nu even daargelaten)
Maar het percentage meiden die vrij zijn wordt minder met de maand
je hebt er idd maar 1 nodig, maar tis wel zo dat hoe ouder je wordt, hoe groter de kans dat mensen van jouw leeftijd zich al gesetteld hebben...quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn genoeg leuke vrijgezelle meisjes. Je hebt er niet veel nodig, gewoon de juiste.
En of ik een leuke meid ben maakt niets uit en zie je al helemaal niet op mn FB. Het is gewoon maar net hoe je met mensen omgaat.
foto van zaadlozing... voel mij hier nu flink tekort schieten (cm of 30...)quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
Over naar belangrijkere zaken van vandaag. Hoe erg hebben jullie mij gemist?
Deze liefde mag uitgedrukt worden in tekeningen, paints, gedichten of foto's van zaadlozingen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
Over naar belangrijkere zaken van vandaag. Hoe erg hebben jullie mij gemist?
Deze liefde mag uitgedrukt worden in tekeningen, paints, gedichten of foto's van zaadlozingen.
Als jij het een week volhoudt om niet de smileys te typen met '=' wil ik 'm best veranderenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
joy.... wil je andere UI plaatsen, word beetje bang van =p
zooo... maar maar maar.... eng enzo... !!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij het een week volhoudt om niet de smileys te typen met '=' wil ik 'm best veranderen
Deal or no deal?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zooo... maar maar maar.... eng enzo... !!
(en een week is lang hihi.. durf niet eens meer smileys te typen ghehe)
Tsja, heb ik 't niet zo graag op een internetforum over. Laten we zeggen een moment waar je leven wel even tijd stil door staat, geen verkoudheidje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
Ligt er aan wat je onder ellendig verstaat natuurlijk.
ok... maar ALS ik de fout inga... gaat de week dan opnieuw in..?quote:
Ik ga je posts in dit topic spytoolen, en je mag 3 foutjes maken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok... maar ALS ik de fout inga... gaat de week dan opnieuw in..?
en mag ik 3 foutjes maken, is bij honkbal ook
ok... we gaan t proberen..!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga je posts in dit topic spytoolen, en je mag 3 foutjes maken.
Vanaf 23u. Dus volgende week woensdag om 23u zal ik 'm veranderen als het je lukt.
Nee, maar daarom zei ik 'ik sptyool je'quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok... we gaan t proberen..!
en eh... lees jij t hele topic na...?
anders kan ik perongeluk foutje maken als je niet online bent... "smileyloos-plekje"
Ze heeft een hulpmiddel die al jouw posts "volgt", dus helaas kun je niet stiekem als ze er niet is het doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok... we gaan t proberen..!
en eh... lees jij t hele topic na...?
anders kan ik perongeluk foutje maken als je niet online bent... "smileyloos-plekje"
he verdorie, wordt wel lastig....!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft een hulpmiddel die al jouw posts "volgt", dus helaas kun je niet stiekem als ze er niet is het doen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft een hulpmiddel die al jouw posts "volgt", dus helaas kun je niet stiekem als ze er niet is het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Gewoon een plakkertje op de =-toets plakken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
he verdorie, wordt wel lastig....!!
ga proberehn elke post die ik verstuur na te kijken op foute smileys
of kouwgom... of de toets uit mn laptop wrikkequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een plakkertje op de =-toets plakken.
Seconde lijmquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of kouwgom... of de toets uit mn laptop wrikke
Joy mag haar UI niet veranderen. =Dquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
joy.... wil je andere UI plaatsen, word beetje bang van =p
Ik geef snarf 2 dagen en dan faalt ze toch alquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy mag haar UI niet veranderen. =D
Wij hebben romantisch samen een UI namelijk, om onze liefde te symboliseren. =P
ben blij als ik morgen avond haal hihi... ben ineens nooooooit meer online!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik geef snarf 2 dagen en dan faalt ze toch al
Ik ga naar bed, succesquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben blij als ik morgen avond haal hihi... ben ineens nooooooit meer online!
ik haat clowns .. = ... oehh daar ging ik bijna de mist in , ik bedoel natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy mag haar UI niet veranderen. =D
Wij hebben romantisch samen een UI namelijk, om onze liefde te symboliseren. =P
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
truste!!!quote:
Nee alsjeblieft zegquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
truste!!!
maar krijg je nu elke keer een mailtje als ik iets post????
Elke avond kijkt ze naar een dagoverzicht van jouw posts. =)quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
truste!!!
maar krijg je nu elke keer een mailtje als ik iets post????
ooooooooooooh, jammer hahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
oooooh joy... zag je wat hij typte!!!!!! een =smiley ...!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke avond kijkt ze naar een dagoverzicht van jouw posts. =)
Mij wil je echt niet in de gaten houdenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooooooooooh, jammer haha
maar vet handig als je iemand in de gaten wil houden!
Ik probeer je uit te dagen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh joy... zag je wat hij typte!!!!!! een =smiley ...!!!!
=(quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh joy... zag je wat hij typte!!!!!! een =smiley ...!!!!
meer werkgelegenheid..?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Stomme Simcity, verlaag ik de belastingen, bouw parken en weet ik wat. Bevolking nu van 800k naar 790k -_-
maar ik heb het goed niet-nagedaan he!! whoop whoopquote:
=)quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik heb het goed niet-nagedaan he!! whoop whoop
en wat is je tegenprestatie..?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb een deal gesloten met iemand, ik mag niet meer klagen over mij gebrek aan een vriendin of armlastige seksleven tot ik het heb geprobeerd bij 10 meisjes.
Dit wordt lastig.
Geen idee, het lijkt wel alsof mijn stad in een recessie is of zo. De hele RCI is negatief behalve high tech industry.quote:
Is er niet, is in het kader van je-mag-pas-zeiken-als-je-er-wat-aan-doet.quote:
Tot je wat hebt geprobeerd precies? 10 meisjes aanspreken? En waarop dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb een deal gesloten met iemand, ik mag niet meer klagen over mij gebrek aan een vriendin of armlastige seksleven tot ik het heb geprobeerd bij 10 meisjes.
Dit wordt lastig.
ghehehe... gemeen die smiley haha... en politiebureau;s/ziekenhuiszen enzo extra bouwenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt wel alsof mijn stad in een recessie is of zo. De hele RCI is negatief behalve high tech industry.
Ik heb wel wat andere ideetjes, desnoods sloop ik alle bibliotheken om m'n bevolking dommer te maken, misschien willen ze dan wel komen...ow ik bedoel =P
hun lelijke schoenen ofzo hahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot je wat hebt geprobeerd precies? 10 meisjes aanspreken? En waarop dan?
Nee dat is het niet. Ik mag niet meer klagen (dus op FOK!) tot ik 10 meisjes heb aangesproken/versierd/jesnaptwatikbedoelquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat hadden ze me moeten vertellen toen ik nog 20 was -_-quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt er idd maar 1 nodig, maar tis wel zo dat hoe ouder je wordt, hoe groter de kans dat mensen van jouw leeftijd zich al gesetteld hebben...
Ik: Heloef, je moet 10 meisjes aanspreken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ik mag niet meer klagen (dus op FOK!) tot ik 10 meisjes heb aangesproken/versierd/jesnaptwatikbedoel
Nee ik corrigeer je even, in je vorige post ga je er van uit dat ik het al gedaan heb, ik zeg dat ik het nog moet doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik: Heloef, je moet 10 meisjes aanspreken?
Heloef: Nee dat is het niet, ik moet 10 meisjes aanspreken
-_-
Nee hoor, dat zijn 2 aparte vragen die los van elkaar staan. Maar ik geef toe, het kan idd op jouw manier geinterpreteerd wordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik corrigeer je even, in je vorige post ga je er van uit dat ik het al gedaan heb, ik zeg dat ik het nog moet doen.
Tot je wat hebt geprobeerd impliceert dat je het nog niet gedaan hebt! Zo, nu ben ik er uit!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets met Aziaten en zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dan? Je krijgt een bad trip? =P
Maak je geen zorgen hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ok...zolang je maar niet zo vaag als heloef gaat doen
Gelukkig, ik ben een beetje vaag omdat ik zo moe ben...en omdat die stomme stad ineens niet meer wil groeienquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben nu ook aan het topsporten.. fok
+Geen plaatjes googlen.. spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Simcity? Verlaag de belasting en bouw meer goedkope grond voor behuizingquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben een beetje vaag omdat ik zo moe ben...en omdat die stomme stad ineens niet meer wil groeien
Ik heb bijna geen geld om de belasting verder te verlagen, maar ik ga het wel effe proberen (heb toch niks meer te verliezen).quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:53 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Simcity? Verlaag de belasting en bouw meer goedkope grond voor behuizing
Simcity heb ik ook wel te vaak gespeeld als kind mochten altijd een uur er achter per dag en altijd was het sim cityquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen geld om de belasting verder te verlagen, maar ik ga het wel effe proberen (heb toch niks meer te verliezen).
Als dat niet werkt, ga ik gewoon voor een geschikte cheat, ben ik van dat vage gezooi af en hoeft m'n stad niet weg te kwijnen
Het heeft gewerkt! Belastingen voor residential elk 1% omlaag en heb nu de 900k gehaald (heb snel vooruit gespoeld)quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Simcity heb ik ook wel te vaak gespeeld als kind mochten altijd een uur er achter per dag en altijd was het sim city
Haha zie je! Simcity 4 ken ik ook wel een beetje hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt! Belastingen voor residential elk 1% omlaag en heb nu de 900k gehaald (heb snel vooruit gespoeld)![]()
![]()
P.s., deze gaat over Simcity 4
Thanks man!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:03 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Haha zie je! Simcity 4 ken ik ook wel een beetje hoor
Vraag het haar zou ik zeggen.quote:
Ze dwaald rond in klaagbaak enzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zat ik mij laatst ook af te vragen. Waar is zij heen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!. Ik durf geen meisjes aan te spreken.
Zielig ventje. Die moeder afschieten...quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:54 schreef twi het volgende:
Ik zei het deze week ook al tegen 'r Murdera. Maar ik zal even een lijntje uit gooien.
Je moeder
Hommo Chanant Hont
Jatockk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afwachten maar...
Als jij zou kunnen proeven, hoe een mango smaakt, in een mond die echt helemaal gereinigd is van alle kruiden en chemische resten van ook 45 jaar lang gekookt eten, als jij zou weten hoe dan een rijpe mango proeft daar kan niks anders tegenop!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zielig ventje. Die moeder afschieten...
Met die kutmango...
Is dit een metafoor?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij zou kunnen proeven, hoe een mango smaakt, in een mond die echt helemaal gereinigd is van alle kruiden en chemische resten van ook 45 jaar lang gekookt eten, als jij zou weten hoe dan een rijpe mango proeft daar kan niks anders tegenop!
Is dit dat rare wijf die haar kinderen rauw eten voorschotelt? Kan hier geen filmpjes kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zielig ventje. Die moeder afschieten...
Met die kutmango...
Idd, Rauwe groenten, noten fruit...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit dat rare wijf die haar kinderen rauw eten voorschotelt? Kan hier geen filmpjes kijken.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:54 schreef twi het volgende:
Ik zei het deze week ook al tegen 'r Murdera. Maar ik zal even een lijntje uit gooien.
Je moeder
Hommo Chanant Hont
Jatockk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afwachten maar...
Dat dus. Maar nog wel verbazingwekkend divers nog.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Idd, Rauwe groenten, noten fruit...
niks geen gebakken of gekookte zooi
Wat een raar dieetquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Zo'n maf wijf ken ik ook, Kom je op der kind zijn verjaardag staan er allemaal bakjes rauwe groente met dipsausquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer achterlijk, laat een ouder lekker zelf bepalen wat die zijn/haar kind geeft. Ga je dan toch niet bewust omheen werken. Beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zo'n maf wijf ken ik ook, Kom je op der kind zijn verjaardag staan er allemaal bakjes rauwe groente met dipsaus![]()
Paar weken terug nog stiekem met dat kind naar de Mac Donalds gegaan, maar niet door vertellen anders krijg ik dat stinkwijf op mijn dak
Dan moet ze dat kind maar ergens anders parkeren als ze weer naar een van haar maffe hippie feestjes gaatquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer achterlijk, laat een ouder lekker zelf bepalen wat die zijn/haar kind geeft. Ga je dan toch niet bewust omheen werken. Beetje kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat 14 je ondergrens was.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef Chamastya het volgende:
Paar weken terug nog stiekem met dat kind naar de Mac Donalds gegaan, maar niet door vertellen anders krijg ik dat stinkwijf op mijn dak
ga alleen en ga bij willekeurige smatjes zittenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht: ik heb geen geld en geen vrienden om een terrasje mee te pakken. Tot zoverre de klacht.
Zie ondertitelquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ga alleen en ga bij willekeurige smatjes zitten
Daar hebben we de klaagbaak voorquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb een klacht: ik heb geen geld en geen vrienden om een terrasje mee te pakken. Tot zoverre de klacht.
Colaquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
Als je hierheen komt wil ik best op terras zitten. Krijg je een gratis cola.
Rokjesdagquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
fuck wat is het lekker warm.
Wat is het toch een nare verplichting om een broek aan te hebben.
Alsof bier zoveel duurder isquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Anders wordt het mij te duur he
Oke, een biertje voor heloefquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hij toch allemaal kan doen met die 20 cent
Ik zag er een paar, eentje liep echt in een heel kort broekje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zag weer verdacht weinig mensen in korte broek trouwens of dames met ontblote benen
Ik had 28 januari m'n hotpants alweer aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag er een paar, eentje liep echt in een heel kort broekje.
Picsquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had 28 januari m'n hotpants alweer aan.
Zijn niet gemaakt die avond volgens mij.quote:
Filmpjequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn niet gemaakt die avond volgens mij.
Ook niet.quote:
Picsquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
M'n vader komt vandaag naar Nederland!
Sorry, wij waren op de gezellige meet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook niet.
Maar er zijn meerdere FOK!kers die als getuige kunnen dienen.
Excuses geaccepteerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, wij waren op de gezellige meet.
ik las t.. arm kind heeft flink aantal treun-uurtjes erop zitten!!!quote:
Zit op mijn kamer een tentamen te leren dus nog niet zoveel last vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
(door het mooie weer word je ook actiever, hebben jullie dat ook?)
Skaten, hardlopen, en straks nog even was opvouwen en strijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:26 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Zit op mijn kamer een tentamen te leren dus nog niet zoveel last van
Maar het klopt normaal gesproken wel ja
Ik heb het precies andersomquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
moet je een buitenbaan zoeken... ik heb die luxe, heeeerlijk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hee, zweefteven
Hele dag op kantoor moeten werken met dit weer
voorbereiden kan buiten... en met een beetje goede argumenten is buiten vergaderen ook wel te regelenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet echt veel genoten van het weer. Moest lessen voorbereiden, lessen geven en vergaderen.
Ben bezig met solliciteren voor postbodequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je een buitenbaan zoeken... ik heb die luxe, heeeerlijk!
bij thuiskomst nog even wat gedronken in de tuin (zon) en toen met mn hondje het park in gegaan
ah heerlijk! en in de winter weer naar binnen, of dan als bikkel nog steeds buiten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben bezig met solliciteren voor postbode
Nee, vergaderen moet binnen zodat niemand ons hoort. We zijn roddeltantes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
voorbereiden kan buiten... en met een beetje goede argumenten is buiten vergaderen ook wel te regelen
edit: en buiten les geven heb ik ook wel een paar keer gedaan hoor, maar dat was basisschool, was super!
ghehehe stiekemersquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vergaderen moet binnen zodat niemand ons hoort. We zijn roddeltantes.
Kan niet stil zitten met dit weer, de hele vuilnisbak zit alweer volquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
mag hopen dat je bedoeld dat je hebt opgeruimd... en niet dat je niet stil kon zitten en toen in de prullenbak bent gekropen... ghehequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan niet stil zitten met dit weer, de hele vuilnisbak zit alweer vol
Hihi.quote:
Is ook wel een idee, maar doordat mijn school verschillende roosters heeft voor onder en bovenbouw zijn er altijd wel mensen buiten. Dit is veel te storend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Joysa het volgende:
Ik heb op de middelbare ook vaak buiten les gehad
We hadden voetbalvelden naast de school
hey joy... ze probeerden me gister foute smileys te laten gebruiken... maar ben niet de fout ingegaan...nog een paar dagen (bijna week hihi) en je enge UI moet verandert worden... en niet stiekem in andere clown veranderenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Joysa het volgende:
Ik heb op de middelbare ook vaak buiten les gehad
We hadden voetbalvelden naast de school
Haha ik zag het ja, het gaat nog best goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey joy... ze probeerden me gister foute smileys te laten gebruiken... maar ben niet de fout ingegaan...nog een paar dagen (bijna week hihi) en je enge UI moet verandert worden... en niet stiekem in andere clown veranderen
niet verwacht he hihi..quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha ik zag het ja, het gaat nog best goed
Nou de rommel uitgeruimd heel mijn schuurtje is weer leeg en dat stond nogal vol... Heel vol =)quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag hopen dat je bedoeld dat je hebt opgeruimd... en niet dat je niet stil kon zitten en toen in de prullenbak bent gekropen... ghehe
ok.. in mn hoofd was dit grapje velen malen leuker
eerst eens kijken of ik het wat vind!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah heerlijk! en in de winter weer naar binnen, of dan als bikkel nog steeds buiten?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou de rommel uitgeruimd heel mijn schuurtje is weer leeg en dat stond nogal vol... Heel vol =)
gemenerts hihi... wacht maar... straks zijn jullie verslaafd aan de =smileys!!quote:
=Dquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
gemenerts hihi... wacht maar... straks zijn jullie verslaafd aan de =smileys!!
=P =<3quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
gemenerts hihi... wacht maar... straks zijn jullie verslaafd aan de =smileys!!
M&M en serieus.. hmmz..quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ow let op! Aanstaande zaterdag weer een M&M Show!
Een serieuze M&M Show, maar wel met vrolijke muziek!
Met leuke feitjes en weetjes!
Dit keer wat later! Van 21:00 - 22:30 uur! Op Radio 49!
een serieuze...??? dus ik mag geen drankje...?? oeps.... deed bijna een foute smiley!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ow let op! Aanstaande zaterdag weer een M&M Show!
Een serieuze M&M Show, maar wel met vrolijke muziek!
Met leuke feitjes en weetjes!
Dit keer wat later! Van 21:00 - 22:30 uur! Op Radio 49!
Moet je een beetje bewegen, anders word je er loom vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik word alleen maar moe van die warmte.
Ja tuurlijk wel een drankje! Moet ik nog razz halen voor je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een serieuze...??? dus ik mag geen drankje...?? oeps.... deed bijna een foute smiley!
en leuke feitjes, dat kan nog best hylarisch worden!! zin in
dus we gaan aangeschoten een serieuze show houden.... men heb daar zin in... heel de tijd mn gezicht strak in de plooi!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel een drankje! Moet ik nog razz halen voor je?
Of gaan we aan de wijn en Beachberry?
dat kunnen we wel... even mijn microfoon zoeken, dan horen ze ons beterquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus we gaan aangeschoten een serieuze show houden.... men heb daar zin in... heel de tijd mn gezicht strak in de plooi!
Wie zei nou 'Faxie lekker ding!' ? Was jij dat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus we gaan aangeschoten een serieuze show houden.... men heb daar zin in... heel de tijd mn gezicht strak in de plooi!
dat zal CA zijn geweest... die roept nonstop "lekker ding" en "schatjuuh"quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zei nou 'Faxie lekker ding!' ? Was jij dat?
Je kan het je zeker niet meer herinneren?
Shit, ik had gehoopt dat jij het wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat zal CA zijn geweest... die roept nonstop "lekker ding" en "schatjuuh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |