Nee joh, maar een uurtje of 5, niemand wat van gemerkt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, was fok down vanmorgen? Iemand iets gemerkt?
Uiteraard. Toen ging ik girlscene checken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik heb zowaar nuttig werk verricht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet alleen dat het rond een uurtje of half 10 down was. Daarna was ik van huis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, maar een uurtje of 5, niemand wat van gemerkt.
Ik heb alleen maar een legpuzzel gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zowaar nuttig werk verricht.
Ach, maakt het toch een beetje lastig? Anders heb je 'm zo afquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Lijkt me lastig door die vele blauwe tinten
Ik doe altijd met 9 stukjes, ik had laatst 1 met 16 maar ik kwam er niet uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Dat wisten we toch allang al heloef?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
Wat is deze er is een comedian die Rayen heet, dat dit mag.
ligt eraan hoeveel stukjes het zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, maakt het toch een beetje lastig? Anders heb je 'm zo af
Ergens zou ik dat wel willen proberen, in een achteraf cafe een avondje de comedian uithangen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang al heloef?
Nu heb je alleen nog maar een artiestennaam nodig. Een manager heb je alquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens zou ik dat wel willen proberen, in een achteraf cafe een avondje de comedian uithangen.
Woordvoerder he, of nou perschef, je krijgt promotie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb je alleen nog maar een artiestennaam nodig. Een manager heb je al
Gewoon zo'n half leeg comedycafe, met verotte balken en 20 stamgasten. Je snapt het heus wel.quote:
Hadden ze genoeg en schoon water? Genoeg werk? Genoeg electriciteit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, heb vanmiddag eventjes Simcity4 gespeeld. Zat ik op 850k inwoners. Bouwde ik er een flinke nieuwe wijk bij, en vervolgens zakt het aantal inwoners naar 800k. Wat een kutspel
Water en stroom hadden ze wel. Wel zaten die mannetjes de hele tijd te zeuren dat ik niet genoeg industrie en zakenwijken had, maar industrie levert nauwelijks werkplaatsen op en de zakenwijken bleven goeddeels leeg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hadden ze genoeg en schoon water? Genoeg werk? Genoeg electriciteit?
Hm, industrie bouw ik altijd best veel in het begin, en verander ik later vaak naar zakenwijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Water en stroom hadden ze wel. Wel zaten die mannetjes de hele tijd te zeuren dat ik niet genoeg industrie en zakenwijken had, maar industrie levert nauwelijks werkplaatsen op en de zakenwijken bleven goeddeels leeg.
Geen idee waar het aan lag. Misschien bouwde ik gewoon te veel in te korte tijd. Het aantal rijke mensen daalde ineens flink zag ik in de grafieken.
Maar misschien komt het ook wel omdat mijn stad z'n limiet een beetje heeft berijkt afgaande op de manier waarop ik de stad heb opgebouwd?
Wat wel gek was, m'n rating steeg van 5 naar 7 streepjes.
1000. Maar lastig viel mee hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Eigenlijk heb ik maar 1 doel met deze stad:De 1 miljoen inwoners halen. Hoe ik dat haal zal me worst wezen. Geld heb ik zat, ruimte ook nog wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, industrie bouw ik altijd best veel in het begin, en verander ik later vaak naar zakenwijken
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou eigenlijk deze als gif maar het lukt me niet
[ afbeelding ]
Ik probeerde het zelf in microsoft picture editer maar dan doet die het niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het probleem is om hem 60x60 te krijgen?
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wanneer is de volgende meet?
Met Pasen, gezellig samen paaseitjes zoeken en paashazen achterna zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
wanneer ik liniaal bij me hebquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?
damn, ik weet dat jij ook iets deed dat ik tegen je kon gebruiken, maar ben het kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zal je dan wel zorgen dat je éérst even naar de WC bent geweest voordat je aankomt?
Mensen verkouden maken? Alleen Rammstein of de Backstreet Boys willen karaokeën? Mezelf in tranen lachen? Eenvetzak zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
damn, ik weet dat jij ook iets deed dat ik tegen je kon gebruiken, maar ben het kwijt
ctrl-c, ctrl-vquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen verkouden maken? Alleen Rammstein of de Backstreet Boys willen karaokeën? Mezelf in tranen lachen? Eenvetzak zijn?
Morgen kan ik niet, moet stage lopen en dan naar huis om me voor te bereiden op lesbezoek voor vrijdag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?
Waar in Leiden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet, moet stage lopen en dan naar huis om me voor te bereiden op lesbezoek voor vrijdag.![]()
Donderdagen zijn sowieso no go.
Hoe jong dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef kree het volgende:
Jongens en Meisjes,
Jullie weten dat ik nu in mijn eigen kamertje zit.
Vanmiddag bakje gedaan met mn buurvrouwtje...
Effe haar kamertje gezien, leuke meid.
Ietsjes jonger (nee geen 15)
Maar wie weet
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong dan?
Hey leuk voor jecontact met de buuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |