Nee joh, maar een uurtje of 5, niemand wat van gemerkt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, was fok down vanmorgen? Iemand iets gemerkt?
Uiteraard. Toen ging ik girlscene checken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik heb zowaar nuttig werk verricht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet alleen dat het rond een uurtje of half 10 down was. Daarna was ik van huis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, maar een uurtje of 5, niemand wat van gemerkt.
Ik heb alleen maar een legpuzzel gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zowaar nuttig werk verricht.
Ach, maakt het toch een beetje lastig? Anders heb je 'm zo afquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Lijkt me lastig door die vele blauwe tinten
Ik doe altijd met 9 stukjes, ik had laatst 1 met 16 maar ik kwam er niet uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Dat wisten we toch allang al heloef?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
Wat is deze er is een comedian die Rayen heet, dat dit mag.
ligt eraan hoeveel stukjes het zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, maakt het toch een beetje lastig? Anders heb je 'm zo af
Ergens zou ik dat wel willen proberen, in een achteraf cafe een avondje de comedian uithangen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang al heloef?
Nu heb je alleen nog maar een artiestennaam nodig. Een manager heb je alquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens zou ik dat wel willen proberen, in een achteraf cafe een avondje de comedian uithangen.
Woordvoerder he, of nou perschef, je krijgt promotie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb je alleen nog maar een artiestennaam nodig. Een manager heb je al
Gewoon zo'n half leeg comedycafe, met verotte balken en 20 stamgasten. Je snapt het heus wel.quote:
Hadden ze genoeg en schoon water? Genoeg werk? Genoeg electriciteit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, heb vanmiddag eventjes Simcity4 gespeeld. Zat ik op 850k inwoners. Bouwde ik er een flinke nieuwe wijk bij, en vervolgens zakt het aantal inwoners naar 800k. Wat een kutspel
Water en stroom hadden ze wel. Wel zaten die mannetjes de hele tijd te zeuren dat ik niet genoeg industrie en zakenwijken had, maar industrie levert nauwelijks werkplaatsen op en de zakenwijken bleven goeddeels leeg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hadden ze genoeg en schoon water? Genoeg werk? Genoeg electriciteit?
Hm, industrie bouw ik altijd best veel in het begin, en verander ik later vaak naar zakenwijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Water en stroom hadden ze wel. Wel zaten die mannetjes de hele tijd te zeuren dat ik niet genoeg industrie en zakenwijken had, maar industrie levert nauwelijks werkplaatsen op en de zakenwijken bleven goeddeels leeg.
Geen idee waar het aan lag. Misschien bouwde ik gewoon te veel in te korte tijd. Het aantal rijke mensen daalde ineens flink zag ik in de grafieken.
Maar misschien komt het ook wel omdat mijn stad z'n limiet een beetje heeft berijkt afgaande op de manier waarop ik de stad heb opgebouwd?
Wat wel gek was, m'n rating steeg van 5 naar 7 streepjes.
1000. Maar lastig viel mee hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hoeveel stukjes?
Eigenlijk heb ik maar 1 doel met deze stad:De 1 miljoen inwoners halen. Hoe ik dat haal zal me worst wezen. Geld heb ik zat, ruimte ook nog wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, industrie bouw ik altijd best veel in het begin, en verander ik later vaak naar zakenwijken
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou eigenlijk deze als gif maar het lukt me niet
[ afbeelding ]
Ik probeerde het zelf in microsoft picture editer maar dan doet die het niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het probleem is om hem 60x60 te krijgen?
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wanneer is de volgende meet?
Met Pasen, gezellig samen paaseitjes zoeken en paashazen achterna zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
wanneer ik liniaal bij me hebquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?
damn, ik weet dat jij ook iets deed dat ik tegen je kon gebruiken, maar ben het kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zal je dan wel zorgen dat je éérst even naar de WC bent geweest voordat je aankomt?
Mensen verkouden maken? Alleen Rammstein of de Backstreet Boys willen karaokeën? Mezelf in tranen lachen? Eenvetzak zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
damn, ik weet dat jij ook iets deed dat ik tegen je kon gebruiken, maar ben het kwijt
ctrl-c, ctrl-vquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen verkouden maken? Alleen Rammstein of de Backstreet Boys willen karaokeën? Mezelf in tranen lachen? Eenvetzak zijn?
Morgen kan ik niet, moet stage lopen en dan naar huis om me voor te bereiden op lesbezoek voor vrijdag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen in Leiden. Volgende week in Leiden. Over twee weken, in Leiden. Over drie weken, in Leiden?
Waar in Leiden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet, moet stage lopen en dan naar huis om me voor te bereiden op lesbezoek voor vrijdag.![]()
Donderdagen zijn sowieso no go.
Hoe jong dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef kree het volgende:
Jongens en Meisjes,
Jullie weten dat ik nu in mijn eigen kamertje zit.
Vanmiddag bakje gedaan met mn buurvrouwtje...
Effe haar kamertje gezien, leuke meid.
Ietsjes jonger (nee geen 15)
Maar wie weet
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong dan?
Hey leuk voor jecontact met de buuf
Ik loop geen stage in Leiden.quote:
Jij mazzelaarquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.
Oh en heb via via gehoord dat ze vrijgezel is
(zitten toch nog wel voordelen aan een klein dorp als Katwijk hahaha)
Mag altijd aankloppen bij haar voor een bakje, nou dat is al in de "pocket" dan
Die meet natuurlijk, als je een leuk meisje was dan je adresquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loop geen stage in Leiden.
Of bedoel je iets anders?
Doe je goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik schat haar 22-23 ofzo.
Oh en heb via via gehoord dat ze vrijgezel is
(zitten toch nog wel voordelen aan een klein dorp als Katwijk hahaha)
Mag altijd aankloppen bij haar voor een bakje, nou dat is al in de "pocket" dan
Manos, the hands of fate?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik kijk echt de meest dramatische film allertijden.
vertelquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Geen idee. LVC? Ik hoorde dat Cannibal Corpse kwam.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die meet natuurlijk, als je een leuk meisje was dan je adres
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij mazzelaar
Ik heb pech gehad met mijn buurvrouw. Laat ik zo zeggen, zij is ook niet mijn leeftijd
Nou lijkt erop dat ik mazzel heb jaquote:
Oh leukquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. LVC? Ik hoorde dat Cannibal Corpse kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tof gewoon lekker babbelen af en toe is al tofquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nou lijkt erop dat ik mazzel heb ja
Hehe leuke meid joh, ik zie het al helemaal gebeuren allemaal.
Maargoed heb een half uurtje gepraat over koetjes en kalfjes natuurlijk.
Ken haar verder nog niet.
Maar kijk kan nu wel een bakkie gaan doen bij haar.
Dat is sowieso gezellig want ze kan lekker praten en dan zien we wel weer.
(oh ze heeft een veel grotere en mooiere kamer als ik hahaha)
Toen ze hier zat moest ze op mn bed zitten.
Heb er nu een klein bankje bij, krijgertje weer via via
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Dat aandachtshoerengedrag moet ik eens afleren denk ik.
Ik presenteer u, een de slechtste film allertijden:Jij zou haar doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook trouwens maar jij als maagd mag eerst14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja idd dat is ook maar mn instelling hoor, heb geen zin om gelijk kwijl kwijl te doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof gewoon lekker babbelen af en toe is al tof
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Dat aandachtshoerengedrag moet ik eens afleren denk ik.
Ik presenteer u, een de slechtste film allertijden:hij zal vast beter zijn dan: The 40-year old virgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iniedergeval ziet de voorkant er beter uit
Oh leuk meisje hoor, haar beste vriendin is wel lekkerder.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zou haar doen![]()
Ik ook trouwens maar jij als maagd mag eerst
Een hoog budget geeft geen garantie op een goeie film. Avatar een groot speciaal effect verder boutfilm.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh leuk meisje hoor, haar beste vriendin is wel lekkerder.
Maar het is zo'n low budget film, dramatisch script, dramatisch filmwerk, dramatische acteurs.
Maar wel tieten, dat dan weer wel.
Verstandig, hoe is het om op jezelf te wonen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd dat is ook maar mn instelling hoor, heb geen zin om gelijk kwijl kwijl te doen.
Eerst elkaar maar eens wat beter leren kennen en dan zien we het snel genoeg.
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hoog budget geeft geen garantie op een goeie film. Avatar een groot speciaal effect verder boutfilm.
Wennen hoor maar gaat goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hoog budget geeft geen garantie op een goeie film. Avatar een groot speciaal effect verder boutfilm.
[..]
Verstandig, hoe is het om op jezelf te wonen?
Dat heeft iedereen in het begin. Over een half jaar weet je niet beter en gaat het vanzelfquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Wennen hoor maar gaat goed.
Loop tegen allerlei dingen aan waar ik nooit bij nagedacht hebt.
Maar gaat steeds beter en voel het hier al een beetje als " thuis"
Rokjequote:
hmm eens, lentekriebelsquote:
tozzzzzquote:
Ik zal de hele nacht aan je denkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm eens, lentekriebels
[..]
tozzzzz
werkze![]()
Welja, ik ben de moeilijkste niet, het telt meequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
fietsen telt ook wel mee toch? joahhhh![]()
hell yeahquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, ik ben de moeilijkste niet, het telt mee
ja, nou.. daarvoor moest ik dus inderdaad ook fietsenquote:
Ik ook en daarnaast is werken ook een hele sport. Als je het iedere dag doet zelfs topsportquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hell yeah
[..]
ja, nou.. daarvoor moest ik dus inderdaad ook fietsen
Ik doe het sporten er bij naast het werkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast is werken ook een hele sport. Als je het iedere dag doet zelfs topsport
echt eh.. pffff ben blij als t weer weekend isquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast is werken ook een hele sport. Als je het iedere dag doet zelfs topsport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hier nog eenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echt eh.. pffff ben blij als t weer weekend is
bohh, trusten tijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nog eenben verrot vandaag, ga nu ook maar slapen. Mzzl
Hoeveel fietsen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, nou.. daarvoor moest ik dus inderdaad ook fietsen
quote:
bij elkaar opgeteld denk ik ongeveer 1,5 uur.. en dan doe ik 's ochtends en 's avonds ook nog wat sit/push ups en die shit.. en dus werkenquote:
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
bij elkaar opgeteld denk ik ongeveer 1,5 uur.. en dan doe ik 's ochtends en 's avonds ook nog wat sit/push ups en die shit.. en dus werken
da's toch wel genoeg dacht ik zo
en **^&^%$%^#$%#$%$%$^% wat is fok irritant vandaag.. ik denk dat ik maar filmpje ga kijken en daarna ook plat ga.. vind fok niet lief vandaag![]()
![]()
Hey hoe ist in Berlijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Nederland! Mobiel internet! Ik kreeg afkuckverschijnsellen.
Ah, hoe schattig ik wist dat je me zou missenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Nederland! Mobiel internet! Ik kreeg afkuckverschijnsellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |