abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109365881
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef netflanders het volgende:

[..]

Een groot deel van de pedoseksuelen is vrouw - volgens artikelen (zoek female pedophilia op ScienceDirect) tot 25%. Er worden alleen veel minder snel vraagtekens gezet wanneer vrouwen 'handsy' zijn met kinderen. Hierdoor zou het zelfs kunnen zijn dat een enorme underground is van vrouwelijke pedoseksuelen op bijvoorbeeld crèches, dat simpelweg nog niet ontdekt is omdat vrouwen minder snel gewantrouwd worden.

Jammer, Chai. Ik vond het een erg goed topic. Maar hier ging je toch behoorlijk de mist in door zelf een ondoordachte statement neer te plempen.
Oke, dat statement neem ik terug. :)

En vrouwen hebben dus misschien hun eigen martijn, maar dan in het geheim.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 21:25:00 ]
pi_109365995
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Omdat ik er een hoop over heb gelezen, zoals een boek over de tbs kliniek.
Een pedofiel die niet de ander de schuldgeeft, en zichzelf in de hand houdt. Komt ook niet in een TBS-kliniek terecht.

Je kan er vanuit gaan dat veel pedofielen zelf enorm met hun seksuele voorkeur zitten, en dit met pijn en moeite nooit openbare.
pi_109366003
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Oke, dat statement neem ik terug. :)
Lief. Je bent in ieder geval voor rede vatbaar.

Overigens vind ik het ook jammer dat de onderbuiktokkies graag een heksenjacht tegen pedofielen beginnen. Zo werken ze het daadwerkelijke probleem alleen in de hand, namelijk dat van pedoseksualiteit. Pedoseksualiteit mag nooit en te nimmer aanvaard worden, juist omdat kinderen geen keuze hebben. En natuurlijk kan ik het niemand kwaad nemen dat pedofilie ook als ziekelijk wordt gezien. Maar geef die mensen in ieder geval de kans om toe te geven dat zij met die nare gedachten worstelen, zodat zij hulp kunnen zoeken of mogelijk zelfs medicijnen kunnen slikken om hun seksuele gevoelens te onderdrukken.

Nu gebeurt dat niet omdat ze bang zijn voor veroordeling.
pi_109366006
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jij moet Nederlands leren lezen. Dat het ethisch niet verantwoord is (pedofilie) staat buiten kijf zei ik. Ik keur het niet goed.

Maar homofilie is evenzo afwijkend als pedofilie. Het is minder geaccepteerd door de maatschappij (ook door mij).
Homofilie kan ook getriggered worden door de omgeving / genen.
Wat benoem jij afwijkend? Pedofilie wordt niet alleen aangeboren, het wordt veroorzaakt door misbruik en andere traumatische ervaringen. Dat is heel anders dan homofilie.

Jij doet net of het verschillen met heterofilie het afwijkend maakt. Homofilie is niet eens een fout of afwijking, pedofilie wel.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_109366045
dubbelpost
pi_109366096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wat benoem jij afwijkend? Pedofilie wordt niet alleen aangeboren, het wordt veroorzaakt door misbruik en andere traumatische ervaringen. Dat is heel anders dan homofilie.

Jij doet net of het verschillen met heterofilie het laat verschillen van wat 'afwijkend' is. Homofilie is niet eens een fout of afwijking, pedofilie wel.
Homofilie is ook een afwijking. Echter, beide partijen zijn volwassen en kunnen geïnformeerd goedkeuring geven bij het betreden van de relatie of aangaan van intimiteit.

Kinderen kunnen dat niet. Daarom is het verschrikkelijk. Dát is het primaire verschil.
pi_109366166
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:26 schreef netflanders het volgende:

[..]

Lief. Je bent in ieder geval voor rede vatbaar.

Overigens vind ik het ook jammer dat de onderbuiktokkies graag een heksenjacht tegen pedofielen beginnen. Zo werken ze het daadwerkelijke probleem alleen in de hand, namelijk dat van pedoseksualiteit. Pedoseksualiteit mag nooit en te nimmer aanvaard worden, juist omdat kinderen geen keuze hebben. En natuurlijk kan ik het niemand kwaad nemen dat pedofilie ook als ziekelijk wordt gezien. Maar geef die mensen in ieder geval de kans om toe te geven dat zij met die nare gedachten worstelen, zodat zij hulp kunnen zoeken of mogelijk zelfs medicijnen kunnen slikken om hun seksuele gevoelens te onderdrukken.

Nu gebeurt dat niet omdat ze bang zijn voor veroordeling.
Oke mooie samenvatting van wat ik het hele topic probeer duidelijk te maken, maar dan duidelijker verwoord. :)
pi_109366175
quote:

[..]

Jij doet net of het verschillen met heterofilie het afwijkend maakt. Homofilie is niet eens een fout of afwijking, pedofilie wel.
Homofilie werd vroeger gezien, zoals pedofilie nu, dat hebben ze aangepast in 1974. Wie weet hoort pedoseksualiteit ook bij de "normale" geaardheden, maar hebben we dat nog niet ontdekt.
pi_109366193
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef netflanders het volgende:

[..]

Homofilie is ook een afwijking. Echter, beide partijen zijn volwassen en kunnen geïnformeerd goedkeuring geven bij het betreden van de relatie of aangaan van intimiteit.

Kinderen kunnen dat niet. Daarom is het verschrikkelijk. Dát is het primaire verschil.
Kijk, weer zo'n onzin post. Het geen wat het verschillend maakt is de mentale fouten die erbij komen spelen en de permanente schade die het aanrecht bij kinderen. Het gaat hem niet alleen om 'het maken van keuzes'
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:30:36 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109366201
quote:

[..]

Lees de stoornissen erop na. Pedofilie kan inderdaad voortkomen uit trauma en de omgeving. Dat kan homofilie echter ook. Of het fout is, is niet aan mij om te oordelen. Dat het afwijkend is, is net zoals pedofilie, wel zo.

Ik schets een objectief beeld, jij brengt subjectiviteit in je posts weer die de toon beïnvloeden en derhalve ook de validiteit van je posts.
pi_109366288
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Lees de stoornissen erop na. Pedofilie kan inderdaad voortkomen uit trauma en de omgeving. Dat kan homofilie echter ook. Of het fout is, is niet aan mij om te oordelen. Dat het afwijkend is, is net zoals pedofilie, wel zo.
Heb je een link naar een artikel waarin bewezen wordt dat homofilie veroorzaakt kan worden door trauma? en dat dit ernstige permanente schade met zich meebrengt?

Dat objective beeld van jouw kun je wel op 100 manier interpreteren. Natuurlijk wijkt homofilie af van de 'normale' heterofilie. Net zoals dat graag mensen vermoorden evenals afwijkt als elke dag je tenen willen meten toch? Wat is je punt?
pi_109366326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kijk, weer zo'n onzin post. Het geen wat het verschillend maakt is de mentale fouten die erbij komen spelen en de permanente schade die het aanrecht bij kinderen. Het gaat hem niet alleen om 'het maken van keuzes'
Dat is toch fucking logisch? Het een leidt tot het ander. Had niet verwacht dat ik dat uit zou moeten leggen.

Je gebruikt zelf vage termen als 'mentale fouten'. Definieer mentale fout, je lult namelijk grotendeels uit je aars.
pi_109366351
100% terechte klacht dit.
pi_109366375
dustbrain. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:36:05 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109366424
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:32 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Heb je een link naar een artikel waarin bewezen wordt dat homofilie veroorzaakt kan worden door trauma? en dat dit ernstige permanente schade met zich meebrengt?

Dat objective beeld van jouw kun je wel op 100 manier interpreteren. Natuurlijk wijkt homofilie af van de 'normale' heterofilie. Net zoals dat graag mensen vermoorden evenals afwijkt als elke dag je tenen willen meten toch? Wat is je punt?
Tuurlijk kan ik dat. Door een homofiele pedofiel.
pi_109366440
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef netflanders het volgende:

[..]

Dat is toch fucking logisch? Het een leidt tot het ander. Had niet verwacht dat ik dat uit zou moeten leggen.

Je gebruikt zelf vage termen als 'mentale fouten'. Definieer mentale fout, je lult namelijk grotendeels uit je aars.
jij zei dat keuzes het primaire verschil was. Nu moet je niet afwijken.
pi_109366447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef netflanders het volgende:

[..]

Ik had sowieso verwacht dat meer mensen zouden snappen hoe belangrijk het is om onderscheid te maken tussen pedofielen en pedoseksuelen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:39:15 #138
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109366556
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:32 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je zegt dat homofilie geen ziekte, geen afwijking is, pedofilie wel.

Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat homofilie ook een afwijking als ziekte kan zijn als je die beredenatie erbij pakt. Meer niet.
pi_109366596
Wat ik me afvraag is aan wat voor hersenziekte je moet lijden om Homoseksualiteit te vergelijken met pedofilie of het een ziekte noemen :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_109366665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:36 schreef dustbrain het volgende:

[..]

jij zei dat keuzes het primaire verschil was. Nu moet je niet afwijken.
Een kind heeft niet de capaciteiten om weloverwogen in te stemmen. Een intieme relatie met een kind is dus per definitie verkrachting, en dat leidt tot trauma's.

Echt, het een is een gevolg van het ander. We hebben het hier niet over keuzes. Ik heb het woord keuze zelfs niet in de mond genomen. Nogmaals, u ouwehoert uit uw aars en leest wat u wil lezen.

En Chai, ik ben het met je eens. Maar laatst is er in Engeland een pediatrician in elkaar geslagen en zijn kantoor gesloopt. Dit omdat mensen het verschil tussen pediatrician (kinderarts) en pedosexual blijkbaar niet wisten. Als dát al gebeurt, kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze pedoseksueel en pedofiel door elkaar halen.

Mensen zijn doorgaans gewoon dom. Heel, heel erg dom.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:41:42 #141
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109366675
Is gewoon zo nigga
pi_109366703
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je zegt dat homofilie geen ziekte, geen afwijking is, pedofilie wel.

Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat homofilie ook een afwijking als ziekte kan zijn als je die beredenatie erbij pakt. Meer niet.
Weer zo'n absurde uitspraak. Homofilie veroorzaakt geen permanente trauma. Een homoseksuele lijdt niet meestal aan allerlei andere mentale kwalen. Homofilie is geen gevaar en ook geen ziekte.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:44:54 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109366820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:42 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Weer zo'n absurde uitspraak. Homofilie veroorzaakt geen permanente trauma. Een homoseksuele lijdt niet meestal aan allerlei andere mentale kwalen. Homofilie is geen gevaar en ook geen ziekte.
Waarom kom je telkens terug met je trauma. Dat pedofilie dat wel doet en homofilie niet, klopt. Maar homofilie is ook een afwijking.

Toevallig op het nieuws vandaag dat homofielen veel vaker psychische stoornissen hebben dan hetero's.

Homofilie kan de mensheid uitroeien net zoals pedofilie als iedereen het doet
pi_109366911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef netflanders het volgende:

[..]

Een kind heeft niet de capaciteiten om weloverwogen in te stemmen. Een intieme relatie met een kind is dus per definitie verkrachting, en dat leidt tot trauma's.

Echt, het een is een gevolg van het ander. We hebben het hier niet over keuzes. Ik heb het woord keuze zelfs niet in de mond genomen. Nogmaals, u ouwehoert uit uw aars en leest wat u wil lezen.

En Chai, ik ben het met je eens. Maar laatst is er in Engeland een pediatrician in elkaar geslagen en zijn kantoor gesloopt. Dit omdat mensen het verschil tussen pediatrician (kinderarts) en pedosexual blijkbaar niet wisten. Als dát al gebeurt, kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze pedoseksueel en pedofiel door elkaar halen.

Mensen zijn doorgaans gewoon dom. Heel, heel erg dom.
quote van jouw:
quote:

Je zegt hier toch echt dat volwassenen goedkeuring kunnen geven. Ik denk dat je hiermee bedoelt dat de enige reden dat kinderen trauma's krijgen wordt veroorzaakt door het niet kunnen maken van keuzes. Heb je hier bewijs voor? Want je zegt hier toch iets groots niet?
pi_109367028
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Waarom kom je telkens terug met je trauma. Dat pedofilie dat wel doet en homofilie niet, klopt. Maar homofilie is ook een afwijking.

Toevallig op het nieuws vandaag dat homofielen veel vaker psychische stoornissen hebben dan hetero's.

Dan moet je het alsnog niet over één bult gooien. In je vorige post zei je toch echt dat dat kan met dezelfde beredernatie terwijl die ECHT NIET zo is.

Homofilie kan de mensheid uitroeien net zoals pedofilie als iedereen het doet
Je zei in je vorige post dat pedofilie net als homofilie met dezelfde beredernatie een ziekte is terwijl dit niet zo is.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:49:54 #146
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109367033
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef dustbrain het volgende:

[..]

quote van jouw:

[..]

Je zegt hier toch echt dat volwassenen goedkeuring kunnen geven. Ik denk dat je hiermee bedoelt dat de enige reden dat kinderen trauma's krijgen wordt veroorzaakt door het niet kunnen maken van keuzes. Heb je hier bewijs voor? Want je zegt hier toch iets groots niet?
Leren lezen, brok sla.

Deze man is onverbeterlijk :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:50:13 #147
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_109367041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef dustbrain het volgende:

[..]

de DSM die de officiële definitie voor pedofilie beschrijft zegt toch heel anders: http://nl.wikipedia.org/w(...)_of_Mental_Disorders

Ik verdoe hier mijn tijd te discusieren met leken die niet weten waar ze het over hebben.
In de DSM word er inderdaad geen onderscheidt gemaakt tussen pedoseksuelen en pedofielen. Om de simpele reden dat er sprake is van hetzelfde ziektebeeld. De DSM doet nu eenmaal niet aan waarde oordelen. Dat wil niet zeggen dat er in het maatschappelijk debat geen onderscheidt gemaakt hoeft te worden.
Do androids dream of electric sheep?
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:52:13 #148
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109367143
Knap dat er nog steeds mensen doorgaan met het uitleggen. _O_ Ik ben er mee gekapt, verspilling van tijd en moeite.
pi_109367167
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:50 schreef RitseB het volgende:

[..]

In de DSM word er inderdaad geen onderscheidt gemaakt tussen pedoseksuelen en pedofielen. Om de simpele reden dat er sprake is van hetzelfde ziektebeeld. De DSM doet nu eenmaal niet aan waarde oordelen. Dat wil niet zeggen dat er in het maatschappelijk debat geen onderscheidt gemaakt hoeft te worden.
Is toch wel zo handig om bij een debat de officiële definities te nemen, toch?
pi_109367289
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:49 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Leren lezen, brok sla.

Deze man is onverbeterlijk :')
Ik formuleerde precies wat jij beschreef. Maar je hebt dus geen bewijs? Dat is jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')