abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:41:08 #91
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_109363544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Een pedofiel is dus een tikkende tijdbom.
Hihi, kom we maken een bom aan ze vast en laten die boem doen :@.
pi_109363626
Pedofilie en homofilie zijn helaas niet te genezen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Het enigste wat je kan doen is om hele zware straffen te geven als ze iets flikken. 1x een kind pakken en je komt never nooit meer vrij. De doodstraf zou stukken goedkoper zijn maar het duurt nog wel een tijdje voordat we het licht weer zien.

Dus dat geknuffel van viezeriken met TBS moet afgelopen zijn. Eens een pedo, altijd een pedo.
pi_109363631
quote:

[..]

Dat is veel te generaliserend. Er zijn echt pedofielen die er nooit iets mee doen. Alleen ook zij kunnen niet rekenen op begrip.

quote:
8s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]
Vieze kut mensen. De wereld gaat tegenwoordig echt te ver.
Tegenwoordig zegt ie. :')
quote:
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:44:54 #94
344644 computerprobleem
pi_109363740
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Confetti het volgende:
Pedofilie en homofilie zijn helaas niet te genezen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Het enigste wat je kan doen is om hele zware straffen te geven als ze iets flikken. 1x een kind pakken en je komt never nooit meer vrij. De doodstraf zou stukken goedkoper zijn maar het duurt nog wel een tijdje voordat we het licht weer zien.

Dus dat geknuffel van viezeriken met TBS moet afgelopen zijn. Eens een pedo, altijd een pedo.
Eensch. Gewoon uitleveren aan een stel cowboys. Die lynchen die gore mongolen wel ergens in de wildernis in de VS. Touw van 5 euro, gratis tak, beren ruimen de troep wel op.

:P
pi_109363785
quote:

[..]

Leen hen dan uit aan El-Quida :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_109363879
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Confetti het volgende:

Altijd een pedofiel, maar altijd een pedoseksueel niet per definitie. Al snap ik dat je het onverstandig vindt om een voormalig pedoseksueel nog vrij te laten.
pi_109364491
Niet altijd een pedoseksueel zeg je, ik vind het onvergevelijk als iemand zoiets heeft gedaan.
Noem mij dan maar bekrompen of kortzichtig maar als ik nu te horen krijg dat mijn buurman zich ooit heeft vergrepen aan een kind wordt ik toch instant misselijk van hem.

Sommige gebeurtenissen kun je niet uitgummen, niet door tijd, straf of hulp.
pi_109364639
Nee klopt. Levenslang opsluiten moet haast wel, maar ik denk dus dat iemand met zijn/haar pedofilie kan leren omgaan waardoor hij/zij geen pedoseksueel meer is.

Alleen dat moet je natuurlijk niet gaan testen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:02:50 #99
358567 Vergrootglas
Alles werd groter!
pi_109364715
Ik ben een dendrofiel :D
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:03:06 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109364726
Mesne morge meeten ff seksueel doen gr gr MRtijn
pi_109364767
Dat gasten Homofilie sowieso vergelijken met pedofilie. Homofilie zorgt niet voor permanente trauma.

Pedofilie is niet voor niks per definitie een ziekte en er is therapie voor. Een pedo die het bij fantasie kan houden hoeft geen hulp te zoeken en is ook geen pedofiel. Voor de 2de keer, een pedofiel is pas een pedofiel als hij er zelf aan begint te lijden, wat inhoud dat hij toch vroeg of laat naar kinderen zal grijpen.

Dus mocht je 'onschuldige' fantasietjes hebben over kindertjes, houd het voor je. Je hebt een fetisj en geen ziekte.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_109364901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:
Dat gasten Homofilie sowieso vergelijken met pedofilie. Homofilie zorgt niet voor permanente trauma.

Pedofilie is niet voor niks per definitie een ziekte en er is therapie voor. Een pedo die het bij fantasie kan houden hoeft geen hulp te zoeken en is ook geen pedofiel. Voor de 2de keer, een pedofiel is pas een pedofiel als hij er zelf aan begint te lijden, wat inhoud dat hij toch vroeg of laat naar kinderen zal grijpen.

Dus mocht je 'onschuldige' fantasietjes hebben over kindertjes, houd het voor je. Je hebt een fetisj en geen ziekte.
Heb je uberhaupt wel de OP gelezen :') :'):') :') :') :') :') :') :')
pi_109365002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:

quote:
pe·do·fi·lie de; v seksuele liefde ve volwassene voor kinderen
En pedoseksuelen willen dit praktiseren.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:11:54 #104
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109365180
Pedofilie is net zo een ziekte als homofilie.

Of pedofilie is geen ziekte zoals homofilie.

Dat het een ethisch niet te verantwoorden uitoefening is staat even buiten kijf.
pi_109365258
Jij leuk en aardig die zelfbedachte definities, maar zullen we gewoon de definities hanteren die in de BNW beschreven worden? Jij bent geen beschuldigde pedoseksuele en je hoeft je ook niet op te stellen als de meer terughoudende pedo-variant. Je hebt een fetisj en geen ziekte als je er niet aan lijd. Al heb ik het gevoel dat je dat wel doet en dus wel pedofiel bent.

@ de poster boven mij:

Dat is complete bullshit. Homofilie wordt niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Homofilie is in geen enkel opzichte onverantwoord. Gooi die twee niet over één lijn.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:13:35 #106
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_109365268
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:28 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

TBS is voorbereiden op een terugkeer, ik stel voor een eiland.. spitsbergen ofzo
Je hebt ook de longstay afdeling. Maar ik vind dat serieus niet zo´n gek idee. Vooral voor de pedofielen die (NOG) niet sexueel actief zijn geweest. Dat ze gewoon ver van de maatschappij met z'n alle onder strenge beveiliging leven waar ze wel alles hebben, dus het is geen gevangenis. Zie het als een soort klein dorp met hoge hekken er om heen.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_109365312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef dustbrain het volgende:
Jij leuk en aardig die zelfbedachte definities, maar zullen we gewoon de definities hanteren die in de BNW beschreven worden? Jij bent geen beschuldigde pedoseksuele en je hoeft je ook niet op te stellen als de meer terughoudende pedo-variant. Je hebt een fetisj en geen ziekte als je er niet aan lijd. Al heb ik het gevoel dat je dat wel doet en dus wel pedofiel bent.
Die definitie van pedofilie was gewoon uit de vandale. :')

En waarom ben ik nou weer een pedofiel ? :')
pi_109365393
quote:

@ de poster boven mij:

Dat is complete bullshit. Homofilie wordt niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Homofilie is in geen enkel opzichte onverantwoord. Gooi die twee niet over één lijn.
Pedofilie wordt ook niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Het is aangeboren. :')

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 21:16:08 ]
pi_109365416
quote:
13s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Die definitie van pedofilie was gewoon uit de vandale. :')

En waarom ben ik nou weer een pedofiel ? :')
Omdat het schijnbaar niet tot je botte hersens wil doordringen wat de ware definitie van pedofilie is.
pi_109365468
Oh en wie bepaalt de ware definitie dan? Jij?

Ik houd gewoon de officiële definitie aan, anders wordt het zo onduidelijk allemaal. :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:17:23 #111
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_109365478
En laten behandelen kan nooit kwaad. Maar vaak hebben die mensen geen ziekte inzicht toch, het ligt toch altijd aan een ander?
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:17:36 #112
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_109365492
Volgens hen dan.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:18:14 #113
344644 computerprobleem
pi_109365531
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Chai het volgende:
Oh en wie bepaalt de ware definitie dan? Jij?

Ik houd gewoon de officiële definitie aan, anders wordt het zo onduidelijk allemaal. :)
Rot op met je steun aan pedofielen of zo.
Wat probeer je te bereiken? Niemand zal naar je 'argumenten' luisteren (alsof je pedofielen kunt verdedigen :'), uitschot van de samenleving). Dus ga maar naar club martijn, hier hebben je troll posts geen nut.

Toedeloe
pi_109365537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
En laten behandelen kan nooit kwaad. Maar vaak hebben die mensen geen ziekte inzicht toch, het ligt toch altijd aan een ander?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Volgens hen dan.
Hoe kom je erbij dat pedofielen dit denken?
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:20:36 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109365670
quote:

@ de poster boven mij:

Jij moet Nederlands leren lezen. Dat het ethisch niet verantwoord is (pedofilie) staat buiten kijf zei ik. Ik keur het niet goed.

Maar homofilie is evenzo afwijkend als pedofilie. Het is minder geaccepteerd door de maatschappij (ook door mij).
Homofilie kan ook getriggered worden door de omgeving / genen.
pi_109365738
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Mozy het volgende:

[..]

Pedofilie wordt ook niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Het is aangeboren. :')
Jij hebt hoogst waarschijnlijk wetenschappelijke literatuur om jouw standpunt te bewijzen?
pi_109365766
klik
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:22:41 #118
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_109365797
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Mozy het volgende:

[..]

[..]

Hoe kom je erbij dat pedofielen dit denken?
Omdat ik er een hoop over heb gelezen, zoals een boek over de tbs kliniek.
pi_109365806
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Is alleen voor mannen geloof ik.

Trouwens wel opvallend dat het altijd mannen zijn, die pedoseksueel zijn. :r
Een groot deel van de pedoseksuelen is vrouw - volgens artikelen (zoek female pedophilia op ScienceDirect) tot 25%. Er worden alleen veel minder snel vraagtekens gezet wanneer vrouwen 'handsy' zijn met kinderen. Hierdoor zou het zelfs kunnen zijn dat een enorme underground is van vrouwelijke pedoseksuelen op bijvoorbeeld crèches, dat simpelweg nog niet ontdekt is omdat vrouwen minder snel gewantrouwd worden.

Jammer, Chai. Ik vond het een erg goed topic. Maar hier ging je toch behoorlijk de mist in door zelf een ondoordachte statement neer te plempen.
pi_109365873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Jij hebt hoogst waarschijnlijk wetenschappelijke literatuur om jouw standpunt te bewijzen?
de DSM die de officiële definitie voor pedofilie beschrijft zegt toch heel anders: http://nl.wikipedia.org/w(...)_of_Mental_Disorders

Ik verdoe hier mijn tijd te discusieren met leken die niet weten waar ze het over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')