Hihi, kom we maken een bom aan ze vast en laten die boem doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een pedofiel is dus een tikkende tijdbom.
Dat is veel te generaliserend. Er zijn echt pedofielen die er nooit iets mee doen. Alleen ook zij kunnen niet rekenen op begrip.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Tegenwoordig zegt ie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vieze kut mensen. De wereld gaat tegenwoordig echt te ver.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:40 schreef The_stranger het volgende:
http://www.geschiedenis24(...)oor-de-pedofiel.html
Eensch. Gewoon uitleveren aan een stel cowboys. Die lynchen die gore mongolen wel ergens in de wildernis in de VS. Touw van 5 euro, gratis tak, beren ruimen de troep wel op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Confetti het volgende:
Pedofilie en homofilie zijn helaas niet te genezen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Het enigste wat je kan doen is om hele zware straffen te geven als ze iets flikken. 1x een kind pakken en je komt never nooit meer vrij. De doodstraf zou stukken goedkoper zijn maar het duurt nog wel een tijdje voordat we het licht weer zien.
Dus dat geknuffel van viezeriken met TBS moet afgelopen zijn. Eens een pedo, altijd een pedo.
Leen hen dan uit aan El-Quidaquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Altijd een pedofiel, maar altijd een pedoseksueel niet per definitie. Al snap ik dat je het onverstandig vindt om een voormalig pedoseksueel nog vrij te laten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Confetti het volgende:
Pedofilie en homofilie zijn helaas niet te genezen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Het enigste wat je kan doen is om hele zware straffen te geven als ze iets flikken. 1x een kind pakken en je komt never nooit meer vrij. De doodstraf zou stukken goedkoper zijn maar het duurt nog wel een tijdje voordat we het licht weer zien.
Dus dat geknuffel van viezeriken met TBS moet afgelopen zijn. Eens een pedo, altijd een pedo.
Heb je uberhaupt wel de OP gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:
Dat gasten Homofilie sowieso vergelijken met pedofilie. Homofilie zorgt niet voor permanente trauma.
Pedofilie is niet voor niks per definitie een ziekte en er is therapie voor. Een pedo die het bij fantasie kan houden hoeft geen hulp te zoeken en is ook geen pedofiel. Voor de 2de keer, een pedofiel is pas een pedofiel als hij er zelf aan begint te lijden, wat inhoud dat hij toch vroeg of laat naar kinderen zal grijpen.
Dus mocht je 'onschuldige' fantasietjes hebben over kindertjes, houd het voor je. Je hebt een fetisj en geen ziekte.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:
Dat gasten Homofilie sowieso vergelijken met pedofilie. Homofilie zorgt niet voor permanente trauma.
Pedofilie is niet voor niks per definitie een ziekte en er is therapie voor. Een pedo die het bij fantasie kan houden hoeft geen hulp te zoeken en is ook geen pedofiel. Voor de 2de keer, een pedofiel is pas een pedofiel als hij er zelf aan begint te lijden, wat inhoud dat hij toch vroeg of laat naar kinderen zal grijpen.
Dus mocht je 'onschuldige' fantasietjes hebben over kindertjes, houd het voor je. Je hebt een fetisj en geen ziekte.
En pedoseksuelen willen dit praktiseren.quote:pe·do·fi·lie de; v seksuele liefde ve volwassene voor kinderen
Je hebt ook de longstay afdeling. Maar ik vind dat serieus niet zo´n gek idee. Vooral voor de pedofielen die (NOG) niet sexueel actief zijn geweest. Dat ze gewoon ver van de maatschappij met z'n alle onder strenge beveiliging leven waar ze wel alles hebben, dus het is geen gevangenis. Zie het als een soort klein dorp met hoge hekken er om heen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:28 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
TBS is voorbereiden op een terugkeer, ik stel voor een eiland.. spitsbergen ofzo
Die definitie van pedofilie was gewoon uit de vandale.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef dustbrain het volgende:
Jij leuk en aardig die zelfbedachte definities, maar zullen we gewoon de definities hanteren die in de BNW beschreven worden? Jij bent geen beschuldigde pedoseksuele en je hoeft je ook niet op te stellen als de meer terughoudende pedo-variant. Je hebt een fetisj en geen ziekte als je er niet aan lijd. Al heb ik het gevoel dat je dat wel doet en dus wel pedofiel bent.
Pedofilie wordt ook niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Het is aangeboren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef dustbrain het volgende:
Jij leuk en aardig die zelfbedachte definities, maar zullen we gewoon de definities hanteren die in de BNW beschreven worden? Jij bent geen beschuldigde pedoseksuele en je hoeft je ook niet op te stellen als de meer terughoudende pedo-variant. Je hebt een fetisj en geen ziekte als je er niet aan lijd. Al heb ik het gevoel dat je dat wel doet en dus wel pedofiel bent.
@ de poster boven mij:
Dat is complete bullshit. Homofilie wordt niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Homofilie is in geen enkel opzichte onverantwoord. Gooi die twee niet over één lijn.
Omdat het schijnbaar niet tot je botte hersens wil doordringen wat de ware definitie van pedofilie is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Die definitie van pedofilie was gewoon uit de vandale.
En waarom ben ik nou weer een pedofiel ?
Rot op met je steun aan pedofielen of zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Chai het volgende:
Oh en wie bepaalt de ware definitie dan? Jij?
Ik houd gewoon de officiële definitie aan, anders wordt het zo onduidelijk allemaal.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
En laten behandelen kan nooit kwaad. Maar vaak hebben die mensen geen ziekte inzicht toch, het ligt toch altijd aan een ander?
Hoe kom je erbij dat pedofielen dit denken?quote:
Jij moet Nederlands leren lezen. Dat het ethisch niet verantwoord is (pedofilie) staat buiten kijf zei ik. Ik keur het niet goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef dustbrain het volgende:
@ de poster boven mij:
Dat is complete bullshit. Homofilie wordt niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Homofilie is in geen enkel opzichte onverantwoord. Gooi die twee niet over één lijn.
Jij hebt hoogst waarschijnlijk wetenschappelijke literatuur om jouw standpunt te bewijzen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pedofilie wordt ook niet veroorzaakt door misbruik op jonge leeftijd. Het is aangeboren.
Omdat ik er een hoop over heb gelezen, zoals een boek over de tbs kliniek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom je erbij dat pedofielen dit denken?
Een groot deel van de pedoseksuelen is vrouw - volgens artikelen (zoek female pedophilia op ScienceDirect) tot 25%. Er worden alleen veel minder snel vraagtekens gezet wanneer vrouwen 'handsy' zijn met kinderen. Hierdoor zou het zelfs kunnen zijn dat een enorme underground is van vrouwelijke pedoseksuelen op bijvoorbeeld crèches, dat simpelweg nog niet ontdekt is omdat vrouwen minder snel gewantrouwd worden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen geloof ik.
Trouwens wel opvallend dat het altijd mannen zijn, die pedoseksueel zijn.
de DSM die de officiële definitie voor pedofilie beschrijft zegt toch heel anders: http://nl.wikipedia.org/w(...)_of_Mental_Disordersquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij hebt hoogst waarschijnlijk wetenschappelijke literatuur om jouw standpunt te bewijzen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |