abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:07:31 #76
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109361853
Kga morge weer naar middelbare school naar vmbo

Gr
Gr

Netsplitter,
Forumadmin
pi_109361874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waar baseer jij dat dramatische verhaal op? Op jezelf?

Als een pedofiel zijn praktijken niet onder controle denkt te houden kan hij gewoon hulp zoeken en hij zal dan geholpen worden. Er staat hem helemaal geen gevangenisstraf boven het hoofd tenzij het een gevaar oplevert, en dat is meer dan logisch.
Best wel sneu eigenlijk om de maatschappij de schuld te geven van het niet onder controle kunnen houden van eigen zieke ingevingen, echt iets wat schuldige pedo's graag doen.
Als ik als pedofiel mijzelf aanmeldt voor hulp. Dan kan ik zo gevaarlijk zijn als ik wil, maar zo lang ik niks doe wordt ik niet gevangen genomen hoor. Op pedoseksualiteit staat ook geen dwangverpleging.
pi_109362023
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Kga morge weer naar middelbare school naar vmbo

Gr
Gr

Netsplitter,
Forumadmin
in die bipsen knijpen van de meisjes meg leuke leggins aan?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:12:42 #79
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109362096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef ThaTim het volgende:

[..]

in die bipsen knijpen van de meisjes meg leuke leggins aan?
Er loopt er wel sws een rond die ik hard zou geven door de legging heen. Helaasch is dit al voor een andere jongeman geprivilegeerd.
pi_109362135
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:37 schreef RickoKun het volgende:

[..]

En dan meteen getagged worden als pedofiel met mijn IP nee dankje :r
Dat is natuurlijk sterk overtrokken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_109362280
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Er loopt er wel sws een rond die ik hard zou geven door de legging heen. Helaasch is dit al voor een andere jongeman geprivilegeerd.
klap die jongeman gewoon keihard met je fists in z'n wolla face, neem je bipsenmeid eventjes op de wc ;)

gr
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:20:31 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109362549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk sterk overtrokken.
:r ik weet best dat jij ons een oor aannaait jij vuilak! Zo kom jij aan je trekken he ransbak
pi_109362672
Komt het uiteindelijk niet op hetzelfde neer? Ik bedoel een homofiel heeft uiteindelijk de zin om seks te hebben met een persoon van het gelijke geslacht en zal dat ook nastrefen. Een pedofiel naar mijn mening ook. Ik denk dat de meeste mensen denken dat als iemand pedofiel is, dat het slechts een kwestie van tijd is voordat iemand pedoseksueel wordt.

Ik begrijp dat je gevoelens niet kan ontkennen of zomaar uitschakelen. Toch zal ik een pedofiel nooit kunnen begrijpen . Vind het wel heel goed als iemand dan doelbewust uit de buurt van kinderen blijft .
Een pedoseksueel begrijp ik al helemaal niet. Ik kan mij niet voorstellen dat je met een kind seks wil en ik wil mij al helemaal niet voorstellen dat mensen vinden dat het maar moet mogen.

Het verschil begrijp ik wel en als de pedofiel er niets mee doet,vind ik dat knap van hem of haar maar respect of begrip heb ik niet voor beide partijen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:26:20 #84
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_109362880
Hoe krijg je het uberhaubt voor elkaar dat om voor altijd bij kinderen uit de buurt te blijven, vraag ik me af. Eigenlijk zouden ze alle pedofielen in een tbs kliniek moeten zetten, dat is het meest veilige voor de maatschappij.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_109362994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:26 schreef Skitzofrenix het volgende:
Hoe krijg je het uberhaubt voor elkaar dat om voor altijd bij kinderen uit de buurt te blijven, vraag ik me af. Eigenlijk zouden ze alle pedofielen in een tbs kliniek moeten zetten, dat is het meest veilige voor de maatschappij.
TBS is voorbereiden op een terugkeer, ik stel voor een eiland.. spitsbergen ofzo
pi_109363074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:26 schreef Skitzofrenix het volgende:
Dat gaat natuurlijk nooit lukken. Pedofielen zullen altijd blijven bestaan en geboren worden, dan kun je er wel een landsdeel aan opofferen. Ik vraag mij weleens af wat er rond gaat in het hoofd van een pedofiel. Ze geilen op jong en kind , ik kan er met de beste wil niet bij. wat is er in hemelsnaam opwindend aan een kind of een kleuter.
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:30:11 #87
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_109363077
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Sukkel, door ze altijd maar over 1 kam te scheren heb je juist kans dat pedofielen eerder pedoseksueel worden.

Het is een probleem dat erkend moet worden en het is heel belangrijk dat er mogelijkheden zijn om hulp te krijgen. :)
Doot maken!

Wie stemt voor?
...
Iedereen?
- Motie aangenomen!
pi_109363273
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Genezen kan niet, maar dat betekent niet dat ze niet gebaat kunnen zijn bij hulp.
Dit is werkelijk 1 van de weinig zinvolle zinnen die ik heb gelezen omtrent dit onderwerp in diverse topics.

Tevens is de doelgroep van een pedofiel hierbij gebaat. Al betwijfel ik of hulp echt zal helpen. Als een pedofiel eenmaal de volgende stap wil zetten, dan zal hij die zetten. Het zit meer in de persoon zelf of hij of zij over de scheef gaat.
pi_109363429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef kikkerbril het volgende:
Komt het uiteindelijk niet op hetzelfde neer? Ik bedoel een homofiel heeft uiteindelijk de zin om seks te hebben met een persoon van het gelijke geslacht en zal dat ook nastrefen. Een pedofiel naar mijn mening ook. Ik denk dat de meeste mensen denken dat als iemand pedofiel is, dat het slechts een kwestie van tijd is voordat iemand pedoseksueel wordt.

Ik begrijp dat je gevoelens niet kan ontkennen of zomaar uitschakelen. Toch zal ik een pedofiel nooit kunnen begrijpen . Vind het wel heel goed als iemand dan doelbewust uit de buurt van kinderen blijft .
Een pedoseksueel begrijp ik al helemaal niet. Ik kan mij niet voorstellen dat je met een kind seks wil en ik wil mij al helemaal niet voorstellen dat mensen vinden dat het maar moet mogen.

Het verschil begrijp ik wel en als de pedofiel er niets mee doet,vind ik dat knap van hem of haar maar respect of begrip heb ik niet voor beide partijen.
Een pedofiel is dus een tikkende tijdbom.
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:40:49 #90
344644 computerprobleem
pi_109363529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef kikkerbril het volgende:

[..]

Dit is werkelijk 1 van de weinig zinvolle zinnen die ik heb gelezen omtrent dit onderwerp in diverse topics.

Tevens is de doelgroep van een pedofiel hierbij gebaat. Al betwijfel ik of hulp echt zal helpen. Als een pedofiel eenmaal de volgende stap wil zetten, dan zal hij die zetten. Het zit meer in de persoon zelf of hij of zij over de scheef gaat.
Ik zeg toch al. Doot maken. Van klif duwen. Uitleveren aan groepje cowboys en lynchen. Texas Rangers erop af sturen. Als kanonvuur gebruiken. Als proefkonijn gebruiken.

Dan blijven ze i.i.g. af van kinderen >:(
Vieze kut mensen. De wereld gaat tegenwoordig echt te ver. Vrijheden allemaal leuk hippie hoera enzo, maar straks roepen mensen nog 'je word als pedoseksueel geboren, dat zijn ook mensen, zij zijn het slachtoffer, zij hebben ook rechten hoor!' :') :'). Dat moet kosten wat het kost tegengehouden worden. Pedoseksuelen mogen never nooit een normaal leven lijden. Gewoon net als in de VS 24/7 volgen, op lijsten zetten, zwart maken, geen bijstand geven. Wat een bazenoverheid hebben ze daar! _O_ _O_ _O_
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:41:08 #91
344644 computerprobleem
pi_109363544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Hihi, kom we maken een bom aan ze vast en laten die boem doen :@.
pi_109363626
Pedofilie en homofilie zijn helaas niet te genezen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Het enigste wat je kan doen is om hele zware straffen te geven als ze iets flikken. 1x een kind pakken en je komt never nooit meer vrij. De doodstraf zou stukken goedkoper zijn maar het duurt nog wel een tijdje voordat we het licht weer zien.

Dus dat geknuffel van viezeriken met TBS moet afgelopen zijn. Eens een pedo, altijd een pedo.
pi_109363631
quote:

[..]

Dat is veel te generaliserend. Er zijn echt pedofielen die er nooit iets mee doen. Alleen ook zij kunnen niet rekenen op begrip.

quote:
8s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]
Vieze kut mensen. De wereld gaat tegenwoordig echt te ver.
Tegenwoordig zegt ie. :')
quote:
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:44:54 #94
344644 computerprobleem
pi_109363740
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Confetti het volgende:
Pedofilie en homofilie zijn helaas niet te genezen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Het enigste wat je kan doen is om hele zware straffen te geven als ze iets flikken. 1x een kind pakken en je komt never nooit meer vrij. De doodstraf zou stukken goedkoper zijn maar het duurt nog wel een tijdje voordat we het licht weer zien.

Dus dat geknuffel van viezeriken met TBS moet afgelopen zijn. Eens een pedo, altijd een pedo.
Eensch. Gewoon uitleveren aan een stel cowboys. Die lynchen die gore mongolen wel ergens in de wildernis in de VS. Touw van 5 euro, gratis tak, beren ruimen de troep wel op.

:P
pi_109363785
quote:

[..]

Leen hen dan uit aan El-Quida :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_109363879
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Confetti het volgende:

Altijd een pedofiel, maar altijd een pedoseksueel niet per definitie. Al snap ik dat je het onverstandig vindt om een voormalig pedoseksueel nog vrij te laten.
pi_109364491
Niet altijd een pedoseksueel zeg je, ik vind het onvergevelijk als iemand zoiets heeft gedaan.
Noem mij dan maar bekrompen of kortzichtig maar als ik nu te horen krijg dat mijn buurman zich ooit heeft vergrepen aan een kind wordt ik toch instant misselijk van hem.

Sommige gebeurtenissen kun je niet uitgummen, niet door tijd, straf of hulp.
pi_109364639
Nee klopt. Levenslang opsluiten moet haast wel, maar ik denk dus dat iemand met zijn/haar pedofilie kan leren omgaan waardoor hij/zij geen pedoseksueel meer is.

Alleen dat moet je natuurlijk niet gaan testen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:02:50 #99
358567 Vergrootglas
Alles werd groter!
pi_109364715
Ik ben een dendrofiel :D
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:03:06 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109364726
Mesne morge meeten ff seksueel doen gr gr MRtijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties