Als je niet met een serie kunt meeleven, is het geen goede serie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dude, het is een TV serie.....................
Dus? Het is toch gewoon niet logisch wat deze groep doet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Beetje filosoferen over wat er kan gaan gebeuren kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Je had niet door dat S2 meer afleveringen en minder budget had?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Budget moet wel hoger zijn want:
Se1 6 afleveringen
Se2 13
Se3 krijgt er 16
Hoe durf je je in te leven!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beetje filosoferen over wat er kan gaan gebeuren kan toch geen kwaad?
Als je een mobiel hebt waar flash op werkt sowieso wel. Verder kun je natuurlijk een divx downloaden en naar je telefoon kopiėren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:38 schreef lipjes het volgende:
is er ook ee mogelijkheid om de episodes online op je mobiel te bekijken?
Android dus denk het wel he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als je een mobiel hebt waar flash op werkt sowieso wel. Verder kun je natuurlijk een divx downloaden en naar je telefoon kopiėren.
Als je geen HD-scherm hebt, maakt het niets uit of je een HD of SD variant neemt. En al heb je wel een HD scherm, dan moet ik het nog zien of het verschil uitmaakt op zo'n klein scherm.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:28 schreef Stefan het volgende:
Of je conferteert een HD file naar mp4, mogelijkheden zat
dat idee had ik al een beetje bij de eerste episode, waarin dat meisje bij het tankstation een knuffel oppakt en vasthoudt... misschien dat ze hele basale gedachten nog wel een klein beetje houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zombies hebben dus een denkproces? Anders zou ik niet kunnen begrijpen dat ze iets kunnen leren. Had Hershell dan toch gelijk?
Je zag dat ook al bij Morgan Jones (die zwarte waarvan de zoon Rick knock-out sloeg in de eerste serie). Zijn vrouw kwam nog steeds langs bij het huis waar ze ooit woonde met haar man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat idee had ik al een beetje bij de eerste episode, waarin dat meisje bij het tankstation een knuffel oppakt en vasthoudt... misschien dat ze hele basale gedachten nog wel een klein beetje houden.
Of je downloadt gewoon meteen de XviD...quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:28 schreef Stefan het volgende:
Of je conferteert een HD file naar mp4, mogelijkheden zat
MKV's spelen ook gewoon af, hoge kwaliteit en geen gedoe met converteren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als je een mobiel hebt waar flash op werkt sowieso wel. Verder kun je natuurlijk een divx downloaden en naar je telefoon kopiėren.
Dat is inderdaad een interessante vraag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je zag dat ook al bij Morgan Jones (die zwarte neger waarvan de zoon Rick knock-out sloeg in de eerste serie). Zijn vrouw kwam nog steeds langs bij het huis waar ze ooit woonde met haar man.
Van de andere kant hebben ook dieren met nauwelijks denkpatronen toch een soort van geheugen/instinct. Kijk naar vissen die dingen kunnen aanleren/herkennen. Honden en katten die kilometers ver van huis toch de weg terug vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat is inderdaad een interessante vraag.
Ik herinner me die beelden die Jenner liet zien van de hersenactiviteitscan van zijn vrouw voor en na het overlijden.
Het virus zorgt ervoor dat na het overlijden een doorstart wordt gemaakt in de meest basale dierlijke modus, enige belangrijke is nog eten van vers vlees.
Het begin was echt mooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Cheiron het volgende:
Nieuwigheid speelde natuurlijk ook mee in het eerste seizoen. Dat maakt het al snel leuker.
Verder vond ik seizoen 1 sterk omdat:
- De eerste episode een ontzettend sterke opening was
- De eps in de stad spannend waren, mooi neergezet
- Ik de ontwikkelingen rondom de characters in het eerste seizoen boeiender vond (ook omdat je ze voor het eerst leerde kennen)
- De invasie van de campingsite, mooi in beeld gebracht, super hectisch
- De turning naar zombie van een van de eigen leden en hoe daar me omgegaan wordt
- Het einde in het CDC vond ik dan wel weer enorm bagger.
Oh, en met de intro van de dame met de twee zombies ben ik wel benieuwd in hoeverre de serie wordt gecomic-erised (?). Zou het niet perse erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |