Dit is t USA topic en staat vol spoilers hequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net gekeken season 1 tm ep. 5, morgen season 1 final en dan op naar season 2! Niet gedacht dat het zo;n vette serie was..
ja, weet ik, heb het topic ook nog niet doorgenomen, komt later welquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit is t USA topic en staat vol spoilers he
Inmiddels heb ik seizoen twee helemaal gezien, het werd iets beter na ep7, maar echt goed werd het helaas nooit.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, 2e helft vanaf ep7 is weer terug op oude niveau
Kan ook niet anders als ze jeweetwel een beetje volgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef dimmak het volgende:
http://dailydead.com/the-(...)ow-a-series-regular/
O wacht, die walkers hadden anders Hershels boerderij voorbij gestrompeld?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Na seizoen 2 heb ik vooral medelijden gekregen met Hershel. Hershel die niks moest hebben van een groep vreemde mensen op zijn grondgebied, het enige wat hij wilde was overleven, in de luwte leven.
Het was onze grote held Rick die Hershel er van overtuigde om de groep overlevenden toch te laten blijven, want samen stonden ze immers sterker, toch?
Helaas besefte Hershel niet met wat voor incompetente groep mensen hij werkelijk te maken had.
Nog maar net aanwezig zorgde een reeks onverklaarbare beslissingen en actie's van onze hoofdpersonen ervoor dat de aandacht getrokken werd van een horde zombie's die Hershel's Farm overliepen.
Achteraf gezien had Hershel Rick en aanhang het best meteen van z'n terrein af kunnen trappen...
nee, die helikopter was toch de oorzaak? (aan het begin van seizoen 1)quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
O wacht, die walkers hadden anders Hershels boerderij voorbij gestrompeld?
Lijkt me onvermijdelijk. Ik gok erop dat er een verband is met die gevangenis.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef maurisioo het volgende:
Ben nu bij aflevering 7 van seizoen 2. Maar komt die helikopter nog terug ofzo? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Ja oke, dat bedoel ik. Maar dat er iig wel iets mee is.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lijkt me onvermijdelijk. Ik gok erop dat er een verband is met die gevangenis.
Oh sorry, ik had je vraag verkeerd begrepen. Het is geen kwestie van echt 'terugkomen' in het seizoen dat jij aan het kijken bent, maar hij speelt wel een rol in de ontwikkelingen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
O wacht, die walkers hadden anders Hershels boerderij voorbij gestrompeld?
En in vergelijking met family guy valt de humor ook tegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Leuke serie the walking dead, maar het zit toch aak wel een beetje crappy in elkaar. In vergelijking met Lost stelt het niet veel voor.
En er zitten weinig neuqbare chicks in, in tegenstelling tot bijv. 7 lives exposed.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En in vergelijking met family guy valt de humor ook tegen.
Men wilde één realistisch item aan de serie toevoegenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En er zitten weinig neuqbare chicks in, in tegenstelling tot bijv. 7 lives exposed.
Hier een lijstje van de 'redelijke' chicks bij de walking dead:
Ze zijn allemaal lelijk.
De mannen zijn ook mwa. Maar op zich wel realistisch ja, in tegenstelling tot series waarin iedereen knap is, vampire diaries ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Men wilde één realistisch item aan de serie toevoegen
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En in vergelijking met family guy valt de humor ook tegen.
Ik vraag me nog steeds af wat dat is met die helikopter. Je ziet het ook een aantal keer in de webisodes voorbij vliegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nee, die helikopter was toch de oorzaak? (aan het begin van seizoen 1)
In vergelijking met Lost is TWD de beste serie allertijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Leuke serie the walking dead, maar het zit toch aak wel een beetje crappy in elkaar. In vergelijking met Lost stelt het niet veel voor.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In vergelijking met Lost is TWD de beste serie allertijden.
Klopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Idd, zes seizoenen op een eiland, who caresquote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een heel seizoen op een kansloze boerderij, who caresquote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, zes seizoenen op een eiland, who cares
Watch out, we've got a Lost-fan here.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Een heel seizoen op een kansloze boerderij, who cares
Laten we vooral op elkaar gaan haten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Een heel seizoen op een kansloze boerderij, who cares
Leg uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef planethugo het volgende:
AMC gaat ook een andere comic van Robert Kirkman verfilmen:
Thief of Thieves
Interessant om in de gaten te houden, thanks for the tip.quote:
Ik was dat eigenlijk allang vergeten toen hij er in de laatste aflevering weer over begon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef Ties02 het volgende:
Net de 2e helft van het seizoen in één rits uitgekeken, toch wel goede serie episodes tov de eerste paar van het seizoen waar het tempo wat lager lag met al die kutkinderen..![]()
Had dat ene wat er in Rick's oor werd gefluisterd @ de CDC wel de hele tijd in m'n hoofd en ik dacht steeds van, het komt maar niet terug, maar dus toch![]()
Die mishan is ook wel baas zeg, ook wel slim die twee walkers zonder armen om je heen
Dat waren het niet.quote:
Ik weet niet welke series jij kijkt maar 20-25 per seizoen is in mijn serie-beleving alles behalve normaalquote:Doe gewoon normaal en neem rond de 20-25 afleveringen per seizoen.
Oh, mijn fout. Ik las verkeerd. Ik dacht dat iemand weer viel voor de half om half van seizoen 2quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Seizoen 1 had gewoon 6 afleveringen hoor
Nou, toch wel hoor. Zeker de series waar genoeg budget voor is vrijgemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat waren het niet.
[..]
Ik weet niet welke series jij kijkt maar 20-25 per seizoen is in mijn serie-beleving alles behalve normaal
Tegen Lauren Cohan zou ik geen nee zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En er zitten weinig neuqbare chicks in, in tegenstelling tot bijv. 7 lives exposed.
Hier een lijstje van de 'redelijke' chicks bij de walking dead:
Ze zijn allemaal lelijk.
Ja, maar daar noem je dan ook een paar series. De degelijke series zijn altijd korterquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Stefan het volgende:
Series als csi House lost friends etc hebben 24 eps per seizoen
Kun je nagaan, WD begon als degelijke serie en gaat van 13 naar 16 eps, volgend jaar 24?quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, maar daar noem je dan ook een paar series. De degelijke series zijn altijd korter
als dat dat boeren chickie is is ze wel heeeulll erg veranderd in de seriequote:Op zondag 15 april 2012 09:04 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tegen Lauren Cohan zou ik geen nee zeggen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |