Watch out, we've got a Lost-fan here.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Een heel seizoen op een kansloze boerderij, who cares
Laten we vooral op elkaar gaan haten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Een heel seizoen op een kansloze boerderij, who cares
Leg uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Leuke serie the walking dead, maar het zit toch aak wel een beetje crappy in elkaar. In vergelijking met Lost stelt het niet veel voor.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef planethugo het volgende:
AMC gaat ook een andere comic van Robert Kirkman verfilmen:
Thief of Thieves
Interessant om in de gaten te houden, thanks for the tip.quote:
Ik was dat eigenlijk allang vergeten toen hij er in de laatste aflevering weer over begon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef Ties02 het volgende:
Net de 2e helft van het seizoen in één rits uitgekeken, toch wel goede serie episodes tov de eerste paar van het seizoen waar het tempo wat lager lag met al die kutkinderen..![]()
Had dat ene wat er in Rick's oor werd gefluisterd @ de CDC wel de hele tijd in m'n hoofd en ik dacht steeds van, het komt maar niet terug, maar dus toch![]()
Die mishan is ook wel baas zeg, ook wel slim die twee walkers zonder armen om je heen
Dat waren het niet.quote:
Ik weet niet welke series jij kijkt maar 20-25 per seizoen is in mijn serie-beleving alles behalve normaalquote:Doe gewoon normaal en neem rond de 20-25 afleveringen per seizoen.
Oh, mijn fout. Ik las verkeerd. Ik dacht dat iemand weer viel voor de half om half van seizoen 2quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Seizoen 1 had gewoon 6 afleveringen hoor
Nou, toch wel hoor. Zeker de series waar genoeg budget voor is vrijgemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat waren het niet.
[..]
Ik weet niet welke series jij kijkt maar 20-25 per seizoen is in mijn serie-beleving alles behalve normaal
Tegen Lauren Cohan zou ik geen nee zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En er zitten weinig neuqbare chicks in, in tegenstelling tot bijv. 7 lives exposed.
Hier een lijstje van de 'redelijke' chicks bij de walking dead:
Ze zijn allemaal lelijk.
Ja, maar daar noem je dan ook een paar series. De degelijke series zijn altijd korterquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Stefan het volgende:
Series als csi House lost friends etc hebben 24 eps per seizoen
Kun je nagaan, WD begon als degelijke serie en gaat van 13 naar 16 eps, volgend jaar 24?quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, maar daar noem je dan ook een paar series. De degelijke series zijn altijd korter
als dat dat boeren chickie is is ze wel heeeulll erg veranderd in de seriequote:Op zondag 15 april 2012 09:04 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tegen Lauren Cohan zou ik geen nee zeggen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |