quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat was geen militaire basis of zo maar een gevangenis, die waarschijnlijk vol zit met walkers en misschien een paar survivors.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef Nagil het volgende:
Nog meer memes (met wat dezelfde erbij): http://www.funnyordie.com(...)-2?rel=player#slide1
ja, 2e helft vanaf ep7 is weer terug op oude niveauquote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In een serie vacuüm maar begonnen aan The Walking Dead, seizoen 1 was tof.
Met goede hoop begonnen aan seizoen 2, zit er nu 3 afleveringen, maar holy fuck zeg!
Misschien valt het extra op omdat ik alles in één keer achter elkaar kijk, maar het zakt echt als een kaartenhuis ineen.
Hebben ze besloten om het voor seizoen 2 op karakterontwikkeling te gooien? Zoja, dan hadden ze wat scenarioschrijvers en dialoogschrijvers aan moeten trekken.
Lori was al niet erg like-able in seizoen 1, gelukkig trok ze d'r mond weinig open, maar nu in seizoen 2 is íedere zin die eruit komt gehuil of een cliché. Het helpt ook niet dat Sarah Wayne Callies de meest beperkte actrice ooit moet zijn.
Wordt het nog beter in de loop van seizoen 2?
Ze hadden geen geld voor meer actie. Het was een interne devaluatie met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In een serie vacuüm maar begonnen aan The Walking Dead, seizoen 1 was tof.
Met goede hoop begonnen aan seizoen 2, zit er nu 3 afleveringen, maar holy fuck zeg!
Misschien valt het extra op omdat ik alles in één keer achter elkaar kijk, maar het zakt echt als een kaartenhuis ineen.
Hebben ze besloten om het voor seizoen 2 op karakterontwikkeling te gooien? Zoja, dan hadden ze wat scenarioschrijvers en dialoogschrijvers aan moeten trekken.
Lori was al niet erg like-able in seizoen 1, gelukkig trok ze d'r mond weinig open, maar nu in seizoen 2 is íedere zin die eruit komt gehuil of een cliché. Het helpt ook niet dat Sarah Wayne Callies de meest beperkte actrice ooit moet zijn.
Wordt het nog beter in de loop van seizoen 2?
Ja is al een keer of honderd gesuggereerd, maar foetussen hebben geen tanden, dus naar buiten eten gaat niet werken.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet niet of iemand t al geopperd heeft; maar aangezien iedereen besmet is, zou de ongeboren baby van Lori, mocht ie onverhoopt overlijden, zombie worden en zich naar buiten eten?
excuus, ik kon t topic niet zo goed volgen omdat ik de aflevering telkens pas laat in de week kon zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja is al een keer of honderd gesuggereerd, maar foetussen hebben geen tanden, dus naar buiten eten gaat niet werken.
Dexter en Breaking Bad? Al weet ik niet wanneer die weer gaan beginnen. Mag toch wel hopen dat dat niet al te lang meer duurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef computerprobleem het volgende:
Oké, en wat moeten we nu gaan doen?
Wachten tot Oktober?![]()
Dat is onzin, MAD MAN wilde meer budget hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef 1shot1kill het volgende:
Breaking Bad is de reden dat Walking Dead dit seizoen bijna geen budget had.
hey, lost is goeien seriequote:
Klopt! Zolang je het laatste seizoen maar overslaatquote:
neeenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Klopt! Zolang je het laatste seizoen maar overslaat
Als je Lost een goede serie vind, en dat zo wil houden kijk je het laatste seizoen niet.quote:
Ik vond het laatste seizoen niet zo heel slecht. Alleen de laatste 4/5 afleveringen.quote:Op maandag 26 maart 2012 03:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je Lost een goede serie vind, en dat zo wil houden kijk je het laatste seizoen niet.
Ik vond vooral de flashsideways mooi in het laatste seizoen. Op het eiland was toen al niks meer aan.quote:Op maandag 26 maart 2012 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen niet zo heel slecht. Alleen de laatste 4/5 afleveringen.
"Gelukkig" heeft TWD dit seizoen allerlei records gebroken... En de serie wordt nu in steeds meer landen uitgezonden... Dus met budget voor S3 moet het wel goed zitten!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef 1shot1kill het volgende:
Breaking Bad is de reden dat Walking Dead dit seizoen bijna geen budget had.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:05 schreef Redah het volgende:
[..]
"Gelukkig" heeft TWD dit seizoen allerlei records gebroken... En de serie wordt nu in steeds meer landen uitgezonden... Dus met budget voor S3 moet het wel goed zitten!
Ik dacht dat seizoen 1 ook wel een denderend succes was, dus wat was dan dit jaar het probleem? :/quote:Op maandag 26 maart 2012 18:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!Wanneer beginnen ze met schieten eigenlijk?
Sophia was zoek, en eerder konden ze de boerderij niet verlatenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht dat seizoen 1 ook wel een denderend succes was, dus wat was dan dit jaar het probleem? :/
haha dat hebben de meeste in dit topicquote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Silv het volgende:
Ben seizoen 2 ook maar aan het inhalen. Best geinig weer, maar ik heb nog steeds een hekel aan iedereen in de serie.
Helaas heeft dat er geen reet mee te maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:05 schreef Redah het volgende:
[..]
"Gelukkig" heeft TWD dit seizoen allerlei records gebroken... En de serie wordt nu in steeds meer landen uitgezonden... Dus met budget voor S3 moet het wel goed zitten!
Waarom niet? Meer kijkers betekent meer advertentiegeld en meer syndication zorgt ook voor meer inkomsten... En als ze dat vaker willen moeten ze meer investerenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Helaas heeft dat er geen reet mee te maken.
Ik dacht eerder hetzelfde (seizoen 1 was nou ook niet bepaald mooi qua CGI dus hoopte tevergeefs dat het beter zou zijn in seizoen 2) maar werd toen ook op mijn plaats gewezen door iemand die wat meer verstand had van hoe het gaat in de serie-wereldquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef Redah het volgende:
[..]
Waarom niet? Meer kijkers betekent meer advertentiegeld en meer syndication zorgt ook voor meer inkomsten... En als ze dat vaker willen moeten ze meer investeren
BB is not niet afgelopen hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:54 schreef 1shot1kill het volgende:
Het budget zal nu wel hoger liggen, vorig seizoen zou er meer budget zijn maar toen ging ineens het geld naar Breaking Bad, dat probleem is er volgend seizoen niet.
Uitlegdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik dacht eerder hetzelfde (seizoen 1 was nou ook niet bepaald mooi qua CGI dus hoopte tevergeefs dat het beter zou zijn in seizoen 2) maar werd toen ook op mijn plaats gewezen door iemand die wat meer verstand had van hoe het gaat in de serie-wereld
Het maakt niet zoveel uit of TWD 10x zoveel wordt bekeken, het budget zal niet opeens omhoog gaan omdat ze meer geld verdienen. Voor de exacte redenen moet je even de topics terugzoeken of wachten tot iemand het (wederom) uitlegd, maar het sneed helaas wel hout
Het heeft vooral te maken met de kosten van Mad Men. Xaobotnik legde het ooit eens uit:quote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef Redah het volgende:
[..]
Waarom niet? Meer kijkers betekent meer advertentiegeld en meer syndication zorgt ook voor meer inkomsten... En als ze dat vaker willen moeten ze meer investeren
Doordat ze gingen snijden is ook Frank Darabont (zoek op wat die allemaal gedaan heeft. Hij was ook verantwoordelijk voor de zeer sterke opening van de serie) weggegaan omdat hij vond dat hij voor dat verminderde bedrag geen serie conform bepaalde kwaliteitsnormen kon maken. Nadat hij weggegaan is, hebben ze zelfs nog extra lopen snijden in het budget.quote:Op maandag 26 december 2011 13:57 schreef Xaobotnik het volgende:
AMC heeft over de meeste series die ze uitzenden alleen maar de licentie om het te mogen uitzenden. De daadwerkelijke rechten hebben ze niet. Die hebben ze wel over o.m. The Walking Dead en Rubicon. Die laatste (goede serie overigens) hebben ze gecancelled, en in The Walking Dead zijn ze gaan snijden. De series waar ze de rechten niet van hebben, hebben ze namelijk weinig invloed op. Mad Men moet gewoon een x-bedrag kosten, en dat dient AMC te betalen.
Verder lijk je te denken dat wanneer je een succesvolle serie hebt, je dan ook meer budget hebt. Dit is echter niet zo. Sowieso zijn de opbrengsten een meerjaren plan. In de meeste gevallen wordt het echte geld pas echt verdiend wanneer de serie verkocht wordt aan andere zenders, wereldwijd. Tijdens de initiële uitzendperiode niet echt, afgezien van wat TV-gelden.
Nee hoor. Ze zullen allemaal slikken wat Rick zegt, omdat er geen ander alternatief is. Wie er alleen (of met z'n 2en) vandoor gaat, maakt geen schijn van kans.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Lekker desperaat einde....als die elkaar niet gaan afmaken!
Dat ging toch naar Mad Men?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:54 schreef 1shot1kill het volgende:
Het budget zal nu wel hoger liggen, vorig seizoen zou er meer budget zijn maar toen ging ineens het geld naar Breaking Bad, dat probleem is er volgend seizoen niet.
Dude, het is een TV serie.....................quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zullen allemaal slikken wat Rick zegt, omdat er geen ander alternatief is. Wie er alleen (of met z'n 2en) vandoor gaat, maakt geen schijn van kans.
Er werd eerder al iedere keer gezegd dat Rick besluiteloos was en meer leiderschap moest laten zien, dat is wat hij nu doet.
Als ik deze groep was, ging ik op zoek naar een pand wat niet zo snel onder voet gelopen kan worden en vandaar uit af en toe rooftochten de omgeving in voor proviand en wapens. Ook het stelselmatig groepsgewijs omleggen van Walkers zal ook moeten gebeuren. Het pand wat betrokken moet worden, heeft bij voorkeur natuurlijke barrieres, zoals langs een snelstromende rivier of op een eiland of een kloof dichtbij. Misschien ook allianties sluiten met andere overlevers. Ik snap niet dat toen ze Randall hadden meegenomen, zegeen pogingen hebben gedaan te achterhalen waar die groep precies zat om zo te zien wat het potentiele gevaar of juist de mogelijkheden tot samenwerking waren.
Ik denk niet het volgens die logica werkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Budget moet wel hoger zijn want:
Se1 6 afleveringen
Se2 13
Se3 krijgt er 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |