quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat was geen militaire basis of zo maar een gevangenis, die waarschijnlijk vol zit met walkers en misschien een paar survivors.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef Nagil het volgende:
Nog meer memes (met wat dezelfde erbij): http://www.funnyordie.com(...)-2?rel=player#slide1
ja, 2e helft vanaf ep7 is weer terug op oude niveauquote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In een serie vacuüm maar begonnen aan The Walking Dead, seizoen 1 was tof.
Met goede hoop begonnen aan seizoen 2, zit er nu 3 afleveringen, maar holy fuck zeg!
Misschien valt het extra op omdat ik alles in één keer achter elkaar kijk, maar het zakt echt als een kaartenhuis ineen.
Hebben ze besloten om het voor seizoen 2 op karakterontwikkeling te gooien? Zoja, dan hadden ze wat scenarioschrijvers en dialoogschrijvers aan moeten trekken.
Lori was al niet erg like-able in seizoen 1, gelukkig trok ze d'r mond weinig open, maar nu in seizoen 2 is íedere zin die eruit komt gehuil of een cliché. Het helpt ook niet dat Sarah Wayne Callies de meest beperkte actrice ooit moet zijn.
Wordt het nog beter in de loop van seizoen 2?
Ze hadden geen geld voor meer actie. Het was een interne devaluatie met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In een serie vacuüm maar begonnen aan The Walking Dead, seizoen 1 was tof.
Met goede hoop begonnen aan seizoen 2, zit er nu 3 afleveringen, maar holy fuck zeg!
Misschien valt het extra op omdat ik alles in één keer achter elkaar kijk, maar het zakt echt als een kaartenhuis ineen.
Hebben ze besloten om het voor seizoen 2 op karakterontwikkeling te gooien? Zoja, dan hadden ze wat scenarioschrijvers en dialoogschrijvers aan moeten trekken.
Lori was al niet erg like-able in seizoen 1, gelukkig trok ze d'r mond weinig open, maar nu in seizoen 2 is íedere zin die eruit komt gehuil of een cliché. Het helpt ook niet dat Sarah Wayne Callies de meest beperkte actrice ooit moet zijn.
Wordt het nog beter in de loop van seizoen 2?
Ja is al een keer of honderd gesuggereerd, maar foetussen hebben geen tanden, dus naar buiten eten gaat niet werken.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet niet of iemand t al geopperd heeft; maar aangezien iedereen besmet is, zou de ongeboren baby van Lori, mocht ie onverhoopt overlijden, zombie worden en zich naar buiten eten?
excuus, ik kon t topic niet zo goed volgen omdat ik de aflevering telkens pas laat in de week kon zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja is al een keer of honderd gesuggereerd, maar foetussen hebben geen tanden, dus naar buiten eten gaat niet werken.
Dexter en Breaking Bad? Al weet ik niet wanneer die weer gaan beginnen. Mag toch wel hopen dat dat niet al te lang meer duurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef computerprobleem het volgende:
Oké, en wat moeten we nu gaan doen?
Wachten tot Oktober?![]()
Dat is onzin, MAD MAN wilde meer budget hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef 1shot1kill het volgende:
Breaking Bad is de reden dat Walking Dead dit seizoen bijna geen budget had.
hey, lost is goeien seriequote:
Klopt! Zolang je het laatste seizoen maar overslaatquote:
neeenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Klopt! Zolang je het laatste seizoen maar overslaat
Als je Lost een goede serie vind, en dat zo wil houden kijk je het laatste seizoen niet.quote:
Ik vond het laatste seizoen niet zo heel slecht. Alleen de laatste 4/5 afleveringen.quote:Op maandag 26 maart 2012 03:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je Lost een goede serie vind, en dat zo wil houden kijk je het laatste seizoen niet.
Ik vond vooral de flashsideways mooi in het laatste seizoen. Op het eiland was toen al niks meer aan.quote:Op maandag 26 maart 2012 03:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen niet zo heel slecht. Alleen de laatste 4/5 afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |