Als je een echte vent bent, ga je nu direct naar je moeder, vertel je haar hetzelfde, neem je het op en post de video op Youtube.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus het enige tafelblad waar ze achter mag zitten is dat van de keukentafel.
Ik jat alleen je plaatje. Ik doel op een ander persoon dan jij, maar dat had jij waarschijnlijk gemist, omdat je druk bezig was met je ninja-edit.quote:
Ik vermoed dat ze op bokt.nl postquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet, ze is nog maar 22...
Zij zit er, jij niet. En nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
De reden dat ze daar zit is een futiliteit....![]()
Playmobil? Heb jij geen jeugd gehad of zo? Kijk nog eens goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij met die playmobiel ridder in je anus?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou die girl aan de pil zijn? Ze oogt zo vruchtbaar nl.²
Mijn ouders hebben geen telefoon in de keukenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent, ga je nu direct naar je moeder, vertel je haar hetzelfde, neem je het op en post de video op Youtube.
Ben je berig aan het worden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ik ga nu niet in de auto stappen om 250 kilometer te rijden, alleen vanwege dit verzoek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent, ga je nu direct naar je moeder, vertel je haar hetzelfde, neem je het op en post de video op Youtube.
Je bedoelt krols? Nee, heb een eigen girl in bezit.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Gekocht op de markt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt krols? Nee, heb een eigen girl in bezit.²
Vaak een slag op je wang gekregen van je moeder zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu niet in de auto stappen om 250 kilometer te rijden, alleen vanwege dit verzoek.
Maar moeders is dit soort uitspraken van mij wel gewend, dus zo raar zal ze er niet van opkijken.
Maar het is ongepast, omdat GHB.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo heet een eenmansfractie nu eenmaal...al jaren......
Ik herhaal het: met jou winnen we nooit een oorlog...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet, ze is nog maar 22...
Dit is exemplaar is uniek, nergens te koop.quote:
Waarnaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Playmobil? Heb jij geen jeugd gehad of zo? Kijk nog eens goed.
Ware liefde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is exemplaar is uniek, nergens te koop.²
Met Alors win je geen oorlog, met Alors voorkóm je een oorlog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herhaal het: met jou winnen we nooit een oorlog...
Oh god, mocht jij ook weer even internetten van je begeleider?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herhaal het: met jou winnen we nooit een oorlog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |