Dora reistasje? USB FM transmitter?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een rijbewijs etui? hdmi kabeltje? powertool?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:36 schreef Piger het volgende:
die belgen hebben die 8 uurs creme als normale ibood aanbieding
sukkels..
Ow, nou ik moet eerlijk zeggen dat ik om de vijf kijk volgens mijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb er een hard hoofd in zo langzamerhand.
failliet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef Che_ het volgende:
Ik geef ibood nog max 12 maanden.. nu nog zoveel mogelijk cashen voor het onvermijdelijk einde
Onvermijdelijk einde?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef Che_ het volgende:
Ik geef ibood nog max 12 maanden.. nu nog zoveel mogelijk cashen voor het onvermijdelijk einde
quote:Deze prachtige oorbellen schitteren je tegemoet.De kristallen maken de oorbellen helemaal af!. Je kunt ze overal bij dragen en combineren.De oorbellen zijn van 925 Silver.
100?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef ABombali het volgende:
Allemaal ibood haters maar ze hebben wel 100 posts vandaag in de ibood reeks
Nee dat gaat zekers niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
te weinig mensen die er nog voor gaan zitten
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
te weinig mensen die er nog voor gaan zitten
Ik kijk echt nooit, behalve bij hunts. Ook zeik ik niet op ibood.. ik constateer alleen achteruitgangquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dat gaat zekers niet gebeuren.
Iedereen kankert altijd op Ibood maar ze kijken er elke dag op.
Welkom in 2012quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:46 schreef Piger het volgende:
de normale ibood aanbiedingen worden wel steeds kutter. Het is niet meer zoals vroeger.
Hunt is de nieuwe manier om inkomsten binnen te halen.
Maar het leeuwendeel wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit, behalve bij hunts. Ook zeik ik niet op ibood.. ik constateer alleen achteruitgang
Op basis van wat? De in jouw ogen mindere aanbiedingen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit, behalve bij hunts. Ook zeik ik niet op ibood.. ik constateer alleen achteruitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |