MOeten we nou elke keer de nieuwe stemming gaan reserveren enzo? Is toch leuker als er spontaan steeds iemand een nieuwe band zegt? Of dat er misschien iets bedacht wordt over diegene die het mag zeggen. (bv. degene wiens vorige top 5 het dichtst bij de hele top 5 was gekomen ofzo?).quote:
Ik wil graag de volgende dagen reserveren:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
MOeten we nou elke keer de nieuwe stemming gaan reserveren enzo? Is toch leuker als er spontaan steeds iemand een nieuwe band zegt? Of dat er misschien iets bedacht wordt over diegene die het mag zeggen. (bv. degene wiens vorige top 5 het dichtst bij de hele top 5 was gekomen ofzo?).
Als we het zo blijven doen krijgen we op een gegeven moment een grote wapenwedloop met mensen die lijstjes gaan opperen... (maar goed, dan ga ik misschien er vanuit dat dit topic een groot mega-success gaat worden)
Jij hebt verstand van Muse?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:38 schreef ranja het volgende:
1 Assassin
2 Plug in Baby
3 Bliss
4 Butterflies and Hurricanes
5 Showbiz
Nou, moeilijk aan te ontkomen misschien, maar ik kan hier geen top 5 van samenstellen, na 2 seconden zet ik de muziek altijd weer uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:47 schreef ranja het volgende:
[..]
moeilijk aan te ontkomen en een top 5 is zo gemaakt
Ja dat heb ik ook. Waar het instrumentaal is (en niet te heftig instrumentaal) vind ik het heel mooiquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef ranja het volgende:
Mwah, muse valt dan nog weer mee. Vaak denk ik bij het intro: oh, dit lijkt een gaaf nummerEn dan gaat-ie zingen: Oh het is Muse
Maar sommige nummers zijn nog niet zo slecht.
laten we het dan zo doen diegene die de einduitslag opteld mag de nieuwe makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
MOeten we nou elke keer de nieuwe stemming gaan reserveren enzo? Is toch leuker als er spontaan steeds iemand een nieuwe band zegt? Of dat er misschien iets bedacht wordt over diegene die het mag zeggen. (bv. degene wiens vorige top 5 het dichtst bij de hele top 5 was gekomen ofzo?).
Als we het zo blijven doen krijgen we op een gegeven moment een grote wapenwedloop met mensen die lijstjes gaan opperen... (maar goed, dan ga ik misschien er vanuit dat dit topic een groot mega-success gaat worden)
Vind ik wel een goede!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
laten we het dan zo doen diegene die de einduitslag opteld mag de nieuwe makenIk heb het nu 3 keer gedaan maar wil dat ook best anderen laten doen, zie het als een soort voor wat hoort wat systeem.
Laten we dan ook de tijd houden op minimaal 24h na de start van de vorige... (wat in dit geval niet zo was)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |