Ik had er al bijna zelf een geopendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik had toch heul ni door dat ik 'm sloot... En ik ben niet zo heel crea...
die kun je toch kopierenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was nog heul onschuldig een bericht aan het typen en toen waren er alweer 7 posts bij
Mwehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat grote honten heul niet eng zijn, maar Cody heeft me laatst wel een kopstoot gegeven toen ik thuiskwam en hij blij was me te zien. M'n lip was nog twee dagen dik
1x eerder ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb jij ooit een lapo gehad Jacq?
Kwam toen ik niet mocht posten tot de conclusie dat dat bericht al heul niet meer actueel wasquote:
ja maar nieuwsgierig enzooooooquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kwam toen ik niet mocht posten tot de conclusie dat dat bericht al heul niet meer actueel was
(En ook niet zo heul boeiend, dus je mist er niks aan)
Onvoorspelbaarheid is toch niet groter dan bij een kleine hond?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MweheheArme jij.
Ik ben bang voor het geblaf, en de onvoorspelbaarheid.
Is wel een flinke opstap naar HBO hoor, weet niet welke richting je op wilt, maar het scheelt best wat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ehm nou ja half.
Het is alleen maar een opstapje voor hbo
Maar ik weet heul niet meer wat ik getypt hadquote:
Nee want ik weet niet wat ik wilquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is wel een flinke opstap naar HBO hoor, weet niet welke richting je op wilt, maar het scheelt best wat.
Kun je dan niet beter een 21+ toets doen (weet niet of je 21+ bent natuurlijk, anders gaat het wat moeilijk)
Nee, maar als die opspringen zitten die niet in mijn gezichtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onvoorspelbaarheid is toch niet groter dan bij een kleine hond?
21+ toets doet het best leuk, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet wat ik wil
En ik heb geen diploma, dus ik moet nu echt iets.
En DA lijkt me wel leuk hoor en het is toch maar 3 jaar
21+ voor HBO-V doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik weet heul niet meer wat ik getypt had
[ afbeelding ]
Ik dacht: 'Huh?! Dierenarts?! Ze werd toch.... ooooh nvmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, meneer wil naar bed en ik ben eigenlijk ook best moe (kutpatiënten die voor veel extra werk zorgen) dus ik ga ook lekker naar bed. De smerige verhalen vertel ik een andere keer wel
![]()
Slaap lekker allen!
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Huh?! Dierenarts?! Ze werd toch.... ooooh nvm'
Sex zequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, meneer wil naar bed en ik ben eigenlijk ook best moe (kutpatiënten die voor veel extra werk zorgen) dus ik ga ook lekker naar bed. De smerige verhalen vertel ik een andere keer wel
![]()
Slaap lekker allen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Slaap lekker allen!
bij het hele woord moet ik altijd zo vaak backspacenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Huh?! Dierenarts?! Ze werd toch.... ooooh nvm'
The doctors assquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
bij het hele woord moet ik altijd zo vaak backspacen
Die werkt toch ook in een dierentuin ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje doet een opleiding paraveterinair dierenartsassistent (goeien galgjewoord) is echt leuk!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
compleet topic gemist man
Wel dertien kilometer gelopen, lijken wassen
Nieuw record??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
compleet topic gemist man
Wel dertien kilometer gelopen, lijken wassen
Epicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, oh! Skjoe! Hoe epic was de epische BBQ-meet bij Lin??
WE ZEIDEN PIEMELS HIHHIquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Epic
Ik heb met Sharana piemeltopics gekeken en Lies heeft ons bijna allemaal gecremeerd en er was velen bier!
Nice!! Doe ik jullie niet na.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel voor een avondwandeling
In twee uurtjes is het toch aardig
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Epic
Ik heb met Sharana piemeltopics gekeken en Lies heeft ons bijna allemaal gecremeerd en er was velen bier!
En nu doe je het zelfs op hakken jonge!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel oefenen
Ik kon het tien weken geleden ook echt niet
Ook nog jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu doe je het zelfs op hakken jonge!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel oefenen
Ik kon het tien weken geleden ook echt niet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu doe je het zelfs op hakken jonge!
Dat was morantisch man!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ ik moest lolleren, mijn film is net afgelopen, open fok, en zie staan "met sharana piemeltopics gekeken"mooien binnenkomer
Je hebt al een konijn! Oren een beetje kleien en het is precies hetzelfde jonge!quote:
REN WAAR BEN JE?!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt al een konijn! Oren een beetje kleien en het is precies hetzelfde jonge!
Oeh, dat klinkt spannendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef RenRen- het volgende:
Oke. Komtie. Over 5 minuten. Even post bouwen.
nee, want eerst boek lezenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe ging je morgen nou ook mee?
Je hebt een konijn, dat is bijna hetzelfde jonge!quote:
M&M zijn boos op jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL![]()
behalve ren, want die heeft chihuahua;s
SPOILER: Lekker puhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan? Die van ons zijn nogsteeds droomhondjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chihuahua's zijn niet zo leuk als ze eruit zien. Ik had er een maar ben er van genezen
Neem een poetel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chihuahua's zijn niet zo leuk als ze eruit zien. Ik had er een maar ben er van genezen
Ik vind 'm meesterlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
die sjiwawa van Ren is zo lelijk dat het aandoenlijk is![]()
Oeh, is er een neue?quote:
Hij is zo schattigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Die met die ogen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Enkels bijten, vingers bijten, neuzen bijten, luisterde voor geen meter..niet te corrigeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat dan? Die van ons zijn nogsteeds droomhondjes
Omdat het etters zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
En waarom werken buikspieroefeningen niet instant? Wel de spierpijn, nog steeds een flubbertje
Je bent nu drie dagen bezig toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
En waarom werken buikspieroefeningen niet instant? Wel de spierpijn, nog steeds een flubbertje
Dat kunnen grote honden ook allemaal doen he?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Enkels bijten, vingers bijten, neuzen bijten, luisterde voor geen meter..niet te corrigeren.
Was ook gewoon een kneus en had de hele dag slaande ruzie met de pousse. Was geen succes dus
Maar wel peopen op de kattenbak, dat dan weer wel
Die van ons zijn echt niet zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Enkels bijten, vingers bijten, neuzen bijten, luisterde voor geen meter..niet te corrigeren.
Was ook gewoon een kneus en had de hele dag slaande ruzie met de pousse. Was geen succes dus
Maar wel peopen op de kattenbak, dat dan weer wel
HAHAHA maar dan is je neus wegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kunnen grote honden ook allemaal doen he?
kattenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En oh zo mooi, kat zien rondlopen, komt een vogel aan. Vogel vliegt op kat af, kat springt HOOOG in de lucht van de schrik.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En oh zo mooi, kat zien rondlopen, komt een vogel aan. Vogel vliegt op kat af, kat springt HOOOG in de lucht van de schrik.
Yeah I know. Had vroeger een deutsche herder en heb daar noooooooit problemen mee gehad. Deed ook behendigheid&gehoorzaamheid mee en zulks, probleemloos.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kunnen grote honden ook allemaal doen he?
Dan ligt het er denk ik meer aan dat je een hond had die niet bij je paste, of een hond die misschien door het fokken een kronkel in zijn hoofd had, maar dat kan ook zo zijn met herders natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yeah I know. Had vroeger een deutsche herder en heb daar noooooooit problemen mee gehad. Deed ook behendigheid&gehoorzaamheid mee en zulks, probleemloos.
Sjiewawa wilde maar niet 'aarden' in ons huishouden
Goeden hoofddeksel wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
De kat is normaal wel mooiAls ik geen chipsbakje op zijn hoofd doe
Wheheheh mooi is datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En vanavond, stond een doos die naar de berging moest, maar ja, katten en dozen. Dus ik grijp een van die beestjes, in de verwachting dat 'ie eventjes opkijkt, maar nee! Beest schrok zich dood.
Is ook zo. Het was unne mongolquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan ligt het er denk ik meer aan dat je een hond had die niet bij je paste, of een hond die misschien door het fokken een kronkel in zijn hoofd had, maar dat kan ook zo zijn met herders natuurlijk
Mongoldoggiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is ook zo. Het was unne mongol
Oude bh's gevonden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:38 schreef RenRen- het volgende:
Ondergoedla doorspitten. Dan kom ik er toch wel achter dat het fijn zou zijn om wat af te vallen.
Ja, zo prettyquote:
Jeuj! Shrink all zhe boobies just a weenie bit!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, zo prettyAlleen dat het nét néeet niet past, dat het nét lelijk is. Vanaf volgende maand naar de sportschool en naar de dokter.
Laat Priem dit niet lezenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeuj! Shrink all zhe boobies just a weenie bit!
quote:Ray heeft gereageerd op de prikbordbericht van jou aan Mike.
Ah fijn om te horenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed.Was heel fijn om d'r te zien!
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed.Was heel fijn om d'r te zien!
Vrijdag pas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
GelukkigWanneer wordt ze geopereerd? Of is ze al geopereerd?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja ik zag het.. Ben zo van de leg dat ik de verkeerde smiley gebruikte
quote:
beter dan ervoor of tijdensquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Duurt lang. Maar ook echt pas ná de bruiloft
Mja, maar het lijkt me wel vervelend dat je dan in een ziekenhuisbed ligt terwijl de bruiloft aan de gang isquote:
Wheheheh dromen over Friedchickenbucketquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohja slapen, kijken of dat nog lukt na de fb-faal![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, friedchicken bucket natuurlijk!
Vandaag ook een negerspoor gevonden in de stad, er lagen om de tien meter kippenbotjes op de stoep
Nee, sowieso op z'n vroegst pas woensdag opereren. Maar nu dus vrijdag pas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar het lijkt me wel vervelend dat je dan in een ziekenhuisbed ligt terwijl de bruiloft aan de gang isIk dacht, misschien werd ze gisteren al geopereerd en dan morgen naar huis ofzo.
Naief misschien
Ahhhh da's wel tof!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, sowieso op z'n vroegst pas woensdag opereren. Maar nu dus vrijdag pas.
Nu gaan we d'r via Skype op de hoogte houden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, friedchicken bucket natuurlijk!
Vandaag ook een negerspoor gevonden in de stad, er lagen om de tien meter kippenbotjes op de stoep
Da's wel heel tof.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, sowieso op z'n vroegst pas woensdag opereren. Maar nu dus vrijdag pas.
Nu gaan we d'r via Skype op de hoogte houden.
een halve liter water?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog even etwas drinken en dan slapen. Moet vast heel goed lukken na 3.5 uur buiten in het zonnetje.O+
Neuh, dan blijf ik naar de wc lopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
een halve liter water?
Slaap lekker alvast![]()
Ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel heel tof.Wel heel kut dat ze geopereerd moet trouwens.
Vandaar dat ik het me afvroeg .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dan blijf ik naar de wc lopen.Normaal glas'll do.
Ruilen? ik heb jeukende bultjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En volgens mij ben ik lichtjes verbrand met m'n in de zon geloop.
He gets... Zonneallergie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ruilen? ik heb jeukende bultjes
Oeh dat lijkt me echt zo vervelend. Is daar iets tegen te doen? Of alleen maar uit de zon blijven?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit in een 'BUY ALL THE BACKUPS' fase
Is vanmiddag al gepostquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet of iedereen hem ziet, voor degenen die dat wel doen:
[ afbeelding ]
Ambulance of meldkamer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef Joysa het volgende:
OOOHH hij doet het werk wat ik wilzo flauw
Dat lijkt me zooooo zwaar. Sowieso heel de artsenwereld. Al die dingen die je dan tegenkomt. Laat mij dat maar op tv kijken.quote:
Actie, niet voorspelbaar.. ik hou er vanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zooooo zwaar. Sowieso heel de artsenwereld. Al die dingen die je dan tegenkomt. Laat mij dat maar op tv kijken.
Meldkamer lijkt me dan wel weer wat
Ah ja.. Ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Actie, niet voorspelbaar.. ik hou er van![]()
Vreselijk hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah ja.. Ik dus niet.![]()
Wat wordt er ineens veel gepraat zeg... Of kan ik me dat niet meer herinneren van de vorige keren?
Jah inderdaad... Misschienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vreselijk he
Het is meer promoten van het ziekenhuis nu
Ooowww dan ook maar die andere kijken hier naquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jah inderdaad... Misschien
Ooooh wacht... Dit is Trauma NL... Daar wordt veel in gepraat.
Hierna komt Trauma Centrum ... Dat is dus iets anders schijnbaar.
quote:
Ja ik ook ... Zit er nu toch klaar voorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ooowww dan ook maar die andere kijken hier na
[..]![]()
Ik vind het niksquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja ik ook ... Zit er nu toch klaar voor
HahahahaIk weet niet... Eigenlijk totaal niet mijn type, maar hij heeft 'iets' waardoor ik 'm toch aantrekkelijk vind.
Liever wel gewoon haar jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh te weinig haar voor je??
Mijn vriend moet niet met zo'n 'kapsel' aankomen hoor
Hmm... Ja zit wat in... Maar toch heeftie 'iets'.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Liever wel gewoon haar ja
Maar ik bedoel zn hele uiterlijk is zo gladjes.
Ik wil 'm even afkraken omdat ik zo jaloers ben op zn beroep
Die verhalen van die oudjes altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... Ja zit wat in... Maar toch heeftie 'iets'.![]()
Hahaha ga je gang
Lief he??quote:
Vind ik niet zo gek dat je dan niet alles mee krijgt hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lief he??
Oma belde gisteravond ineens op. Zegt ze 'Met oma. Ik hoef niet opgenomen te worden hoor.' Ik keek echt zo'heel fijn om te horen oma, maar volgens mij heb ik wat gemist'
En later hoorde ik van m'n vriend dat hij het verhaal dus wel kende. Heb ik dus gewoon helemaal niet meegekregen zaterdag.
Ik denk eerder dat ik op het toilet zat of buiten stond te roken ofzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek dat je dan niet alles mee krijgt hoor
Verhaaltjes zijn wel schattig ja
Jaaa heerlijk is datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik op het toilet zat of buiten stond te roken ofzo.
Vind het vooral zo schattig als die oudjes beginnen te praten over al die kleine leuke dingen die er helemaal niet toe doen op dat moment
Beter een keer te veel dan te weinig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk is dat
Dat omaatje toch mee naar het zkh
Precies, ze ziet er ook niet zo geweldig uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Beter een keer te veel dan te weinig.
Anders kan je stikken toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Joysa het volgende:
Allereerste regel die je leert is iemand op de zij leggen
Nou is dat wel een beetje lastig op die super smalle brancards
Ja, maar er was geen tijd meer om haar rechtop te zetten denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Anders kan je stikken toch?
Dat is inderdaad wel wat lastig ja, maar dan nog.
Ik denk dat dat sneller is dan die brancard rechtop krijgen, en dan kotst ze ook nog alles onder.. yuck.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hij was te druk met zoeken naar een zakje
Wheheheheh denk het ook ja. Maar volgens mij viel het wel mee met hoeveel ze moest spugen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sneller is dan die brancard rechtop krijgen, en dan kotst ze ook nog alles onder.. yuck.
Vooral met kinderen ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jaaaa!! Die vind ik heel goed met patienten
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
Overgeven als je op je rug ligt gaat toch niet??
Moest schoonzus ook...quote:
Ehm een soort van bobbel in het buikvlies waar je organen door gaan uitpuilen.quote:
Was het ws ook niet, maarja, ze moet plat liggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh echt?? Lijkt me niet heel prettig..
Dat is een hernia dan toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm een soort van bobbel in het buikvlies waar je organen door gaan uitpuilen.
scary ideequote:
Ja dan heb je idd weinig keus..quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was het ws ook niet, maarja, ze moet plat liggen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo heet het in de medische wereld wel ja
Ga je met mij mee opleiding doen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ga huisarts worden! Mijn medische kennis is awesome!!
Auto ongeluk gehad, heeft nu breuk in d'r borstbeen en een gebroken ruggenwervel. Banden bij die ruggenwervel zijn ook gescheurd, ze moet vrijdag geopereerd om alles vast te zetten met metalen pinnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
scary idee
Heb niet mee gekregen wat je schoonzus heeft
Ohh jakkesquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Auto ongeluk gehad, heeft nu breuk in d'r borstbeen en een gebroken ruggenwervel. Banden bij die ruggenwervel zijn ook gescheurd, ze moet vrijdag geopereerd om alles vast te zetten met metalen pinnen.
Beginnend met het rectaal onderzoek!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Miniem het volgende:
Joysa, ik ben ziek. Wil je me onderzoeken?
Ohh ja tuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Opleiding?? Nee joh!
Gewoon meteen praktijk aan huis beginnen! Lijken wassen!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Miniem het volgende:
Joysa, ik ben ziek. Wil je me onderzoeken?
Met zo'n dikke slang in je aarsch.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Beginnend met het rectaal onderzoek!
Thanks.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohh jakkesbah
Maar dan is het wel logisch dat ze niet mag draaien, maar het omaatje net had niks gebroken ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n dikke slang in je aarsch.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Beginnend met het rectaal onderzoek!
quote:
Dat!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Met zo'n dikke slang in je aarsch.
Die mevrouw van de tram werd naar huis gebracht met de ambuquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid door mn vriend. Watskeburt?
Luxe!!!! Zou ze daar nog een rekening voor krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die mevrouw van de tram werd naar huis gebracht met de ambu
mijn 15min in ambu waren iets meer dan 600euquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Luxe!!!! Zou ze daar nog een rekening voor krijgen?
Ah dan kan ik voor het taxirijden morgen naar Eindhoven dus ff lekker cashen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
mijn 15min in ambu waren iets meer dan 600eu
Dus vast wel
Jawel joh, verband en kotszakjes in je auto en je bent een ambuquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah dan kan ik voor het taxirijden morgen naar Eindhoven dus ff lekker cashen...Hoewel ik geen ambulance ben natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel joh, verband en kotszakjes in je auto en je bent een ambu
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik nog wel regelen voor morgen!
Het sirenegeluid kan ik onderweg zelf wel maken
Oeh... Maar dan krijg ik het zeker veel drukker?? Dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je morgen al van dokterspraktijk upgraden naar ziekenhuis aan huis!
Mwah, alleen wat oudjes met leuke verhaaltjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh... Maar dan krijg ik het zeker veel drukker?? Dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.
Ooooh dan is 't goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mwah, alleen wat oudjes met leuke verhaaltjes
Hihi gezellig hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh dan is 't goed
Kopje thee en een kaakje erbij ...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
Nu alweer afgelopen?![]()
Joysa... Wil je nog een mooie tekening voor me maken bij DrawSome? *puppy eyes*
Waarschijnlijk niet, maar dat weet ik allemaal nog niet precies.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog kopjes/glazen nodig voor je uitzet?
oh ok... Nou, mocht je die toch nog nodig hebben... Ik heb er een heleboel over.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar dat weet ik allemaal nog niet precies.
Thanks!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
oh ok... Nou, mocht je die toch nog nodig hebben... Ik heb er een heleboel over.
zomg teh emotionsquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
TRANEN VAN GELUK 1!1121!!!!!2#@w3jrkj
En ik stond op het punt om hier wat in het huishouden te gaan doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik was zelfs al de bladeren van de herfst in de achtertuin gaan vegen....![]()
Wel mooi geveegd nu trouwens
Inderdaad!! Nu kan ik weer gewoon achter de computer blijven zitten. *opluchting*quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En ik stond op het punt om hier wat in het huishouden te gaan doen
Gelukkig ging Fok! het toen weer doen!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad!! Nu kan ik weer gewoon achter de computer blijven zitten. *opluchting*
O nee nee nee... Ga eens heel snel alle bladeren weer door de tuin heen schoppenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik was zelfs al de bladeren van de herfst in de achtertuin gaan vegen....![]()
Wel mooi geveegd nu trouwens
Nee man, dan moet ik weer opstaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee nee nee... Ga eens heel snel alle bladeren weer door de tuin heen schoppen
quote:
ik heb al half uur workout gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En ik stond op het punt om hier wat in het huishouden te gaan doen
Gelukkig ging Fok! het toen weer doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |