Ik had er al bijna zelf een geopendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik had toch heul ni door dat ik 'm sloot... En ik ben niet zo heel crea...
die kun je toch kopierenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was nog heul onschuldig een bericht aan het typen en toen waren er alweer 7 posts bij
Mwehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat grote honten heul niet eng zijn, maar Cody heeft me laatst wel een kopstoot gegeven toen ik thuiskwam en hij blij was me te zien. M'n lip was nog twee dagen dik
1x eerder ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb jij ooit een lapo gehad Jacq?
Kwam toen ik niet mocht posten tot de conclusie dat dat bericht al heul niet meer actueel wasquote:
ja maar nieuwsgierig enzooooooquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kwam toen ik niet mocht posten tot de conclusie dat dat bericht al heul niet meer actueel was
(En ook niet zo heul boeiend, dus je mist er niks aan)
Onvoorspelbaarheid is toch niet groter dan bij een kleine hond?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MweheheArme jij.
Ik ben bang voor het geblaf, en de onvoorspelbaarheid.
Is wel een flinke opstap naar HBO hoor, weet niet welke richting je op wilt, maar het scheelt best wat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ehm nou ja half.
Het is alleen maar een opstapje voor hbo
Maar ik weet heul niet meer wat ik getypt hadquote:
Nee want ik weet niet wat ik wilquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is wel een flinke opstap naar HBO hoor, weet niet welke richting je op wilt, maar het scheelt best wat.
Kun je dan niet beter een 21+ toets doen (weet niet of je 21+ bent natuurlijk, anders gaat het wat moeilijk)
Nee, maar als die opspringen zitten die niet in mijn gezichtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onvoorspelbaarheid is toch niet groter dan bij een kleine hond?
21+ toets doet het best leuk, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet wat ik wil
En ik heb geen diploma, dus ik moet nu echt iets.
En DA lijkt me wel leuk hoor en het is toch maar 3 jaar
21+ voor HBO-V doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik weet heul niet meer wat ik getypt had
[ afbeelding ]
Ik dacht: 'Huh?! Dierenarts?! Ze werd toch.... ooooh nvmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, meneer wil naar bed en ik ben eigenlijk ook best moe (kutpatiënten die voor veel extra werk zorgen) dus ik ga ook lekker naar bed. De smerige verhalen vertel ik een andere keer wel
![]()
Slaap lekker allen!
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Huh?! Dierenarts?! Ze werd toch.... ooooh nvm'
Sex zequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, meneer wil naar bed en ik ben eigenlijk ook best moe (kutpatiënten die voor veel extra werk zorgen) dus ik ga ook lekker naar bed. De smerige verhalen vertel ik een andere keer wel
![]()
Slaap lekker allen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Slaap lekker allen!
bij het hele woord moet ik altijd zo vaak backspacenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Huh?! Dierenarts?! Ze werd toch.... ooooh nvm'
The doctors assquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
bij het hele woord moet ik altijd zo vaak backspacen
Die werkt toch ook in een dierentuin ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje doet een opleiding paraveterinair dierenartsassistent (goeien galgjewoord) is echt leuk!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
compleet topic gemist man
Wel dertien kilometer gelopen, lijken wassen
Nieuw record??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
compleet topic gemist man
Wel dertien kilometer gelopen, lijken wassen
Epicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, oh! Skjoe! Hoe epic was de epische BBQ-meet bij Lin??
WE ZEIDEN PIEMELS HIHHIquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Epic
Ik heb met Sharana piemeltopics gekeken en Lies heeft ons bijna allemaal gecremeerd en er was velen bier!
Nice!! Doe ik jullie niet na.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel voor een avondwandeling
In twee uurtjes is het toch aardig
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Epic
Ik heb met Sharana piemeltopics gekeken en Lies heeft ons bijna allemaal gecremeerd en er was velen bier!
En nu doe je het zelfs op hakken jonge!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel oefenen
Ik kon het tien weken geleden ook echt niet
Ook nog jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu doe je het zelfs op hakken jonge!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel oefenen
Ik kon het tien weken geleden ook echt niet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu doe je het zelfs op hakken jonge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |